نتایج جستجو برای عبارت :

دانلودکلیپ عی ایرانی وافغانی ازسایت گوگل؟

هواوی میت ۳۰ رسما از اپلیکیشن های گوگل محروم شد
البته این گوشی ها همچنان از اندروید بهره خواهند برد که به صورت رایگان و متن باز در اختیار آن قرار داده می شود اما گوگل طی مصاحبه ای که اخیرا با ورج انجام داده تایید کرده که میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو (که گفته می شود ۲۷ شهریور امسال معرفی می گردند) از سرویس ها و اپ های گوگل بی بهره خواهند بود و این مساله با در نظر داشتن اهمیت اپلیکیشن های گوگل می تواند به ضرر هواوی تمام شود.
گوگل و وبلاگ شما(درس اول)
یکی از مهمترین بحثها در مورد افزایش آمار بازدید یک صفحه ی اینترنتی(وبلاگ یا وبسایت) بحث بهینه سازی برای موتورهای جستجو و در راس این موتورها سایت گوگل است، گفته میشود در دنیا حدود شصت درصد جستجوهای اینترنتی از طریق گوگل انجام میپذیرد اما عقیده ی شخصی بنده این است که این درصد برای کاربران ايراني کاملا متفاوت است و شاید بتوان به جرات گفت که گوگل دل بیش از نود درصد کاربران ايراني را بدست آورده است.
ادامه مطلب
راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی
گوگل آنالیتیکس
سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی کدپز. با سری آموزش های گوگل آنالیتیکس در خدمت شما عزیزان هستم . در این پست قصد دارم توضیحاتی اجمالی درباره ی گوگل انالیتیکس خدمتتون ارائه بدم و همچنین علل استفاده از اون رو با هم بررسی کنیم.
گوگل آنالیتیکس چیست ؟
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار تحلیل‌گر شرکت گوگل است که در بین کاربران ايراني به نام‌های دیگری نیز مانند گوگل آنال
 
جستجو در گوگل دروازه ورود به دنیای اینترنت است. کلمات و اصطلاحاتی که جست‌وجو می‌کنید روی تجربه‌ی شما اثر مستقیمی می‌گذارند. در بیشتر مواقع گوگل برای جست‌وجو کردن بهترین ابزار است، اما آیا می‌دانستید همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟
ادامه مطلب
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تو کنید، گوگل وب مستر تو یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
چرا باید سایت در گوگل وب مستر تو ثبت کنید؟
یکی از نرم افزار هایی که گوگل برای وبمستران ساخته است، گوگل وب مستر تو می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وب سایتتان را به گوگل معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی خیلی راحت وب سایتتان را در گوگل بالا بیاورید و با استفاده از آن اقدام به بررسی و انجام قابلیت های سئوی وب سایت کنید.
 

چرا باید سایت در گوگل وب مستر تو ثبت کنید؟
یکی از نرم افزار هایی که گوگل برای وبمستران ساخته است، گوگل وب مستر تو می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وب سایتتان را به گوگل معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی خیلی راحت وب سایتتان را در گوگل بالا بیاورید و با استفاده از آن اقدام به بررسی و انجام قابلیت های سئوی وب سایت کنید.
تنظیم گوگل وبمستر
یکی از مواردی که می تواند برای شما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این می باشد که اول از همه قبل از اینکه وب سایت خودتان را داخل گوگل معرفی کنید، آن را در گوگل وبمستر تو ثبت کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری و کنترل بالاتری روی توانمندی های وب سایتتان از لحاظ سئو داشته باشید.
 
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تو کنید، گوگل وب مستر تو یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
الگوریتم های گوگل دائما درحال تغییر و به رورسانی هستند. در این بین سئو و تغییراتی که توسط گوگل در زمینه ارزیابی به وجود می آید ساید مهمترین مطلبی باشد که دائما باید به آن توجه داشت. در دهه جدید گوگل با توجه به پیشرفت های مهمی که در عرصه تکنولوژی داشت قصد دارد تا تمام وعده های خود را عملی کند.
ادامه مطلب
گوگل ادز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در سرویس‌های پرمخاطب گوگل مانند، موتور جستجوی گوگل، گوگلی پلی، یوتیوب و . نمایش دهید.
هر کسب و کاری  به دنبال دیده شدن توسط مخاطبان هدف خود است، خوب قاعدتا بعد از شروع هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات گسترده خواهید بود، بسته به استراتژی هر فرد این تبلیغات می‌تواند متفاوت باشد.
تا به حال به دیده شدن در موتور جستجوی گوگل فکر کرده‌اید؟ به منظور دیده شدن در صفحه‌ی اول google دو
حل مشکل اکانت گوگل بعد از فکتوری ریست گوشی های سامسونگ
 
حل مشکل اکانت گوگل سامسونگ: در اندروید ۵ گوشی های سامسونگ سیستم امنیتی جدیدی مانند آیکلود آیفون ایجاد شده که اگر اکانت گوگل روی گوشی شما باشد بعد از فکتوری ریست باید با همان اکانت گوکل گوشی را اکتیو کنید در صورتی که اکانت خود را فراموش کردید طبق مراحل زیر عمل کنید تا بتوانید گوشی خود را اکتیو کنید.
 
ادامه مطلب
خرید ورودی گوگل یا به عبارت دیگر خرید بازدید گوگل می تواند افزایش رتبه سایت را در گوگل و الکسا بهبود بدهد برای خرید ورودی گوگل و بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل می توانید علاوه بر سئو از روش های افزایش بازدید هم کمک بگیرید
خرید ورودی گوگل با کلمات کلیدی دلخواه
افزایش ورودی گوگل یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل در رتبه بندی سایت ها می باشد خرید ورودی گوگل باعث کاهش رتبه الکسا شده و می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش موثر باشد در ادامه با مارکت
شاید برای خیلی از دوستان تبلیغات آنلاین خیلی راحت و ساده به نظر بیاید اما باید به اطلاع آن دسته از عزیزان که این نظر را دارند عرض کنم که تبلیغات آنلاین آنقدرها هم که به نظر می‌رسد راحت نیست بلکه کار بسیار پیچیده با نکات ریز و درشت می باشدشما فرض کنید که می خواهید یک تبلیغ آنلاین در یکی از سایتهای نیازمندی مانند سی سی ال داشته باشیم
عموم کاربران برای ارسال آگهی در سایت بر روی نام و آگهی خود دقت نمی‌کنند و هر چه از ذهنشان می‌گذرد را درج می‌کن
گوگل، امپراطوری خود را روی پایه‌های تبلیغات استوار کرده است و شاید با ازبین‌رفتن صنعت تبلیغات دیجیتال شاهد سقوط آن باشیم.
گوگل از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۸، یکی از نیروهای محرکه‌ی مهم در دنیای
فناوری بوده است. غول موتور جست‌و‌جو، سهم اصلی درآمد خود را در وضعيتی از
تبلیغات به‌دست آورد که مصرف‌کننده‌ها از تبلیغات متنفر هستند. این مدل
درآمدی یعنی گوگل در مسیری به سمت نوآوری قرار نداشته و شاید فرصت‌های
زیاده هم از دست داده است. البته آن‌
کد نقاط روی نقشه گوگل ، قابل استخراج و قابل درج در وبلاگ است و به آن کد Embed گفته می شود . این یک تگ iframe از زبان برنامه نویسی HTML است . وبلاگ بیان از کدهای HTML پشتیبانی می کند و به خوبی می شود نقشه های گوگل را با اندازه مورد نیاز در آن قرار داد .
یکی از محصولات کمپانی گوگل ، Google Map گوگل مپ است که معمولا در اکثر گوشی ها به صورت برنامه های پیش فرض نصب شده است. برای استفاده از مکان یابی در این نقشه به GPS و اینترنت نیازمندیم اما در مکان هایی که به اینترنت دسترسی نداریم برای اینکه بتوانیم از نقشه ی گوگل استفاده کنیم باید نقشه را دانلود کنیم که در این پست به آموزش آن پرداخته ایم.
ادامه مطلب
شاید این مطلب قدیمی بیاد ولی واجب بود که در وب لاگ پُربار پوربار درج شود .
 
دسترسی به ماشین حساب گوگل 
 
در کادر مرور گر  سایت گوگل را تایپ کنید . www.google.com بعد از باز شدن کلمه calculator را سرچ گوگل بنویسید
 
به همین راحتی : امیدواریم این مطلب مورد پسند کسانی که تا به الان نمی دانستند آمده باشد . 
 
گویا گوگل دوباره یه شاهکار جدید خلق کرده. کامپیوتر کوانتومی ساخت گوگل تونسته یک مسئله ریاضی رو که قوی ترین ابر کامپیوتر دنیا برای حلش نیاز به ده هزار سال زمان داره رو فقط در سه دقیقه ( درست خوندید فقط سه دقیقه!!!!) حل کنه. خبر رو اینجا بخونید.
-------
به نظر میرسه اگر کامپیوترهای کوانتومی به طور واقعي تولید بشن، اون موقع یک کامپیوتر کوانتومی در حد یک لپ تاپ قدرت محاسباتیش میتونه بیشتر از قدرت محاسباتی مجموع تمام کامپیوترهای موجود در دنیا باشه و ای
با استفاده از لینک زیر می توانید پس از انتشار مطلب به صورت دستی آدرس مطلب خود را به گوگل معرفی کنید تا سریعتر ایندکس بشه! کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه ارجاع داده بشید ، سپس لینک مطلب خود را در کادر مربوطه بنویسید (جایگذاری "Paste") کنید بعد رو دکمه add url کلیک کنید. حتمن باید اکانت گوگل داشته باشید و لاگین هم باشید.
لینک
گوگل برای سرگرم‌کردن مردم در روزهای قرنطینه،‌ مجموعه‌ای از بازی‌های کوتاه را در قالب Doodle دردسترس قرار داده است که می‌توانید همین حالا تجربه کنید.
گوگل به‌مناسبت‌های مختلف نظیر تولد و سالگرد و رویدادهای خاص لوگو صفحه‌ی اصلی خود را تغییر می‌دهد. لوگو‌های تغییریافته و موقتی گوگل با نام دودل (Doodle) شناخته می‌شود و به‌طورکلی جذاب است. گوگل گاهی اوقات بازی‌های تعاملی و کوتاهی را در قالب دودل دردسترس قرار می‌دهد تا کاربران برای لحظاتی
 
 جستجوی عکس در گوگل
گوگل امکانی دارد که کاربر بتواند جستجوی خود را براساس عکس انجام دهد. از این طریق، کاربر می تواند تمام انواع اطلاعات مربوط به یک عکس در فضای وب را در صفحه نمایش نتایج جستجو ببیند.
بسیاری از ما با جستجوی تصویر آشنا هستیم، ویژگی موتور جستجو که به شما امکان می دهد تصاویری را که مستقیماً با اصطلاحات جستجو مرتبط هستند پیدا کنید. اما نوع دیگری از جستجوی تصویر وجود دارد، برای وقتی که تصویر را قبلاً داشته اید و باید منبع اصلی آ
حتما شما هم درباره بلاک چین یا زنجیره بلوک ها شنیده اید ، معروف ترین بلاک چین ها ارز بیت کوین است که به تنهایی بسیار با قدرت حجم بالایی از معاملات ارزی اینترنتی را به خود اختصاص داده است. حالا به تازگی چندین شرکت به این موضوع علاقه مند شده اند . تلگرام ، و اخیرا فیسبوک و اما حالا نوبت گوگل رسیده است که وارد این مجموعه شود.
گوگل دومین شرکت سرمایه‌گذار بزرگ در دنیای بلاک چین است. این شرکت
تصمیم دارد فعالیت خود را متمرکز کرده و یک تکنولوژی شبیه
طراحی و پیاده سازی سایت
سئو (درونی و بیرونی)
لندپیج ها
ابزارهای گوگل
ابزارهای آنالیز غیر گوگل
ابزارهای تبلیغات دیجیتال
تولید محتوا
اینستاگرام
سایر شبکه های اجتماعي
شبکه های محتوای ویدیویی
کمپین های پوششی و ۳۶۰
هک و ضد هک
امروز موتور جستجوی گوگل سهم بزرگی در دنیای اینترنت دارد و بسیاری از ما به خدمات گوگل وابسته هستیم. اما آیا گوگل جانب انصاف را رعایت می‌کند؟
مقاله‌ی که در زیر می خوانید از زبان یکی از مدیران سرویس Genius نوشته شده است. این سرویس که در زمینه‌ی نمایش متن ترانه قطعه‌های موسیقی موجود و تولید نمونه‌های جدید فعالیت می‌کند، بیش از ۱۰ سال قدمت دارد و به ۱۰۰ میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهد. این سرویس به‌تازگی داستان موجود در پس هر یک از قطعه‌های مع
حضور در صفحه اول گوگل با استفاده از دو روش سئو (بهینه سازی سایت) و یا تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) صورت میگیرد. هر کدام از این تاکتیک ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. در این مطلب نشان میدهیم که در شرایط کنونی کسب و کارتان کدام روش می تواند موثرتر باشد.
سئو
رتبه بندی گوگل براساس اعتبار سایتها نزد گوگل صورت میگیرد. در واقع موتور جستجوی گوگل بر اساس اینکه سایت ها در طول زمان برای کلمه کلیدی مورد نظر چقدر فعالیت مثبت داشته اند و صفحه مربوطه را به چه م
این شاخص بیان می کند که هر صفحه از سایت مان، چند مرتبه باعث ورود یک مخاطب به سایت شده است. به زبان ساده تر: هر صفحه از سایت، چند سشن یا بازدید برای سایت مان ایجاد کرده است.
کمی دقیق تر( ارتباط بین گزارش ها در گوگل آنالیتیکس): 
تعداد Entrance ها در گزارش All Pages با تعداد Sessions در گزارش Landing pages گوگل آنالیتیکس برابر است. یعنی Entrance همان Session است که توسط یک صفحه ایجاد شده است.

#تحلیل_محتوایی_سایت
#دوره_گوگل_آنالیتیکس_پیشرفته
چگونه می توان از طریق جستجو در گوگل کسب درآمد دلاری داشت ؟
جستجو کردن در گوگل یکی از کارهای روزمره اکثر کاربران اینترنت می باشد.موتور جستجوی گوگل یکی از محبوبترین جستجوگرها در سطح جهان مخصوصا کشور ایران است.
حتما تا کنون کلمات و عبارات بسیاری را در موتورهای جستجو از جمله گوگل جستجو کرده اید. این امر جالبتر بود اگر میشد از طریق این جستجوها به درآمد هم رسید.
این ایده در سایتی بنام پری سرچ presearch اجرا شده و شما می توانید با انجام جستجوی معمولی
با سلام
 
تو این پست میخوایم ثبت وبلاگ یا سایت ساخته شده توسط وبلاگ نویسان رو در موتور جستجوگر گوگل آموزش بدیم با ما همراه باشید
 
مقدمه ای در رابطه با ثبت سایت در گوگل
 
افرادی که به تازگی وبلاگ نویسی را یاد گرفته اند و برای اینکه وبلاگ ساخته شده شان بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران اینترنت قرار گیرد میخواهند وبلاگشان را در موتور جستجوگر پرمخاطب گوگل ثبت کنند
 
ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل 
 
برای اینکار ابتدا وارد گوگل گوشی موبایل یا ک
جستجوی گوگل به دلیل مسائل شاخص گذاری، محتوای جدیدی را نشان نمی‌ دهد
 
گوگل امروز در حال فهرست بندی موضوعات است، به این معنی که برخی از محتوای جدید در اینترنت را در نتایج جستجو نشان نمی دهد. برای مثال، نگاهی به داستان های برتر در اخبار گوگل نشان می دهد که در حالی که برخی از این داستان ها از چند ساعت پیش هستند، اما بسیاری از آن ها از دیروز است. اولین وب سایت جستجو در ابتدا در مورد این مسائل گزارش شد.
در روز پنج شنبه این شرکت تأیید کرد که شاهد گزار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

استنطاق فروشگاه لوازم برقی صبافرزان اشراق دانلود زیرنویس کود گیاهی کیان ارگانیک رسانه عمار hajammar135 تشریفاتچی(تشریفات بلاگ) محمد صمدی پرسش مهر 1399 سالن غذا