نتایج جستجو برای عبارت :

دامنه تغييرات چقدراست

این مقاله بهترین روش برای انتخاب نام دامنه را با شما به اشتراک می‌گذارد.
انتخاب نام دامنه یک مرحله مهم در آنلاین شدن است. نام دامنه می‌تواند شکل کسب‌و‌کار شما یا سازمان برای کاربران سایت شما مجسم کند. یک نام دامنه مناسب می‌تواند به افزایش علاقه‌ی کاربران و هدایت ترافیک به وب شما کمک کند.
ادامه مطلب
سلام خدمت همه ای دوستای عزیزی که میخوان وبلاگ خودشون رو به دامنه وصل کنند
خب اول از همه بگیم که اتصال به دامنه یک کار سخت نیست واقعا از بس اسون هست ادم فکر میکنه چییی هست 
بقول گفتنی میخوام امروز ساده برای شما توضیح بدم که چطور میتونین با کمترین هزینه (۴۵۰۰)تومان وبلاگتون رو به دامنه وصل کنید و مثلا بشهyourname.ir
خب ابتدا کمی توضیح بدیم دامنه چی هست!؟
دامنه اسم و ادرس اختیاری است که شما برای نمایش محتوای خودتون انتخاب می کنید و با اون ادرس میان تو
نحوه فروش دامنه به چه صورت است؟
در بخش قبلی سه وضعیت دامنه ای که از قبل به ثبت رسیده است را بررسی نام بردیم. در این بخش نحوه فروش دامنه در حالت های مختلف را شرح می دهیم:
حالت اول: یک دامنه با هدف فروش به قیمت بالاتر به ثبت رسیده است. 
در این حالت افرادی وجود دارند که دامنه هایی را تشخیص می دهند مناسب است و احتمالا برند خاصی برای خرید آن اقدام مینماید را به نام خود ثبت می کنند. هدف این افراد این است که دامنه ها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. بر
riazi24.ir
با سلام خدمت دوستان عزیز، 
امیدوارم در هر حال که به سر می‌برید سالم و خندان باشید. 
دامنه‌ی riazi24.ir به طور دائم واگذار می‌گردد. دوستانی که کار آموزشی ریاضی می‌کنند می‌توانند از این دامنه رند استفاده نمایند. 
این دامنه تا 13 ماه آینده تمدید شده است. مبلغ هر بار تمدید هم 7000 تومان است که فرد دارنده‌ی دامنه از سال آینده با پرداخت آن می‌تواند دامنه به نازل‌ترین قیمت ممکن آن را تمدید کند. 
دوستانی که در بلاگ‌های بیان هم فعال هستند در جریان
سازن هاست ارائه دهنده سرویس ثبت دامنه و انتقال دامنه در پسوند های گوناگون است. با میزبانی بیش از 150.000 دامین به بیش از 40.000 مشتری، از نام و آوازه اینترنتی شما با اطمینان خاطر نگهداری می کنیم. 
به دلیل میزبانی از تعداد بالا دامنه، قیمت های ارائه شده توسط سازن هاست غیر قابل رقابت می باشند و به همین علت در کشور به عنوان ارائه کننده "بهترین سایت ثبت دامنه" شناخته شده ایم. شما نیز از مزایا متعدد ارائه شده ما بر روی دامنه های بین المللی مانند .C
برای دریافت دامنه رایگان  ؛ دامنه ir  کافیست عضو این وبسایت بشید و شانس خود را برای دریافت دامنه رایگان آزمایش کنید!!! من خودم تونستم دوتا دامین ثبت کنم ، که خوش شانس نبودم زیاد!!!! چون بخش قرعه کشی هم داره بیشتر شانس رو تو اون میسنجن! من کد یا همون کوپن دریافت کردم!
امیدوارم شمام بتونید دامین ir خود را به صورت رایگان برای یکسال دریافت کنید.
در این متن نکاتی به شما گفته می‌ شود که شما می‌ توانید به‌ راحتی برای خرید دامنه تصمیم بگیرید و اینکه آیا برای خرید دامنه عقلانی است که دامنه ارزانی بخرید یا خیر؟
ممکن است اسم دامنه یا با اسم شرکت متفاوت باشد و این بستگی به ت‌ های آن شرکت دارد. پیچیدگی های جزئی در امر خرید دامنه وجود دارد.
نکات خرید و ثبت دامنه
لازم است بدانید که همه دامنه‌ ها در جایی مرجع به نام سازمان ICANN ثبت می‌ شوند و این سازمان وظیفه سازماندهی دامنه‌ ها را در سراسر
با توجه به اقبال عمومی هموطنان وب سایت iminer جز 500 سایت برتر ایران همراه با خدمات دهی به بیش از 135هزار کاربر فعال را داراست.شما می توانید دامنه سایت iminer.net را در الکسا alexa.com/siteinfo/iminer.net  بررسی کنید که دامنه iminer.net جزو 500 وب سایت برتر و پربازدید ایران است، اعتبار گواهی نامه SSL این سایت ۵ ساله است و میزان اتوریتی آن درسایت moz.com مشاهده کنید و یا درسایت www.scamfoo.com/site/iminer.net این وب سایت را بررسی کنید.
انتقال وردپرس به دامنه جدید ؟ آیا می خواهید سایت وردپرسی خود را به یک دامنه جدید منتقل کنید؟ ممکن است شما هم به دلایل مختلف خواسته باشید سایت وردپرسی خود را به یک دامنه جدید انتقال دهید. درصورتی که با شیوه انتقال سایت به دامنه دیگر آشنا نباشید ممکن است صدمات جبران ناپذیری متحمل شوید.
اما خبر خوب این است که با آموزش و راهنمایی که در ادامه آماده کرده ایم، امکان انتقال کل وب سایت به یک URL یا دامنه جدید را برای شما آسان کرده ایم. در این پست، ما را
انتقال وردپرس به دامنه جدید ؟ آیا می خواهید سایت وردپرسی خود را به یک دامنه جدید منتقل کنید؟ ممکن است شما هم به دلایل مختلف خواسته باشید سایت وردپرسی خود را به یک دامنه جدید انتقال دهید. درصورتی که با شیوه انتقال سایت به دامنه دیگر آشنا نباشید ممکن است صدمات جبران ناپذیری متحمل شوید.
اما خبر خوب این است که با آموزش و راهنمایی که در ادامه آماده کرده ایم، امکان انتقال کل وب سایت به یک URL یا دامنه جدید را برای شما آسان کرده ایم. در این پست، ما را
برای ثبت دامنه، می‌توانید دامنه ی موردنظر را از طریق کادر جستجوی دامین در بالای صفحه جستجو کنید و یا از منوی دامنه، گزینه ی ثبت دامین را انتخاب نمایید و در صفحه ای که باز می‌شود دامنه را جستجو نمایید.
نمونه ای از جستجوی دامنه را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید:
در تصویر فوق مشاهده می‌نمایید که پس از جستجو تمامی دامنه ها اعم از موجود و ثبت شده در جدولی زیر کادر جستجو لیست شده‌اند.
حال دامنه(ها)ی موردنظر خود را انتخاب کنید.با کلیک روی دکمه ی "دا
سلام بر شماان‌شاءالله زین پس مطالب این وبلاگ را با دامنه سبز سرخ http://sabzesorkh.ir/هم می‌توانید مشاهده کنید.اگر بتوانیم مطالب قدیمی وبلاگ سبز سرخ را از میهن بلاگ به تدریج در اینجا وارد کنیم.این دامنه ارتباطی با نشریه سبز سرخ کنگره سرداران و ده هزار شهید استان مازندران ندارد.امروز اگر سرخ بیفتیم به خاک فردا به زمانه سبزتر می‌روییمیادبود سردار شهید برزو درویشی شاهکلائی و شهدای استان مازندرانارتباط با مدیر: http://ble.ir/hdarvishi
 
فرض کنید به دنبال یک مکان برای افتتاح یک دفتر یا شرکت می گردید، به چه عواملی توجه می کنید؟ در ابتدا احتمالا ظاهر و نمای ساختمان برایتان اهمیت دارد، سپس به متراژ ساختمان توجه می کنید، بعد از آن به این فکر می کنید که آیا ارباب رجوع و کارمندان شما به راحتی می توانند از نقاط مختلف شهر به این مکان برسند؟ آیا با وسایل نقلیه عمومی دسترسی به این مکان امکان پذیر است؟ و در آخر نظر شما به اسم محله و تصوری که با شنیدن آدرس در ذهن افراد بوجود می آید جلب می
لیست دامنههای فروشی
http://ackt.ir
http://againstpoverty.ir
http://androidkingz.ir
http://atenakala.ir
http://ctroid.ir
http://fazabux.ir
http://iamyemeni.ir
http://ifpress.ir
http://nazirnews.ir
http://pooyajob.ir
http://pranc.ir
http://ravanshenasikhanevade.ir
http://talareagahi.ir
تاریخ انقضا دامنه ها 3ال 99 می باشد.
جهت سفارش دامنه ها به ایدی @fatehc سفارش خود را ارسال نمایید.
https://stylesaz.com/select-best-domain-name/
روش انتخاب اسم دامنه
انتخاب نام دامنه مناسب : یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین سوالاتی که میتواند در محبوبیت و کسب درآمد یک سایت اثرگذار باشد , انتخاب اسم دامنه یا همان نام دامین مطلوب میباشد که احتمالا در اولِ هر پروژه ای مقداری عجولانه صورت بپذیرد و در انتخاب آن نکات دارای اهمیت را رعایت نکرده باشید که طبیعتا قادر است در عدم ترقی وبسایت شما دخیل باشد .
ادامه مطلب
یکی از تمرینات زیر تا 30دی ماه انجام و آدرس سایت ارسال و تحویل گردد لازم به ذکر است تحویل حضوری گرفته خواهد شد
1-ایجاد سایت استاتیک با جاوااسکریپت همراه دامنه و هاست ثبت شده و آپلود شده
 
2-ایجاد سایت داینامیک با جاوا اسکریپت و همراه دامنه و هاست ثبت شده و آپلود شده 
بهتر است ابتدا به این موضوع بپردازیم که کودک کیست؟ تعاریف متعددی از کودک ارائه شده و از دیدگاه های مختلفی به آن نگریسته اند.بر طبق بر طبق پیمان نامه حقوق کودک (۱۹۸۹) به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید که با توجه به این پیمان نامه و ماده 1 آن منظور از کودک افراد انسانی زیر ۱۸ سال است. بر اساس سازمان جهانی بهداشت اعلام سایت ReserchGate کودکان زیر ۱۸ سال قرار دارند که 8 درصد آنان در دامنه‌ی سنی ۰ تا ۵ سال ۳۲ درصد در دامنه سنی ۳ تا۱۲ سال و 4 درصد آنها  در
اگر قصد دارید برای خودتان یک وبلاگ راه اندازی کنید، مهم‌ترین سوالی که باید با آن مواجه شوید این است که چه نامی را برای دامنه وبلاگ‌تان انتخاب کنید. این را می‌دانید که نام دامنه وبلاگ‌تان باید منحصر به فرد و خاص و در عین حال کوتاه و گویا باشد. می‌دانید که نام دامنه باید با موضوع و محتوای وبلاگ همخوانی داشته باشد. نظرتان در مورد نام خودتان چیست؟ آیا می‌توانید از نام خودتان به عنوان دامنه وبلاگ استفاده کنید؟
مزایا
مسلما برای پاسخ به این سوا
How to choose the right domain for your site
 
 
اولین قدم برای فعال سازی تارنما خرید دامنه برای وبسایت استاولین قدم برای راه‌اندازی وبسایت خرید دامنه برای تارنما است . دامنه به نشانی وب سایت شما در فضای مجازی گفته می شود . در شرایطی که که قصد شما از فعال‌سازی تارنما گسترش کسب و عمل خویش به صورت بدون شوخی است در هنگام خرید دامنه می بایست فراوان توجه فرمایید تا شایسته ترین دامین را برای وبسایت خویش تعیین فرمائید تا در آتی با ایراد مواج
نحوه تغییر مالکیت یا انتقال دامنه ir
برای انتقال دامنه ir باید به روش زیر عمل کنید:
در ابتدا باید وارد سایت nic.ir (ایرنیک) شده و از منو بالای صفحه گزینه  دامنه ها > انتقال دامنه  را انتخاب نمایید.
شناسه یا پست الکترونیک، گذرواژه و کد امنیتی را وارد کرده و سپس وارد سامانه شوید.
 
 
با وارد کردن اطلاعات حسابتان وارد صفحه انتقال دامنه می شوید.
 
 
 در این صفحه دو قسمت وجود دارد که یکی مربوط به خرید دامنه و دیگری مربوط به فروش دامنه می باشد.
در قسمت فرو
اگر بخواهید دامنه ای را برای راه اندازی سایت جدید به هاست خود اضافه کنید  (addOn domain)باید ابتدا دی ان اس های هاست را روی دامنه جدید ست کنید و زمان مورد نظر برای تنظیم دی ان اس ها سپری شود (برای دامنه های آی آر 4 الی 24 ساعت و برای دامنه های بین المللی 5-6 ساعت )سپس مراحل زیر را سپری کنید :1- پس از ورود به پلن پلسک هاستتان به قسمت  Websites & Domains بروید.2- در بخش پایین صفحه روی گزینه Add New Domain Domain کلیک کنید .



ادامه مطلب
برای راه اندازی سایت چه چیزهای نیاز داریم ؟
داشتن تجربه و اطلاع از اصول طراحی سایت یکی از مهم ترین عوامل برای طراحی سایت میباشد. دامین و هاست یکی از مهم ترین فاکتور های سایت میباشد. در نظر داشته باشید که دامنه و هاست تشکیل دهنده یک سایت هستند. دامنه همان آدرس سایت میباشد و هاست هم به عنوان یک فضا برای ذخیره سازی اطلاعات سایت مورد استفاده قرار میگیرد.
نکته سومی که در طراحی سایت باید مد نظر گرفته شود قالب سایت میباشد. طراحی قالب سایت نیاز به تخص
یکی از بخش های پرکاربرد سی پنل برای وب مسترسی پنلان سایتها ، بخش پارک دامین می باشد که بعضا دیده می شود بعضی از کاربران تازه کار در زمینه اضافه کردن دامنه مشکل دارند که در این مطلب به شما نشان میدهیم که چگونه می توانید پارک دامین انجام دهید.
توجه کنید که پارک دامین به این معنی می باشد که شما مثلا سایت x.ocm را دارید و می خواهید همین سایت با دامنه y.com نیز دیده شود. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید :
ادامه مطلب
برای کسب و کارت به یک سایت نیاز داری طراحی سایت میتونی به ما بسپوری.
 
 خوب قیمت طراحی سایت از 300 تومان شروع میشه و تا به بالا  , البته بدون حساب هزینه دامنه که اگه نمیدونید که دامنه چیه میتونید ی سرچی بکنید فقط اینو بگم که هزینه دامنه به دست ما نمیاد.
   مطلب بعدی اینه که علت ارزان بودن سایت به دلیل این نیست که سایت هایی که میسازیم الکیه سایت که ما میسازیم میتونند دارای فرم ثبت نام ,قسمت تماس با ما و البته اگه شما بگید .
 
برای ثبت سفارش به ادر
1. نام دامنه باید کوتاه باشه پس تا جای ممکن خلاصش کنین.
2. تلفظش آسون و حفظ کردنش راحت باشه تا مردم راحت بتونن حفظش کنن.
3. سعی کنین فیلد کاریتون رو تو نام دامنتون بیارین.
4. از اعداد، آندرلاین، دش استفاده نکنین.
5. یه پسوند مناسب انتخاب کنین.
 Ir مناسب ­سایت‌ها و اشخاص ایرانی
Com مناسب برای شرکت­ها
Info مناسب سایت­­های اطلاع رسانی
Net مناسب سایت­­های فعال در بخش زیرساخت اینترنتی
Org مناسب سایت های سازمانی
Biz مناسب سایت­­های تجارت الکترونیک
Me مناسب سایت
 
فعالیت رسمی دامنه‌ی اینترنتی نقطه ایران (.ایران) برای توسعه خط و زبان فارسی در فضای مجازی آغاز شد.
 
دامنه‌ی اینترنتی نقطه ایران» (.ایران) امروز توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) به‌صورت آنلاین و با حضور وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی افتتاح شد. به گزارش مهر، نقطه ایران» به‌عنوان یکی از دامنه‌های بین‌المللی چندزبانه (IDN) مورد تأیید سازمان جهانی آیکان (سازمان مدیریت بر واگذاری دامنه‌ها یا آدرس‌های اینترنتی) قرار دار
,هاست پربازدید ارزان ، درایو SSD ، لایت اسپید ,هاست پربازدید ارزان ,خرید هاست سی پنل پربازدید,خرید هاست پربازدید ارزان ,هاست های پرحجم و ارزان قیمت لینوکس ,فلکس هاست,هاست پربازدید ,هاست پربازدید ارزان ,هاست پربازدید ارزان - هاست لینوکس ,خرید هاست ارزان,نیاز به هاست پربازدید ارزان ,هاست لینوکس پهنای نامحدود ارزان ,MeHost.CO ,هاست لینوکس نامحدود , هاست نامحدود ارزان ,هاست نامحدود سی پنل ,هاست پربازدید برای وب سایت های پرترافیک و بزرگ + ویدیو ,هاست نام
چند مورد برای هک نشدن 1- یه هکر برای هک شما نیاز داره یه برنامه رو گوشی شما نصب کنه پس سعی کنین برنامه ای از شخصی دریافت و نصب نکنین اگه خواستین برنامه رو نصب کنین یا از بازار و یا از گوگل پلی نصب کنین یا حداقل از ارسال کنند برنامه  اطمینان داشته باشین 2- لینکی اگه برای شما ارسال شد اول لینک رو در گوگل سرچ کنین ببینید نتیجه ای با اون لینک میاد یانه این کار به شما کمک میکنه تا بفهمین این لینک تازه ساز است و یا نه قدیمی است مثلا من به شما لینک سایت د
با استفاده از امکان پارک دامین شما می توانید علاوه بر دامنه اصلی دامنه های دیگری را نیز در فضای هاست لینوکس خود پارک کنید.در پارک دامین یک دامین روی مین دامین هاست شما  پارک میشود ودرنتیجه شما یک سایت با دو آدرس دارید.بدین منظور وارد هاست خود شده و در قسمت Domains روی گزینه Aliases کلیک کنید.
سپس در قسمت Create a New Alias نام دامنه خود را وارد کنید و روی گزینه Add Domain کلیک کنید.
برای رفتن به ادامه مطلب بر روی کلید سبز سمت چپ کلیک کنید.
ادامه مطلب
رویکرد دیگر این سوال با تجزیه و تحلیل مستقیم فعالیت مغز مانند ERPs و MEG است. در این ادبیات معمولاً از نوازندگان و غیر موسیقیدانان خواسته می شود کارهای مختلف حرکتی ، ادراکی یا شناختی مانند تایپ کردن با انگشتان خود را انجام دهند ، یا گوش دادن یا ذخیره کردن / حفظ کردن موسیقی ، به منظور تمایز بین صداها ، یا درک هارمونیک ، تغییرات ملودیک یا ریتمیک (برای بررسی ، به پاتل ، 2008) مراجعه کنید. این ادبیات عظیم به تفصیل شرح داده نمی شود ، بلکه درعوض بر مطالعات

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

کومبا یک استاد موفق هارمونی خود ناشناخته ی من دانلود پاورپوینت های درسی ارتودنسی | لمینت | ایمپلنت کلینیک سپید جمله چین داروخانه شبانه روزی قلهک پـــاریته (TR) تکنیک رایانه