نتایج جستجو برای عبارت :

خواندن قصه های واقعی شماها

تو اره‌ای اونم اوره. منم شمسی‌کوره‌ام لابد دیگه. جمع سه‌تاییمون یه استعارست از همه. بنظر خودمم هست. احساساتی که باهاتون تجربه کردم هموناییه که هر کسی یبار تو زندگیش داشته. لحظه ای که تمام وجودت از خوش‌حالی پر میشه و گریه‌ت میگیره و لحظه ای که از درد نفست بالا نمیاد و حس میکنی که قلبت مچاله شده. بنظرم اینا وجودشون لازمه. واسه تمام ادما. واجب تر هم اینه که اینا رو با یه ادم تجربه کنی. امان از دست این ادما. تمام زندگیم شده اهمیت دادن بهشون. ولی خ
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

رهبر انقلاب فرمودند: آن روزى که خبر شهادت صیاد را به من دادند، من گفتم صیاد، شایسته شهادت بود؛ وقتى این جمله را گفتم، چشم‌هاى شهید کاظمى پُرِ اشک شد، گفت: ان‌شاءاللَّه خبر من را هم به‌تان بدهند.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: دو هفته پیش شهید کاظمى پیش من آمد و گفت از شما دو درخواست دارم:
 
یکى این‌که دعا کنید من روسفید بشوم، دوم این‌که دعا کنید من شهید بشوم. گفتم شماها واقعاً حیف است بمیرید؛ شماها که این روزگارهاى
بابا بزرگم خدا بیامرز حرف قشنگی میزد ، میگفت خدایا یا ما رو گاو کن یا اینا رو آدم . 
حالا شده حکایت حال ما .
حاج آقا اومده تو برنامه تلویزیونی و در مورد زله فرمایش کرده که : زله زدگان درس عبرتی هستند برای سایرین . صدقه بدین تا بلایا از شما دور شه . مردم از دولت انتظار کمک نداشته باشن .
خب البته درست فرمودن این مردم بی گناه عبرت ما نشن کی بشه ؟ آقا زاده ها که میلیاردی مین . و صد البته که چه سخن گهر باری : صدقه بدیم زله نیاد . چشم . شماها فقط کار
خوهرم اومده خونمون شوهرش تست کرونا داده و مثبته و وقتی بهش میگم چرا رعایت نمیکنی ناراحت میشه!!!!!!!!!!
در این حد یعنی بی ملاحضه!!!!!
از اونور مامان بابای من ناراحت میشن که چرا بهش میگی  چرا جلوی زبونت رو نمیگیری!!!!! در این یعنی حرف من ارزش داره!!! تو دلم به حماقتشون میخندم و نگران سلامتی مامان بابامم! یه اتفاقیم بیوفته نمیگن که از شوهر خواهرم با تست قطعی کرونا گرفتن میگن تو میری بیمارستان میای حتما تو به ما دادی!!
بعله بعد که واسه تولدم تایتل سگ سیاه
برای دانشجویان و دانش آموزان هیچ راه فراری از درس و امتحان وجود ندارد و همواره در طی دوران تحصیل خود به دنبال روشی برای درس خواندن هستند.
امروز چند مورد از "بهترین روش درس خواندن" را برای شما معرفی می کنیم. می دانیم که هیچ کسی با شنیدن کلمه امتحان خوشحال نمی شود اما تنها راه پشت سرگذاشتن امتحان درس خواندن است. با اعلام خبر امتحان، نزدیک شدن و شروع امتحانات محصلان و دانش آموزان به این موضوع فکر می کنند که چگونه و از کجا شروع به کار کنند. با ما هم
بهترین زمان برای درس خواندن
بهترین زمان برای درس خواندن چه زمانیست؟
ساعت زیستی بدن، که از بچگی در ما بوده است، به ما کمک میکند که بدانیم چه زمانی بهترین زمان برای چه کاری ست که یکی از آنها درس خواندن است.
تحقیقات نشان داده که موثرترین زمان یادگیری برای مغز بین ساعت ۱۰صبح تا ۲عصر و از ۴عصر تا ۱۰شب است.
از طرفی دیگر غیرموثرترین زمان یادگیری بین ساعت ۴صبح تا ۷صبح است.
ادامه مطلب
شماها بلد نیستین وبلاگهاي غیرفعال رو آنفالو کنید؟! آموزش بدم؟ ها؟ یا تنبلین؟!! . یا نکنه واقعا امید دارین بیام اینجا بنویسم؟!خداییش چراا اییینهمه هنوز بازدید داره اینجا؟خوبه حالا اکثرشم دری وریه ، عاقلانه نیست! . هعی ، ، از دست شما.
 
آقایان مسئول اقتصادی استان و استانداری کلاهتون رو بالاتر بذارید لطفاً. فاجعه آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه یعنی نمره صفر به مسئولان اقتصادی و مدیریت بحران هر دو طرف هم طرف خراسان رضوی و هم طرف افغانستانی . از مسئولان اقتصادی در استان و استانداریش گرفته تا اتاق بازرگانی و اداره هاي صنایع و دارایی و بیمه و گمرک و فرمانداری و بخشداری و اینها، متأسفانه ۵۰ نفر کشته شدند یعنی ۵۰۰ خانواده داغدار شدند و حدود ۵۰۰ تانکر و کامیون و کلاً ۵۰ میلیون دلار د
واقعا از قدیم گفتن ادب مرد به ز دولت اوست
ادم هاي حقیر با توهین خودشون بزرگ نشون میدن
و این رسم بزرگی نیست توهین به مردم زشت ترین کار دنیاست
همین مردم به شماها رای دادان الان شدن چوپان
زشته مردم این طور خطاب کردن واقعان زشت
اگر همین چوپان ها نبودن امثال شما نبودی
چرا پرندگان آواز می خوانند ؟
پرندگان را می توان جزء زیباترین دسته هاي خلقت در طبیعت معرفی کرد. این موجودات در نهايت استقلال تمام امور مربوط به زندگی را خودشان انجام می دهند ، ظاهر پرندگان تنها قسمت زیبای آن ها نیست و صدای آن ها نیز زیبا است.
آواز خواندن پرندگان هنگام تخم گزاری را می توان یکی از زیباترین موسیقی ها و ویژگی ها در طبیعت دانست اما واقعا چرا پرندگان زمان زیادی را صرف تلاش برای آواز خواندن می کنند ؟

ادامه مطلب
چگونه کودکمان را کتاب خوان کنیم؟مجموعه: روانشناسی کودکان
کتاب خواندن کودک, کتابهاي کودکان
با خواندن کتاب برای کودکان مهارت هاي کلامی کودک را تقویت کنید نه داشتن یک کلکسیون از رمان‌هاي نامدار در کتابخانه و نه هر هفته به شهرکتاب رفتن، هیچ یک نمی‌تواند از کودک‌تان یک کتابخوان حرفه‌ای بسازد. اگر خودتان با خواندن بیگانه باشید و اگر از تکنیک‌هاي ساده‌ای که می‌تواند کودک شما را کتابخوان کند، بی‌خبر باشید، رسیدن به چنین آرزویی یا ممکن نمی
بازی آواز خواندن کودک
آنچه تحقیقات درباره بازی آواز خواندن کودک می گوید:
ترانه ها، جرکات و بازی هاي موزیکال کودکانه، تمرین هاي شناختی هستند که به کودکان در آموختن الگوهاي گفتاری و مهارت هاي جنبشی کمک می کنند.
کودک شما در حین تکامل یافتن مهارت هاي زبانی اش، از کشف بسیاری از کارهاي دیگری که می تواند با دهانش انجام دهد، لذت خواهد بردبرای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید
بازی آواز خواندن کودک
چند کاری که من خودم انجام میدم و حالم حداقل یه پله بهتر میشه را برای شما می‌نویسم:
خواندن چند صفحه از یه کتاب
خواندن شعر
خواندن یه داستانک که حال خوب کن باشه
پیاده روی و قدم زدن
نگاه کردن حیوانات و بازی آنها
خلوت کردن و صحبت با خود
نوشتن در مورد حالمون که چرا بد شده و چطور می‌تونم اون را بهتر کنم
صحبت با یه دوست قدیمی
پرداختن به کاری که دوست داری (من خودم کار با کامپیوتر و نقاشی)
شما چکار می‌کنید که حالتون بهتر بشه؟ برام بنویسید
از جمله سفارشات خاص برای برون رفت از مشکلات کنونی بخصوص معضل جهانی (کرونا ویروس) توسل به ائمه علیهم السلام و تضرع به بارگاه الهی است. لذا اساتید به خواندن دعای الهی عظم البلاء بعد از نماز هاي واجب، خواندن دعای سریع الاجابه و خواندن نماز جعفر طیار سفارش نموده اند.
نکته دیگری که که در هنگام دعا رعایت آن خالی از لطف نیست و سبب استجابت دعا می شود اینکه ضمن دعا سلامتی حضرت حجت و شیعیان خاص نیت شود قطعا چنین توجهی آثار زیادی در خود داعی دارد.
شاعر که شدم، 
آسمان را دوست دارم.
 زمین را عاشقم. 
ماه را می ستایم.
 برگ هاي درخت را می بوسم. 
عطر گل ها را نفس می کشم. 
سنگ را دلسوزم بر ماهیت سختش. 
از پروانه نشدن پیله ای دلگیر می شوم.
 از خشکیدن غنچه ی نشکفته ، می میرم. 
نامم چیست؟!
 شاعر؟! 
عاشق؟!
 دیوانه؟! 
فقط می دانم مثل شماها دانشمند نیستم. 
معروف نیستم. 
فقط یک آدم معمولیه با احساس!
 #فاطمه_جلائی_زاده 
@sorna_paradise
http://t.me/sorna_paradise
بهترین سیستم هاي هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند.
ادامه مطلب
همسر با دوستاش رفته باغ و من تنهام:(
بهتر که رفت، چون این چند روزه حوصله ی هیچکس و هیچ کاری رو ندارم. 
شاید عصری زنگ بزنم به دوست قدیمیم و باهاش برم بیرون، شایدم تنهايی برم.هنوز تصمیم نگرفتم.
به سرم میزنه پاشم برم پیش تیارا ولی خب راه دوره، حوصله ی این همه پشت فرمون نشستنم ندارم:(
کاش نزدیک تر بود، کاش شماها نزدیکم بودید، آخه این دوستم اصلا شبیه من نیست.
الان چی می کنم؟ با یه کاسه تخمه و یه عالمه لواشک نشستم پای تلویزیون و دارم "رگ خواب" میبینم و
هشدار: چرت و پرت محض
این نوشته تنها شامل مقادیری چرت و پرت است. اگر وقت خود را برای تدوین نظریه‌هاي جدید یا شکافتن هسته اتم نیاز دارید از خواندن آن به شدت بپرهیزید. حتی اگر وقت خود را برای مگس بازی یا زل زدم به سقف نیاز دارید هم باز هم به شدت از خواندن آن بپرهیزید. با عرض تشکر فراوان و خالصانه.
ادامه مطلب
ترم سوم هم به خوبی و خوشی تموم شد.چقدر دلم برای خودم و شماها تنگ شده!و چقدر تغییر کردم تو این مدتی که نبودم.شاید تغییراتم خیلی در جهت مثبت نباشه اما خب به هرحال کسب تجربه بود در جهت بهتر شدن،در جهت اینکه بفهمم چقدر خود قبلیم خوب بودم و قدرشو ندونستم :)) ولی اگر بخوام منصفانه قضاوت کنم نکات مثبت هم زیاد داشتم که باید بشینم یکی یکی گلچینشون کنم تا فراموش نکنم.
پ.ن:شما چیکار میکنید؟حالتون خوبه؟چه خبرا؟
 خداوند ان‌شاءالله که به شماها اجر بدهد، صبر بدهد. [حاج قاسم] زندگی‌اش هم برای شما امتحان بود، شهادتش هم برای شما امتحان است. رنج زیاد است، غصّه بزرگ است، امّا اجر هم به همین اندازه بزرگ است. بایستی تحمّل کنیم، بایستی از خدای متعال راضی باشیم؛ بالاخره هر کسی از این مرحله‌ی زندگیِ این نشئه به نشئه‌ی بعد عبور خواهد کرد -همه عبور میکنند: من، شما، دیگران، همه؛ جوان، پیر- نوع عبور کردن مهم است؛ .
ادامه مطلب
با سلام خدمت بازدیدکننده عزیز
در این پست از وبلاگ قرار بر این شد نمونه تدریس هاي پایه هاي هفتم و هشتم و نهم قرار بدهیم. که از این نمونه تدریس ها هم همکاران عزیز و هم دانش اموزان میتوانند استفاده کنند. که در ادامه از هر پایه نمونه تدریس یک درس قرار داده شده است که اگر مورد پسند شماها قرار گرفت همه ی درس هاي دیگر نیز در سایت قرار خواهد گرفت.
امید است با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این مسیر یاری فرمایید.

ادامه مطلب
در دوران کودکی علاقه‌ی بسیاری به نماز خواندن داشتم؛ خیلی وقت‌ها در نماز‌هاي شبانه با پدرم بر می‌خواستم و او را همراهی می‌کردم.شبی به مهمانی رفته بودیم. پدرم نیمه‌هاي شب برای نماز برخواست و من هم مشتاقانه برخواستم. پس از وضو گرفتن نماز خواندن را شروع کردم. همه‌ی مهمانان که از دوستان و آشنایان بودند،
ادامه مطلب
حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند
ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید.
افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند
ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام
می‌دهند. واقعيت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌هاي مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌هاي خاص یاد بگیرند.
خواندن ذهن کاری نیست ک
کتاب خواندن مثل شمشیر دو لبه است. همان قدر که خوب است می‌تواند انسان را از هر چه کتاب است زده کند و  اعتمادتان به هر چه کتاب است را می‌تواند خدشه‌دار کند. هر کس باید یک روز بنشیند محاسبه کند که چقدر کتاب خوانده است که ارزشی برایش نداشته است. در واقع هزینه‌ای کرده‌ایم که برایمان فایده نداشته است. شاید شما هم مثل خیلی از انسانها بگویید نه به هر حال خواندن هر کتابی یکسری مزایا دارد. نمی‌دانم ولی برای من در زندگی هیچ چیز نمی‌تواند ارزش وقت و زم
بــــه نــــام خـــــدا  با توجه به اینکه بسیار نزدیک امتحانات هستیم ، این پست را برای موفقیت شما قرار میدهم . بیشتر نمراتی که میگیریم حاصل دسترنج و درس خواندن ماست . دانشمندان نیز میگویند ، اگر بدانیم چگونه بخوانیم ، میتوانیم موفق شویم .
ادامه مطلب
 
.: خیلی عکس نگرفتم ولی این بهترینشونه که مستقیم از استوری اینستا منتقل کردم!
.:. امشب توی بین الحرمین، دعاهاي همه تون رو از توی گوشی خوندم و چند تا نماز به نیابت از شماها خوندم. جاتون خیلی خالیه.
.:.:  عجیب ترین مختصات دنیاست.
00:00
امروز تولدش بود! رفتش توی چهار سال.
خیلی زود گذشت. منم اصلاااا یادم نبود برعکسِ خیلی وقت پیش!
زمان خیلی چیزا رو عوض میکنه. خیلی چیزارو تغییر میده. شاید بهترین مرهم برای دردها همین گذر زمان باشه.
منم خداروشکر عادت کردم به رفتنها. به نبودنها.
این روزا بیشتر از هرچیزی واسه تنهايیه خودم ارزش قائلم! هرکسی رو توی لحظه هام شریک نمیکنم و محتاطانه تر با آدما ارتباط برقرار میکنم. توقعم رو از همه کم کردم. اینطوری آرامش بیشتری رو به زندگیم سرازیر شده:)
م
تشنگی پیرمرد ۷۸ ساله به نام جمعه در خواندن کتاب‌ها در کتاب فروشی‌هاي پل سرخ در غرب کابل نظر همه را جلب کرده. او می‌گوید:”در زمان‌هاي ما نه کتاب بود و نه کتابچه و قلم، نه مکتب بود و نه جای درستی که مردم بچه‌ها و دخترهايشان را در آنجا بفرستند تا سواد یاد بگیرند.”
ادامه مطلب
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: سواد» و رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهاي اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها دانش» پیدا می کردیم. سپس مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
احیانااااا بس نیس دیگعععععععععع ؟؟؟
 
کارتون به فن آرت رسیدهههههههههههههه ؟؟؟
 
بابا شماها دیگه چه بدبختاییی هستین دیگههههه.
 
بعد اسمتون هم گذاشتین خواننده ؟؟؟
 
اون از هیراد فلک زدتون اینم از این مفلوک بی شعور گاو صادقلو 
خیلی هم جالبه ادعا هم دارن که ما نمیشناسیمشون و خودشونو جزو بهترین ها میدوننن
 
من برای نژادم متاسفم
 
کم مونده بیان فیک لاو رو کاور کنن به فارسی بگن خودمون نوشتیمش
 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

صرافی سلامت آنالیتیک کتابخانه عمومی ادیب الممالک شهر جاورسیان آنتی اسکالانت رحمت حاجی سعدین پایگاه تخصصی روشنایی خلاصه کتاب تاریخ اسلام مهدی پیشوایی کتابخانه عمومی بقیه الله آبگرم دیزل شاپ| فروشگاه اینترنتی لوازم ماشین سنگین آونگ چت