نتایج جستجو برای عبارت :

خاموش نشدن ظبط خانگی سونی

یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن یخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
هنگامی که سوئیچ اتومبیل خود را می چرخانید، انتظار دارید تا خودرو شما متوقف شده و خاموش شود. اما اگر اتومبیل خاموش نشود ، حسابی ناامید خواهید شد و احتمالا دستپاچه! اگر موتور خودرو بعد از خاموش کردن اتومبیل همچنان به کار خود ادامه داد، گویا که اصلا خودروتان را خاموش نکرده اید، چرا که سیستم احتراق و سوخت اتومبیل‌تان همچنان کار می کند. در این حالت ماشین شما یک مشکل الکتریکی دارد که باید برطرف شود، یا اینکه سوئیچ احتراق شما یا رله برق باید تعویض
1- مشکل روشن نشدن گوشی.
 
1- اگر گوشی با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشی روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشی رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشی).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشی میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشی) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
علت خاموش نشدن کولر گازیاگر کولر گازی شما حتی زمانی که به دمای تنظیم شده می رسد، خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های  الکترونیکی مشکل داشته باشد. ترموستات کولر می تواند معیوب شده باشد و یا سنسور از موقعیت خود خارج شده باشد.
کولر گازی از حرکت نمی ایستداگر بعد از خاموش کردن کولر گازی زمان بیشتری طول می کشد تا خاموش شود، احتمال دیگر کثیف بودن فیلتر کولر گازی شما است. یک دلیل دیگر آن می تواند قدیمی بودن و یا قدرت نامناسب کولر گازی در مقایسه با ان
علت روشن نشدن تلویزیونReviewed by علی بختیاری on Jul 9Rating: 5.0علت روشن نشدن تلویزیونعلت روشن نشدن تلویزیون,علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی,علت روشن نشدن تلویزیون سوني,علت روشن نشدن تلویزیون led, سوالاتی است که در این نوشته پاسخ داده می شود
روشن نشدن تلویزیون یک ایراد کلی است که ممکن است در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت روشن نشدن تلویزیون در مدل های مختلف می پردازیم :
 
 
علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی
مراجعین بخش تع
 
دلایل خرابی کمپرسور که در اصطلاح تعمیرکاران  آمپر کشی تلقی میشود چیست؟ خراب شدن و یا سوختن خازن راه اندازکم بودن ظرفیت نامی خازن استفاده شده  مشکلات مکانیکی کمپرسورکم بودن برق ورودی به کولر گازیاستفاده از سیم نا مناسب برای لوله کشی و یا طولانی بودن سیم کشیضربه خوردن کمپرسور و … نیم سوز شدن موتور کمپرسور و یا موتور فن کولر گازینیم سور شدن موتور کمپرسور از علت خاموش شدن کولر است. که در بیشتر مواقع نیم سوز شدن موتور به دلیل  عمر طولانی کول
خاموش کننده دستی به وسیله ای گفته می شود که برای مبارزه با آتش سوزی طراحی و ساخته شده است و با حداکثر ۱۴ کیلوگرم یا ۱۴ لیتر ظرفیت مواد خاموش کن، یک نفر به راحتی قادر به حمل و استفاده از آن باشد. انواع بزرگتر این وسایل به روی چرخ - ارابه یا خودرو قرار داده می شود و یا به طور ثابت در اماکن نصب می گردد. خاموش کننده های دستی برای استفاده در شرایط اضطراری با این هدف که بتوانند در مراحل اولیه شروع آتش سوزی از گسترش آن جلوگیری و آتش را خاموش نماید ساخته
تعمیر برد اصلی لپ تاپ های سوني در نمایندگی سوني کرج
 
این بخش ساختمان و کارکرد درهم رفته دارد بنابراین به جهت اجرای تعمیر برد اصلی لپ تاپ سوني بی‌گمان نیاز است تعمیرکاران آگاه و مسلط در این بخش حضور داشته باشند تا صفر تا صد ایرادات این بخش را شناسایی و برطرف کنند
نحوه تعمیر برد اصلی لپ تاپ سوني
اولین قدم برای تعمیر برد اصلی لپ تاپ سوني بعد از دریافت برد اصلی سوني در واحد تعمیرات برد، اصلی به وسیله کارشناسان بررسی می‌شود و مشکل سیستم شناسایی
علت قطع نشدن خونریزی بعد از و درمان آن
قطع نشدن خونریزی بعد از مساله مهمی است و در صورتی که درمان نشود فرد را با خطرات زیادی مواجه می‌کند. از جمله علت قطع نشدن خونریزی بعد از می‌توان به فیبروم رحمی، عفونت نه و مشکلات هورمونی اشاره کرد.

ستاره | سرویس سلامت - در هر چرخه قاعدگی بدن زن بالغ و سالم برای حاملگی آماده می‌شود و در صورتی که بارداری اتفاق نیفتد، لایه داخلی رحم جدا می‌شود و به همراه خون از طریق واژن دفع می‌گردد، ب
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
مایکروفر یکی از لوازم خانگي با کارکرد عالی در زمینه پخت و پز غذا می‌باشد. مایکروفر با وجود ظاهر ساده و کوچک خود به نسبت سایر لوازم خانگي، ساختار نسبتا پیچیده‌ای دارد و تعمیر مایکروفر به دست افراد غیر حرفه‌ای باعث بدتر شدن خرابی دستگاهتان می‌شود که باعث می شود هزینه چند برابر برای تعمیر و شاید خرید دوباره مایکروفر و یا سولاردم شوید. بنابراین بهتر است تعمیرات مایکروفر و سولاردم خود را به تیم متخصص و حرفه‌ای مجموعه سرویس طلایی بسپارید.
اگه با این مشکل که وقتی کلید shutdown رو می زنید و ویندوز 10 نمی تونه کامپیوتر رو خاموش کنه ، مواجه شدید کافیه مقاله ای که در ادامه براتون گذاشتم رو دانلود کنید و از روش های اون برای برطرف کردن مشکل استفاده کنید
امیدوارم مشکلتون برطرف بشه

ادامه مطلب
 
یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از پکیج های دیواری و یا زمینی، بدون توجه به مدل و برند پکیج رخ می دهد، روشن نشدن پکیج است. علت روشن نشدن پکیج می تواند موارد متعددی باشد که تنها پس از عیب یابی کامل و دقیق توسط تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای، امکان رفع مشکل بصورت کاملا اصولی و بدون بازگشت وجود دارد.
در این مطلب از کاراباما، به کمک متخصصین مجرب پکیج دیواری که سالها سابقه و تجربه فنی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دارند، دلیل روشن نشد
قبل از انکه بخواهیم درباره حل مشکل پروتکت سینمای خانگي در برندهای مختلف توضیح دهیم ابتدا باید بدانیم پروتکت چیست؟
پروتکت (protect) در لغت بمعنای حفاظت است و در دستگاه های سینمای خانگي زمانی ایجاد می شود که یک یا مجموعه ای از قطعات دستگاه به نحوی معیوب شوند که امکان سرایت آسیب دیدگی به سایر قطعات وجود داشته باشد. در این حالت اعلام خطای پروتکت در دستگاه که با خاموش شدن دستگاه همراه است باعث می شود که سایر قطعات از آسیب ایجاد شده محفوظ بمانند.
 
حل
هایبرنت (Hibernate) یا خواب زمستانی یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که اجازه حفظ پرونده‌ها، برنامه‌ها و داده‌هایی که بر روی حافظه RAM قرار دارد را پس از خاموش کردن سیستم، به کاربر می‌دهد.
هایبرنت (Hibernate) چیست؟هایبرنت (Hibernation)، خواب زمستانی یا Suspend to disk (تعلیق بر روی دیسک) یکی از انواع حالت‌های خاموش کردن سیستم است که عملکرد آن بسیار شبیه به حالت Sleep می‌باشد. در حالت هایبرنت، تمامی پرونده‌ها و برنامه‌های باز شده‌ای که قبل از خاموش کرد
در این نوع خاموش کننده تعداد زیادی از عیوب دستگاهای سودا اسید برطرف گردیده است .
بیشترین ظرفیت آن دو گالنی و مشخصات فنی آن عینة مشابه خاموش کننده سودا اسید می باشد.
حداقل مدت تخلیه آن ۶۰ ثانیه است .
در شرایط عادی و شارژ کامل آن ۹۵٪ ( درصد ) خاموش کننده باید تخلیه گردد.
برای تامین فشار مورد نیاز در این خاموش کننده از گاز CO2 تحت فشار که در یک سیلندر کوچک ذخیره شده و در داخل بدنه قرار می گیرد استفاده می شود.
مقدار گاز این کارتریجها ( حدودأ ۵۷-۵۵ گرم ) گ
یک لحظه هایی هست، آن آخرهای شب، که چراغ ها را خاموش کرده ام؛ توی سکوت وسط پذیرایی دراز کشیده ام و صدای یخچال را می شنوم که خاموش و روشن می شود، صدای باز و بسته شدن دری از واحد های طبقه های پایین تر، و صدای راه رفتنشان توی خانه را، از این شانه به آن شانه می شوم و شاید ماشینی در یکی از خیابان های اطراف با سرعت می گذرد، که پرده ها را کشیده ام . و زل زده ام به پنجره های ساختمان رو به رو و چراغ های زردشان، که منتظر می شوم چراغ را خاموش کنند و بعد بخوابم.
بازیگران زن سریال ترور خاموش توانسته‌اند بازی‌های خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارند. در ادامه با بیوگرافی این بازیگران و نقش‌های آنها آشنا شوید:
 
ستاره اسکندی بازیگر نقش مینا
نقش مینا در سریال ترور خاموش را ستاره اسکندری بازی کرده است.
ستاره اسکندری خانواده‌ای هنرمند دارد. او  متولد 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه است.
 
ادامه مطلب
اتورایز شیائومی شیراز 09170499490
اکانت اتورایز جهت انبریک شیائومی در حالت خاموش  edl
شیراز جی اس اماتورایز شیائومی شیراز 09170499490
 
 
اکانت اتورایز جهت انبریک شیائومی در حالت خاموش  edl
 
شیراز جی اس ام
 
xiaomi authorized edl account
 
xiaomi unbrick
 
www.shirazgsm.ir
 
حل مشکل خاموشی شیائومی با اکانت اتورایز
 
فلش گوشی و حل مشکلات و اختلالات  نرم افزاری
 
آپدیت و بروزرسانی گوشی
 
کاهش نسخه اندروید و دانگرید سیستم عامل گوشی
 
تغییر منطقه و نصب رام های گلوبال جهانی روی گوشی ها
در برخی از ویندوزها سیستم پس از ریست شدن کلید num lock را اتومات خاموش میکند و برای لاگین و ورود رمز کاربر مجبور هست در هربار نام لوک را روشن نماید.
روشی که در زیر اموزش می دهم برای ذخیره اخرین وضعیت کلید نام لوک قبل از خاموش کردن سیستم می باشد.
یعنی اگر نام لوک روشن بوده و سیستم خاموش و روشن شود همچنان روشن می ماند و بالعکس
1- open cmd
2- type regedit and enter
3- HKEY_USERS --> .DEFAULT --> Control Panel --> keyboard --> intialKeyboardIndicators 
4- change the value to 2
 
نکته : 
به جای عدد 2 می توان اعداد
شرکت تاسیسات یزد تهویه
خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج
تعمیرکاران ما با همه‌ی برندهای موجود در بازار ازجمله ایران رادیاتور ، بوتان ، ایتالترم ، ایساتیس ،دئوترم ، وایلانت ،لورچ ،تاچی ، سونيه دوال، آلین هاف، هات کینگ و … آشنایی کافی دارند و شما در هنگام خرید و سرویس دهی ، با مشخص کردن برند پکیج خود، تعمیرکار متخصص آن برند از سوی ما برای انجام سرویس و خدمات رسانی در حدمت شما حاضر می‌شوند.
 عیب یابی علت روشن نشدن پکیج ایساتیس
 عیب یابی علت روشن ن
ما در این مقاله به بررسی تمام علت های  خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی می پردازیم . طی چند سال اخیر ، شاهد  مواردی از  ضعف در طراحی و تولید محصولات ال جی بوده ایم . خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی به این شکل دیده می شود که ، در ابتدا تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجددا خاموش می شود . به این حالت ، در اصطلاح تعمیر تلویزیون reboot شدن گفته می شود.
معمولا در بیشتر موارد مادر برد یا مین برد دستگاه دچار نقص شده است . برای تعمیر  . باید به این نکته
سخت ترین کار دنیا بعد از شب امتحانی درس خوندن  ورزش کردنه ،به زور خودمو مجبود میکنم برم وگرنه حالم از هرچی که مربوط به کالری سوزندنه بهم میخوره ؛لذتی که از یه کیک شکلاتی میبری باید با این مسخره بازیا خراب کنی
 از یه لحاظم ژن هام انگیزه ورزش کار شدن ندارن . بیشترشون علاقه دارن سوخت وساز سلول رو پایین بیارن ،چراغارو خاموش کنن ، بگیرن بخوابن ، خنگولا به امید روزای سخت مدام  آذوقه جمع میکنن ولی نمیدونن زمستون تو این همه شکلاتی که من وسطش  هر رو
آموزش تعمیر تلویزیون قدیمی CRTReviewed by شایگان on Aug 3Rating: 5.0تعمیر تلویزیون قدیمیبرای تعمیر تلویزیون قدیمی ابتدا باید عیب یابی تلویزیون به شیوه صحیح انجام شود. در بیشتر موارد مراجعه به بخش تعمیرات تلویزیون مراجعه کننده توضیح درستی از ایراد ایجاد شده دستگاه خود ارائه نمی دهد و مثلا قطع شدن تصویر تلویزیون را با عبارت روشن شندت تصویر تلویزیون و یا بالا نیامدن تصویر توضیح می دهد و یا اگر تلویزیون روشن نشدن دقت نمی کنند که آیا چراغ پاور دستگاه روشن ا
#زندگی_دانشجوییچگونه چراغ اتاق را خاموش کنیم؟!دیروقت بود. همه‌مان دراز کشیده بودیم که بخوابیم ولی چراغ روشن مانده بود. بله! درست فهمیدید هیچ کس حاضر نبود بر جاذبه نیوتن غلبه کند، برخیزد و آن نور نحس ادیسوني را بکشد! البته هر کدام به سهم خودمان تلاش کردیم چیزی پرتاپ کنیم شاید بخورد به کلید و چراغ خاموش شود. نشد.شرایط سختی بود. همیشه در سختی‌ها خلاقیت‌ها شکوفا می‌شود. راه حل ما البته ساده بود: یک تماس کوتاه با یکی از بچه‌های اتاق بغل. نه! وقتی
نوع عیب
علت خرابی
روشن نشدن خودرو
1 – سوئیچ اینرسی : ممکن است دراثر ضربه شدید به خودرو ( مانند دست انداز) عمل کرده باشد. 2 – سنسور دورموتور ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسبیده باشد. 3 – پمپ بنزین ( فیوز – سیم کشی – پمپ بنزین ) 4 – رله اصلی دوبل : دراین حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم . ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم 5 – گیرکردن شافت استپر موتور 6 – با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است ( مثلاً اگر 40- یا 215+ را نشان دهد فشنگی آب یا
داره از اتاق میره بیرون. میگم "برقُ خاموش کن."میگه "چیزی نمیخوای؟". میگم "چرا. یه مامان. که بغل کنه. یه خواهر که شوخی کنه. یه بابا که حال آدمُ کجکی از لای در بپرسه. یه دل اروم که بدونه فردا بی دردسره. یه قلب ساده که دلش خوش باشه به اینکه کتاب جدید خریده."میگه "خفه شو. بخواب" میره. برقُ خاموش نمی‌کنه.
مارول و سوني فیلم‌های دیگری جز مرد عنکبوتی می‌سازند
بعد از چند هفته سخت که مرد عنکبوتی در نتیجه‌ی عدم توافق سوني و مارول/دیزنی از دنیای مارول خارج شده بود، اسپایدی به جایی که تعلق داشت بازگشت. همانطور که دیروز گزارش کردیم، سوني و مارول قرارداد جدیدی امضا کردند که طبق آن یک فیلم جدید دیگر از مرد عنکبوتی می‌سازند.
خدمات مجاز پشتیبانی برای ماشین لباسشویی بوش در تهران
روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش (Bosch)
خراب شدن دکمه های پنل ماشین لباسشویی بوش
خوب شسته نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی بوش
نشتی آب از ماشین لباسشویی بوش در حین کار کردن
تعمیرات تخصصی اتصالات و سیم کشی داخلی دستگاه
خرابی و تعمیر برد الکترونیکی اصلی ماشین لباسشویی
خرابی موتور گردان ماشین لباسشویی بوش Bosch
آب دهی و نرفتن به مرحله بعدی شستن لباس ها
نشتی آب داشتن ماشین لباسشویی بوش
خرابی و گرم نشد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

کفسابی، نماشویی، پیچ و رولپلاک نما پلاگین های کاربردی وردپرس حرف دل هدهد جامعه شناسی شهریار فکری اجیرلو کتابخانه باقرالعلوم (ع) پاکدشت پاسخ های شیعه به شبهه های وهابی ها و سلفی ها بنیس