نتایج جستجو برای عبارت :

حوزه علمیه کوچک ما

پیام تسلیت آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علميه و امام جمعه قم، جهت رحلت استاد حوزه و مفسر قرآن کریم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ اکبر دهقان رحمت الله علیهبسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعوندرگذشت فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اکبر دهقان - از اساتید تفسیر حوزه علميه قم - موجب تاثر و اندوه شد ، این مصیبت را به خانواده و شاگردان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقیدسعید و سلامت و شکیبایی و پاداش نیک الهی
حضرت آیت الله سید محمدجواد پیشوایی امام جمعه سابق بندر انزلی در سفر خود به این شهر ضمن بازدید از حوزه علميه قائمیه بندر انزلی در تاریخ چهار شنبه مورخ 1397/6/14 به ایراد درس اخلاق در بین طلاب این حوزه و ون شهر پرداختند که در ادامه تصاویر این موجود می باشد.
ادامه مطلب
مدیر حوزهعلميه استان هرمزگان از اعزام ۱۲۰نفر از طلاب نخبه هرمزگان به اردوی علمی مشهد و قم خبر داد.
 
 به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزهعلميه استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: ظهر امروز چهارشنبه۱۹ تیر ماه ۱۲۰ نفر از طلاب نخبه استان هرمزگان با هدف آموزش و ارتقای علمی به اردوی علمی و زیارتی عازم قم شدند.
 مدیر حوزهعلميه استان هرمزگان افزود: این افراد با قطار از بندرعباس به مقصد قم و سپس به مشهد اعزام  می شوند.
وی ادامه د
مراسم تکریم و معارفه مدیریت حوزه علميه مولود کعبه شهرستان جاسک با حضور حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر کل حوزه های علميه استان و همچنین امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی انجام شد.
 
در این مراسم از خدمات سه ساله حجت الاسلام والمسلمین عباس ذاکری تشکر و حجت الاسلام والمسلمین موسی شمس الدینی به عنوان مدیر جدید حوزه علميه مولود کعبه شهرستان جاسک آنجام شد.
 
درگذشت جانسوز مرحوم مغفورشادروان حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی فدوی، معاونت آموزش حوزه علميه قائمیه بندر انزلی را به خانواده ایشان،مدیریت محترم، مسئولین و طلاب حوزه علميه قائمیه بندر انزلی تسلیت و برای ایشان از جانب خداوند متعال مغفرت و رحمت و علو درجات را خواستاریم ان شاء الله خداوند به بازماندگان و داغداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت بفرماید.
برگزاری آزمون و مصاحبه از طلاب جدید الورود حوزه علميه مولود کعبه شهرستان جاسک دیروز دوشنبه 3 تبرماه ماه سال 98 برگزار شد.
در این دوره پیش از 30 نفر شرکت کردند، اکثر داوطلبان شرکت کننده از روستای های شهرستان بشاگرد هستند قرار است طلاب پذیرش شده بعد از شرکت در دوره تثبیتی  از 2 شهریور با آغاز سال تحصیلی حوزه علميه مولود کعبه مشغول به تحصیل شوند.
‌‏ملبس شدن تعدادی از طلاب حوزه علميه آیت الله مصطفوی در روز عید غدیر خم و در حاشیه مراسم جشن این عید بزرگ توسط آیت الله مصطفوی
سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸مسجد و حسینیه آیت الله مصطفوی  
 
#ملبس_طلاب#عید_غدیر  
#آیت_الله_مصطفوی
#ابوالمفاخر
#سخن_عشق
@sokhaneeshg
به گزارش دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ جعفر سبحانی،  معظم له در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علميه با تأکید بر استعداد سنجی در حوزه های علميه گفت: باید استعداد سنجی کنیم تا طلاب در همان زمینه ای که استعداد دارند ادامه تحصیل دهند و بتوانند منشأ خدمت باشند.
ادامه مطلب
به نام خدا 
با عرض سلام و خسته نباشید به طلاب و اساتید محترم.
 الحمدالله با تلاش های انجام شده چند تن از طلاب جوان سایت رسمی خبرگزاری حوزه علميه میبد راه اندازی شد.
ما در این سایت جدای از اطلاع رسانی درباره اخبار مربوط به حوزه پیگیر مطالبات و فعالیت های طلاب و اساتید از کادر اداری حوزه علميه صورت میگیرد.
از شما طلاب عزیز درخواس داریم که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مایه رشد روز افزون ما بشود.
 
به نام خدا 
با عرض سلام و خسته نباشید به طلاب و اساتید محترم.
 الحمدالله با تلاش های انجام شده چند تن از طلاب جوان سایت رسمی خبرگزاری حوزه علميه میبد راه اندازی شد.
ما در این سایت جدای از اطلاع رسانی درباره اخبار مربوط به حوزه پیگیر مطالبات و فعالیت های طلاب و اساتید از کادر اداری حوزه علميه صورت میگیرد.
از شما طلاب عزیز درخواس داریم که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال بفرمایید تا مایه رشد روز افزون ما بشود.
 
به گزارش مشرق،
کانال تلگرامی بیداری ملت در مطلبی به مقایسه وضعیت بودجه حوزه‌های علميه و
دانشگاه تهران پرداخته است. بودجه مصوب شورای عالی حوزه‌های علميه کشور با
۱۲۸۰۰۰ طلبه در سال ۹۷ معادل ۴۴۰ میلیارد تومان بود که برای سال ۹۸ معادل
۳۰۰ میلیارد تومان با شانزده درصد کاهش پیشنهاد شده است.
بودجه هزینه‌ای دانشگاه تهران با ۹۹۴۵ دانشجو در سال ۹۷ معادل ۵۹۶
میلیارد بوده که برای سال ۹۸ معادل ۶۷۹ میلیارد با ۳۲ درصد افزایش پیشنهاد
شده است.
هزینه
 
پس از شکست فتنه 88 و حساس شدن دستگاه‌های امنیتی نظام در این زمینه، طراحان پروژه‌های ضدامنیتی برای مقابله با ایران، به این نتیجه رسیدند که دیگر تقابل مستقیم و صریح در عرصه ی، جواب نمی‌دهد. از این رو، در طراحی‌های جدید، دو نکته در دستور کار قرار گرفت:
نخست، تشکیک و تخریب مبانی فکری، فقهی و ی اندیشه ولایت فقیه»
دوم، تقابل سازی با نظام و ایجاد دوقطبی‌های مختلف با حکومت در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی و البته دینی.

در هر دوی
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه استاد و به مناسبت عید سعید قربان با همکاری حوزه علميه نرجس خاتون شهرستان شهریار سخنرانی و مولودی خوانی در حوزه علميه برگزار گردید.در این برنامه ابتدا کارشناس حوزه خانم محمدی دلیل نامگذاری این روز را برای حاضرین در جمع توضیح دادند و گفتند که عید قربان عید فداکاری، ایثار، قربانی و اخلاص و عشق است. حضرت ابراهیم (ع) با فادا نمودن فرزند دلبند خود در راه خدا، امتحانی بس بزرگ را پشت سر گذاشتند که عید قربان یادآور
آدرس ربات:
https://t.me/majaame_bot?start=post126360050
امکانات فعلی ربات با توجه به مراحل از پیش تعیین شده‌ی طراحی آن عبارتست از:
۱. بُرد آنلاین مرکز خدمات حوزه‌های علميه
این کلید حاوی مطالبی است که در تابلو‌های اعلانات مرکز خدمات حوزه‌های علميه واقع در شهر مقدس قم دیده می‌شود و عمدتا حاوی مراحل اداری این مرکز است. اگر کار در مرکز خدمات حوزه کار اداری دارید و نمی‌دانید مدارک لازمه‌ی آن کار چیست لازم نیست یک بار بیشتر صرفا برای نگاه کردن به تابلوی اعلانات ب
تجمع بزرگ عاشورائیان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با شرکت مردم و مسئولین و طلاب حوزه علميه قائمیه در بندر انزلی در تاریخ چهارشنبه 1397/6/21 برگزار شد. از سال ۱۳۷۱ شمسی تاکنون هر ساله هفته اول محرم الحرام به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بمنظور یادآوری اصلی ‌ترین هدف جهاد والا و الهی امام حسین (ع) یعنی احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که در ادامه تصاویر آن قابل مشاهده می باشد.
ادامه مطلب
 
دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات حوزه علميه دروس پایه نهم به همراه پاسخ نامه تستی و تشریحی
سوالات کفایه الاصول پایه نهم حوزه قم به همراه پاسخ نامه
سوالات مکاسب 4 ( فقه 4) پایه نهم حوزه قم به همراه پاسخ نامه
سوالات مکاسب 5 ( فقه 5) پایه نهم حوزه قم به همراه پاسخ نامه
سوالات تفسیر 9 پایه نهم حوزه قم به همراه پاسخ نامه
سوالات رجال 9 پایه نهم حوزه قم به همراه پاسخ نامه
سوالات فلسفه (نهایه الحکمه) 9 پایه نهم حوزه قم به همراه پاسخ نامه
 
 
 
دکتر محمدجواد صاحبی استاد حوزه و دانشگاه، شامگاه سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ دار فانی را وداع گفت. مرحوم صاحبی عضو شورای دین پژوهان کشور و رییس انجمن ادیان و مذاهب حوزه علميه قم، موسس نشریه کیهان اندیشه و مولف کتاب‌های مهمی در تاریخ اسلام و تاریخ جنبش‌های اسلامی معاصر بود.
رابطة حوزه و دانشگاه را می توان به سه دوره تقسیم کرد:دوره اول از ابتدای تاسیس دانشگاه تا دهة 50؛دوره دوم از دهه 50 تا پیروزی انقلاب اسلامی و دورة سوم پس از انقلاب اسلامی.
در تمام طول دوره اول تنش بر روابط حوزه و دانشگاه حاکم بود، به حدی که هیچ یک دیگری را بر نمی تابید و بیشتر در جهت نفی یکدیگر تلاش یا به تعبیری مبارزه می کردند.در سالهای ابتدای دهه 50 و همزمان با شدت گرفتن مبارزات مردمی، خیل عظیم دانشجویان نیز به صف مبارزه پیوستند و این آغاز یک اتف
اطلاعیه                   
بسم الله الرحمن الرحیم
قِوامُ الدّینِ بِأربَعَةٍ : بِعالمٍ ناطِقٍ مُستَعمِلٍ لَه . ( نهج البلاغه )
استقبال و قدردانی از عالم آگاه و ناطق حضرت آیت الله حاج شیخ رضا سبط الشیخ الانصاری دامت برکاته
در پاسخ به سوالات مکرر مؤمنین راجع به مراجعت معظم له به دزفول ، به اطلاع می رسانیم که إن شاء الله تعالی ایشان روز دوشنبه 1394/03/25 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ساکیان سخنرانی خواهند داشت .ضمناً به اطلاع می رسانیم مؤمنین ، جهت ا
در حوزه‌های علميه؛ یک طلبه بنای خود را این‌طور می‌گذارد که تا آخر عمر در رابطه با مسائل دینی تحقیق کند و به‌واقع هم علوم دینی چنین وسعتی را دارند که همواره ما را جلو ببرند، مثل نظر به نور است که از یک جهت با آن روبه‌رو می‌شوید و روشنایی لازم را جهت دیدن اطراف به‌دست می‌آورید و از جهت دیگر متوجه نور شدیدتری هستید که باید به سوی آن حرکت کنید. به همین جهت یک مجتهد این طور نیست که سر ساعت 8 صبح بر سر درس خود حاضر شود و ساعت 2 بعدازظهر هم درس را تر
حوزه آزمون در استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه در دانشگاه صنعتی ارومیه میباشد .

کد حوزه : 909 ارومیه
مسئول حوزه : میرعلیرضا سیدعلی نژاد عالی نسب

جهت اطلاع از آدرس و مسیر های منتهی به دانشگاه به قسمت ارتباط با ما مراجعه فرمایید .
در خبرگزاری ایکنا مواردی از دین و جایگاه دین در زندگی انسان آورده شده بود که این خبر برای من جالب توجه قرار گرفت:
گروه سلامت: عضو شورای عالی حوزه‎های علميه، ضمن تشریح جایگاه معنویت در سلامت، عنوان کرد: جدا کردن انسان از معنویت در واقع جداکردن انسان از خود است و اگر این معنویت نباشد انسان به سلامت واقعی خود نمی‎رسد.به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)، آیت‎الله غروی عضو شورای عالی حوزه‎های علميه پیش از ظهر امروز ۱۵ دی ماه، در همایش سل
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی بسم الله الرّحمن الرّحیم با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیةالله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی را دریافت کردم. این، خسارتی برای حوزه‌ی علميه و حوزه‌ی معارف اسلامی است. ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ی دینی و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربیت
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی
بسم الله الرّحمن الرّحیمبا تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیةالله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی را دریافت کردم. این، خسارتی برای حوزه‌ی علميه و حوزه‌ی معارف اسلامی است. ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ی دینی و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربیت ش
احتراماً اسامی طلاب استعداد برتر سال تحصیلی 94-95 این مدرسه همراه با معدل و کد تحصیلی ، جهت معرفی به مرکر استعداد برتر حوزه های علميه به محضرتان معرفی می گردد .
1- وحید غفوری فر
2- علی مهر جو 
3- امیر حسین شیر علی 
4 -حسن آزاد 
5- یدالله بختی 
6- محسن صدری
 
معاون تهذیب حوزه علميه هرمزگان از برگزاری دوره میثاق طلبگی یک» با حضور ۲۵۰نفر از داوطلبان ورود به حوزه‌ استان خبر داد.

حجت الاسلام میثم دستوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه» از هرمزگان، از برگزاری دوره میثاق طلبگی یک در استان خبر داد و گفت: افراد معرفی شده به این دوره ۲۵۰نفر هستند.
وی افزود: داوطلبان جدید الورود حوزه علميه از ۱۲ لغایت۱۸ مردادماه برای حضور دراین دوره در دو مدرسه علميه النبی(ص) بندرعباس در مقطع سیکل و آل البیت بندرلنگ
نگاهی به مشکلات نظام آموزشی درس خارج حوزه
اجتهاد چیست و چگونه می توان به دست آن یافت؟ زمان بندی ومرحله بندی دوره اجتهاد چگونه است؟ این ها تنها بخشی از پرسش هایی است که برای طلبه ای که به دوره درسی خارج حوزه علميه وارد می شود، پیش می آید.
 
همواره در حوزه، گروه بزرگی از فارغ التحصیلان سطوح عالیه حضور دارند که در پی تکمیل تحصیلات حوزوی خویش هستند، ولی برنامه وروشی منطقی و قانونمند که با نیازها و استعدادهای سرشار ودرخشان آنان هماهنگی داشته باش
این پاورپوینت در 13 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در یک نگاه،جنبش نرم افزاری و ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه،حوزه و دانشگاه، مکمّل یکدیگر،وحدت حوزه و دانشگاه؛ یکی از ارکان پیروزی انقلاب و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبرترین منبع در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
کتاب معارف و عقاید که توسط دفتر تدوین متون درسی حوزه علميه قم تهیه و تنظیم شده، به‌روزترین کتاب کلامی حوزه‌های علميه است. در این مجموعه که مشتمل بر ۶ قسمت است، معارف و عقاید اسلامی به شیوه‌ای استدلالی مطرح شده است. در ادامه می‌توانید با اهم مباحث بخش امامت عامه (کلیات امامت) این کتاب آشنا شده و در صورت تمایل صوت تدریس این بخش را دانلود کنید.
ادامه مطلب
1-4-1. هدف اصلی
 
شناسایی عوامل اصلی آمادگی یک سازمان کوچک و متوسط برای استفاده از بازارهای الکترونیکی
1-4-2. اهداف فرعی
 
استخراج عوامل آمادگی فنی سازمان­های کوچک و متوسط برای استفاده از بازارهای الکترونیکی
استخراج عوامل آمادگی سازمانی سازمان­های کوچک و متوسط برای استفاده از بازارهای الکترونیکی
استخراج عوامل آمادگی بین سازمانی سازمان­های کوچک و متوسط برای استفاده از بازارهای الکترونیکی

1-5. سوالات تحقیق
 
1-5-1. سوالات و فرضیات اصلی
سوالات
1.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سایت برداشت آزاد 313 منتخب نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی پرینترباما Magical دکور اتاق فروشگاه اینترنتی سبزگستر تین کلاینت سبز دانلود