نتایج جستجو برای عبارت :

جوشکاری لوله های فولادی

 
اتصالات لوله هاي فولادي (اتصالات)
در این مقاله ، ما به انواع اتصالات لوله هاي فولادي اشاره می کنیم. متداول ترین نوع لوله ها لوله هاي مسی و فولادي پلیمری هستند که اتصالات متفاوتی دارند و در زیر هر یک از آنها را بررسی خواهیم کرد.اتصالات لوله قطعاتی هستند که برای انشعاب ، تبدیل قطر لوله یا اتصال دو لوله به یکدیگر استفاده می شوند. اتصالات لوله هاي فولادي به این دلیل است که مقاطع فولادي در جای خود قرار دارند و در این روند ، لوله ها با توجه به وزن م
یکی از پردرخواست‌ترین خدمات در امر لوله کشی گاز، لوله کشی گاز خانگی است. در لوله کشی گاز خانگی شاهد حالات متفاوتی هستیم.
از جمله آن‌هاي می‌توان به لوله کشی گاز توکار یا لوله کشی گاز روکار اشاره کرد که برای هر یک، موارد ایمنی متفاوتی درنظر گرفته می‌شود و پروتکل‌هاي متفاوتی باید اجرا شود.
خدمات اجرا و جوشکاري لوله گاز مسی,تجاری
 
لوله و اتصالات تاپ لوله
لوله و اتصالات پنج لایه تاپ لوله به روزترین محصولات در صنعت لوله کشی می باشند.نصب و خم شدن این لوله ها بدون شکستگی آسان است. لوله هاي پنج لایه با اتصال دو لایه پلی اتیلن ، دو لایه چسب و یک لایه میانی آلومینیوم ساخته می شوند.
ادامه مطلب
در سیستم تبرید که اکثرا جنس لوله ها از ف مس می باشد ، هنگام جوشکاري با شعله اکسی استیلن ،سطح مس با اکسیژن هوا ترکیب شده و یک لایه اکسید سیاه رنگ روی سطح مس تشکیل می شود.
این لایه اکسید در خارج و داخل لوله شکل می گیرد. اکسید  خارجی به راحتی بوسیله ی دستمال نم دار قابل پاک کردن می باشد ولی این لایه اکسید درون لوله باقی خواهد ماند و هنگام کار سیستم بوسیله روغن و مبرد شسته خواهد شد و درون سیستم گردش می کند که برای سیستم چندین مشکل ایجاد می کند.
برا
خدمات اجرا و جوشکاري لوله گاز مسی,تجاری
لوله کشی گاز برای کاربری هاي مسی، اداری، تجاری و بسیاری از فضاهاي دیگر انجام می شود.
لوله کشی گاز با در نظر گرفتن میزان کار صورت گرفته به دو دسته تقسیم می شود: کلی و جزئی.
لوله کشی گاز را فقط کسانی می توانند انجام دهند که مجوز داشته باشند.
 
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه کنید www.aryasaze.com
 
 
گالوانیزه چیست؟
در صنعت آهن آلات، بر روی فاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر می باشند پوششی از ف روی قرار می دهند که این پوشش برای حفاظت از ف در برابر خوردگی و آسیب پذیری می باشد و این عمل توسط گالوانیزاسیون صورت می گیرد. پوشش قرار داده شده در عمل گالوانیزاسیون شامل لایه ای از ف روی و ترکیباتی از آهن می باشد.
به لوله هاي فی که سطح آن را با ف روی پوشش می دهند لوله گالوانیزه گفته می شود. بر اساس جنس نوع ف لوله گالوانیزه را می توان به دو
لوله مانیسمان رده 80 ضخامت و وزن کمتری نسبت به لوله مانیسمان رده 80 دارد .این لوله در ایران استفاده کمتری نسبت به لوله رده 80 دارد زیرا قابلیت  تحمل فشار کمتری نسبت به رده 80 را داراست. این لوله در کارخانه هاي ایران و خارج از کشور مانند چین ،اوکراین ،روسیه و… طراحی  و ساخته میشود.ضخامت لوله ها بین ۲٫۵ تا ۱۲٫۷۰ میلی متر می باشد و سایز طول لوله ها ۶ متر می باشد .وزن لوله ها براساس اندازه هايشان بین ۸ کیلوگرم تا ۱۵۹۸٫۷ کیلوگرم متغیر می باشند.
عوامل مو
لوله مانیسمان رده ۲۰ ضخامت و وزن کمتری نسبت به لوله مانیسمان رده ۴۰ دارد .این لوله در ایران استفاده کمتری نسبت به لوله رده ۴۰ دارد زیرا قابلیت  تحمل فشار کمتری نسبت به رده ۴۰ را داراست. این لوله در کارخانه هاي ایران و خارج از کشور مانند چین ،اوکراین ،روسیه و… طراحی  و ساخته میشود.ضخامت لوله ها بین ۲٫۵ تا ۱۲٫۷۰ میلی متر می باشد و سایز طول لوله ها ۶ متر می باشد .وزن لوله ها براساس اندازه هايشان بین ۸ کیلوگرم تا ۱۵۹۸٫۷ کیلوگرم متغیر می باشند.
عوا
لوله مانیسمان رده ۲۰ ضخامت و وزن کمتری نسبت به لوله مانیسمان رده ۴۰ دارد .این لوله در ایران استفاده کمتری نسبت به لوله رده ۴۰ دارد زیرا قابلیت  تحمل فشار کمتری نسبت به رده ۴۰ را داراست. این لوله در کارخانه هاي ایران و خارج از کشور مانند چین ،اوکراین ،روسیه و… طراحی  و ساخته میشود.ضخامت لوله ها بین ۲٫۵ تا ۱۲٫۷۰ میلی متر می باشد و سایز طول لوله ها ۶ متر می باشد .وزن لوله ها براساس اندازه هايشان بین ۸ کیلوگرم تا ۱۵۹۸٫۷ کیلوگرم متغیر می باشند.
عوا
نکاتی راجع‌به لوله کشی فاضلاب لوله کشی فاضلاب یکی موضوعات کلیدی در تاسیسات هر ساختمان به شمار میاید . لوله کشی فاضلاب ساختمان می بایست بوسیله نیرو هاي کارشناس و با رعایت اصول و قانون ها لوله کشی صورت پذیرد تا دیگر نیازی به تعمیرات لوله کشی نباشد . 
ادامه مطلب
لوله کشی گاز ساختمان همانند دیگر خدمات لوله کشی گاز است.
متناسب با نوع ساختمان شما، لوله کشی گاز ساختمان به شکل متفاوتی صورت می‌پذیرد و از پروتکل‌هاي متفاوتی پیروی می‌کند.
به عنوان مثال لوله کشی گاز برای مراکز صنعتی با لوله کشی گاز خانگی متفاوت است. همان طور که گفته شد لوله کشی گاز، یکی از حساس‌ترین خدماتی است که باید توسط لوله کش گاز مجرب و متخصص در امر لوله کشی ارائه شود.
 
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه کنید
www.aryasaze.com
 
مزایای لوله هاي نوین
از گذشته لوله هاي فی برای لوله کشی هاي ساختمان استفاده می شدند. چندین سال است که از 
لوله فولادي برای انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود.با پیشرفت علم و تکنولوژی روند تولید لوله ها نیز پیشرفت کرده و از مواد جدید برای ساخت انواع لوله ها استفاده می شود. کاربرد مواد پلیمری به ویژگی ها و مزایای لوله ها می افزاید و سبب بالارفتن کیفیت و دوام آنها می شود. مثلا با کاربرد ماده پلیمری پلی وینیل کلراید در ساخت لوله پی وی سی ، مشک
خدمات تاسیساتی و لوله کشی قنات کوثر
تلفن :091293529-22537778 شبانه روزی
اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان
تعمیر شوفاژ قنات کوثر
لوله کشی گاز
بازسازی تاسیسات لوله کشی ساختمان
تعویض لوله هاي اصلی و رایزر ساختمان .
تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی
لوله کشی آب و فاضلاب
لوله کشی شوفاژ روکار و توکار
خدمات تاسیساتی قنات کوثر
خدمات لوله کشی قنات کوثر
بلوار مطهری و محدوده اطراف .
نصب رادیاتور قنات کوثر
تعمیر و نصب شیرالات قنات کوثر .
نصب , سرویس و تعمیر پمپ تحت فش
1_لوله هاي پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن نسل جدیدی از لوله هاي پلاستیکی است. مقاومت خوب و مقاومت در برابر ضربه. یکی از این نوع لوله ها به نام pex یا مش پلی اتیلن ، در برابر حرارت و فشار بسیار مقاوم است و در سیستم هاي گرمایش از کف استفاده می شود. اتصال لوله هاي پلی اتیلن و استفاده از روشهاي مختلف فلنج ، قلاب ،اورینگ  ، چرخ دنده (دنده) ، نر و مادگی  به روش مشترک جوشکاري حرارتی و جوشکاري سر به سر بسیار آسان است.انواع لوله هاي پلی اتیلن:دیوار تک ، دو جداره ،
لوله کشی گاز باید به شکلی صورت پذیرد که کمترین میزان لوله در طول مسیر استفاده شود؛ و همچنین لوله در محل‌هايی قرار بگیرد که احتمال خوردگی آن کاهش بیابد.
خدمات اجرا و جوشکاري لوله گاز مسی,تجاریاجرا و تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه کنید www.aryasaze.com
 
 
لوله مانیسمان(Seamless pipe)  از انواع لوله هاي فولاد  باز دسته لوله صنعتی می باشد که جز لوله هاي بدون درز و برش محسوب می شود، به گونه ای که هیچ نوع جوشکاري بر روی آن صورت نگرفته است.
این لوله ها به دلیل یکدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به سایر لوله ها محکم تر هستند و قیمتی بالاتر از سایر لوله ها دارند. به دلیل مقاومت بالای آن ها و قابلیت سازگاری در هر نوع شرایط آب وهوایی که دارد، اکثرا در صنایع نفت، گاز، نیروگاهی و پتروشیمی جهت انتقال سیال هاي مخ
نوین لوله با بیش از ۲۵ سال است که در تولید لوله پی وی سی و اتصالات برقی  فعالیت میکنیم.
+ تولیدکننده لوله هاي PVC سه ستاره نوین نسوز سمنان
+ تولیدکننده لوله هاي PVC لوله سازان یاس سمنان
+ تولیدکننده لوله هاي پلی آمید به صورت شاخه ای و کلاف
+ تولیدکننده اتصالات لوله ( زانوهاي PVC، قوطی کلید،زانو،تقسیم،فرم و جعبه مینیاتوری)
+ نمایندگی لوله هاي PVC سحر سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت
+ عمل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی
فروش لوله PVC برق ب
اجرا و تعمیرات لوله کشی روکار و توکار آبنصب شیرالات , رادیاتور و تجهیزات بهداشتینصب , راه اندازی و تعمیر موتورخانه و پکیج دیواریتشخیص ترکیدگی لوله و لوله بازکنی با دستگاه .اجرای لوله کشی پنج لایه پرسی و کوپلی و لوله کشی تک لایه پلیمری
 
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه کنید www.aryasaze.com
 
لوله بازکنی حمام در ونک:
گرفتگی لوله فاضلاب حمام اکثرا با وجود لوله هايی با قطر کم وجود چربی دچار مشکل میشوند.
برای باز کردن و رفع گیر لوله حمام این کار را به دست لوله هاي بازکن هاي ماهر و کاربلد شرکت دکتر لوله بسپارید.
لوله بازکنی آشپزخانه در ونک:
♦گیر لوله هاي سینگ آشپزخانه و لباسشویی اکثرا با داشتن چربی و رسوبات دخل لوله باعث کندتر رفتن آب میشود.
♦شرکت دکتر لوله برای گرفتگی هاي لوله آشپزخانه فنر لوله بازکنی را مورد استفاده قرار میدهد.
♦فن
لوله لودن (Low Density یا LDPE) از جنس پلی اتیلن نرم می باشند که انعطاف پذیری بالایی دارند. لوله لودن برای استفاده در سیستم آبیاری قطره ای بسیار مناسب است.فروشگاه بزرگ لوازم آبیاری قطره ای و بارانی قطره چکان لوله پلی اتیلن آبپاش زراعی فضای سبز دریپر اتصالات پلی اتیلن پی وی سی.لیست قیمت اتصالات آبیاری قطره ای پلی ران اتصال , لیست قیمت پلی ران اتصال , لیست قیمت پلی تهران , لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن , قیمت لوله
لوله هاي پلی اتیلن قطره ای ، لوله پل
قیمت لوله گالوانیزه گرم با قیمت لوله گالوانیزه ساده و گلند ضد انفجارقیمت لوله گالوانیزه گرم با قیمت لوله گالوانیزه ساده و گلند ضد انفجار ، دارای هزینه مناسبی نسبت به کارایی لوله هاي گالوانیزه می باشد . گلند ضد انفجار قطعه ای مهم در محافظت از کابل ها در صنعت ساختمان سازی و الکتریکی است .
ادامه مطلب
لوله پلی اتیلن چیست ؟لوله پلی اتیلن یکی از تاثیر گذارترین و مهم ترین محصولات پلی اتیلنی است که بوسیله مواد اولیه تولید و به بازار عرضه میگردد و همچنین می توان گفت که این نوع لوله جزو یکی از انواع لوله هاي پلاستیکی انعطاف پذیر است که از آن برای انتقال مایع و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب برای جایگزینی خطوط لوله گذاری بتنی یا فولادي استفاده می شود. این نوع لوله ها ساخته شده از مواد پلی اتیلن ( HDPE ) گرمانرم که سطح بالای نفوذ پذیری و باند مو
خدمات اجرا و جوشکاري لوله گاز مسی, صنعتی
برای استفاده از گاز طبیعی در منازل، نیاز به لوله کشی گاز خانگی تهران داریم.
همچنین باید بدانیم که گازکشی ساختمان تهران نیاز به مهارت و تخصص دارد و رعایت نکات ایمنی هنگام لوله کشی گاز خانگی در تهران امری واجب و ضروری است.
 
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه کنید www.aryasaze.com
 
 
در صورت هرگونه سهل انگاری در لوله کشی گاز (لوله کشی گاز خانگی، لوله کشی گاز ساختمان، لوله کشی گاز توکار و نمونه‌هاي دیگر لوله کشی) شاهد وقایع بسیار نامطلوبی خواهیم بود.
در چنین مواردی بهره از فردی مجرب و توانا بسیار مهم است.
البته در لوله کشی ساختمان‌هاي نوساز، شاهد آن هستیم که فردی بر امر لوله کشی گاز نظارت دارد؛ و این امر می‌تواند خیال شما را آسوده‌تر کند.
لوله کشی گاز را به متخصص آن بسپارید
 
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه
ما در اریا سازه تمام استادکاران کاربلد را گرد اوری کرده ایم و با قرار دادن تجهیزات به روز برای انجام کلیه کارهاي ساختمانی مانند : تعمیر لوله هاي اب منازل قدیمی ، بازسازی لوله هاي اب ساختمان کهنه ، لوله کشی آب سرد ، لوله کشی آب گرم ، لوله کشی ، نصب و راه اندازی پکیج هاي آب ، انواع لوله کشی ساختمان آن ها را سرتا پا مسلح کرده ایم تا بهترین ها را در اختیارتان بگذارند ، اینجاست که شما فقط با یک تماس با شرکت اریا سازه می توانید از استاد کار متخصص با تو
سلام ممنون از انتخاب شما عزیزان.
لوله بازکنی ونک با کادری مجرب و شبانه روزی.
لوله بازکنی ونک تخصص در بازکردن انواع لوله.
بازکردن انواع لوله هاي کفشور،سینک،حمام،توالت فرنگی و ایرانی،پشت بام ها،
لوله بازکنی ونک دارای شماره ثبت میباشد.
لوله بازکنی دکتر لوله بهترین خدمات را به شما عزیزان تحویل میدهند.
حضور سرویسکاران ما کمتر از20دقیقه در محل شما عزیزان.
شرکت دکتر لوله دارای شماره ثبت بوده و تمام خدمات خودر را زیر نظر اتحادیه انجام میدهد.
ویژگی
شرکت باز کردن لوله پرتقال با داشتن 15 سال تجربه کاری در مسئله رفع گرفتگی لوله و خالی کردن چاه در غرب تهران و دارا بودن قاب ماهر و متبحر مفتخر است که درین سال جاری سالیان با پشتیبانی امکانات بی نقص و توسعه یافته خویش نسبت به سرویس رسانی به همشریان تهرانی مبادرت کرده و موجب رضایت مندی و نشاط و شادی آن‌ها شده است . این مجموعه اماده ارسال نیرو به تمام نقاط تهران مشتمل بر رفع گرفتگی لوله در شمال تهران , باز کردن لوله در جنوب تهران , باز کردن لوله در ش
متخصصین ما علاوه بر نصب لوله در محیط هاي جدید و لوله‌کشی گاز ساختمان در تعمیر و رفع نشتی گاز نیز آموزش دیده و در رفع آن مهارت لازم را دارند. 
قیمت لوله‌کشی گاز بستگی به عوامل مختلفی مثل جنس لوله و همچنین میزان متراژی که برای لوله‌کشی به کار می‌رود، دارد. قیمت لوله‌کشی گاز توسط پرسنل ما ، کاملا به صرفه است و با در نظر گرفتن نرخ تعرفه اتحادیه تاسیسات ساختمان محاسبه شده است.
 
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اریاسازه مراجعه کنید www.aryasaze.com
 
قیمت لوله پی وی سی برق
ارزش لوله پی وی سی برق در تهران گونه هاي متفاوتی داراست جهت اطلاع بیشتر از قیمت لوله پی وی سی برق در تهران با کمپانی ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما‌را ارشاد نمایند .
برای افرادی که هربار که با لوله کشی کار کرده اند , صرف کرده اند , پس احتمالاً قبلاً با وسایل پی وی سی آشنا شده اید . از اینها برای ساخت یک مهر و موم سفت در میان دو لوله به کارگیری می شود . علاوه بر این آن ها به لوله هاي قابل دسترسی اذن می دهند تا در حین دی
خرابی لوله آب متاسفانه در بیشتر منزل ها فیس میدهد . عوارض آن را می شود به کیفیت یا این که کهن بودن لوله ها و شیرآلات ساختمانی اشاره نمود . ولی چه طور فساد لوله هاي آب را تشخیص دهیم؟ نکته ایست که در‌این نوشته ی علمی با ان اشاره خوا‌هیم کرد .
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بفرما عروسی..(چرا ازدواج نمیکنی؟) مجله دانستنی و خبری آونگ چت رژیم و سلامتی | سلامتی دختر فصل رنگارنگــ ایندکسر هستم تحصیل حمید fasdert پردۀ ِ پندار فروش انواع راهبند راهبند بازویی و امنیتی در اصفهان