نتایج جستجو برای عبارت :

جنبه های مثبت وردپرس چیست؟

 
مقدمه – یک قالب وردپرس چیست ؟
یک قالب وردپرس شکل و ظاهر سایت شما را نمایش می دهد. شما با استفاده از قالب وردپرس می توانید طراحی و ظاهر سایت خود و  همین طور نحوه چینش المنت هاي مختلف در صفحات وب سایت خود را تغییر دهید. در ابتدای کار با وردپرس، بسیار ضروری است که بدانید قالب وردپرس چیست و اجزا آن چگونه در کنار هم کار می کنند.
ادامه مطلب
در حال حاضر وردپرس افزونه هاي بسیاری را با اهداف مختلف ارائه داده است. افزونه هاي سئو وردپرس نیز بخشی از این ها است. بسیاری از مدیران و طراحان سایت ها در استفاده از افزونه مورد نظر خود دچار تردید هستند و دقیقا نمی دانند که از کدام پلاگین سئو وردپرس استفاده کنند. در این …
    افزونه سئو وردپرس یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه ها می باشد که هر وبسایت وردپرس از آنها استفاده می کند. با استفاده از افزونه هاي سئو شما قادر خواهید بود وب سایت وردپرس خود را به طور کامل سئو و بهینه سازی کنید.
ادامه مطلب
نصب وردپرس در لوکال هاست روی سرورهاي مجازی xampp و wamp اولین گام برای کسانی است که می‌خواهند کار با وردپرس را یاد بگیرند و یا اینکه یک وردپرس‌کار حرفه‌ای شوند و به طراحی قالب اختصاصی خود بپردازند.
همانطور که می‌دانید نرم افزار هاي xampp و wamp پکیج هايی هستند که برای ما ۳ سرویس اصلی وب سرور apache، پایگاه‌داده mysql با پنل مدیریت phpmyadmin و مفسر PHP را فراهم می‌کنند.
حال در این مقاله از مباحث آموزش وردپرس به این مقوله می‌پردازیم که چگونه می‌توان سامان
سیستم وردپرس چيست؟
اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید، بدون شک نام سیستم وردپرس به گوشتان خورده است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کامل است که اتفاقاً محبوب ترین ابزار برای ایجاد وب سایت نیز می باشد. در واقع، اینقدر محبوب است که حدود 37% از کل وب سایت ها با وردپرس ساخته می شوند.
آیا کار کردن با سیستم وردپرس آسان است؟
اگر شما قبلا وب سایتی ایجاد نکرده اید مشکلی نیست! با سیستم وردپرس، نیازی نیست که در موردHTML ، CSS یا کلمات اختصاری دیگری که تو
با یکی دیگر از سری مقالات آموزش وردپرس در خدمت شما هستیم و این بار قصد داریم راجع به نصب افزونه ها صحبت کنیم. وردپرس با داشتن بیش از ۵۴ هزار افزونه امکاناتی شگرف را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از این افزونه ها سایتی حرفه ای و …
این نکته مهم را به یاد داشته باشید که بک آپ گیری اولین کاری است که حتما بعد از اتمام کار طراحی باید به صورت دوره ای انجام شود. در این جلسه از سری جلسات آموزش وردپرس قصد داریم تا با چگونگی بک آپ گیری با وردپرس از سایت آشنا شویم. تاکید داریم که این …
تعدادی آسیب پذیری خطرناک در نسخه جدید وردپرس یعنی نسخه ۵٫۳٫۱ رفع شده است: WordPress 5.3.1 Security and Maintenance Release این آسیب پذیری ها هکر را قادر می کند تا از راه دور کنترل کامل وبسایت وردپرس را در دست گرفته و بنا به میل خود اقدامات خرابکارانه ای مانند حذف دیتابیس کاربران، آپلود بدافزار، …
طراحی ارزان قالب وردپرس : به علت شروع کار رسمی تیم طراحی سهراب وردپرس و جـلـب رضـایـت شــمـا مـشـتـریـان عـزیـز , ما تصمیم به طـراحـی قالب وردپرس  تـنـهـا با مبغ  ۱۵۰هـزار تـومـان  گـرفـتـیـم !
بله درست شنیدید طراحی قالب اختصاصی وردپرس فقط با ۱۵۰ هزار تومان !
ادامه مطلب
طراحی قالب وردپرس ارزان با سئو بالا 
طراحی ارزان قالب وردپرس : به علت شروع کار رسمی تیم طراحی سهراب وردپرس و جـلـب رضـایـت شــمـا مـشـتـریـان عـزیـز , ما تصمیم به طـراحـی قالب وردپرس  تـنـهـا با مبغ  ۱۵۰هـزار تـومـان  گـرفـتـیـم !
بله درست شنیدید طراحی قالب اختصاصی وردپرس فقط با ۱۵۰ هزار تومان !
ادامه مطلب
خب وقتی یک افزونه مثل یوست سئو نصب می کنیم و خطا در ورژن نسخه php میدهد باید وارد سی پنل بشیم و نسخه php را ارتقا دهیم. برای این کار گزینه ای هست که کاملا مشخصه و عنوانش تغییر نسخه php هستش. 
اگه دوباره خطا داد 
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function
باید وردپرس را آپدیت کنیم. این کار نیز به راحتی از قسمت تنظیمات در داشبورد وردپرس امکان پذیر است. 
معمولا یک لینک با عنوان وردپرس خود را اپدیت کنید نیز در بالای داشبورد دیده می شود که از هر دوی این روشها میتوان
افزونه site kit google برای وردپرس توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند گوگل عرضه شد. در این مطالب اطلاعاتی بیشتر و همچنین با نصب و راه اندازی افزونه site kit google (سایت کیت گوگل) آشنا خواهید شد.
افزونه site kit google وردپرس مناسب چه کسانی هست؟
افزونه site kit google (کیت سایت گوگل) وردپرس، مناسب تمامی وب سایت هايی که با وردپرس راه اندازی و فعال شده اند. افزونه سایت کیت برای کسب و کارهاي کوچک تا یک توسعه دهنده و از تازه کار تا حرفه ای مهم و کاربردی می باشد.
اگر سایتی دارید که با و
مزایای طراحی سایت با وردپرس:
چرا افرادی می گویند طراحی سایت با وردپرس عاقلانه نیس؟طراحی سایت به روش هاي مختلفی و با زبان هاي برنامه نویسی متفاوتی نوشته می شود در واقع تکمیل سایت و ارائه آن به کارفرما نیاز به دانش برنامه نویسی و اطلاعات فراوانی است.
۲ روش طراحی سایت:
الف: طراحی سایت با کد نویسی و پنل اختصاصی (cms اختصاصی)
ب: طراحی سایت با وردپرس که با پنل مدیریت متن باز یا cms  متن باز ارائه می گردد
پنل مدیریت وردپرس توسط برنامه نویسان خوش ذوق و مب
چایلد تم وردپرس چيست؟
شاید اخیرا نام child theme ها یا پوسته فرزند وردپرس به گوشتان خورده. می گویند فلان قالب چایلد تم دارد و تغییرات آن در چایلد تم ذخیره شده. اما واقعا چایلد تم یعنی چه و چه کاربردی دارد؟
در واقع شما هر قالبی که روی سایتتان نصب کنید ، خصوصا اگر آن قالب جزو قالب هاي حرفه ای وردپرس باشد نیاز دارید تا قالب خود را هر از گاهی آپدیت کنید تا امکانات بیشتری به آن اضافه شود و مشکلات آن نیز برطرف شود. کاری که هر روزه ما در میهن وردپرس انجام م
وردپرس یکی از مشهورترین و پراستفاده‌ترین سیستم‌هاي تولید محتوا (CMS) در جهان است. از یک وب‌سایت شخصی ساده گرفته تا سایت‌هاي تجارت الکترونیک پیشرفته، همه و همه با وردپرس قابل انجام است. در این میان، بسیاری از توسعه‌دهندگان اغلب وب‌سایت وردپرس خود را بر روی یک میزبان یا رایانه شخصی محلی ایجاد می‌کنند و پس از توسعه و تکمیل کار، آن را به سرور زنده واصلی انتقال می‌دهند. این میزبان یا رایانه شخصی درواقع همان لوکال هاست (localhost) می‌باشد که با اس
وردپرس یکی از مشهورترین و پراستفاده‌ترین سیستم‌هاي تولید محتوا (CMS) در جهان است. از یک وب‌سایت شخصی ساده گرفته تا سایت‌هاي تجارت الکترونیک پیشرفته، همه و همه با وردپرس قابل انجام است. در این میان، بسیاری از توسعه‌دهندگان اغلب وب‌سایت وردپرس خود را بر روی یک میزبان یا رایانه شخصی محلی ایجاد می‌کنند و پس از توسعه و تکمیل کار، آن را به سرور زنده واصلی انتقال می‌دهند. این میزبان یا رایانه شخصی درواقع همان لوکال هاست (localhost) می‌باشد که با اس
افزونه وردپرس یواست سئو
سئو و بهینه سازی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش موفقیت کسبو کار شما نقش مهمی داشته باشید. به طور کلی اگر بخواهیم سئو را معنی کنیم باید بگوئیم که سئو یا بهینه سازی سایت یعنی سازگار کردن سایت با موتورهاي جستجو تا با سایت ما دوست شده و بتوانند مخاطب را به سمت سایت ما هدایت کنند. در این مطلب به شما ابزاری معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی به وسیله آن سایت خود را بهینه نمائید. پس همراه ما باشید.

ادامه مطلب
قالب وردپرس Carrino فارسیسلام ، این بار برای شما یک قالب وردپرس قرار داده ایم که با این قالب شما می توانید به راحتی با این قالب برای خود یک سایت تفریحی و یا یک سایت خبری ، وبلاگی راه اندازی کنید ، با این قالب شما می توانید خیلی راحت سایتی مانند دمو آنلاین این قالب داشته باشید ، این قالب یکی از برترین قالب هاي وردپرس می باشد که در مخزن وردپرس جزء یکی از برترین و پر دانلود ترین قالب هاي فارسی وردپرس می باشد ، این قالب با افزونه ویرایشگر وردپرس ، گو
قالب وردپرس مارکتیکا
یکی از موارد جذاب در کسب و کارهاي اینترنتی راه اندازی فروشگاه فروش فایل دیجیتال می باشد. در این فروشگاه شما می توانید محصولات دیجتال و دانلودی خود را به صورت آنلاین بفروشید و کسب درآمد نمائید.
یکی از بهترین هاي قالب وردپرس که شما می توانید برای این کار استفاده نمائید, قالب فروش فایل ووکامرس مارکتیکا می باشد. شما به راحتی با استفاده از این قالب وردپرس می توانید سایتی جذاب و کاربر پسند را طراحی و پیاده سازی نمائید.

ادامه
 
 حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در وردپرس
چرا باید از سرور SMTP برای ارسال ایمیل وردپرس استفاده کرد؟
اگر صاحب سایت هستید حتماً به مشکل ارسال نشدن ایمیل در وردپرس برخوردید. ساده‌ترین راه برای رفع  این مشکل استفاده از سرور SMTP است ، با این کار مطمئن هستید که تمامی ایمیل‌هاي شما توسط کاربران مشاهده می‌شود.
به طور پیش‌فرض ، ارسال ایمیل در وردپرس با توابع PHP انجام‌ می‌شود .در حالیکه متاسفانه اغلب هاست‌هاي وردپرسی جهت استفاده از ایمیل PHP پیکربندی نم
آموزش کامل ساخت قالب وردپرس
در دوره آموزش طراحی و برنامه نویسی قالب و پوسته وردپرس، شما گام به گام همراه با مدرسین دوره، اچ تی ام ال یک سایت واقعی رو از صفر و برپایه HTML5 طراحی ، اون رو ریسپانسیو میکنید و سپس به صورت استاندارد تبدیل به وردپرس می کنید.
 
هدف از این دوره، آماده سازی کارآموز برای پروژه هاي واقعی موجود در بازار هست و از هرگونه ارائه مطالب تئوریک اجتناب شده است.
 
شما در دوره طراحی قالب وردپرس ، به صورت گام به گام با اصول برنامه نویس
با تمرکز بر طراحی سایت وردپرس خود در این نوشته ، هزینه طراحی یک وب سایت با وردپرس با قابلیت واکنشگرا Responsive به موبایل و موبایل طراحی کنید و بسازید. ما خواسته هاي شما را با هم خواهیم گذراند ، یک بازه زمانی با تاریخ هاي کارآمد ترتیب خواهیم داد و از طرح مفهومی تا شروع کار با پروژه خود همکاری خواهیم کرد.
سایت وردپرس شما همچنین یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن با کاربرد آسان دارد ، به گونه ای که می توانید سایت خود را با سهولت و پیشرفت ویدیویی ویرایش
وردپرس چيست؟
وردپرس از محبوب‌ترین ابزارهاي طراحی سایت به شمار می‌رود. تاکنون تا سال 2020 بیش از 450 میلیون وبسیات وردپرسی ایجاد شده است. رایگان و متن باز بودن این پلتفرم از دلایل اصلی محبوبیت آن به شمار می‌آیند.
 
اما وردپرس چه مزایای دیگری دارد که توانسته این حجم از کاربر را سرتاسر دنیا به خود جذب کند؟
 
سرعت بالا در پیاده سازی 
اگر شما بخواهید یک وبسایت را از ابتدا کدنویسی کنید، زمان و هزینه بسیاری را باید صرف کنید.به طور مثال حداقل سه ماه بر
وردپرس یا کدنویسی؟
اگر مجبور باشید برای ساخت وب سایت خود بین وردپرس یا کدنویسی یکی را انتخاب کنید، چه می کنید؟این سوال یک موضوع مطرح هنگام شروع طراحی سایت می باشد. اینکه بین استفاده از سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر پایگاه داده مانند وردپرس یا کدنویسی تمام وب سایت خود، کدام را انتخاب کنیم. ما برای اینکه شما بتوانید راحت تصمیم خود را بگیرید، معانی این اصطلاحات را توضیح خواهیم داد و سپس به بیان مزایا و معایب هر یک از این دو روش خواهیم پرداخت
ابتدا یه پوشه به هر اسم دلخواه توی htdocs ایجاد کرده بعد بسته نصبی رو در قالب یک فایل زیپ همراه با installer.php اون داخل اون پوشه کپی می کنیم و در نوار ابزار مرورگر می نویسیم 
localhost/FOLDER-NAME/installer.php
و نصب بسته شروع میشه 
نکته مهم اینه که بسته هاي نصبی وردپرس رو همراه خودشون نصب میکنند و لازم نیست که ما از قبل وردپرس رو نصب کرده باشیم . تنها چیزی که لازم دارند یک پایگاه داده است که باید از طریق آدرس localhost/phpmyadmin اونو ایجاد کنیم. 
در این مقاله به این سوال پاسخ میدهیم که هاست وردپرس چيست؟و چرا هاست وردپرس مدیریت شده بهترین گزینه است.وردپرس پرکاربردترین سیستم سازنده وب سایت و مدیریت محتوا (CMS) در جهان است
که به سایت هاي کاربران از وبلاگ نویسان شخصی گرفته
تا مشاغل کوچک و حتی شرکت هاي بزرگ جهان قدرت می بخشد.
وردپرس یک پلتفرم اوپن سورس و رایگان است
که هم توسط توسعه دهندگان باتجربه و هم برای کاربران جدید و بدون تجربه طراحی سایت قابل استفاده است،
بنابراین می توان از آن هم در
بارها و بارها در بخش کدهاي وردپرس گفتیم که کد زیر را در functions.php قرار دهید و یا فایل Functions.php سایت خود را باز کنید. اما واقعا فایل functions.php چیست و چه کار می کند؟ برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با من همراه باشید…
فایل functions.php چيست؟
در واقع فایل فانکشن در قالب ها و افزونه هاي وردپرس استفاده می شود. یک فایل php هست که توابع و کد هاي اختصاصی برای تغییر و اختصاصی سازی وردپرس را در آن قرار می دهیم. این کد ها در کل سایت شما اجرا می شوند و تغییرات دلخو
همان‌طور که می‌دانید مقوله سئوی وردپرس از موارد بسیار مهم در هر نوعی از وبسایت است که باید توجه شایانی به آن داشت. سئوی وردپرس دارای بخش‌هاي گسترده‌ای است که برای همگان قابل درک نیست اما به هر جهت باید تلاش کرد تا محتوای وبسایت را به گونه‌ای مناسب برای موتورهاي جستجو بهینه کنیم تا بتوان قدمی در جهت بهبود جایگاه وبسایت برداشت.
ادامه مطلب
ی افزونه جالب پیدا کردم  افزونه Yellow pencil یک افزونه کاربردی است که می تونید  استایل قالب وردپرس تان را سفارشی سازی و تغییر دهید. مداد زرد یک صفحه ساز نیست، این افزونه بلوک اضافه نمی کند، اما این به شما امکان می دهد تا بلوک هاي موجود را در سایت خود طراحی (بازطراحی) کنید. شما دو راه دارید یا کدهاي css را یاد بگیرید یا بدون استفاده از کدهاي CSS و تنها با خرید افزونه مداد زرد در سایت خود تغییراتی را ایجاد کنید، این یعنی هر چیزی را می توانید در وب سایت خو
بسیاری از افرادی که می خواهند تازه طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرند نیاز به فضایی برای تمرین دارند. خب شما شاید با خود فکر کنید در ابتدا باید یک دامنه و هاست ثبت کنید تا بتوانید روی فضای هاست سایت خود را پیاده سازی کنید. این راه درستی است، اما راه پر هزینه …

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بازشناسی بازار یراق طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل مجله اینترنتی مروارید SalonGalin شارژ حساب payeer نرم افزار حسابداری پرینتر سه بعدی جهان 3d آموزش رسانه مجله علمی آموزشی آرین مگ