نتایج جستجو برای عبارت :

جلوگیری از موج دار شدن زیپ

 
مزایای درب های کرکره ای برقی اتوماتیک
درب های اتوماتیک کرکره ای سبب کاهش آلودگی صوتی و تلفات انرژی گرمایش و سرمایش خصوصا با استفاده از تیغه های فوم دار می شود
استفاده درب اتوماتیک کرکره ای برای همه افراد به آسانی امکانپذیر است
استفاده از تیغه های مرغوب درب اتوماتیک کرکره ای که مقاومت بالا در برابرفرسایش دارند و سالها نیاز به رنگ آمیزی و تعویض ندارند هزینه سرویس و نگهداری بسیار کمتری نسبت به کرکره های سنتی دارد
رنگ های متنوع درب اتومات
 
 
این مایعی است که از ترکیب مایعات اساسی به نام مونو اتیلن گلیکول و مواد افزودنی تشکیل شده است تا از خوردگی و زنگ زدگی جلوگيري کرده و کیفیت ضد یخ را بهبود بخشد. در واقع وظیفه اصلی ضد یخ موتور جلوگيري از خوردگی در موتور است و اولویت بعدی جلوگيري از یخ زدگی یا گرم شدن موتور در فصول سرد و گرم سال است.
ادامه مطلب
در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید لینک های زیاد و پایداری داشته باشد ، هم پیوندهای داخلی (آنهایی که به صفحات دیگر وب سایت شما هدایت میکند) و هم پیوندهای خارجی (لینک هایی که منجر به هدایت به صفحات وب سایتهای غیر از شما می شوند). با گذشت زمان ، URL های صفحات به دلایلی تغییر می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است عنوان آنها را به روز کنید ، یا دامنه آنها تغییر کند. این موارد می تواند باعث شود سایت شما حاوی پیوند های شکسته باشد. در این پست ما به توضیح رفع و ج
بهترین درمان های خانگی برای جلوگيري از حالت تهوع و استفراغ
تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگيري نمود.
تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.
در این مقاله 16 ماده مفید را که در رفع حالت تهوع و جلوگيري از آن م
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر گفت: طی 5 سال اخیر 5 درصد تلفات شبکه برق را که بخشی از آن مربوط به تلفات غیرفنی بوده را کاهش دادیم.مصطفی رجبی‌مشهدی درباره احتمال افزایش سرقت برق از سوی برخی برای صفر شدن قبوض اظهار داشت: دستورالعملی برای جلوگيري این کار تدوین شده و در حال مراحل پایانی است، پیش‌بینی کردیم که روش‌های جلوگيري از سرقت برق را تشدید کنیم، علاوه بر آن طی ۵ سال اخیر ۵ درصد تلفات شبکه برق را که بخشی از آن مربوط به تلفات غیرفن
ریزش مو یکی از سایع ترین مشکلات در سراسر جهان می باشد و اغلب یک سوم جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در ریزش مو معمولا هر فرد 100 مو به صورت روزانه از دست می دهد. ریزش مو یک امر طبیعی است و بنابراین نگرانی بابت ریزش چند فولیکول مو در روز وجود ندارد. دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد که شامل رژیم غذایی، کمبود مواد معدنی، دارو ها، استرس، آلودگی و ژنتیک می شود.استفاده از انواع کلاه ها نظیر کلاه ایمنی نیز می تواند دلیل دیگری برای ریزش مو در مردان ب
کنترل کننده دور موتور و راه اندازی و توقف نرم پمپ
کنترل کننده دور موتور یا Drive AC
کاهش جریان راه اندازی به کمتر از ۱۰ درصد جریان نامی موتور
جلوگيري از ایجاد پدیده کاویتاسیون با محدود کردن سرعت راه اندازی پمپ
جلوگيري از ایجاد تلاطم در چاه و ریزش دیواره چاه در پمپ های شناور
توقف نرم پمپ در زمان استپ و جلوگيري از ایجاد ضربه قوچی
استارت و استپ پمپ بصورت نامحدود
 
 
منبع: PDF کنترل دور موتور در صنعت پمپ
برای جلوگيري از وارد شدن شوک حرارتی به دیگ بخار و هم چنین افزایش طول عمر لوله های آتش خوار قبل از بویلر بخار ، دی ارتیور به ظرفیت مناسب نصب شود .در زمان خاموش بودن دیگ بخار بهتر است تمام حجم دیگ با آب پر شود تا از فرسودگی و زنگ زدگی لوله های آتشخوار جلوگيري شود .انجام بلودان یا زیر آب زنی دیگ بخار و کنترل کننده های سطح در فواصل زمانی مشخص موجب جلوگيري ازانسداد مسیر های کنترل کننده سطح و تخلیه رسوبات ته نشین شده در دیگ بخار می شود.
جهت کسب اطلاعا
عصاره روغن شترمرغ از پوست درمقابل اشعه مضرآفتاب جلوگيري مینماید.ازبروز آفتاب سوختگی و خشکی پوست و پیری زودرس پوست و زبری و خشنی و تجمع سلول های مرده جلوگيري می کند و به پوست لطافت و طراوت میبخشد چروکهای پوستی را بهبود و لایه ای جدید از پوست را به ارمغان می آورد
همانطور که در پست قبلی عنوان شد، در این پست قصد دارم به روش های جلوگيري از سرقت اطلاعات بانکی در پرداخت های اینترنتی بپردازم. متأسفانه عده ای افراد با ترفندهای مختلفی از طریق اینترنت اقدام به سرقت اطلاعات می نمایند و باعث بروز مشکلات متعددی برای افراد و اشخاص می شوند. من در این پست با معرفی کردن آنها قصد دارم روش شناسایی آنها را برای شما عزیزان شرح دهم.
ادامه مطلب
"باختم"
وقتی "باختم" مسیر را یافتم
در بزرگراه زندگی"راهت" همواره "راحت" نخواهد بود 
 
هر"چاله ای" "چاره ای" بهت خواهد آموخت 
 
"دوباره" فکر کن 
فرصتها دوباره تکرار نمیشوند 
بکوش و نا امیدی را بکش
 
برای جلوگيري از پسرفت "پس" باید رفت 
- نویسنده ناشناس
مزایا روان کننده ها در ترکیب بتن
۱-افزایش اسلامپ و کارپذیری بتن
۲-کاهش آب مصرفی بتن در محدوده ۵ تا ۱۲ درصد
۳-افزایش مقاومت فشاری بتن
۴-امکان کاهش میزان مصرف سیمان
۵-سهولت پمپاژ بتن به لحاظ روانی بیشتر
۶-جلوگيري از بوجود آمدن ترکهای سطحی
۷-جلوگيري از خزش و انقباض بتن
۸-جلوگيري از آب انداختگی بتن
۹-بتن ریزی در هوای گرم و جائیکه تاخیر کنترل شده در گیرش ابتدایی مدنظر باشد.
۱۰-بتن های حاوی میکروسیلیس و مواد پوزولانی.
۱۱-برای بهبود چسبندگی داخلی، کا
سلام دوستان و همراهان گالری مروا
در این مقاله سعی دارم روش هایی را برای کم کردن حبابهای ایجاد شده در رزین هنگام کار را به شما آموزش بدم و راه های جلوگيري از این اتفاق را با هم مرور کنیم.
خیلی از دوستان به دایرکت اینستا یا پشتیبانی تلگرام پیام میفرستن و یا ایمیل میزنن و سوالات خودشون رو مطرح میکنن و اکثر اونها مشکلات زیادی از بابت ایجاد حباب در رزین دارند.پس با ما همراه باشید تا به نتایج مطلوبتون برسین.
ادامه مطلب
تاثیر انتی بیوتیک ها در جلوگيري از ابتلا به کرونا
 
انتی بیوتیک ها هیچ تاثیری در جلوگيري از ابتلا به بیماری های ویروسی ندارند و فقط در درمان
عفونت های باکتریایی موثر هستند . بنابراین بر بیماری کرونا که یک بیماری ویروسی است بی
تاثیر هستند و نباید در درمان بیماری کرونا استفاده شوند
 
جلوگيري از انتشار مطالب بدون تصویر شاخص در وردپرس
تصویر شاخص در سایت یکی از عوامل زیبا شدن و جلب توجه محسوب میشود و اامی کردن آن باعث می شود تا باعث جلوگيري از انتشار مطالب بدون تصویر شاخص می شود.
در این مطلب آموزشی قصد داریم تا قطعه کدی را به شما معرفی کنیم تا باعث شود تا از انتشار مطالب بدون عکس جلوگيري شود.
برای دست یافتن به این امر کافی است تا قطعه کد زیر را وارد فایل functions.php کنیم:
 
add_action('save_post', 'wpds_check_thumbnail');
add_action('admin_notices', 'wpds_thumbnail_error');
کانال تلگرامی نور نیوز به نقل از بی. بی. سی نوشت: دست و پا‌های کارولین کاستر یک شهروند انگلیسی که به کرونا مبتلا شده بود، برای جلوگيري از پیشرفت عفونت قطع شد.
 
بیماری کاستر اول به سینه پهلو و بعد سپتیسمی تبدیل شد.
 
این شهروند انگلیسی که تا مرز از دنیا رفتن پیش رفت، یک ماه در کما بود و پزشکان مجبور شدند برای جلوگيري از پیشرفت نارسایی‌ها و عفونت دست و پای او را قطع کنند.
 
کارولین کاستر اینک با دست و پای مصنوعی به زندگی برگشته و به گفته خودش به ش
 
بهترین درمان های خانگی برای جلوگيري از حالت تهوع و استفراغ
تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگيري نمود.
تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.

ادامه مطلب
امروز برای شما کاربران گرامی آموزش جلوگيري از دعوت به گروه در تلگرام را تدارک دیده ایم .احتمالا شما نیز در هنگام استفاده از برنامه تلگرام بطور ناخواسته به گروهی دعوت یا اد شده اید که علارغم میل باطنی شما بوده است و حتما با خود فکر کرده اید که چگونه میتوان از دعوت به گروه های تلگرام جلوگيري کرد. در این آموزش قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه از اینکار جلوگيري کنید . با اندروید 30تی همراه باشید.
ادامه مطلب
ویتامین K2 یک ویتامین محلول در چربی است و با ویتامین K1 متفاوت است. این ویتامین در غذاهای حیوانی مثل گوشت و پنیر حیوانی وجود دارد. در حالیکه ویتامین K1 در غذاهای گیاهی مثل سبزیجات وجود دارد. در اینجا به تعدادی از مزایای ویتامین K2 اشاره می‌کنیم. این فواید از نظر علمی کاملا ثابت شده اند و این مطلب نتیجه جدیدترین تحقیقات در این زمینه می باشد.
۱-پیشگیری از بیماری‌های عروقی
مصرف این ویتامین به پروتئین GLA در جلوگيري از انباشت کلسیم درون رگ‌ها کمک می
 ابداع سیستمی که از سقوط هواپیماها جلوگيري می‌کند
سرویس جدید شرکت "گارمین" که در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌های موقعیت‌یاب جهانی(جی.پی. اِس) فعالیت دارد، با استفاده از یک نرم‌افزار، به کنترل هواپیماهای کوچک و هدایت آن‌ها به هنگام فرود اضطراری خواهد پرداخت.
این نرم‌افزار " اوتولند"(Autoland) نام دارد و به عنوان بخشی از ابزارهای پرواز شرکت گارمین برای هواپیماهای کوچک در دسترس خواهد بود.
"اوتولند" فعالیت خلبان را زیرنظر خواهد گرفت و در صورت عدم
جلوگيري از هپاتیت C: آیا واکسن وجود دارد؟
 
آیا واکسن وجود دارد؟از عفونت خودداری کنیدمراقبت شخصی ، به اشتراک نگذاریدسوزن را به اشتراک نگذاریدبا استفاده از خال کوبی احتیاط کنید امن ترجلوگيري یا معالجهاهمیت اقدامات پیشگیرانههپاتیت C یک بیماری مزمن جدی است. بدون درمان ، می توانید به بیماری کبد مبتلا شوید . جلوگيري از هپاتیت C مهم است. درمان و مدیریت عفونت نیز مهم است.
در مورد تلاش های واکسن هپاتیت C و آنچه می توانید برای جلوگيري از انقباض ای
امروز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شبکه های بی سیم یا وایرلس بدون هیچ گونه کابلی افراد می توانند از طریق لپ تاپ ، کامپیوتر و یا گوشی خود به راحتی به اینترنت متصل شوند اما این نگرانی بین کاربران وجود دارد که چگونه از دسترسی افراد دیگر و هک شدن شبکه خانگی وای فای ( Wi-Fi ) خود جلوگيري کنند؟ در ادامه با آموزش روش های جلوگيري از هک وای فای همراه ما باشید.
با استفاده از شبکه های کابلی و سیمی ، ی از پهنای باند کاری سخت و غیر ممکن بود ولی امروزه ب
 
 
داروی ژلوفن مسکن ژله ای شکل بوده و تنها تفاوت آن با ایبوپروفن ژله ای بودن آن است. هر دوی این داروها مسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی هستند و از نظر ظاهر متفاوت اند. مهم ترین عملکرد داروی ژلوفن درا بودن آن است و از طریق عملکرد محیطی که کاهش فعالیت پروستاگالاندین (واسطه های شیمیایی مشابه کلسترول که در واکنش به بیماری ترشح می شود) و احتمال جلوگيري از ترکیب یا عمل سایر مواد را به دنبال دارد،گیرنده های درد را نسبت به محرک های مکانیکی یا شیمی
هدف از استفاده ضد یخ بتن راج شیمی
محافظت دائمی از ساختار بتن
اطمینان از رشآند مقاومت مورد نیاز بتن جهت 
رسیدن بتن به مقاومت 28 روزه مخصوص بی فایده خواهد بود
جلوگيري از خسارت به بتن ناشی از یخ زدگی در زمان‌ های اولیه
کنترل تغییر دمای سریع در بتن به منظور جلوگيري از ترک خوردگی
نگهداری از شرایط مطلوب برای بهبود استحکام بدون استفاده از گرمای اضافی در زمان بتن ریزی
باید توجه داشته باشید که بتن گرم قرار داده شده در بستر سرما، گرما از دست می ‌دهد و
در پکیج هایی که مجهز به سیستم یخ زدگی هستند، در صورت رسیدن دما به پایین تر از 7 درجه سانتی گراد، سیستم هیدرولیک و حرارتی روشن میشود و دمای آب مدار را تا 10 درجه سانتی گراد بالا میبرد تا از یخ زدگی احتمالی سیستم جلوگيري کند.
این اتفاق ممکن است در فصل زمستان و در زمانی که  منزل شما برای چند روز خالی هست رخ بدهد. که طی یخ زدگی آب داخل مدار، ممکن هست لوله ها و رادیاتورها شکسته شوند و آسیب جدی به پکیج شما وارد بشود
برای جلوگيري از این اتفاق باید هنگام
الطَّلاقُ مَرَّتانِ فَإِمْساکٌ بِمَعْرُوف أَوْ تَسْریحٌ بِإِحْسان وَ لا یَحِلُّ لَکُمْ أَنْ تَأْخُذُوا مِمّا آتَیْتُمُوهُنَّ شَیْئاً إِلاّ أَنْ یَخافا أَلاّ یُقیما حُدُودَ اللّهِ.»
متن زیر از تفسیر المیزان و تبیین آیه ۲۲۹» سوره بقره است:
توضیح آنکه اساساً تقیید به معروف و احسان برای جلوگيري از فسادهایی است که ممکن است در اثر سوء‌استفاده از حکم شرعی بروز کند، مثلاً در مورد امساک ممکن است زن به منظور اضرار و اذیت نگه داشته شود؛ لذا
5 غذا جلوگيري از آایمر
موارد زیادی وجود دارد که می تواند به شما در ورزش کردن مغز و سالم نگه داشتن آن کمک کند ، اما اینقدر شناخته شده نیست که در رژیم غذایی شما نقش اساسی داشته باشد. یک مطالعه جدید نشان داد که یک رژیم غذایی خاص ، به نام رژیم غذایی MIND ، ممکن است خطر ابتلا به این بیماری ها را کاهش دهد.
 
عناصر اصلی مغذی را که باید در برنامه رژیم غذایی خود برای یک مغز قوی و پیشگیری از سایر موارد داشته باشید ، را در ادامه مطلب دنبال کنید.
ادامه مطلب
چگونه از احتمال خیانت همسر جلوگيري کنیم؟
 
 
  
جلوگيري از خیانت همسر
 
تابه‌حال پیش آمده حرف زدن و خندیدن زن و شوهری را ببینید که سال‌ها از ازدواج‌شان گذشته، اما انگار اولین روز آشنایی‌شان است؟ باید گفت، اگر زن و شوهری از انجام دادن فعالیتی واقعا لذت می‌برند، احتمال اینکه روابط‌شان همیشه قوی و محکم باشد، زیاد است.
چه عواملی باعث پایداری رابطه عاطفی می‌شود؟
ادامه مطلب
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از CAR۲  ، علاوه بر عامل سردی و آب و هوای خشک چندین عامل دیگر مانند سن، جنسیت و عادات غذایی هم باعث خشکی پوست می شوند. در حالی که لوسیون ها می توانند به طور موقت مشکل خشکی پوست را حل کنند، تغییر رژیم غذایی یک راه حل موثر برای رفع این مشکل است. اینها بهترین مواد غذایی هستند که باید برای جلوگيري از خشکی پوست مصرف کرد.
 
ادامه مطلب
 
چگونه از جعل امضا چک جلوگيري نماییم؟
به طور معمول فردی که امضای صاحب چک را شبیه سازی می کند و یا به عبارتی دیگر جعل امضا چک می کند، اکثرا فردی از آشنایان صاحب چک می باشد.
 
 
جعل امضا چک از جمله اعمال مجرمانه به حساب می آید که به ساده ترین شکل ممکن رخ می دهد که از همین رو در این مطلب ما قصد داریم تا با ارائه ی راهکارهایی از جعل امضا چک جلوگيري به عمل آوریم. جعل کردن امضای چک به طور معمول به دو شکل صورت می گیرد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود سریال عاشقانه 2 پاور دستگاه لیزر فروشگاه فایل های نایاب سرگرمی های زندگی من احادیث اهل بیت ع خدمات مشاوره و روانشناختی شهدای مدافع حرم فرفره کاغذی مرجع تخصصی نهال گردو پیوندی تولیدی شیلنگ بونکر سیمان متین لاستیک (پورافغان)