نتایج جستجو برای عبارت :

جستجو اینجا بنویسید.پاسخ هماهنگیاجزای طبیعتدرسهای ازقران

موتور جستجو چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟این ها برخی از سئوالات کاربران هستن ما در این مقاله قصد دارم بیشتر درموردش باهم صحبت کنیم و اون رو بررسی کنیم ،
اینکه چطور میتونید جایگاه خودتون رو با استفاده از سایتتون به بالاترین رنک ممکن توی گوگل بیارید .
سلام به همگی من میلاد اخوان هستم از شرکت سارین وب و امروز میخوام در مورد اینکه موتور جستجو چیست
و چه کاربردی دارن باشما صحبت کنم در ادامه همراه ما باشید .
موتور جستجو چیست
یک موتور جستجو چجوری میتونه ا
شما یک وب سایت برجسته ایجاد کرده اید - تبریک! اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مردم را به سمت آن سوق دهید. برای اینکه وب سایت شما به عنوان یکی از نتایج برتر در موتورهای جستجو مانند Google و Bing ظاهر شود ، باید کمی در مورد دنیای "بهینه سازی موتور جستجو" یا  سئو سایت (SEO) جستجو کنید.
ادامه مطلب
10 قدم تا داشتن زندگی موفق
داشتن زندگی موفق و شاد بسیار لذت بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می کنند.
زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ موفقیت واقعی یعنی چه؟ این ها و سوالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن نقش می بندد را می توانید با 10 راه کار طلایی برای داشتن زندگی خوب که نتیجه مطالعات بسیار است و در سایت فوربز منتشر شده است پاسخ دهید.
1- نسبت به ز
چگونه می توان از طریق جستجو در گوگل کسب درآمد دلاری داشت ؟
جستجو کردن در گوگل یکی از کارهای روزمره اکثر کاربران اینترنت می باشد.موتور جستجوی گوگل یکی از محبوبترین جستجوگرها در سطح جهان مخصوصا کشور ایران است.
حتما تا کنون کلمات و عبارات بسیاری را در موتورهای جستجو از جمله گوگل جستجو کرده اید. این امر جالبتر بود اگر میشد از طریق این جستجوها به درآمد هم رسید.
این ایده در سایتی بنام پری سرچ presearch اجرا شده و شما می توانید با انجام جستجوی معمولی
گوگل قابلیتی دارد که با استفاده از آن کاربر می تواند جستجوی خود را بر اساس تصویر انجام دهد. ابزار جستجو با عکس گوگل کاربردهای بسیاری دارد؛ به عنوان مثال می توان اطلاعات یک عکس یا کیفیت های متفاوتی از آن را به دست آورد. همه شما می دانید که برای جستجو کردن یک تصویر باید کلمه مربوط به آن را در باکس جستجوی گوگل تایپ کنید و جستجو را بزنید و ثانیه ای بعد شما تصاویر را در قسمت Google Images مشاهده می کنید. اما هر کسی در مورد جستجو توسط تصویر نمی داند؛ قابلیت
موتورهای جستجو می خواهند به شما در موفقیت کمک کنند. در واقع ، گوگل حتی برای شروع کار با بهینه سازی موتور جستجو ، مانند یک مبتدی ، حتی یک راهنما دارد! آنها همچنین به طور کامل از تلاش های جامعه جستجوگرها پشتیبانی می کنند. کنفرانس های بازاریابی دیجیتال ، مانند Moz's Unbounce ، MNsearch ، SearchLove و MozCon ، بطور منظم مهندسان و نمایندگان موتورهای جستجوی بزرگ را به خود جلب می کنند.
Google از طریق فروم راهنمای مرکزی برای وب مسترها ، که ساعات اداری زنده را ارائه می دهد
پاورپوینت عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی
 
این پاورپوینت در مورد عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی در 46 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی،حل مسئله با جستجو،عاملهای حل مسئله،مبانی هوش مصنوعی و عاملهای هوشمند,هوش مصنوعی شبکه عصبی چیست,هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی,هوش مصنوعی ,شبکه های عصبی مصنوعی,عاملهای هوشمند و.ومنابع می باشد
 
 
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.
منابع: ویکی پدیا -  سایت سئو فاکس
 
جستجو در گوگل دروازه ورود به دنیای اینترنت است. کلمات و اصطلاحاتی که جست‌وجو می‌کنید روی تجربه‌ی شما اثر مستقیمی می‌گذارند. در بیشتر مواقع گوگل برای جست‌وجو کردن بهترین ابزار است، اما آیا می‌دانستید همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟
ادامه مطلب
تحقیق کلمات کلیدی چیست ؟
یکی از مراحل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو که باید به آن توجه داشته باشید تحقیق کلمات کلیدی است اما :
کلمه ی کلیدی چیست؟
تحقیق کلمات کلیدی چیست ؟
چگونه می توانید کلمات کلیدی کسب و کارتان را پیدا کنید ؟
در پاسخ سوال اول باید بگویم که کلمات کلیدی کلماتی هستند که کاربر در موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ آنها را وارد می‌کند و موتورهای جستجو سعی می کنند به کمک داده هایشان بهترین و مرتبط ترین نتایج با آن کلمه را پی
برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج بدست امده از جستجو در موتورهای جستجو  مانند گوگل از یک تکنیکی به نام بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) یا به اختصار سئو (SEO) استفاده می شود.
در واقع سئو این امکان را برای شما فراهم میاورد که وب سایت شما در بالاترین مکان در نتایج جستجو در موتور های جستجو قرار گرفته که این امر باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده ها از سایت می شود. و هر یک از این بازدید کننده ها می توانند به مشتری شما تبدیل شون
آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت
"> SEO و بهینه سازی سایت عملیاتی است که نونگار می تواند برای بهبود دید یک وب سایت یا فقط یک صفحه ی وب در صفحه نتایج موتور های جستجو  انجام دهد، که می‌تواند طبیعی و یا حتی الگوریتمی باشد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به طورکلی در طراحی سایت ،وب سایت هایی که دارای بیشترین تکرار در صفحه ی نتایج موتور های جستجو  باشند، بازدیدکننده ی بیشتری به دست می‌آورند. که ما از طریق بهینه سازی شما را
این نسخه را بر بال یک پروانه بنویسید دارو؟.نه در این برگه دارو خانه بنویسید مشهد-حرم  یک عمر پشت پنجره فولاد جای مسکّن هم برایم دانه بنویسید این بغض ها جای خودش آقا برای من اشک روان تا ناودان چانه بنویسید روزی دو ساعت آه-پشت پنجره فولاد لطفا برای گریه هایم شانه بنویسید نامم درون لیست باشد هرچه که باشد زائر اگر که نیستم دیوانه بنویسید "این جاست داروخانه ی تضمینی عالم" این جمله را بالای سقاخانه بنویسید هرروز اگر امکان ندارد لااقل آقا توفیق ای
زمانی که ما در گوگل یا رسانه ها بر روی لینکی کلیک میکنیم، اگر مدت زمان نمایش صفحه از چند ثانیه بیشتر طول بکشه،  صفحه رو میبندیم و در سایت‌های دیگه به دنبال موضوع مورد نظرمون میگردیم.  این رفتار ما باعث شد که گوگل سرعت سایت رو به عنوان عاملی برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نظر بگیره، تا بتونه در صفحه جستجو، لینک هایی رو نمایش بده که سرعت بارگذاری بالاتری دارن و تجربه بهتری رو برای کاربران ایجاد میکنن. این ویژگی جدید گوگل باعث شد مدیران سایت‌ها
حتما برای شما نیز پیش آمده که به دنبال خرید یک ملک به عنوان در دسترس ترین گزینه سراغ اینترنت رفته اید.
گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر قوی عموما اولین گزینه برای جستجو می باشد، در کنار آن گاهی به وب سایت های فعال و معروف مانند دیوار، شیپور و . هم سر می زنیمچه گوگل هدف باشد و چه وب سایت های دیگر، همیشه حرف اول را کلمات کلیدی می زنند، استفاده از بهترین کلمات برای جستجو مهمترین عامل در دستیابی به بهترین نتایج است.اما به عنوان نمونه برای خرید یک آپ
یکی از تعاریف مختصر در مورد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو )سئو( عبارت است از:بهبود ترافیک سایت از طریق ارتقاء رتبه سایت در نتایج طبیعی جستجو )رتبه هایی که از پرداخت هزینه به دست نیامده باشند( در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و.
در این لحظه کتاب آموزش سئو کاری از گروه وب 24 رو براتون برای دانلود قرار داده ایم که امیدوارم به درد شما بخوره
دریافتعنوان: آموزش سئوحجم: 1.4 مگابایتتوضیحات: دانلود آموزش سایت برای موتورهای جستجوگر
سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که بر خلاف قوانین موتورهای جستجو بوده و در عین حال ممکن است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گردند.
چنین تکنیک هایی در نهایت موجب حذف وب سایت از نتایج جستجو شده و حداقل جریمه آن افت شدید رتبه سایت است.
برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از: استفاده بی رویه از کلمات کلیدی، مخفی کاری و ایجاد شبکه های گسترده بک لینک.
در مقابل سئو کلاه سفید اقداماتی است که مطابق با قوانین موتورهای جستجو است
محتوای قابل ایندکس
برای اینکه بتوانید در لیست موتورهای جستجو فعالیت بهتری داشته باشید، باید محتوای ارزشمند خود را به شکل فرمت متنی HTML که برای تمام این م.ت.ر های جسنجو قابل فهم است تهیه کنیم. علی رغم پیشرفت های موجود در تکنولوژی موتورهای جستجو، تصاویر، فایل های فلش، کدهای جاوا اسکریپت و سایر محتوای غیر متنی اغلب توسط موتورهای جستجوگر نادیده گرفته می شوند و ارزشی برای خزندگان موتورهای جستجو ندارند.
آسان ترین روش برای اطمینان از اینکه کلمات
بسیاری از شرکت ها از میزان اطلاعات موجود در مورد بهینه سازی موتور جستجو وحشت دارند. کسانی که نمی توانند به کمک یک مشاور باتجربه SEO حساب کنند ، معمولاً منصرف می شوند.
در این مقاله می خواهم چند استراتژی ساده برای بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت خود را به شما معرفی کنم که حتی نیازی به یک متخصص SEO حرفه ای ندارند.
ادامه مطلب
 
 
معمولا از گوگل و موتور جستجو قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم؛ اما این موتور جستجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که می‌دهد، ترفندهای مخفی سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اينجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان می‌دهیم.
به گزارش تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا می‌شوند؛ در سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گو
سئو چیست؟ واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافیک وب سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجو است.
چرا سئو مهم است؟
تقریبا ۷۰٪ از کل بازدید از وب سایت شما از طریق جستجودر گوگل ایجاد می شود و اگر ترافیک را از سایر موتورهای جستجوگر محبوب (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنید، ۸۰ تا ۹۰ درصد از کل ترافیک یک سایت از طریق یک موتور جستجو حاصل می شود.
برای به
سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، امروزه یکی از موضوعات داغ در دنیای دیجیتال مارکتینگه. این روزها افراد برای رفع نیازهاشون کمتر به بازار میرن، و سعی میکنن بیشتر خریدهاشون رو اینترنتی انجام بدن. موتورهای جستجو به عنوان رابطی بین مشتری و کسب و کارهای اینترنتی، به کاربران کمک میکنن به راحتی نیازهای خودشون رو پیدا کنن، و به صاحبان کسب و کار هم فرصت میدن تا سایت‌شون رو به مشتری ها معرفی کنن، و اون‌ها رو جذب کنن.
در این مطلب میخوایم ب
 
 جستجوی عکس در گوگل
گوگل امکانی دارد که کاربر بتواند جستجوی خود را براساس عکس انجام دهد. از این طریق، کاربر می تواند تمام انواع اطلاعات مربوط به یک عکس در فضای وب را در صفحه نمایش نتایج جستجو ببیند.
بسیاری از ما با جستجوی تصویر آشنا هستیم، ویژگی موتور جستجو که به شما امکان می دهد تصاویری را که مستقیماً با اصطلاحات جستجو مرتبط هستند پیدا کنید. اما نوع دیگری از جستجوی تصویر وجود دارد، برای وقتی که تصویر را قبلاً داشته اید و باید منبع اصلی آ
آیا ما در این عالم و جهان تنها هستیم؟ اخترشناسان قرن هاست که بدنبال پاسخ این سوال‌اند و نشانه‌های زندگی در دنیای پیرامونمان را جستجو می‌کنند. ستاره شناسان ماهواره ها و تلسکوپ‌هایی ساخته‌اند، ستاره‌ها را بدقت بررسی کرده‌اند و فقط بدنبال پاسخ یک کلمه ای هستند: بلی یا خیر.
ادامه مطلب
تمام غلط‌های املایی و تمامی غلط‌های هکسره یک طرف و این که راجع به» را راجب» می‌نویسند هم یک طرف. برادر من، خواهر من، آقا، سرور، سرکار قرار نیست هر جور می‌خوانی همان‌طور هم بنویسی. هیچ جای دنیا این‌طور نیست.
مگر خواهر را هم می‌نویسی خاهر؟ یا مجتبی را مشتبا؟ یا انگلیسی‌ها school را مثل skull می‌نویسند؟
وقتی در مورد غلط نویسی صحبت می‌کنم، مورد سخنم فقط اشتباه و بی‌دقتی یک وبلاگ‌نویس نیست، یا یک پیامی در تلگرام که شوهر عمه‌ام دارد برای همه
ویست وب _ در معرفی بهینه سازی و سئوی وب سایت به اهمیت و اینکه سئوی یک وب سایت چرا باید انجام شود و هدف از انجام آن پرداختیم. اینک به دلایل استفاده از سئوی وب سایت می پردازیم.
اهمیت سئو یا بهینه سازی وب سایت نشات گرفته از آن است که بطور متداول مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول ویا هدف مورد نظر خود استفاده میکنند.و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ت
در ابتدا لازم است بدانید بلیط های هواپیما بر دو نوع سیستمی و چارتر است و در این مطلب میگوییم که بلیط های چارتر ارزان تر است یا سیستمی و اینکه کدام یکی از این نوع بلیط ها در چه بازه ای مناسب برای خرید هستند
نکته ای که در پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما حائز اهمیت است خوب و درست جستجو نمودن است. همانطور
که میدانید عملیات جستجو حوصله و رمق می خواهد و نباید عجله ای کار بکنید در سامانه های مختلف
ابزارهای مناسبی برای این مسئله در اختیار شما است و همچن
همه چیز از دستیاران صوتی آغاز شد. اختراعی که باعث تحول دنیای سئو و جستجو های صوتی شد. ماجرایی که از Siri” شرکت اپل و گوشی های آیفون شروع شد و امروزه به دستیاران صوتی مثل گوگل، الکسا، کورتانا و غیره رسیده است.
امروزه اگر بخواهیم چیزی را در اینترنت جستجو کنیم، تایپ می کنیم؛ اما آمدن دستیاران صوتی قواعد بازی را تغییر داده است.
دستیاران صوتی به این شکل عمل می کنند که تنها نیاز به اینترنت وای فای دارند و شما با قرار دادن آنان در گوشه ای از خانه، هر
آموزش مقدمات سئو برای افراد تازه کار - بخش 1
سئوی کلاه سفید به آن دسته از تکنیک‌ها، اقدامات و استراتژی‌ها در زمینه سئو اطلاق می‌شود که به قوانین و معیارهای موتورهای جستجو پای‌بند بوده و هدف اصلی آن تولید ارزش بیشتر برای افراد است.
در حالی‌که سئوی کلاه سیاه به تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی گفته می‌شود که تلاش می‌کنند موتورهای جستجو را اسپم کرده یا فریب دهند. سئوی کلاه سیاه با این که در کوتاه مدت باعث رشد سایت می‌شود اما سایت را در معرض جریمه
یکی از مهمترین عواملی که در سئو و بهینه سازی سایت ها باید به آن توجه نمود طریقه ی شاخص گذاری (Indexing) موتورهای جستجو می باشد.موتورهای جستجوی پیشتاز همچون Yahoo!، Google و Bing از خزنده‌ها (Spiders) جهت یافتن صفحات برای نتایج جستجوی الگوریتمیک استفاده می‌کنند. صفحاتی که از داخل باقی صفحات ایندکس شده، توسط موتورهای جستجو Link شده‌اند و نیاز به ارسال، به موتور جستجو نداشته و بصورت خودکار پیدا می‌شوند. بعضی از موتورهای جستجو از جمله !Yahoo سرویس پولی ارسال

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

صنایع دستی رایان اصفهان (Rayan Handicrafts) ریحانة النَبی (س) BlueBee هاستینگ خوب نقد و بررسی کسب و کار های محلی صنایع برودتی و حرارتی نوری کهف وبلاگ تخصصی رشته الکترونیک مطالب مفید روانشناسی لیفتراک