نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت نام مسابقه احکام

با سلام.مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی(طرح باقرالعلوم)به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند،شرایط مسابقه به شرح ذیل می باشد :کتاب مربوط:کتاب رساله (احکام)مرجع تقلید(انتخابی خود)توجه داشته باشیدخواندن موضوعی از کتاب رساله مربوطه (انتخابی خود) ، بعدا(بعد از ثبت نام) به شما اعلام میشود.❗برای شرکت مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی به کتاب خانه مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان مراجعه کنید.❗ساعات کاری:از ساعت۱۵تااذان مغرب و عشاءروزهای مراجعه:همه ر
کد دعوت کوییزشو:
javadth
javadth2
ساعت برگذاری : فعلا 22.30 هر شب
کوییزشو یک مسابقه زنده اطلاعات عمومیه که شرکت تو اون کاملا رایگانه. فقط کافیه که سر ساعت مشخص وارد اپلیکیشن بشی و با جواب‌دادن به ‍‍۱۲ سوال مسابقه، بدون قرعه‌کشی جز برندگان جایزه نقدی هر مسابقه باشی.
سر ساعت بیا و مسابقه بده‫هر روز سر یه ساعت مشخصی بهت خبر میدیم که خودتو به مسابقه برسونی، فقط حواست باشه دیر نکنی‬سرعت عملت مهمهبرای جواب دادن به هر سوال فقط ۱۲ ثانیه وقت دارییک اشتباه
مسابقه دست فرمون با اجرای کامبیر دیرباز، بزودی از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت و اولین مسابقه بزرگ در شبکه نسیم خواهد بود
 مسابقه بزرگ تلویزیونی دست فرمون» پاییز و زمستان امسال شاهد رقابت مهیج میان علاقمندان به رانندگی خواهد بود.به این منظور برای اولین بار طراحی پیست برای این مسابقه تلویزیونی در نظر گرفته شده تا شرکت کنندگان به صورت حرفه ای با یکدیگر به رقابت بپردازند.
ادامه مطلب
قسمت دهم مسابقه عصر جدید | قسمت 10 مسابقه عصر جدید جمعه 3 فروردین 97
قسمت دهم مسابقه عصر جدید | قسمت 10 مسابقه عصر جدید جمعه 3 فروردین 97 دانلود عصر جدید با کیفیت عالی
دانلود مسابقه عصر جدید قسمت دهم با لینک مستقیم دانلود رایگان مسابقه استعدادیابی عصر جدید با اجرا احسان علیخانی با کیفیت عالی
ادامه مطلب
 
   فراخوان طراحی لوگو پژوهشکده مدیریت آب - مرحله دوم
 از آنجاییکه طبق قانون مسابقه ها، اگر یک مسابقه برنده ای نداشته باشد، جایزه مسابقه به مسابقه مشابه در مرحله بعدی انتقال می یابد، لذا مرحله دوم مسابقه طراحی لوگوی پژوهشکده مدیریت آب با شرایط در نظر گرفته شده برگزار می گردد.
مهلت ارسال آثار : ۲۲ آبان ماه
مواردی که می‌توانید همراه خود به مسابقه‌ بیاورید عبارت‌اند از:
صفحه کلید (غیر وایرلس، بدون امکانات پردازشی، حافظه و پورت اضافی)
ماوس (غیر وایرلس)
لغت‌نامه
موارد فوق باید در روز مسابقه‌ به محل مسابقه آورده شده و به استف‌های فنی تحویل داده شوند. این موارد پس از بررسی توسط کمیته‌ی فنی و در صورت عدم وجود مشکل، در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
موارد زیر می‌توانند مستقیما در روز مسابقه‌ی اصلی به محل مسابقه آورده شوند:
لباس و خوراکی سبک
نوشت‌ا
نرخ تعرفه های صدور احکام فنی و دوره های تخصصی رزم آوران در سال 1397 از سوی انجمن مرکزی رزم آوران جمهوری اسلامی ایران اعلام گردید.
نرخ تعرفه های مربوط به صدور احکام فنی رزم آوران در سال 1397 برابر اعلام انجمن رزم آوران به شرح زیر می باشد :
دریافت
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چالدران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می کند:
مسابقه نقاشی کودکان
رده سنی 5 تا 15 سال
علاقه مندان می توانند تصاویر آثار خود را از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره تلفن های09141643561(کتابخانه عمومی آیت الله ای)،09147255910(کتابخانه عمومی علامه جعفری(و09145142588ہکتابخانه عمومی دکتر شریعتی آواجیق)ارسال نمایند.
 
به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز اهدا خواهد شد و 20 اثر برتر به صورت گزارش تصویری با نام عکاس های یلدا در سایت رسان منتشر خواهد شد.شرایط شرکت در مسابقه ۱- تصاویر ارسالی باید مربوط به مراسم شب یلدای سال 1398باشد. ۲- هر فرد تنها می‌تواند با یک عکس در مسابقه شرکت کند.۳- علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های مراسم شب یلدای خود را به پست الکترونیکی iranrasan@chmail.ir  یا از طریق پیام رسان سروش به آی دی alikh383@ ارسال نمایند و  به همراه ارسال عکس، نام و نام خان
پاسخ سؤالات مسابقه» برنامه 98/08/23
 
 
 
سؤالات مسابقه»
 
 سوالات مسابقه درسهایی از قرآن ۲۳.۸.۹۸
 
1- به چه دلیل عقل به تنهایی برای سعادت بشر کافی نیست؟
 
 
1) پشیمانی از گذشته
2) وقوع طلاق در زندگی
3) هردو مورد ✅
 
 
 
 
2- آیه اول سوره ابراهیم به کدام ماموریت رسول خدا اشاره دارد؟
 
 
1) خروج جامعه از ظلمات به نور 
2) اقامه قسط و عدل در جامعه
3) تزکیه و تعلیم اهل ایمان
 
 
 
 
3- آیه 103 سوره توبه به کدام مسئولیت رسول خدا اشاره دارد؟
 
 
1) اقامه نماز
2) اخذ زکا
 
 دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سوالات درس احکام کسب و کار پیام نور - SoalatPNUsoalatpnu.ir › grade › field › courseTranslate this pageاین بسته شامل ۸ دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه درس احکام کسب و کار با کد درس۱۲۱۸۴۴۲ می‌باشد که تا پایان نیمسال ۹۸-۹۹-۱ می‌باشد و هر ترم بروز می‌گردد. امتحانات در .دانلود رایگان نمونه سوال رشته مدیریت با جواب - پی ان یو نیوز .pnunews.com › نمونه-سوال-رشته-مد.Translate this pageدانلود رایگان نمونه سوالات رشته مدیریت بازرگانی پیام نور با جواب .
پاورپوینت مسابقه - 15 اسلاید
پاورپوینت مسابقه پاورپوینت مسابقه پاورپوینت مسابقه پاورپوینت مسابقه lیه روز یه تیم قایقرانی ایرانی تصمیم    می گیرد که با یک تیم ژاپنی در یک مسابقه سرعت شرکت کنند. هر دو تیم توافق می کنند که سالی یک بار با هم رقابت کنند هر تیم شامل 8 نفر بود . lدر روزهای قبل از اولین مسابقه هر دو تیم خیلی خیلی زیاد تلاش می کردند که برای مسابقه به بیشترین آمادگی برسند . پاورپوینت مسابقه lروز مسابقه فرا می رسد و رقابت آغاز می شود .
ضمن آرزوی موفقیت در سال تحصیلی جدید، انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در لبنان تصمیم دارد مسابقه ای ویژه ماه محرم برای دانشجویان حاضر در لبنان برگزار نماید. برای شرکت در این مسابقه فقط کافی است یک موبایل داشته باشید! (توضیحات:)
ادامه مطلب
مسابقه مجازی نوروز 99
هرروز رأس ساعت 17
روند مسابقه هرروز رأس ساعت شروع مسابقه، تعدادی سوال بارگذاری می‌شود و هر سوال 1 امتیاز داردفرصت‌ جواب دادن به سوالات، 45 دقیقه میباشد و بعد از ساعت 17:45، هیچ جوابی مورد قبول نیست.
طریقه ارسال جواب ابتدا به وبلاگhttp://hamiyanevelayat.blog.ir/ مراجعه‌ کرده و در قسمت طبقه بندی موضوعی وبلاگ، گزینه مسابقه مجازی را انتخاب کنید تا به فایل سوالات مسابقه دسترسی پیدا کنید. برای پاسخ به سوالات در قسمت ثبت نظر طبق موارد زیر عمل
 
در این مسابقه هر روز یک سؤال از شما پرسیده می‌شود و حتی اگر به پرسش‌ها پاسخ صحیح ندهید هم در قرعه‌کشی شرکت داده خواهید شد. اما هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید شانس شما برای برنده شدن در مسابقه و کسب یکی از سه دستگاه گلکسی نوت ۸ بیشتر می‌شود. در ادامه شرایط و قوانین مسابقه را مشاهده کنید:
 
  همین حالا در مسابقه شرکت کنید.  
ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب اخلاق حرفه ای و احکام کسب و کار
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
کتاب · آموزش زبان · ادبیات · شعر · لغت نامه · زندگی نامه و خاطرات · سفرنامه . کسب و کار . معرفی کوتاهفهرست مطالببخشی از مطالبرایگان دانلود کنیدنمودار تغییر قیمت . تریناحکاماخلاقوعامترینمعیارهایخوبوبدودرستونادرستآنراارائه می‌کند اخلاق در یک حوزه کاری و شغلی می‌پردازد از نوع اخلاق کاربردی، شاخه حرفه‌ای به شمار می‌رود.نمونه سوالات احکام کسب و کار - کتابخانه
آخرین سوالات مسابقات علمی کاربردی جهت استفاده همکاران ارائه می گردد. سوال تئوری شانزدهمین مسابقه علمی کاربردی 97-96کلید سوال تئوری شانزدهمین مسابقه علمی کاربردی 97-96سوال عملی مسابقه علمی کاربردی 94-93کلید سوالات مسابقه علمی کاربردی 94-93سوال عملی مسابقه علمی کاربردی 95-
 ازمون تئوری چهاردهمین دوره مسابقه علمی کاربردی آزمون تئوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی
جوایز نفرات برتر :
نفر اول : 60/000 تومان 
نفر دوم : 25/000 تومان
نفر سوم : 15/000 تومان
( جوایز بلافاصله بعد از اتمام بازی به حساب برندگان واریز خواهد شد )
 
 
شرایط شرکت در مسابقه :
 
- مسابقات هر شب راس ساعت 22 ، شروع خواهد شد
- تعداد شرکت کنندگان در هر مسابقه : 100 نفر 
- نوع بازی : بتل رویال
- بعد از پرداخت هزینهِ شرکت در مسابقه ( 2000 تومان )
 درخواست شرکت در مسابقه برای شما ارسال خواهد شد
- دقت کنید که باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع بازی درخواست شرکت در مسابقه ر
به منظور آگاهی از شاخص های صحیح امر به مروف و نهی از منکر، کتابخانه فرهنگیان مسابقه کتابخوانی از کتاب فرهنگ مختصر امر به مروف و نهی از منکر» برگزار می کند. علاقه مندان می توانند با کلیک بر اینجا وارد صفحه مسابقه شده و پس از ثبت نام، در مسابقه شرکت نمایند.
برای تهیه کتاب 1- به کتابخانه عمومی فرهنگیان واقع در شهرک فرهنگیان مراجعه و یا 2- از طریق این لینک، کتاب را دانلود فرمایید.
به اطلاع می رساند زمان شرکت در مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی شروع شده است و افرادی که تمایل به شرکت به صورت اینترنتی دارند می توانند از هم اکنون با داشتن فایل مربوط به کتاب ها ان را مطالعه و با مراجعه به سایت www.shamstoos.ir در بخش دلخواه (فردی یا خانوادگی) مسابقه شرکت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتری به کتابخانه های عمومی سراسر کشور و یا به آدرس www.iranpl.ir پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور مراجعه نمائید.
آدرس کتابخانه های عمومی شهرستان دلگان جهت کس

از نظر اسلام چه چیزهایی نجس هستند؟
  
مایعات مست کننده ؛ مثل شراب و آب انگوری که خود بخود به جوش آید نجس هستند
 
درصورتی که چیز پاک به چیز نجس برسد و هر دو یا یکى از آن ها به طورى تر باشد که ترى یکى به دیگرى برسد، چیز پاک نیز نجس مى ‏شود.
وظیفه‏ ى هر انسان مؤمن و خدا شناس آن است که هنگام اداى نماز بدن و لباس خود را پاک نماید ولى این نکته را نباید فراموش کرد که خداى مهربان احکام دین را بر شما ساده و آسان گرفته تا این امر به سهولت انجام گیرد. در اس
فرم صورت جلسه شورای دانش آموزی مدرسه
مخصوص نگهداری در مدرسه
 استان:چهارمحال و بختیاری               شهرستان شهرکرد              شماره جلسه:2
مدرسه:دبیرستان شهید باهنر                جنسیت:دختر                       تاریخ:98/8/17
دوره تحصیلی(مقطع):متوسطه دوم
 
دستور جلسه:
1-گرامیداشت هفته قرآن
2-'گرامیداشت سیزده آبان ماه روز دانش آموز
3-برنامه مشترک دانش آموزان بسیجی وشورای دانش آموزی 
در برگزاری هفته بزرگداشت قرآن 

 خلاصه مذاکرات:
جلسه با تل
نام نویسی در مسابقه وبلاگ‌نویسی معلم شهید» آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و اختتامیه در ۳ خردادماه برگزار خواهد شد.








به گزارش وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی معلم شهید» با هدف شناخت اندیشه و آثار استاد شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود.
محورهای موضوعی مسابقه حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و ویژگی‌های یک معلم متعهد از دیدگاه شهید مطهری اعلام شده است.
همچنین آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهو
دانش آموزان عزیز می توانند با کشیدن نقاشی در باره یکی از موضوعات 1-چگونه از خود دربرابر کرونا محافظت کنیم 2- من هر روز چندین بار دستانم را میشوییم 3- بهتر است در خانه بمانیم و یا هر موضوع دلخواه دیگرو ارسال آن به ایمیل زیر در مسابقه بباهم کرونا را شکست میدهیم که از طرف اداره آموزش و پرورش برگزار می شود شرکت کنند.
hamidsoheilian1@gmail.com

آیا ادرار نوزاد شیرخوار نجس است؟
 
  
 آیا ادرار نوزاد شیرخوار نجس است؟
 
لازم به ذکر است اینکه گفته می شود ادرار نوزاد  شیرخوار نجس نیست، گفته ای اشتباه است. بلکه اگر ادرار نوزاد به چیزی برخورد کند برای تطهیر باید یک مرتبه آب بریزند تا پاک شود، در ادرار بزرگسال باید دو مرتبه با آب قلیل و یا یک بار با آب کر (لوله کشی شهری) شسته شود. ضمنا مدفوع نوزاد نیز نجس هست.
ادامه مطلب
حجاب، عفاف، عدالت، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت بنیان خانواده و .با این واژه ها و دغدغه های سطحی نگرانه مذهبیون برای اجرای احکام اسلام در این روزها بسیار مواجه می شویم.
اما باید گفت حجاب و عفاف و . احکام دین و شریعت اسلام هستند و همانطور که بارها گفته شد مدرنیته یک دین و شریعت است و در یک بستر کفرآلود نمی توان احکام الهی را به شکل فراگیر پیاده کرد و جامعه ای که آلوده به شریعت اداری و صنعتی و تکنیکی غرب شده و بر اساس آن تقنین و اجرا می گردد
 دانلود کتاب اخلاق حرفه ای و احکام کسب و کار پرهیزگار
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
دانلود رایگان جزوه و کتاب های پیام نور | تی نیوزtnews.ir › siteمدیریت بازرگانی, اخلاق و احکام کسب و کار, اخلاق حرفه ای و احکام کسب و کار, محمد مهدی پرهیزگار – روح اله حسینی. مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک .دانلود کتاب اخلاق حرفه ای و احکام کسب و کار مهدی - دانلود رایگان3.freedownloadk1.ir › productدانلود رایگان در این پست نسخه کامل کتاب اخلاق حرفه ای و احکام کسب و کار تالیف محم
همراهان عزیز 
سلام علیکم
کتاب الکترونیک نماز و خانواده جهت مطالعه و شرکت در مسابقه چهارگزینه‌ای در اختیار شما بزرگواران است.
                                                            نماز و خانواده 
لطفا در صورت تمایل به شرکت در مسابقه، این کتاب را تا مورخ 30 بهمن 1398 مطالعه نمایید و آماده باشید که پرسشنامه در اول اسفند 1398 از همین جا در دسترس قرار خواهد گرفت تا در زمان تعیین شده مورد التفات شما قرار گیرد.
موفق باشید
التماس دعا
امور قرآن و عترت شورای
مسابقه آشپزی سایت بمب چت
 
توضیح مسابقه:
مسابقه آشپزی به این نحو هست که کاربران با پر کردن فرمی اعلام میکنید که چه غذای و یا دسری  رو میخواهید درست کنید .پس از تایید از سمت ما (در صورت تکراری نبودن نوع غذا با بقیه کاربران) شما میتوانید به کار خود ادامه داده و غذا رو درست کنید.
سپس وقتی مرحله درست کردن غذا تمام شد باید روی کاغذی کوچک این جمله را بنویسید که"من در مسابقه آشپزی شرکت کرده ام" + یک امضا هم بزنید. سپس عکس غذا در کنار کاغذ نوشته شده را در
مسابقات رمضانیه۱۳۹۸
❇️ هفتمین دوره ی مسابقات رمضانیه بشرح زیر میباشد
حفظ قران
حفظ حدیث
تنیس براداران
مقاله نویسی
پرسش و پاسخبرادران
اذان برادران
تفسیر سوره حمد
نقاشی

مسابقه حفظ قران
✳سطح ۱
کلاس دوم تا چهارم ابتدایی:
سوره ی مبارکه ناس تا زال
✳سطح ۲
کلاس پنجم تا هشتم :
سوره ی مبارکه زال تا اعلی
✳سطح ۳ کلاس هشتم تا دوازدهم :
سوره ی مبارکه اعلی نا نباء
نونهالان سوره های مبارکه کافرون تا ناس
عمومی:
✳سوره های مبارکه ملک یاسین واقعه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بازی در راه وبلاگ شخصی محمدرضا جامی گنجینه اندوخته های روانشناسی من دکلمه های عاشقانه و عارفانه فروش پلی لاکتیک اسید ; قیمت پلی لاکتیک اسید آموزش رسانه فروشگاه سل یو fdfsrf نیمه ی دوم زندگی