نتایج جستجو برای عبارت :

توایس وبلاگ

وبلاگ ماشکید 
️هدف وبلاگ ماشکید :معرفی منطقه ماشکید       +روستاهای ماشکید +جاهای دیدنی ماشکید 
 ️تاریخ ساخت وبلاگ:99/3/21
 ️ساعت:19:32:57
️تخت مدیریت:الیاس البلوشی(ماشکیدی)
جهت ارتباط با مدیریت وبلاگ با راههای زیر اقدام نماید:
✔ایمیل:hamekare.ir@gmail.com 
️ اگر کسی در مورد ماشکید اطلاعاتی داشت می خواست در وبلاگ ثبت شوند به ایمیل بالا پیام دهد یا توی خود وبلاگ به عنوان نظر بگه 
یا الله مدد
بسم الله الرحمن الرحیم
دردسرهای ایجاد وبلاگ هر چند که استاد فرموده بودند که ایجاد، وبلاگ چند دقیقه بیشتر وقت ما را نمیگیرد ولی با توجه به اینکه  اولین باری بود که در این فضا قرار میگرفتم و باید وبلاگ را حتماً امروز ایجاد می کردم تمام همت خود را به کار بستم و هر چند که گزینه ها را پر میکردم و مجدد پیغام خطا دریافت می‌کردم بدون خستگی به کار خود ادامه دادم و بالاخره موفق شدم که وبلاگ را ایجاد کنم و این اولین روز نوشت من بود که در این وبلاگ قرار د
به نام خدا، به یاد خدا و برای خدا
خب بعد از چند ماه دوری از وبلاگ به دلیل مشغلههای زیاد درسی و کاری امروز وقت شد بشینم پای کارهای وبلاگ! ان‌شاءالله از امروز بر اساس یک برنامه درست و حسابی بتونم مطالب غنی و بدردبخوری (!) داخل وبلاگ قرار بدم تا شما دانشجویان و مهندسین عزیز بتونید استفاده کنید.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما!
عیل فرزانه موحد
عید مبعث بر همه کاربران عزیز بیان مبارک!
فهرست وبلاگ‌های برتر سال ۹۶ که مطابق روال گذشته بر مبنای محاسبه خودکار امتیازات معیارهای اعلام شده برگزیده شده‌اند منتشر شد.
این فهرست شامل ۱۰۰ وبلاگ برتر جدید و ۷۹ وبلاگی است که قبلا هم در فهرست وبلاگ‌های برگزیده قرار داشته‌اند و امسال نیز حدنصاب لازم را برای کسب عنوان وبلاگ برتر دارا بوده‌اند. به این معنی که امتیاز آنها بالاتر از امتیاز صدمین نفر از وبلاگ‌های برتر جدید سال ۹۶ بوده است.
 
امیدوا
یکی ازارکان مهم سایت و وبلاگ قالب اون سایت یا وبلاگ میباشد .قالب وبلاگ ، به سایت یا وبلاگ شما جلا میده و باعث زیبایی و افزایش وروی به سایت شما میشود.از این نکته هم نباید بگذریم که کاربران دو چیز به یادشون خواهد ماند :اولی محتوا و کیفیت مطالب سایت یا وبلاگدومی هم زیبایی سایتکیفیت و مطلب حرف اول را میزند اما کافی نیست چون کاربر دوست دارد که مطلبی رو از سایتی یا وبلاگی بخونه
ادامه مطلب
قالب جدید وبلاگ | قالب وبلاگ
قالب-جدید-وبلاگ
از شما دعوت می شود از این قالب وبلاگ زیبا برای وبلاگ خود استفاده نمایید ، قالب وبلاگ جدید برای سیستم های بلاگفا ، بلاگ اسکای ، میهن بلاگ ، لذا از این طریق، از همه .
قالب وبلاگ بلاگفا - قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb blogfa weblog theme blogfa template blog . قالب بلاگفا | قالب وبلاگ بلاگفا | قالب جدید 
قالب بلاگفا جدید قالب عاشقانه برای وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب سه ستونه بر
راستش چون سرگرمی های خیلی کمی دارم،
تنها وقت گذرونی م وبلاگ خوندنه.
کاشکی مثل 10 سال پیش، هر بار وقتی صفحه ی وبلاگ رو باز می کردم، کلی مطلب جدید برای خوندن بود.
اینستاگرام و کانال و. باعث شده وبلاگ نویسی کمرنگ بشه.
بلاگرهای موفق دیروز، اینستاگرامرای امروزی هستن
اما این کجا و اون کجا.
قبل ها وبلاگ زیپ و زیگ زاگ رو میخوندم. که بعد دیگه ننوشت. حتی تو اینستاگرام هم کمرنگ شد. (صاحب گالری سینز)
از وبلاگ های دیگه، پیچ و مهره بود که طرفدارش بودم. الان ای
به نام خدا
به وبلاگ پژوهشی مطالعات روسیه که بر روی سیستم وبلاگ‌دهی آرزوبلاگ مدیریت می‌شود خوش آمدید!اینجانب امیدوارم در این وبلاگ بتوانم بخشی از مقالات و مطالب متفرق و پراکنده در موضوع مطالعات روسیه را گردآوری و منتشر کنم و محصول این تلاش مورد استفاده شما مخاطبین گرامی قرار بگیرد.
لطفا با ابراز نظر و ارسال پیشنهادات و انتقادات خود با این وبلاگ همراه باشید.
به شما آموزش میدم که چطور یک وبلاگ بسازید و اون رو مدیریت کنید، وبلاگها ابزارهای مناسبی مخصوصا برای افراد تازه کار هستند، سرویس های وبلاگدهی امکانات بسیار خوبی رو در اختیار شما قرار میدن، به وسیله این ابزارهای کاملا رایگان می‌تونید مطالب خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارید و خودتون رو به دیگران معرفی کنید، همچنین میتونید از وبلاگتون کسب درآمد هم بکنید.
 در آموزش ساخت وبلاگ چه چیزی یاد می گیریم؟
آشنایی با برترین سیستم های وبلاگدهی کشور
10. وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی می تواند یک روش خوب برای دانش آموزان برای به دست آوردن پول نقد اضافی باشد. اگر سرگرمی مورد علاقه خود را دارید ، می توانید در مورد آن محتوا بنویسید و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید در مورد یک موضوع دانشگاهی یا بیشتر دانش خوبی در آن بلاگ کنید ، یا در مورد موضوعات غیر دانشگاهی در وبلاگ خود بنویسید. هنگامی که وبلاگ شما شروع به بازدید کرد ، می توانید از چندین روش برای کسب درآمد از وبلاگ خود استفاده
سلام به دوستای گل پاتوقی
دوستان وبلاگ مریم جونم به دلایلی که خودشون تو وبلاگ توضیح دادن میتونید برید بخونیداینجا 
ادرسش عوض شده دوستانی که پیج خوشگلشو دنبال میکردن برند ادرس جدیدشو دنبال کنند وکسایی هم که ایشونو نمیشناختند پیشنهاد میکنم حتما به وبلاگش سر بزنید وبلاگش عالیه
دوستای گل ادرس جدیدشم تو پیوندهام هست میتونید از اونجا وارد وبلاگ خوشگلش بشید
 
مریم عزیزم من میدونم که وبلاگ جدیدت بهتروخوشگلتر از وبلاگ قبلیت میشه من به تواناییات
قالب وبلاگ بلاگفا
قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb . لطفا روی لوگوی قالب وبلاگ بلاگفا مربوطه کلیک کنید و به بخش دریافت کد قالب .
قالب وبلاگ | گلچین از مفیدترین قالب های وبلاگ ایران | قالب وبلاگ بطور کلی قالب بلاگفا را اکثر سرویس ها مثل پارسی بلاگ و رزبلاگ و دیگر سرویس دهنده هایی که کد قالب بلاگفا برایشان قابل استفاده است را می توانند استفاده .
‎قالب وبلاگ بلاگفا · ‎قالب وبلاگ پاییز · ‎قالب وبلاگ منظره ·
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعد
خیلی ممنونیم که مطالب وبلاگ را دنبال می کنید و به ما دلگرمی می دید. این تصویر آمار بازدید وبلاگ از شهر های مختلف ایران رو نشان میده که نشون میده استان تهران رتبه اول بازدید از وبلاگ رو داره. و رتبه دوم از شهر تبریز. جالب بدونید من خودم تهران به دنیا اومدم  و اصالتا تبریزی ام.
خیلی ممنون.
سلام به تمامی دوستانی که در حال حاضر مشغول خواندن این وبلاگ هستند. به شما خیر مقدم عرض می کنیم. ما در این وبلاگ قصد داریم تا مجموعه ی جامعی از موضوعات ساختمانی را به شما عزیزان تقدیم کنیم. امیدوارم که شما عزیزان با همراهی خود و ارائه پیشنهادات و انتقادات و نظرات خوبتان ما را در ارتقای هر چه بیشتر این وبلاگ یاری کنید. شما هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از حوزه ها و مجریانی که در آن ها فعالیت می کنند به وب سایت سازه چی مراجع
چقدر وبلاگ نویسی سخت شده؛ دلم برای روزهای رونق وبلاگستان فارسی تنگ شده. روزهایی که تازه اینترنت داشت جای خودش رو در بین جوانها باز میکرد و وبلاگ رسانه‌ای پیشتاز شده بود.
دیروز مطلبی از جادی میرمیرانی درباره روزهای خوش وبلاگ نویسی خوندم. و اهیمت و ارزش بالاتر وبلاگ نسبت به شبکه های اجتماعی که مطالب تولیدی مانا نیستند و قابل جستجو برای آیندگان نیست. برعکس وبلاگ که آرشیوی بسیار عالی و قابل دسترس برای افراد تازه وارد و جوانترهاست.
هیچی دیگه.
خب سلام دوستان عزیزم.
به وبلاگ اخبار داغ خوش اومدین.
در این وبلاگ تماما اخبار و مطالب داغ و برای شما به همراه لینک های مفید منبع گرآوری می کنم
امیدوارم لذت ببرید و اونها رو با دیگران هم به اشتراک بزارید.
ممنون که همراه هستین.
وبلاگ هنوز هم از جذاب‌ترین بخش‌های اینترنته و این روزها وسوسه میشم بهش برگردم. گاهی به خودم میگم کاش هنوز عضوی از این جمع دوست‌داشتنی بودم. من از اول هم با تلگرامی شدن مخالف بودم.این چند روز وبلاگ‌های جدید زیادی خوندم، و تصمیم گرفتم چندتایی رو هم دنبال کنم. شناخت تعدادی از همین آدم‌ها بعد از مدت‌های طولانی بهم دلگرمی داد و حالم از بودنشون خوب شد. 
قالب وبلاگ امام زمان | قالب وبلاگ 
قالب-وبلاگ-امام-زمان
قالب وبلاگ امام زمان ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت ماه اسکین ارائه گردید. . قالب وبلاگ حضرت مهدی,قالب وبلاگ خانه کعبه,قالب وبلاگ کعبه,قالب وبلاگ .

قالب وبلاگ حضرت مهدی | قالب وبلاگ 
روی تصویر زیر کلیک کن:

قالب-وبلاگ-حضرت-مهدی
قالب وبلاگ امام زمان (عج) توسط سایت ماه اسکین طراحی و سئو شده و در آن بیشتر از رنگ های فیروزه ای، آبی و سیاه و اسامی و القاب حضرت مهدی (عج) استفاده شده است.
 
 
 
گرچه مدت هاست با پیشرفت روز به روزِ امکانات و فناوری ها، وبلاگ نویسی از رونق افتاده است؛ اما همچنان مخاطبان و دوستداران خاص خودش را دارد. مخصوصاً نویسندگان و علاقه مندان به نوشتن، هنوز سهمی زیادی از جامعۀ وبلاگداران را تشکیل می دهند.
من هم پس از مدت ها، چند روزی است که هوس کرده ام دوباره به وبلاگ نویسی روی بیاورم!
از شما عزیزانِ گروهِ نگارش و ویرایش هم دعوت می کنم که به نوشتن در وبلاگ بپردازید. از مزیت های امروزیِ وبلاگ، سهولت بسیار زیا
با سلام خدمت کاربران عزیز وبلاگ
از این که اوقات طلائی خود را در این وبلاگ صرف می کنید بسیار خرسندیم و امیدواریم بتوانیم با مطالب پر محتوای خود اسفاده و بهره مفید از این وبلاگ را ببرید.
امروزه تبلیغات آنلاین از هر نوع تبلیغاتی بهتر و به صرفه تر می باشد که این امر باعث شده روز به روز بر کاربران علاقمند به علوم تبلیغات نیز افزوده گردد از این رو ما نیز به همراه سیستم تبلیغات آنلاین سی سی ال خواهان آنیم که بتوانیم به شما در این کار کمک کنیم 
این وب
در خدمتون هستم با ابزارک رتبه دهی به مطالب وبلاگ  ، شما می توانید با استفاده از این ابزارک به مطالب و حتی نظرات وبلاگ تون رتبه دهی و لایک اضافه کنید همچنین امکان اشتراک گذاری مطالب نیز وجود دارد. برای کاربران بلاگ که بازدیدکنندگان شان باید عضو بیان باشند تا بتونند رای خود را ثبت کنند بسیار کاربردی هست که رتبه و لایک دیگر کاربران وبلاگ شان رو هم ببیند.
ادامه مطلب
این وبلاگ را به زودی حذف می‌کنم؛ نمی‌دانم! شاید هم حذفش نکنم. در بلاگفا می‌نویسم، اما وبلاگ‌های بیان هر بار به مشکلی در محتوا و یا اجرا برمی‌خورند که نمی‌گذارد ادامه دهم!
نه می‌شود بلاگرهای بلاگفا را رها کرد و نه بیان را!
این نوشتن یک عشق است که تمامی ندارد؛ حداقل برای من که این‌طور است!
اما وقتی نمی‌دانی قانون و خط قرمز تا کجاست، دائماً یا باید سانسور کنی، یا حرص بخوری و یا اصلاً بی‌خیال وبلاگ‌نویسی شوی!
به نام خدا
دوستان عزیز و گرامی با عرض سلام و ادب ، به حضور شما و با تشکر از گذراندن وقت گرانبهای خود در این وبلاگ مفتخرم تا با قرار دادن مطالب مفید در این وبلاگ راه پیش روی شما را به شما نشان دهم.
لطفا نظرات و انتقادات خود را از کانال های مربوطه با من در میان بگذارید، و من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
 
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر ت
در این مطلب میخام  سایتی  را برای تست سئو سایت و وبلاگ معرفی کنم.با استفاده از این وبسایت ها شما میتوانید پس از تست ، نقاط قوت و ضعف  سئو سایت یا وبلاگ تان را مشاهده کنید و با توصیه ها و امکانات این سایت صفحه خود را بهینه کنید.
ادامه مطلب
وبلاگ خبری آذربایجان پرس آغاز به فعالیت کرد. 
 
این وبلاگ اخبار مربوط به آذربایجان، ایران و جهان را بصورت روزانه منتشر می کند و درصدد است که کمبودهای موجود در عرصه خبررسانی منطقه آذربایجان را جبران کند.
 
این بلاگ خبری تحت قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و سرویس وبلاگدهی بیان است.
به دلیل برگزاری آزمون های مستمر مدارس این وبلاگ و تمام عوامل آن تا تاریخ 12 اردیبهشت تعطیل میباشد و هیچ فعالیت عمومی و خصوصی نمی کندبا عرض پوزش از تمام وبلاگ های همکار
mhdsworld
majarts
jomlechin
خیلی ببخشید ولی تا پایان امتحانات از پاسخ دادن به نظرات و ایمیل های شما عزیزان معذور ام .با عرض معذرت از تمامی شما دنبال کنندگان و همکاران .محمد مهدی بیکیمدیر عصر نوین
قطع شدن اینترنت به خاطر اغتشاشات بنزینی باعث شد دوباره به فکر وبلاگ نویسی بیفتم. اینستاگرام و تلگرام و توییتر باعث شده اند وبلاگ نویسی از رونق بیفتد؛ اما همانطور که هیچ چیز جایگزین کتاب نمی شود، به نظرم، هیچ چیز جایگزین وبلاگ هم نخواهد شد.
شبکه ها و رسانه های اجتماعی و پیام رسان ها، به خاطر اینکه حجم بسیار زیادی از داده های در هم ریخته را به شما ارائه می کنند، فرصت تفکر و پالایش و سازماندهی دانسته ها و سپس، تولید محتوای پردازش شده و غنی را از
قالب وبلاگ سئو شده با موضوع پرسش مهر 19 ریاست جمهوری
قالب حرفه ای پرسش مهر 19 با طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو برای بلاگفا
قالب وبلاگ پرسش مهر 19
قالب سئو شده آموزشی با موضوع پرسش مهر 19
برای دریافت قالب پرسش مهر 19 روی تصویر زیر کلیک نمایید:

پرسش مهر 19:
سال قبل چه مهارت هایی را یاد گرفتید و برای امسال چه انتظاراتی دارید؟

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود کتاب شرکت اسپادان آهن دانلود آهنگ جدید سایت های کلاه برداری گوگل فناوری روز شبکه تک آشپز پیچ و رولپلاک نما بدون داربست راپلکو تولید و فروش مرغوب ترین زعفران جنوب شرق کشور ناسا