نتایج جستجو برای عبارت :

تنظیم یخچال

در اینجا می خواهیم به چندتا نکته درباره يخچال الکترواستیل بپردازیم که با رعایت این نکات باعث می شود يخچال هایتان کم تر خراب شود.
اولین نکته که باید توجه کنید این که محل نصب يخچال تحت هیچ شرایطی خیس نباشدف دومی نکته روی محصول هیچ چیز قرار ندهید، سومی نکته در داخل يخچال مواد غذایی داغ قرار ندهید، چهارمی در صورتاستفاده نکردن از يخچال برای مدت طولانی آن را از برق بکشید و.
جهت اطلاع بیشتر در مورد نکات نگهداری يخچال الکترواستیل می توانید به س
يخچال j961 یکی از يخچال های جدید ساخت سال 2019 می باشد که در فروشگاه کاشانه عرضه شده و به فروش می رسد. این يخچال قابلیت ها و امکانات برجسته ای از جمله فیلتر بهداشتی hygiene fresh، درب بار بزرگ، قفسه های قابل تنظيم، کشو ها ی مخصوص نگهداری میوه ها و سبزیجات و همچنین کمپرسور اینورتر هوشمند می باشد. قابلیت های برجسته ی ای محصول در صفحه ی مخصوص به يخچال j969 در فروشگاه کاشانه به صورت کامل توضیح داده شده است.
این يخچال ساید بای ساید دارای ظرفیت بالای 601 لیتر می
يخچال‌ها از زمان اختراع‌شان به نام جعبه یخ»، راه زیادی را طی کرده‌اند. چیزی که بین همه‌ يخچال‌های مدرن مشترک است این است که غذاها را با دور نگه داشتن از حاشیه‌ی خطر»، تر و تازه نگه می‌دارند. حاشیه‌ی خطر بازه‌ای از دماست که در آن باکتری‌ها می‌توانند به سرعت تکثیر شوند. طبق نظر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) این بازه از 4.5 تا 60 درجه‌ی سانتیگراد را شامل می‌شود.
برای اینکه غذایتان را به اندازه‌ی کافی سرد نگه دارید، لازم است میزان سرمای ی
این يخچال یکی از جدیدترین و پرفروشترین و همچنین با امکانات ترین يخچال های ساخت کمپانی ال جی می باشد، يخچال x29 را که در سال 2019 به بازار عرضه شد می توانید به قیمتی مناسب تر و ارزان تر نسبت به تمامی فروشگاه های آنلاین سطح کشور در از فروشگاه آنلاین کاشانه خریداری نمایید. همچنین به منظور مطالعه ی دقیق قابلیت ها و امکانات این يخچال می توانید به صفحه ی مربوط به يخچال x29 در فروشگاه اینترنتی کاشانه مراجعه فرمایید.
يخچال امرسان دارای کیفیت بالا، زیبایی، گنجایش است. يخچال های امرسان در مدل های متنوعی تولید می شود که می توانید طبق سلیقه و متراژ آشپزخونه خود آن را انتخاب کنید.
جهت اطلاع بیشتر در مورد يخچال امرسان می توانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه کنید
برای صرفه جویی در مصرف انرژی يخچال امرسان باید نکاتی را رعایت کنیم که ما در اینجا به این نکات می پردازیم اولین نکته که باید حتما باید توجه داشته باشید این که تحت هیچ شرایطی يخچال را در مقابل نور خورشید نصب نکنید. دومی نکته که باید به آن توجه داشته باشیم این که از باز بودن منافذی که در يخچال برای جا به جایی هوا تعبیه شده است مطمن شوید، سومی نکته از قرار دادن مواد غذایی داغ درون يخچال خوددارای کنید و.
جهت اطلاع بیشتر از نکات در مورد يخچال امرسا
يخچال های ساید بای ساید دوو دارای کیفیت بالایی هستند. يخچال دوو دارای مصرف انرژی A+ است. يخچال فریزر دوو ویژگی های  زیادی دارد که ما در اینجا به مهم ترین آن می پردازیم. که سامانه سیستم سرمایش الکترونیک است که مجهز به سنسور کنترل دما است که دمای داخل و بیرون بررسی می کند و آن را به سیستم کنترل دیجیتال انتقال می دهد. این سیستم داده ها را تحلیل می کند و به کمپرسور انتقال می دهد و کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین میکند.
جهت اطلاع بی
شرکت امرسان برای جلب رضایت مشتریان همواره کوشیده يخچال هایی با کیفیت، زیبایی منحصر به فرد، گنجایش متفاوت ، رنگبندی متنوع و قیمت مناسب روانه بازار کند
برای مشاهده ویژگی يخچال امرسان می توانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه کنید
 
همواره همه به دنبال یافتن روش هایی هستند که بتوانند در هزینه ها و مخارج جانبی زندگی صرفه جویی نمایند. و هزینه های زندگی خود را کاهش دهند، یکی از فاکتور های اساسی که مخارج زیادی را در بر دارد، هزینه تعمیرات و خرید لوازم برقی برای خانه است.
با استفاده از صحیح و چکاب به موقع لوازم خانگی میتوان از هدر رفت هزینه ها جلوگیری کرد و هزینه های تعمیرات را کاهش داد.  به همین دلیل چکاب به موقع دستگاه های برقی به خصوص يخچال فریزر که یکی از گران ترین لوازم
يخچال جزء لوازم خانگی هایی است که برای سالم نگه داشتن مواد غذایی شما در همه روز هفته و در طول ۲۴ ساعت کار میکند و هیچوقت نمیتوان مثل ماکروفر یا دیگر دستگاها از آن استفاده نکرد که این کار بزرگ و سختی است.اگرچه بسیاری از يخچال ها عملکرد خوبی ندارند اما مدل های جدید يخچال ها به دنبال ویژگی های فراتر و استاندارد بیشتر هستند.يخچال های جدید برای مصرف کنندگان مزایای متعددی نسبت به مدل های سنتی دارند اما قطعا دارای چند اشکال است.ما در این مقاله در مو
دلایل اصلی نشتی اب از يخچال فریزر چیست؟
غالبا مشکل نشتی اب از يخچال فریزر به علت مسدود شدن تخلیه است.همه يخچال فریزر های بدون برفک یک چرخه برفک زدایی دارند که یخ و برفکی که ممکن است روی کویل های اواپراتور بوجود ایند را ذوب می کنند.اب ناشی از ذوب شدن این یخ ها به داخل ی ظرف یا سینی که خارج از يخچال فریزر معمولا زیر يخچال  نزدیک کمپرسور قرار دارد هدایت می شود.گاهی اوقات تخلیه  ممکن است با ذرات غذا یخ یا کیسه های پلاستیکی مسدود شود.در بعضی يخچال ف
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که يخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن يخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
سلام
من میخوام یه يخچال فرزیر بخرم اما نمیدونم کدوم مارک خوبه و دنبال ایرانی هستم چون بودجه خرید يخچال خارجی رو ندارم.دوستان اگه لطف کنن بگن کدوم يخچال بهتره و ویژگی هاش یا معایبشو بگن و اگه قیمت دارن هم اعلام کنند  ممنون میشم
يخچال جنرال بدون برفک ایدو EDO گنجایش 24 فوت 
با گارانتی 2ساله شرکتی و 10سال خدمات پس از فروش
موتور اصلی کره
گواهی نامه ISO 9001 -2008
دستگیره کروم مدل ال جی
ولتاژ 220 ولت و گاز خنک کننده
حالت تعطیلات /اقتصادی/ دارد
سیستم کنترل الکترونیکی
کلاس اب و هوایی معتدل
پنل کنترل LED
مجهز به فریزکننده سریع فریزر
سیستم عیب یابی هوشمند
سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی
سیستم گردش هوای چند گانه
سیستم انجماد سریع
سیستم کارکرد مجزای فریزر
ظرفیت انجماد در 24 ساعت 4.5 کیلو گرم
فروش ویژه يخچال و فریزر اسنوا در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین اسنوا در اسران . 
انتخاب سنتر بزرگترین نمایندگی آنلاین اسنوا در طرحی ویژه با مشارکت اسنوا فروش انواع يخچال اسنوا را در جشنواره کارت هدیه اسنوا بصورت آنلاین آغاز کرد است .
برای اطلاعات بیشتر به صفحه يخچال اسنوا در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%88%D8%A7/
مواد ژله ولنتاین:
لایه قرمز1/2فنجان آب جوش1بسته (3 اونس) دسر ژلاتین با طعم توت فرنگی (بدون قند خیلی راحت حل می شود)1/2فنجان آب سردلایه صورتی1/2فنجان آب سرد1 1/2پاکت ژلاتین ساده1ظرف (6 اونس) ماست توت فرنگی ماست اصلی 99٪ ماست توت فرنگی بدون چربی ذخیره $لایه سفید1/3فنجان آب سرد1کمتر از 1/2 قاشق چایخوری ژلاتین ساده1/3فنجان شیرین چگال شیرین
 
روش درست کردن ژله ولنتاین:
اگر از قالب سیلی استفاده می کنید ، قالب را با سمپاشی به آرامی با اسپری پخت و پز آماده کنید
يخچال قدیمی خونه‌مون خراب شده بود. به دنبال یه يخچال خارجی بودم که چشمم به یک مدل يخچال ایرانی به نام امرسان افتاد که بسیار زیبا و در پنج رنگ متنوع بود که من رنگ قرمز رو انتخاب کردم. الان حدود چهار ماه این يخچال رو دارم. می تونید برای دیدن مشخصات و تصویر لینک زیر را کلیک کنید.
برای مشاهده و خرید اینجا را کلیک کنید.
برند سامسونگ در زمینه تولید محصولاتی چون يخچال و فریزر و ساید بای ساید و کولر گازی و….سایر لوازم خانگی محصولاتی را روانه بازار کرده است که بسیار مرغوب هستند و توانسته که رضایت مشتریان را جلب کند.
در زمینه تعمیرات این لوازم یا همان خدمات پس از فروش نیز خدمات بسیار عالی و با کیفیتی ارائه کرده است. در تهران مسئولیت ارائه خدمات به شما عزیزانی که مارک لوازم خانگیتان سامسونگ میباشد بر عهده ماست. که کارکنان زحمت کش ما به صورت شبانه روزی در حال جواب
برای این که بتوانید سوپر مارکت موفقی داشته باشید و مشتری بیشتری را جذب کنید حتما سعی کنید که يخچالهای مناسبی را در سوپر مارکت خود قرار دهید.
يخچال های فروشگاهی در مدل های متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها دارای کاربری ویژه خود هستند.
یکی از طرح ها پر فروش در عین حال زیبا، يخچال ویترینی ایستاده است. این نوع از يخچال ها هم جای کمتری را اشغال می کنند و این که مشتری به راحتی می تواند هر محصولی را که نیاز دارد، انتخاب کند و بردارد.
يخچال
فروش ویژه يخچال های اسنوا در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین اسنوا در ایران . 
اگر به دنبال خرید يخچال هستید به انتخاب سنتر مراجعه کنید در طرحی ویژه انتخاب سنتر همراه با همکاری اسنوا فروش ویژه محصولات اسنوا را با کارت هدیه آغاز کرد . 
لینک صفحه : 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%88%D8%A7/
طریقه عیب یابی يخچال فریزر کنوود در تهران:شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع طریقه عیب یابی يخچال فریزر کنوود در تهران برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات يخچال فریزر کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده خدمات رسانی به شما
سامانه تعمیر يخچال سعادت آباد
یکی از ضروری ترین وسایلی که بخشی از زندگی امروزه ما شده است، يخچال فریزر می باشد. برای داشتن یک زندگی سالم و خوراک سالم، درست عمل کردن این وسیله بسیار با اهمیت است. گاهی در روند طبیعی کار این وسیله مشکلی ایجاد می شود که باعث بروز نگرانی در افراد و خلل در روند عملکرد طبیعی منزل می شود.
عملیات تعمیر يخچال، اگر بخواهد با حمل وسیله و سرگردانی در تعمیرگاه ها همراه باشد، ساعات یا روزهای سختی را برای شما به همراه خواهد
از خدمات تعمیرات يخچال منطقه 2 ارائه شده توسط کارشناسان ما غافل نباشید. به منظور بهره مندی از این خدمات میتوانید همین اکنون با شماره های موجود با ما در تماس باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید. تعمیرات يخچال با توجه به نوع و برند نیازمند تخصص ویژه ای است در صورتی که اقدامات عیب یابی به افراد بی تجربه و یا کم تجربه سپرده شود در این صورت نمی توان از کیفیت تعمیر مطمئن شد.
ادامه مطلب
آموزش تعمیرات يخچال سامسونگ
، اعم از ساید بای ساید و معمولی
چه زمانی باید به تعمیرات يخچال سامسونگ اقدام کرد ؟
در این مقاله علل و مسائلی که باید مورد توجه قرار بگیرند و در تعمیرات يخچال سامسونگ به آنها پرداخت را ارائه می کنیم.
ما در اینجا قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم.
 
1 – دستگاه خاموش شده و صفحه نمایشگر خاموش میباشد
 
2 – برروی صفحه نمایشگر ارور ظاهر شده است و کارکرد دستگاه متوقف شده است
 
3 – چراغ فیلتر آب چشم میزند و دستگاه آلارم
شرکت ریک سرویس یکی از حرفه ای ترین شرکت در زمینه تعمیرات يخچال می باشد. شرکت ریک سرویس در تهران و کرج فعالیت می کند و دارای سابقه 15 سلله در زمینه تعمیرات يخچال می باشد.
 
خدمات شرکت ریک سرویس
شرکت ریک سرویس خدمات:
تعمیر يخچال سامسونگ
تعمیر يخچال دوو
تعمیر يخچال جنرال الکتریک
تعمیر يخچال ویرپول
را در سراسر تهران و کرج انجام می دهد. همچنین لازم به ذکر است که خدمات شرکت ریک سرویس به صورت شبانه روزی و با ضمانت کتبی ماهه می باشد.
شماره تماس شرکت ر
کد خطا F1 – اشکال این خطا از سرمایش ضیعف دستگاه است سرد نشدن اوپراتور – دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید.
کد خطا F2 – عیب این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر میباشد– خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید
کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط يخچال – خرابی سنسور محیط يخچال مقدار اهم سن
تعمیر سرما نداشتن يخچال فریزر کنوود در گوهردشت کرج: شرکت توربو سرویس قصد دارد در این نوشته به موضوع تعمیر سرما نداشتن يخچال فریزر کنوود در گوهردشت کرج برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت توربو سرویس در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.نمایندگی تعمیرات يخچال فریزر کنوود در تهران و کرج توربو سرویس آماده
روش نگهداری کنسرو رب گوجه فرنگی در خانه
مصرفرب گوجه فرنگی، برای افرادی که به گوجه ­فرنگی حساسیت دارند، توصیه نمی­ گردد از مصرف کنسروهای تغییر رنگ و بو خودداری فرمایید رب گوجه‌فرنگی بعد از باز شدن باید در داخل يخچال نگهداری شود یکی از اتفاقات طبیعی که برای این رب گوجه فرنگی می‌افتد کپک‌زدگی آن است که به خاطر شرایط نامطلوب نگهداری ایجاد می‌شود بنابراین برای جلوگیری از کپک‌زدگی رب گوجه فرنگی در يخچال دمای آن را به دمای ‌۴ درجه سانتیگراد
 تعمیر يخچال سامسونگ در فولادشهر
تعمیر يخچال سامسونگ در فولادشهر تعمیر يخچال سامسونگ / تعمیرات يخچال سامسونگ فولادشهر نمایندگی تعمیر يخچال سامسونگ در فولادشهر مرکز خدمات نوین سرویس اصفهان آماده سرویس و تعمیر انواع يخچال فریزر و ساید بای ساید می باشد. می باشد. کلیه خدمات يخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ شما در فولادشهر در محل و در کمتر از چند ساعت پس از درخواست شما انجام میشود. می باشد.(شعبه تعمیرات خیابان ولیعصر جنب مجموعه تجاری پاسار
لطفا برای خرید با شماره 
09352400455
تلفن  مغازه 
04433445280
ساعات تماس  10 تا 12
17 تا 19
 
تماس بگیرید
به پیامک پاسخ داده نمی شود
 
وبسایت های ما برای خرید
 
https://basalam.com/vals
 
http://lafond.ir/
 
لطفا پیج ما را در اینستا گرام دنبال کنید
https://www.instagram.com/lafond.ir/
 
 
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیمبا سلامدر این غرفه سعی ما بر این استبهترین و با کیفیت ترین محصولاتبا پایین ترین قیمتدر خدمت شما عزیزان قرار گیرداکثر محصولات از رضایت بالای 80 درصد برخوردار بودهبا تشکر از شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

نیوزباکس (ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی) سلامت، زیبایی و سبک زندگی سالم پوشاک مارکت مدرس ریاضیات - دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تخفیف تا 70% ولتکن منکم تمه یدعون الی الخیر تجارت الکترونیکی فایل و کسب رایگان ارزهای دیجیتالی download salem | دانلود سریال salem یاقوت... ببامه سفلی