نتایج جستجو برای عبارت :

تنظیم دمای یخچال

يخچال‌ها از زمان اختراع‌شان به نام جعبه یخ»، راه زیادی را طی کرده‌اند. چیزی که بین همه‌ يخچال‌های مدرن مشترک است این است که غذاها را با دور نگه داشتن از حاشیه‌ی خطر»، تر و تازه نگه می‌دارند. حاشیه‌ی خطر بازه‌ای از دماست که در آن باکتری‌ها می‌توانند به سرعت تکثیر شوند. طبق نظر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) این بازه از 4.5 تا 60 درجه‌ی سانتیگراد را شامل می‌شود.
برای اینکه غذایتان را به اندازه‌ی کافی سرد نگه دارید، لازم است میزان سرمای ی
يخچال های ساید بای ساید دوو دارای کیفیت بالایی هستند. يخچال دوو دارای مصرف انرژی A+ است. يخچال فریزر دوو ویژگی های  زیادی دارد که ما در اینجا به مهم ترین آن می پردازیم. که سامانه سیستم سرمایش الکترونیک است که مجهز به سنسور کنترل دما است که دماي داخل و بیرون بررسی می کند و آن را به سیستم کنترل دیجیتال انتقال می دهد. این سیستم داده ها را تحلیل می کند و به کمپرسور انتقال می دهد و کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین میکند.
جهت اطلاع بی
روش نگهداری کنسرو رب گوجه فرنگی در خانه
مصرفرب گوجه فرنگی، برای افرادی که به گوجه ­فرنگی حساسیت دارند، توصیه نمی­ گردد از مصرف کنسروهای تغییر رنگ و بو خودداری فرمایید رب گوجه‌فرنگی بعد از باز شدن باید در داخل يخچال نگهداری شود یکی از اتفاقات طبیعی که برای این رب گوجه فرنگی می‌افتد کپک‌زدگی آن است که به خاطر شرایط نامطلوب نگهداری ایجاد می‌شود بنابراین برای جلوگیری از کپک‌زدگی رب گوجه فرنگی در يخچال دماي آن را به دماي ‌۴ درجه سانتیگراد
مواد ژله ولنتاین:
لایه قرمز1/2فنجان آب جوش1بسته (3 اونس) دسر ژلاتین با طعم توت فرنگی (بدون قند خیلی راحت حل می شود)1/2فنجان آب سردلایه صورتی1/2فنجان آب سرد1 1/2پاکت ژلاتین ساده1ظرف (6 اونس) ماست توت فرنگی ماست اصلی 99٪ ماست توت فرنگی بدون چربی ذخیره $لایه سفید1/3فنجان آب سرد1کمتر از 1/2 قاشق چایخوری ژلاتین ساده1/3فنجان شیرین چگال شیرین
 
روش درست کردن ژله ولنتاین:
اگر از قالب سیلی استفاده می کنید ، قالب را با سمپاشی به آرامی با اسپری پخت و پز آماده کنید
در اینجا می خواهیم به چندتا نکته درباره يخچال الکترواستیل بپردازیم که با رعایت این نکات باعث می شود يخچال هایتان کم تر خراب شود.
اولین نکته که باید توجه کنید این که محل نصب يخچال تحت هیچ شرایطی خیس نباشدف دومی نکته روی محصول هیچ چیز قرار ندهید، سومی نکته در داخل يخچال مواد غذایی داغ قرار ندهید، چهارمی در صورتاستفاده نکردن از يخچال برای مدت طولانی آن را از برق بکشید و.
جهت اطلاع بیشتر در مورد نکات نگهداری يخچال الکترواستیل می توانید به س
يخچال j961 یکی از يخچال های جدید ساخت سال 2019 می باشد که در فروشگاه کاشانه عرضه شده و به فروش می رسد. این يخچال قابلیت ها و امکانات برجسته ای از جمله فیلتر بهداشتی hygiene fresh، درب بار بزرگ، قفسه های قابل تنظيم، کشو ها ی مخصوص نگهداری میوه ها و سبزیجات و همچنین کمپرسور اینورتر هوشمند می باشد. قابلیت های برجسته ی ای محصول در صفحه ی مخصوص به يخچال j969 در فروشگاه کاشانه به صورت کامل توضیح داده شده است.
این يخچال ساید بای ساید دارای ظرفیت بالای 601 لیتر می
این يخچال یکی از جدیدترین و پرفروشترین و همچنین با امکانات ترین يخچال های ساخت کمپانی ال جی می باشد، يخچال x29 را که در سال 2019 به بازار عرضه شد می توانید به قیمتی مناسب تر و ارزان تر نسبت به تمامی فروشگاه های آنلاین سطح کشور در از فروشگاه آنلاین کاشانه خریداری نمایید. همچنین به منظور مطالعه ی دقیق قابلیت ها و امکانات این يخچال می توانید به صفحه ی مربوط به يخچال x29 در فروشگاه اینترنتی کاشانه مراجعه فرمایید.
يخچال امرسان دارای کیفیت بالا، زیبایی، گنجایش است. يخچال های امرسان در مدل های متنوعی تولید می شود که می توانید طبق سلیقه و متراژ آشپزخونه خود آن را انتخاب کنید.
جهت اطلاع بیشتر در مورد يخچال امرسان می توانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه کنید
برای صرفه جویی در مصرف انرژی يخچال امرسان باید نکاتی را رعایت کنیم که ما در اینجا به این نکات می پردازیم اولین نکته که باید حتما باید توجه داشته باشید این که تحت هیچ شرایطی يخچال را در مقابل نور خورشید نصب نکنید. دومی نکته که باید به آن توجه داشته باشیم این که از باز بودن منافذی که در يخچال برای جا به جایی هوا تعبیه شده است مطمن شوید، سومی نکته از قرار دادن مواد غذایی داغ درون يخچال خوددارای کنید و.
جهت اطلاع بیشتر از نکات در مورد يخچال امرسا
شرکت امرسان برای جلب رضایت مشتریان همواره کوشیده يخچال هایی با کیفیت، زیبایی منحصر به فرد، گنجایش متفاوت ، رنگبندی متنوع و قیمت مناسب روانه بازار کند
برای مشاهده ویژگی يخچال امرسان می توانید به سایت انتخاب سنتر مراجعه کنید
تعمیر  يخچال ال جی در اصفهان
تعمیر يخچال ال جی در اصفهان
در زمان خرید وسایل برقی خانگی، یکی از معیارهایی که باید مد نظر داشت این است که خدمات پس از فروش برای آن کالا در نظر گرفته شود. برند ال جی با توجه به اعتماد مردم و در نتیجه کسب اعتبار از جانب آن ها خود را موظف می داند با تاسیس نمایندگی هایی، خدمات پس از فروش را در شهرهای مختلف به مشتریان ارائه نماید و برای مثال می توان به نمایندگی تعمیرات يخچال ال جی در اصفهان اشاره نمود.
تعمیر يخچال ال جی
ویژگی های محصول
وزن خالص : ۱ کیلو 
وزن با بسته بندی: ۱ کیلو+۱۰
شیوه نگهداری: در جای خشک و خنک – عاری از رطوبت – بهترین مکان نگهداری يخچال با دماي پایین یا فریزر می باشد
مناسب برای: همه گروه‌ها های سنی به جز برخی مادران باردار
سایر توضیحات: نگهداری در جای گرم و خارج از فریزر و يخچال باعث سیاه شدن و کرم افتادن زرشک میشود
زمان ماندگاری: یک سال در محیط خشک و خنک، برای ماندگاری بهتر در يخچال در دماي بین ۱۰تا ۱۵ درجه نگهداری شود
 
درباره محصول
این
 
همواره همه به دنبال یافتن روش هایی هستند که بتوانند در هزینه ها و مخارج جانبی زندگی صرفه جویی نمایند. و هزینه های زندگی خود را کاهش دهند، یکی از فاکتور های اساسی که مخارج زیادی را در بر دارد، هزینه تعمیرات و خرید لوازم برقی برای خانه است.
با استفاده از صحیح و چکاب به موقع لوازم خانگی میتوان از هدر رفت هزینه ها جلوگیری کرد و هزینه های تعمیرات را کاهش داد.  به همین دلیل چکاب به موقع دستگاه های برقی به خصوص يخچال فریزر که یکی از گران ترین لوازم
چگونگی عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ و سایر يخچال
در این مقاله نحوه عیب یابی يخچال سامسونگ اعم از ساید بای ساید و . را آموزش می دهیم.
بدون فوت وقت بریم سراغ اصل مطلب.
 
عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ
 
مشکلات متداول يخچال های سامسونگ
يخچال های شرکت SAMSUNG علاوه بر کیفیت بالا و کارایی عالی دارای مشکلات و عیب هایی نیز می باشند. البته داشتن عیب و ایراد برای تمام يخچال ها می باشد و تنها مختص به يخچال سامسونگ نمی باشد.
 
يخچال های سامسونگ در ایران م
کد خطا F1 – اشکال این خطا از سرمایش ضیعف دستگاه است سرد نشدن اوپراتور – دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید.
کد خطا F2 – عیب این پیغام خطا از سنسور محیط فریزر میباشد– خرابی سنسور محیط فریزر مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید
کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط يخچال – خرابی سنسور محیط يخچال مقدار اهم سن
خرید يخچال و گرم کن فندکی ماشین


فروشگاه خرید ارزان سرد کن و گرم کن فندکی ماشین دو کاره با قیمت مناسب
يخچال و گرم کن فندکی ماشین یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات کاربردی برای ماشین می باشد که شما می توانید این وسیله را به فندک هر ماشینی وصل کنید. این دستگاه قابلیت گرم نگهدارنده از دماي 30 تا 55 درجه سانتی گراد و سرد نگهدارنده تا دماي منفی 3 درجه را دارد.
از دیگر ویژگی های این يخچال و گرم کن فندکی ماشین این است که شما هم می توانید آن را به برق
راهنمای تنظيم چیلر دستگاه لیزر
 
نکته قابل ذکر در تنظيم چیلر دستگاه لیزر این است که نباید به صورت تک بعدی و به این صورت که فقط دماي آب پایین باشد به موضوع نگاه کنید.
 
در اصل دماي آب باید علاوه بر پایین بودن نسبت به نقطه بحرانی، می بایست در تناسب با دماي محیط نیز باشد. به این صورت که اگر در منطقه ای دماي هوا ۳۰ درجه سانتی گراد است، دماي آب نباید روی ۱۵ درجه سانتی گراد باشد، چرا که این موضوع به جداره ابتدایی و انتهایی تیوب لیزر فشار می آورد و احتم
فقط کافیست که سوکت سنسور دماي آب را بکشید.اگر موتور براحتی روشن شد که ایراد از سنسور دماي آب است والا سالم است.حال چرا؟چون زمانی که سوکت سنسور دماي آب را جدا کنیم مقاومت بین پایه های یک و دو سوکت بینهایت شده و چون هرچه مقاومت بالاتری به ECU گزارش شود نشانه سردتر بودن موتور است. ECU فرض را بر سردترین دماي موتور گرفته و دستور بیشترین پاشش سوخت را می دهد.در نتیجه در هوای سرد موتور راحت روشن می شود.
يخچال جزء لوازم خانگی هایی است که برای سالم نگه داشتن مواد غذایی شما در همه روز هفته و در طول ۲۴ ساعت کار میکند و هیچوقت نمیتوان مثل ماکروفر یا دیگر دستگاها از آن استفاده نکرد که این کار بزرگ و سختی است.اگرچه بسیاری از يخچال ها عملکرد خوبی ندارند اما مدل های جدید يخچال ها به دنبال ویژگی های فراتر و استاندارد بیشتر هستند.يخچال های جدید برای مصرف کنندگان مزایای متعددی نسبت به مدل های سنتی دارند اما قطعا دارای چند اشکال است.ما در این مقاله در مو
در این گزارش به چند خوراکی اشاره شده است که نگهداری آن‌ها در يخچال باعث می‌شود هرگز از چشیدن طعم واقعی آن‌ها لذت نبریم. این درحالی است که با نگهداری آن‌ها در دماي اتاق می‌توان از نابودی غیرعمدی بسیاری از مواد مغذی آن‌ها پیشگیری کرد.
سیب زمینی
بهترین روش برای نگهداری سیب زمینی، قرار دادن آن‌ها در یک مکان سرد و تاریک بوده اما يخچال خیلی خنک است. سرمای يخچال نشاسته سیب زمینی را از بین می‌برد و بافت سیب زمینی را پودری می‌کند که خوردن آن خو
دلایل اصلی نشتی اب از يخچال فریزر چیست؟
غالبا مشکل نشتی اب از يخچال فریزر به علت مسدود شدن تخلیه است.همه يخچال فریزر های بدون برفک یک چرخه برفک زدایی دارند که یخ و برفکی که ممکن است روی کویل های اواپراتور بوجود ایند را ذوب می کنند.اب ناشی از ذوب شدن این یخ ها به داخل ی ظرف یا سینی که خارج از يخچال فریزر معمولا زیر يخچال  نزدیک کمپرسور قرار دارد هدایت می شود.گاهی اوقات تخلیه  ممکن است با ذرات غذا یخ یا کیسه های پلاستیکی مسدود شود.در بعضی يخچال ف
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که يخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن يخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
سلام
من میخوام یه يخچال فرزیر بخرم اما نمیدونم کدوم مارک خوبه و دنبال ایرانی هستم چون بودجه خرید يخچال خارجی رو ندارم.دوستان اگه لطف کنن بگن کدوم يخچال بهتره و ویژگی هاش یا معایبشو بگن و اگه قیمت دارن هم اعلام کنند  ممنون میشم
يخچال جنرال بدون برفک ایدو EDO گنجایش 24 فوت 
با گارانتی 2ساله شرکتی و 10سال خدمات پس از فروش
موتور اصلی کره
گواهی نامه ISO 9001 -2008
دستگیره کروم مدل ال جی
ولتاژ 220 ولت و گاز خنک کننده
حالت تعطیلات /اقتصادی/ دارد
سیستم کنترل الکترونیکی
کلاس اب و هوایی معتدل
پنل کنترل LED
مجهز به فریزکننده سریع فریزر
سیستم عیب یابی هوشمند
سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی
سیستم گردش هوای چند گانه
سیستم انجماد سریع
سیستم کارکرد مجزای فریزر
ظرفیت انجماد در 24 ساعت 4.5 کیلو گرم
برای آنکه طریقه بسته شدن سریع ژله را یاد بگیرید شناسایی علت ها و عواملی که باعث بسته نشدن ژله می شود می تواند کمک زیادی کند. مهمترین دلیل نبستن ژله اشتباه در ترکیب و میزان مواد اولیه است. دلیل دیگر می تواند حرارت مایع مانند استفاده از آب گرم باشد. برای اینکه ژله شما خیلی سریع و فوری بسته شود می توانید بعد از اینکه پودر ژله را در آب جوش حل کردید به جای آن که از یک لیوان آب سرد استفاده کنید سه چهارم لیوان را از تکه های یخ کرده و یک چهارم دیگر را آب
فروش ویژه يخچال و فریزر اسنوا در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین اسنوا در اسران . 
انتخاب سنتر بزرگترین نمایندگی آنلاین اسنوا در طرحی ویژه با مشارکت اسنوا فروش انواع يخچال اسنوا را در جشنواره کارت هدیه اسنوا بصورت آنلاین آغاز کرد است .
برای اطلاعات بیشتر به صفحه يخچال اسنوا در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%88%D8%A7/
اسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر اجنرال اسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر اجنرال با صرفه جویی در مصرف برق، دماي اتاق را طوری تنظيم می نماید که از ۱۰ درجه سانتی گراد کمتر نشود بنابراین می توان مطمئن شد که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شودصرفه جویی در انرژی به مقدار زیاد:سیستم کنترل کننده اینورتر بوسیله تغییر سرعت کمپرسور بر اساس فشار داخل اتاق، ظرفیت مطلوب را تولید می کند. در این حالت از تلف شدن ظرفیت جلوگیری شده ودر مقایسه با مدل دا
يخچال قدیمی خونه‌مون خراب شده بود. به دنبال یه يخچال خارجی بودم که چشمم به یک مدل يخچال ایرانی به نام امرسان افتاد که بسیار زیبا و در پنج رنگ متنوع بود که من رنگ قرمز رو انتخاب کردم. الان حدود چهار ماه این يخچال رو دارم. می تونید برای دیدن مشخصات و تصویر لینک زیر را کلیک کنید.
برای مشاهده و خرید اینجا را کلیک کنید.
یکی از روش های خیلی از نظر من خوب» عصاره گیری از قهوه که شما توی این روش زمان زیادی رو برای کامل شدن عصاره گیری باید بزارین . دو مدل رایج کلد برو »  داریم . یکی به روش همجواری آب و قهوه به مدت ۲۴ ساعت توی يخچال .یک روش هم که به روش هلندی یا cold drip» معروف هست  و شکل جذابی هم داره به اینصورت  هست که آب و یخ در بالا قرار داره و طی یکی فاصله زمانی مشخص و‌منظم  بستگی به تنظيم، مثلا ۱ ثانیه ۱ ثانیه، قطره ی آب روی قهوه میزیره و عصاره گیری انجام میشه . مه
برند سامسونگ در زمینه تولید محصولاتی چون يخچال و فریزر و ساید بای ساید و کولر گازی و….سایر لوازم خانگی محصولاتی را روانه بازار کرده است که بسیار مرغوب هستند و توانسته که رضایت مشتریان را جلب کند.
در زمینه تعمیرات این لوازم یا همان خدمات پس از فروش نیز خدمات بسیار عالی و با کیفیتی ارائه کرده است. در تهران مسئولیت ارائه خدمات به شما عزیزانی که مارک لوازم خانگیتان سامسونگ میباشد بر عهده ماست. که کارکنان زحمت کش ما به صورت شبانه روزی در حال جواب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

Nab to APP بدلیجات نسب | فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات یاقوت خیاطی زن روز هک اکانت دیگران در clashofclans با دو کلیک قالَ رَبِّ انْصُرْنی‏ عَلَى الْقَوْمِ الْمُفْسِدینَ خرق عادت هدایای سازمانی مطالب ۲۰۲۰ سوری سلامت