نتایج جستجو برای عبارت :

تماشای فیلم در آپلود بوی

یکی از مهمترین مسائلی که کاربران اینترنت و خصوصا وب مسترها با آن مواجه هستند یافتن محیطی مناسب جهت قرار دادن فایل ها و عکس ها می باشد. آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی این مسئله را برای شما حل نموده! در واقع فراهم آوردن محیطی ساده و امن برای کاربران مهمترین هدف آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی می باشد که امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق این هدف موفق عمل کنیم.هم اکنون ما میزبان بالای یک میلیون فایل می باشیم.
آپلود بوي 
برگزیده✅✅درجه اطمینان: ۱۰ از ۱۰✅وضعیت پرداخت: درحال پرداختمدت فعالیت: بیش از ۶ سال
لینک عضویت ()
⚙️روش های کسب درآمد:آپلود فایل و اشتراک لینک دانلودحجم فایل برای آپلود باید بالای ۱ مگابایت باشد تا بتوانید از دانلود آن درآمد بدست آورید.لینک دانلود فایلی که در سایت آپلود کردید را منتشر کنید فروش اکانت ۱۰ درصدگرفتن زیرمجموعه ۱۰ درصد
میزان درآمد: آپلودبوي به ازای هر 1000 دانلود تا 30 دلار پرداخت می کند .براساس آی پی دانلود کننده که ب
یکی از مهمترین مسائلی که کاربران اینترنت و خصوصا وب مسترها با آن مواجه هستند یافتن محیطی مناسب جهت قرار دادن فایل ها و عکس ها می باشد. آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی این مسئله را برای شما حل نموده! در واقع فراهم آوردن محیطی ساده و امن برای کاربران مهمترین هدف آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی می باشد که امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق این هدف موفق عمل کنیم.هم اکنون ما میزبان بالای یک میلیون فایل می باشیم.
دوستان آپلود بوي پورت های مزخرفی که سایت های آپلود با همون اسکریپت مشابه روی فایل ها میذارن مثلا 8080 رو برداشته و به پورت 80 برگشته این یک خبر خیلی خوبه چراکه شبا موقع دانلود رایگان حساسیت روی پورت ها زیاد میشه یعنی وقتی محدودیت روی دانلود میذارن خود به خود دانلود از پورت های مختلف بجز 80 کم سرعت میشه حالا این آپلود بوي خوبیه دیگه داره سرور های ایرانش توی آسیاتک خیلی پر سرعت لیچ میکنن یعنی لینک های سرور های خارجی رو بهشون میدیم و لیچ میکنیم بره
یکی از تمرینات زیر تا 30دی ماه انجام و آدرس سایت ارسال و تحویل گردد لازم به ذکر است تحویل حضوری گرفته خواهد شد
1-ایجاد سایت استاتیک با جاوااسکریپت همراه دامنه و هاست ثبت شده و آپلود شده
 
2-ایجاد سایت داینامیک با جاوا اسکریپت و همراه دامنه و هاست ثبت شده و آپلود شده 
تلگرام یکی از نرم افزارهای پیام رسان محبوب است که تقریبا در لیست نرم افزارهای نصب شده یا در حال نصب هر گوشی تلفن همراهی باشد، حال حین استفاده از این نرم افزار ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام چت یا ارسال پیام در کانال یا گروه تلگرام تان متوجه مشکل آپلود عکس در تلگرام یا مشکل آپلود فيلم در تلگرام شده باشید ، این مشکل تقریبا رایج است و خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند ، به جز قطع یا کند بودن اینترنت که معمولا به عنوان اولین علت به ذهن
سایت پیکوفایل با امکانات حرفه ای  برای آپلود فایل و عکس  که مربوط به سیستم blogsky.com  می باشد به عنوان دومین معرفی آپلود سنتر های عکس و فایل ارسال می گردد.
آپلود سنتر پیکو فایل  متعلق به سیستم وبلاگ دهی بلاگ اسکای است و برای استفاده از تمام امکانات پیکوفایل باید حتما عضو بلاگ اسکای شوید.
امیدوارم به کارتون بیاد و استفاده کنید 
 
ادامه مطلب
دوستان جزوه نویس، فایل های ورد را در سایت زیر آپلود کنید
Picofile.com
سپس لینک آماده شده توسط سایت را برای سرگروه sms کنید.
در ادامه سر گروه های محترم فایل را نهایی کنید و در پیکوفایل آپلود کنید.
لینک اماده شده (مربوط به جزوه نهایی) توسط پیکوفایل را در قسمت نظرات همین وبلاگ بفرستید.
کسب درآمد از سایت معروف  آپلودبوي
مدیران سایتها و وبلاگها می تونن فایلهاشون رو آپلود کنند و به کسب درآمد  بپردازن
کسب درآمد با آپلود فایل و دانلود اون توسط کاربرها
پرداخت به حساب های بانکی داخل ایران 
با معرفی سایتی جدید دیگر برای آپلود و کسب درآمد بالا در خدمت شما هستیم.
سایتی برای کسب درآمد در ازای دانلود و آپلود
این روش کسب درآمد از اینترنت  بدون سرمایه ، در منزل ، کاملا واقعی ، رایگان و
بدون سرمایه انجام میشه ، فقط نیاز داره که لینک فای
قابل توجه تمامی وبلاگ داران محترم :
اگر وبلاگ دارید و یا نیازمند به آپلود فایل های حجیم بدون دردسر می باشید به راحتی می توانید از لینک پایین در سایت معتبر و بسیار مشهور DropBox به رایگان ثبت نام کنید و 2 گیگابایت فضای ابری شخصی دریافت نمایید 
تفاوت عمده Dropbox با سایر آپلود سنتر ها در سرعت ، کیفیت و اعتبار آن می باشد به گونه ای که بسیاری از سازمان ها و شرکت های معتبر از فضای ابری Dropbox استفاده می کنند 
نکته قابل توجه برای شما عزیزانی که برای آپلود فای
با سلام خدمت دوستان عزیز
در راستای آموزشهای عملی،اجرایی،کارگاهی نقشه برداری این بار هم به سراغ دوربین نقشه برداری رفتم و نحوه تخلیه دوربین و همچنین ساخت نقاط با فرمت IDX , GSI  برای ورود به دوربین نقشه برداری را با ساخت فيلم چند دقیقه ای آموزش دادم.
از آنجا که برنامه کوردینیت ادیتور سوروی آفیس فقط در ویندوزهای 32 بیتی باز می شود بنابراین نرم افزار Copan جایگزین خوبی برای آن است که هم در این فيلم روش کار با اون رو توضیح دادم و هم اون برنامه را اینجا
­
­

­

­

­
­


­

­

­

­

Search Results

­


آپلود سنتر صفرآپ, لینک مستقیم, بدون تغییر نام فایل


0up.ir/










­




Translate this page
آپلود سنتر قدرتمند صفرآپ با لینک مستقیم و بدون تغییر نام فایل. آپلود نامحدود با حجم 500 مگابایت.

‎راهنمای پسوند ها -­‎عضویت در سایت -­‎قوانین -­‎گزارش





آپلود عکس، آپلود آهنگ، آپلود فایل با لینک مستقیم


vip.opload.ir/







Translate this page
ارائه لینک مستقیم, آپلود سنتر با لینک مستقیم. 200 مگابایت فضا رایگان, آپلود سنتر با لینک م
لینک اشتراک کوتاه: https://famaserver.com/?p=532
 
 
 

 
در این نوشته آموزش تغییر حجم آپلود فایل دایرکت ادمین را مرور خواهیم کرد و ویدیو آموزشی و توضیحات تصویری را تقدیمتان خواهیم کرد.
دایرکت ادمین
دایرکت ادمین یک پنل مدیریتی هاست است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد و شخص بنده نیز علاقه خاصی به دایرکت ادمین دارم و از سادگی و فیچر های متعددی برخوردار است که از نظر رتبه بندی بترتیب پنل مدیریت whm(cpanel) و plesk و direct admin میباشد که این پنل از سادگی و قدرت بالایی ب
وقتی حساب کاربری خود را به طور دلخواه ویرایش کردید، با کلیک بر روی Upload در کنار آواتار خود در نوار بالای سایت به بخش ارسال قطعه‌های صوتی بروید. با حساب کاربری رایگان شما می‌توانید در مجموع تا ۱۲۰ دقیقه صوت آپلود کنید.
زمانی که آپلود قطعه مورد نظر به پایان رسید، نام قطعه، توضیحات و تگ‌های مرتبط با آن را انتخاب کنید، تگ‌ها باعث می‌شود قطعه آپلود شده بعدها راحت‌تر توسط کاربران یافت شود. همچنین از طریق کلیک بر روی More options کنار دکمه Save می‌توان
آن‌هایی که وبلاگ مرا دنبال می‌کنند می‌دانند که هر از گاهی وقتی فيلمی نظر مرا جلب می‌کند چند خطی درباره آن فيلم می‌نویسم و پیشنهاد تماشاي آن را به مخاطبان وبلاگم با توجه به نوع سلایقشان می‌دهم.
فيلم کمدی "The War With Grandpa" یا "جنگ با پدربزرگ" به کارگردانی تیم‌هیل (Tim Hill) و با بازی Robert De Niro ، Jane Seymour ، Christopher Walken و Rob Riggle از جمله فيلم‌های سرگرم‌کننده‌ایست که می‌توانید از تماشاي آن در کنار خانواده از تماشاي آن لذت ببرید.
این فيلم محصول 2020 در آمریکا
 
فشرده سازی و کم کردن حجم فایل های ویدئویی
 با نرم افزار VideoShow:
این روزها که به خاطر بیماری کرونا، اکثر آموزش ها به صورت آنلاین و از طریق اینترنت و ارسال های فایل های ویدئویی صورت می گیرد، یکی از بزرگترین مشکلات معلمان، مدرسان، اساتید دانشگاه و هنرآموزان، ارسال و آپلود فایل های ویدئویی درس هاست که هم برای آنها و هم برای دانشجویان و هنرجویان و دانش آموزان، باعث دردسر شده است، زیرا فایل های ویدئویی، معمولا دارای حجم های بالایی هستند که امکا
آموزش آپلود پروژه در گیت لب:ابتدا وارد پوشه پروژه شوید و راست کلیک کنید و گزینه git bash here را بزنید.ترمینال برای شما باز میشود. سپس دستور زیر را وارد کنید. 
git init
همانطور که قبلا گفتم این دستور یک نسخه اولیه از ساختار گیت را به صورت hidden به پوشه شما اضافه میکند.
git remote add origin https://gitlab.com/hamidteimouri/lrmn.git
به جای لینک، لینک پروژه ی خودتان را جایگذاری کنید.سپس دستور زیر را بزنید که فایل ها به گیت add شوند.
git add .
با دستور زیر تغییرات در روی نسخه ی گیت، که روی پرو
پیش نمایش
دانلود اسکریپت
این آپلود سنتر عکس از یک فایل اچ تی ام ال و یک فایل پی اچ پی تشکیل شده است و به آسانی قابل تغییر است.
اگر در هنگام استفاده نقصی در این اسکریپت دیدید فورا از طریق نظرات با من در میان بگذارید.
توجه داشته باشید برای حمایت از عقیله عشق بنر یا لینک طراح رو حذف نکنید.
مقدمه
اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام باشید به یاد دارید که در آپدیت های قدیمی اینستاگرام نیاز بود عکس مربعی برای پست های خود انتخاب کنید ، و اگر هم قصد گذاشتن عکس های افقی و عمودی را داشتید می بایست آن را به کمک نرم افزار های جانبی تغییر می دادید تا به شکل مربع در بیاید که مسلما با این کار قسمتی از عکس برش خود و زیبایی تصویر از بین می رفت.
این روزها در هر آپدیت یک ویژگی جدید به اینستاگرام اضافه می شود و نحوه به اشتراک گذاری فيلم و عکس ها تنها د
۱- SugarSynce از شرکتی به وجود آمده که تمرکز آن روی همگام‌سازی تصاویر در چندین دستگاه بوده است. این وب‌سایت آپلود رایگان را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین راه‌های تهیه آنلاین بکاپ به حساب آورد که به کاربران، امکان ذخیره، مشاهده، ویرایش، همگام‌سازی، اشتراک‌گذاری و دسترسی ایمن به فایل‌ها را خواهد داد.
SugarSynce
این پلتفرم دارای طرح‌های مختلفی بوده و در زمینه استفاده شخصی یا تجاری، کاربرد دارد. همچنین مقیاس SufarSynce فراتر از دو ترابایت فضای ذخیره
سلام
تعدادی از بچه‌ها بهم گفتن حجم فایل‌ها خیلی زیاده
به همین علت، یه نسخه‌ی دیگه هم آماده و آپلود کردم براتون
که تقریبا حجمش نصف شده ولی کیفیتش یک سومه!
توصیه خودم کیفیت اصلیه البته
داخل هر پست و همینطور صفحه مخصوص پودمان دوم
لینک دانلود جدید گذاشتم
(جلسه هفتم و هشتم آپلود شد)
موفق باشید
در دنیای امروز که اینترنت و صفحات وب از جمله مهمترین ابزارهای ارتباطی هستند، ضرورت داشتن صفحه شخصی در وب برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها امری لازم و ضروری است. در همین راستا شرکت برنامه نویسان ارج گستر اپلیکیشنی را برای ایجاد صفحه شخصی ویژه هیئت علمی طراحی نموده که مورد استقبال اساتید قرار گرفته است.
هر عضو هیئت علمی میتواند دو وب سایت مجزا به زبانهای فارسی و انگلیسی داشته باشد، به طوری که هر وب سایت شامل امکانات ذیل میباشد:
 
۱-  اطلاعات شخ
سلام 
برای دانلود آموزش نرم افزار ورود و خروج جهان گستر پس از کلیک رو لینک های زیر صفحه ای برای ما باز میشود ، پس از چند ثانیه صبر روی گزینه ردتبلیغ کلیک کنید تا وارد صفجه دانلود از سایت آپلود بوي شوید . 

دانلود فيلم آموزش کار با نرم افزار جهان گستر 
این وبلاگ راه اندازی شد با یاد خدا برای دسترسی کاربران به مطالب راجع به عکاسی و گرافیک .
البته اخبار و اطلاعات راجع به وب عکس ها از الویت های این وبلاگ است همچنین آموزش درباره چگونگی آپلود و دانلود فایل و عکس از اینترنت و معرفی سایت های خوب در برنامه کاری است.
با تشکر موفق و پیروز باشید
از اینکه صنعت فيلم سازی در کشور ما دیگه مثل سابق نیست و فيلم های پرمحتوای کمی ساخته میشه ناراحتم. به عنوان کسی که به تماشاي فيلم وسریال خیلی علاقه مندم باید بگم موضوعات داره تکراری میشه و جای موضوعات جذاب توی سینمای ما خالیه.
بیایید از داستان های  زیبای شاهنامه فيلم بسازید، از زندگی بزرگانمون فيلم بسازید، بیاید وارد زندگی واقعی مردم بشید و از دردهای مشترک مردم فيلم بسازید. هزاران موضوع و سناریوی خوب هست که راجع بهش فيلم ساخته بشه. انقدر کلی
تعدادی آسیب پذیری خطرناک در نسخه جدید وردپرس یعنی نسخه ۵٫۳٫۱ رفع شده است: WordPress 5.3.1 Security and Maintenance Release این آسیب پذیری ها هکر را قادر می کند تا از راه دور کنترل کامل وبسایت وردپرس را در دست گرفته و بنا به میل خود اقدامات خرابکارانه ای مانند حذف دیتابیس کاربران، آپلود بدافزار، …
قدم اول: اول از همه احتیاج به یه آی مناسب برای وبلاگتون دارید.مشخصات آی: سایز آی شما باید16×16 پیکسل استاندارد باشه. (استاندار باشه یعنی اینکه با فتوشاپ یه آی 16×16 درست نکنید بعد پسوند فایل رو به ico تغییر بدید)برای درست کردن آی استاندارد از یه عکس (فرق نمی‌کنه سایز عکس چقدر باشه) دوراه دارید.راه اول اینه که از طریق این سایتhttp://www.chami.com/html-kit/services/favicon/آدرس عکس از روی هاردتون رو بهش بدید و اون هم در عرض سه سوت (شاید هم کمی بیشتر) آی
آموزش روش های کاهش حجم فيلم و ویدیو به صورت آنلاین
آموزش روش های کاهش حجم فيلم و ویدیو به صورت آنلاین
 
امروزه شبکه های اجتماعی مختلفی برای انتشار و اشتراک گذاری فيلم و ویدیو وجود دارد که هر کدام از آن ها محدودیت هایی اعم از حجم ویدیو دارند و با توجه به اینکه فيلم های ضبط شده توسط دوربین گوشی موبایل دارای حجم بسیار بالایی می باشند عملا انتشار این ویدیوها در شبکات اجتماعی با توجه به محدودیت های موجود غیرعملی می باشد.
 
در این پست قصد داریم بهت
سلام خدمت همه ی دوستان گرامی،
 فصل دوم را در آپارات آپلود کردم،
این فصل مطالب مهمی مثل اصطلاحات مربوط به حساب ، بدهکار ، بستانکار، فهرست حساب ها، دفتر کل ،تراز آزمایشی که ، به طور کامل معانی آن را توضیح دادم
و آموزش شامل:
1-متن اصلی
2-ترجمه
3-کلمات مهم
4-تست و تمرین
است ، امیداوم مفید واقع بشود.
آموزش
استانداردهای حسابداری یکی از مهمترین مومات کار هر حسابداری می باشد که در پیشبرد امور از آنها می توان استفاده کرد. در این مطلب استاندارد شماره یک و دو را برای دانلود قرار داده ایم. 
1- دانلود استانداردهای حسابداری ایران - استاندارد شماره یک 
* موضوع : نحوه ارائه صورتهای مالی
* فرمت: PDF

                            لینک دانلود 1 (پیشنهاد شده)                                   لینک دانلود کمکی (آپلود بوي

2- دانلود استاندارد های حسابداری ایران - استاندارد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید آذربایجان پرس انجمن معماران بشاگرد-گوهران دانلود نرم افزار گرافیکی دانلود خلاصه کتاب و کتاب ریحون گاه نوشته های یک فریبا قیمت دستگاه تصفیه آب طرح ها و مقالات رام موبایل