نتایج جستجو برای عبارت :

تماشا فیلم ویچر جاهای

بیش از نیمی از مردم فقط فيلم و سریال تماشا می‌کنند،مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به تازگی آماری را درباره میزان استفاده مردم از تلویزیون و سایر رسانه‌ها منتشر کرده است که براساس آن بیش از نیمی ازمردم فقط بیننده فيلم و سریال از تلویزیون هستند».براساس این نظرسنجی ۲۲.۱ درصد از مردم سراسر کشور فيلم و سریال را هم از سیمای جمهوری اسلامی و هم از سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸.۸ درصد هم فقط بیننده فيلم و سریال از سایر رسانه‌ها هستند.
سینمای نابینایان (سِوینا)
سینمای نابینایان از عجیب‌ترین عبارت‌هایی است که در ماه‌های گذشته وارد واژگان فارسی شده است. چرا عجیب؟ چون پارادوکس محض است؛ تماشای فيلم به چشم و قوه‌ی بینایی نیاز دارد و این در حالی‌است که افراد نابینا از این نعمت محروم هستند. حالا این دو واژه با هم در یک عبارت گنجانده شده‌اند و فقط به کلمه محدود نیستند. در دنیای واقعی، فرصتی مهیا شده تا افراد نابینا بتوانند فيلم‌های سینمایی روز را تماشا کنند! چگونه؟ با گوش‌ها
Song Of Tamasha Kon From Mehdi Yaghmaei
دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی با نام تماشا کن
ترانه سرا : کیوان نظری        آهنگسازی و تنظیم : سیاوش وزیری
جهت دانلود آهنگ تماشا کن از مهدی یغمایی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و مشاهده متن این آهنگ از رسانه موسیقی نکست وان به ادامه مطلب مراجعه نمائید …
ادامه مطلب
سلام همان طور که می دانید فيلم جدید من دو عروس در سینما ها در حال اکران می باشد و این فيلم یک فيلم جدید و پر حاشیه می باشد که در تهران که ما هستیم غوغا کرده است که بهترین فيلم تا حالا بازی کرده ام شده است فروش خیلی خوبه داشته تا حالا و در قسمت زیر به داستان فيلم می پردازیم.
ادامه مطلب
وقتی نقدهای فيلم جوکر در جشنواره فيلم ونیز منتشر شد، بسیاری به ساخته جدید تاد فلیپس امیدوار شدند. فيلم موفق به کسب جایزه شیر طلایی این جشنواره هم شد و همه طرفداران آماده بودند تا این اثر تحسین شده را در سینماها تماشا کنند. با نزدیک شدن به زمان اکران جوکر، ناگهان نمرات این فيلم در سایت‌های Metacritic و Rotten Tomatoes افت کرد؛ افتی که تماشاگران به دلایل مختلفی به آن هیچ اهمیتی ندادند تا جوکر موفق به ثبت گیشه‌ بسیار موفقی شود.
ادامه مطلب
کلاس‌های آنلاین کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر، با تکنولوژی جدید و با کیفیتی مثال زدنی از لحاظ وضوح تصویر و صدا و بصورت کاملا تعاملی برگزار شده است. این کلاس ها با استقبال خوب دانشجویان کشور رو به رو شده و رکورد بیشترین تعداد دانشجو و رکورد بیشترین تعداد کلاس آنلاین و رکورد ساعت برگزاری کلاس های آنلاین را در کشور داشته است.
کلاس‌های آنلاین کنکور کامپیوتر و آی تی از لحاظ سر فصل مطالب کاملا منطبق است بر سر فصل‌های کلاس‌های حضوری‌ و حتی بالات
به نام خدا
دوستان سلام و عرض ادب. لحظه هاتون عالی ؛)
دیشب فيلم ارزشمندی رو تماشا کردم که به شدت پیشنهاد می‌کنم تماشا کنیدِش. فيلم دوازدهمین مرد1 (The 12th Man) محصول کشور نروژ ساخته هارالد زوارت سال 2017. از این فيلم می‌شه چندین واحد درس زندگی یاد گرفت. شخصیت اصلی داستان یان بالسرود» که  یک ارتشی است با تحمل سختی‌های خیلی زیاد و با همکاری مردم محلی موفق به عبور از مرز می‌شه و جون خودش رو نجات می‌ده. تسلیم ناپذیری و الویت بندی‌های این مرد واقعا من ر
مامان میگه "لااقل بگو از چی دلخوری؟"نگفتم انقدر حساس و گه شدم که همین که دراز کشیده و حالم رو میپرسه لجم رو درمیاره. بلند شو. بشین. بپرس. بغلم کن. نه اینکه از مبل بیام پایین، کنار بازوت یه جایی برام سرم پیدا کنم و بازم حرفم نیاد.نگفتم انقدر عصبانی و دلخور و ناامیدم و بی حسم که حتی دلم نمیخواد حرف بزنم راجع بهش.به جاش گفتم چایی میذاشتی خب. بعد که رفت و چایی گذاشت. دلخور شدم. بلند شدم. خاموشش کردم. خوابیدم. پتو رو بغل کردم و به روی خودم نیاوردم که
روزهایی که برای تماشای فيلم به خرید CD یا DVD نیاز داشتید، گذشته است. اکنون ، اکثر افراد دوست دارند فيلم ها را بصورت آنلاین تماشا کنند یا از سایت های معتبر دانلود کنند. با توجه به اینکه سایت های VOD  اکثرا دارای هزینه اشتراک ماهیانه سرسام آور هستند، سایتی که بتوان بدون داشتن اشتراک و به صورت کاملا رایگان در آن بهترین فيلم و سریال ها را تماشا کرد بسیار کم شده است.
تیم حرفه ای و پر طرفدار مووینه با داشتن آرشیوی از بهترین و جدید ترین فيلم ها و
بعید میدونم کسی فيلم سینمایی 2006 Pursuit of Happiness رو ندیده باشه.این فيلم ماجرای مردی به نام ریچارد گاردنر رو به تصویر می کشه که برای رسیدن به خوشبختی سختی های زیادی رو تحمل می کنه.امروز این فيلم رو دانلود کردم و برای بار دوم بعد از سال ها تماشا کردم که خیلی بهم چسبید.
خودم الان شدیدا در جست و جوی خوشبختی هستم ولی شاید از این فيلم باید یاد بگیرم که واقعا به دنبال خوشبختی بودن یعنی چی؟!!!
من هم یه آدم مثل Will Smith !!!!
من همه نقشه هام رو کشیدم.مو لای درزش نمی
هر آدمی عادت های روحی و رفتاری خاص خودشو داره که شاید برای بقیه عجیب باشه یا حتی گاهی نقطه ی اشتراک با کسانی که شبیه خودش هستن محسوب بشه؛ یعنی در واقع خودش فکر کنه عجیبه ولی عجیب نباشه.نمی دونم این عادت من عجیبه یا نه ولی یه عادتی دارم وقتی خیلیییی اعصابم خرد باشه یا خیلی افسرده باشم یا ذهنم درگیر یه مساله ای باشه ، می گردم داغون ترین فيلم ترسناک ممکن رو پیدا می کنم و توی تاریکی شب وقتی همه خواب باشن می شینم تنهایی تماشا می کنم.
جالب ترین قسمت
چندین روز بود که منتظر بودم تا همدیگر را ببینیم. دیر رسید. سابقه‌ی دیر رسیدن داشت. من از دستش دلخور بودم. دلیلش هم این بود که علیرغم هماهنگی و نزدیک بودن محل قرار به خانه‌اش، 40 دقیقه منتظرش ماندم. توافق کردیم که برویم پارک. نشستیم و حرف زدیم. به غیر از باسن بازیگر زن در سریال دارک، همه چیز را برایش تعریف کردم. در انتها حق را به من داد و پذیرفت. راه حلی نبود به جز پایان. سکوت مرگباری بین ما در جریان بود. نفس می‌کشیدیم و به دوردست خیره بودیم. پرسی
ایستاده بودم بالای تپه. درست همین جا. 
اواخر خرداد بود. کنارجاده پر بود از شقایق و بابونه.
ایستاده بودم تا آقای ح برسد. 
کیاسر زیر پاهای من بود. پشت کرده بودم به جاده کوهستانی و شهر را تماشا می کردم. 
صدای آقای ح را از پشت سر شنیدم. 
برگشتم، با تعجب پرسید چرا گریه می کنی و دستش را گذاشت روی شانه ام. 
گفتم اینجا قلب دنیاست برای من. جهان زیر پاهای من است وقتی کنارم هستید
دیروز موقع برگشت همانجا نگه داشتم و شهر را تماشا کردم. 
بی اینکه دستش روی شان
تا جایی که می توانستم خودم را به جلو خم کردم. تا تمام سرم زیر هود قرار بگیره. فندک را جلو آورد و آتش کرد. با تمام جانم توی فیلتر نفس کشیدم. و بعد دود خیییلی کمرنگی را بیرون فرستادم. یادم بود که روی دستش چند ضربه بزنم.
سرم را بالا گرفتم و تعالی دود را در انحنای هود تماشا کردم. تماشا کردم و خیلی سعی کردم فکر نکنم. بعد از این همه مدت. اشاره ای کردم و به دستش دادم. رفتم توی حال و روی آن نیمکت کنار تلویزیون نشستم. مورد علاقه ام بود. جادار و به
شبکه های جدیدی که دولت گفته با وجود اینکه بروزرسانی شده امشب یعنی تاربخ ۹۹/۹/۸ لیست شبکه ها بصورت زیر خواهد بود
۱-شبکه یک
۲-شبکه دو
۳-شبکه سه
۴-شبکه چهار
۵-شبکه پنج
۶-شبکه خبر
۷-شبکه اموزش
۸-شبکه قرآن
۹-شبکه مستند
۱۰-شبکه امید
۱۱- شبکه ایران کالا
۱۲-شبکه نمایش
۱۳-شبکه افق
۱۴-شبکه ای فيلم
۱۵-شبکه تماشا
۱۶-شبکه شما
۱۷-شبکه ورزش
۱۸-شبکه پویا
۱۹-شبکه سلامت
۲۰-شبکه نسیم
۲۱-شبکه العالم/استانی
فعلا خبر رسمی در مورد شبکه های اچ دی پخش نشده با ما بروز باشید
سی سی تی وی (CCTV)، یا تلویزیون مدار بسته، سیستمی است که به شما این امکان را می ‌دهد که آنچه در اطراف کسب‌ و کارتان در جریان است، را کنترل کنید. دوربین‌ ها و مانیتورها شما را قادر می‌ سازند که رویدادها را تماشا کنید و فيلم را برای مراجعات بعدی بایگانی کنید. یک تلویزیون مدار بسته را با یک تلویزیون معمولی اشتباه نکنید. در این تلویزیون یک محتوای پخش شده عمومی را دریافت نمی کنید بلکه فقط فيلم های دوربین های امنیتی نصب شده در محل قابل نمایش است.
اد
در این مطلب سعی داریم به معرفی چند فيلم از بهترین فيلم های 2015 تا 2020 را به شما معرفی کنیم. این فيلم ها در ژانرهای مختلفی چون اکشن، عاشقانه و ترسناک از سال های 2015 تا 2020 عرضه شده اند و با هر سلیقه ای که باشید، تماشا کردن آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

ادامه مطلب
خیلی سال پیش، زمانی که خواهر بزرگم کوچک تر بود( 13،14ساله)نیمه شب از خواب بیدار می شود و در حالی که بی خواب شده است تصمیم میگیرد دیگر نخوابد و تلویزیون تماشا کند.تلویزیون را که روشن میکند متوجه میشود فيلمی ژاپنی در حال پخش است.و او در حالیکه تنهاست و اتاق تاریک است،به تماشای فيلم می نشیند. طولی نمی کشد که ژانر فيلم مشخص میشود؛ وحشت! 
اسم فيلم کوایدان( kwaidan) بود.و او در حالیکه هم به شدت جذب داستان فيلم شده و هم شدیدا ترسیده تصمیم می گیرد فيلم را تا
اپل در سال ساری با معرفی کردن سه آیفون، به دنبال سهم بیشتری از راسته گوشی های هوشمند است. آیفون 11 برای کاربرانی ساخته شده است که عزم دارند با بانوا مناسب زیرفون امتحان ی ایستم اپل را داشته باشند. امسال، آیفون های حرفه ای تر اپل با لقپ پرو و به عنوان پرچم داران حقیقی آن در راسته حضور خواهند داشت. آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس وسیله هایی هستند که  برای اولیه وعده درون تاریخ آیفون، از دوربین سه گانه گانه بهره می برند؛ دوربینی که با سه لنز مت
خلاقیت در انتخاب کلمات، قدری وقت لازم دارد، حداقل برای عموم افراد این‌طور است، ولی گاهی لازم است که آدم این وقت را بگذارد. این‌کار می‌تواند حس و حال خوبی را که قرار است بیان شود، عمیق‌تر و ماندگارتر هم بکند. مثلاً فکر کنید که من برای این‌که بخواهم به شما بگویم حالم خوب است، و نخواسته باشم از عبارات کلیشه‌ای و شکلک‌ها استفاده کنم، مجبورم با دقت بیش‌تری حال خودم را تماشا کنم تا بتوانم توصیف بهتری ازش ارائه دهم، توصیفی که باورپذیر باشد و م
 
 
 
+ وقت تماشا کردنش به بازسازی‌ش فکر می‌کردم. این فکر می‌تونه دو معنی داشته باشه:
1. اونقدر ایده جذابه که تو رو به از نو ساختنش ترغیب می‌کنه. و 2. اینکه پرداخت اونقدر کامل نیست که بشی. انگار چیزی کمه.
اما خرده نمی‌گیرم. با این بودجه کم، و محدودیت‌های سینمای ایران، چیزی کم نداشت. کاملا ارزش دیدن داشت. شاخص ترین بود، از بین آثاری که تونستم امسال در هنر و تجربه تماشا کنم.
 
++ (یادم باشه بعدها اثیری، بازجویی یک جنایت و شیفته رو از همین کارگ
ترانه ای عاشقانه برایم بخوان :
فيلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان فیلیمی که به زودی در کشور ترکیه و در کشور ایران شروع به پخش در سینمای خانگی می شود این فيلم با بازی بازیگران زیر انجام شده است بازیگرانی چون افسانه پاکرو ، پژمان بازغی ، نارنین هانسو ، علی بوراک جیلان و . می باشد این فيلم یک داستان غمگین عاشقانه می باشد که می توانید در سراسر ایران و ترکیه در سینما های آن ها این فيلم را تماشا کنید و لذت ببرید.
 
خبر خوب برای فيلم بازها، بدون اشتراک و با ترافیک نیم بها فيلم دانلود کنید یا آنلاین ببینید
شاید این سوال ذهنتان را درگیر کند که موضوع ترافیک اینترنتی چه می شود؟ مووینه برای این موضوع هم راه حلی قرار داده و برای همه مشترکین از جمله همراه اول، ایرانسل، شاتل، مخابرات و. هزینه ترافیک اینترنتی به صورت نیم بها محاسبه می شود.به گزارش برنا، سلام رفقا حالتون چطوره؟ امروز میخوام سایت دانلود فيلم مووینه رو بهتون معرفی کنم. احتمالا برای شما هم پیش ا
دانلود قسمت 87 سیب ممنوعه
 
جهت حمایت از تیم زیرنویس ، زیرنویس این سریال رو خریداری کنید
 
خلاصه داستان سیب ممنوعه ؛
ماجرای دختری زیباست که اط طرف مردی که عاشقش است فریب خورده و نادیده گرفته میشود . . . در نتیجه این اتفاق دختر رویای ثروتمند شدن و . . . در سر دارد که قصه ” سیب ممنوعه” را رغم میزند.در ادامه این دختر از طرف زنی ثروتمند مجبور به در بازی چالش برانگیزی خواهد شد .
 
 
 
 دانلود با کیفیت 480p - قیمت 2,000 تومان
 
​​​
دانلود با کیفیت 720p - قیمت 3,000
قسمت بیست ام سریال تو در خانه ام را بزن زیرنویس چسبیده لینک مستقیم
 
 
جهت حمایت از تیم زیرنویس ، زیرنویس چسبیده این سریال رو خریداری کنید
 
 
 
 دانلود با کیفیت 480p - قیمت 2,000 هزار تومان
 
​​​
دانلود با کیفیت 720p - قیمت 3,000 تومان
 
دانلود سریال ترکی تو در خانه ام را بزن + زیرنویس در بالا
 
راهنمای کیفیت‌ها
کیفیت ۷۲۰: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت و tv
کیفیت ۴۸۰ : مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل
راهنمای دانلود
در گوشی های اندروید از برنامه adm
با وجود هزاران فيلم که امروز در دسترس است، ممکن است پس از دو ساعت پیمایش در میان همه اسامی وگزینه ها ، به سختی تصمیم بگیرید که کدام فيلم "مناسب" باشد برای تماشا است. البته، همیشه بخش های "تحسین منتقدان" و "امتیاز برتر" وجود دارد، اما اگر بخواهید چیز دیگری را تماشا کنید چه؟ تماشای فيلمLinks to an external site.، به خصوص وقتی که رتبه بندی، نویسندگی، فيلمبرداری و غیره یک فيلم سوال برانگیز باشد دشوار است و باید به طور حتم خودتان باید آن فيلم هارا تماشا کنید ت
دانلود سریال ويچر The Witcher با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی
دانلود سریال ويچر با کیفیت 480p , 720p , 1080p
 قسمت هشتم فصل اول اضافه شد

نام سریال: ويچر Witcher
سال ساخت: 1999 - کنون
ژانر: اکشن , ماجراجویی , درام
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت 60 دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 8.4/10 از 210,631 رای
زبان: انگلیسی
شبکه: Netflix
کارگردان: Lauren Schmidt
ستارگان: Henry Cavill , Freya Allan , Joey Batey

خلاصه داستان سریال ويچر: سریال ويچر یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. گرالت یک شک
جدای از تمامی مشکلات منطقی فيلمنامه و ضعف های موجود در داستان ، نیما جاویدی از پس کارگردانی و ساختن قاب های خوش رنگ و لعاب که تماشای آن را روی پرده بزرگ (بر خلاف کلیه آثار سینمایی ایرانی در این سال ها) لذت بخش میکند ، به خوبی برآمده است.  به خصوص اگر فيلم را همراه علی دهقانی تماشا کنید که البته با کثرتی که این نام و نام خانوادگی در شهری چون یزد دارد کار سختی نیست و شما خواننده محترمِ این بازبینی اگر  یزدی باشید قطعا در میان دوستان خود فردی به اس
آنچه ما از سر گذرانده‌ایم چیزی برای گفتن، چیزی برای هر بروزی، ابدا باقی نمی‌گذارد. پیرمرد ماربه‌دوش، مگر خوابِ رستاخیزِ ما را از آسمان‌های نفرین‌شده ببیند؛ چراکه ما، نشانی نمی‌دهیم که "ما"ییم. چراکه هر بروزی بیشتر بی‌معناست. چراکه آشویتس ناگفتنی‌ست، مثل ما.
نمی‌گوییم، اما بیداریم. صدایی از ما شنیده نمی‌شود، اما هستیم. آموخته‌ایم برای گذر از قهوه‌خوری‌های سانتی‌مانتال‌ها، و قهوه‌ای‌خورهای کهنه‌‌‌باربردارِ همه قرن‌های تاری
قبل از دیدن فيلم متن زیر رو بخونید.
کار ما از تقلید گذشته ما نویسنده ایم ! هرکس با انتخاب هاش نویسنده فيلمی هست که توی این زندگی بازی میکنه اغلب انسان ها بجای اینکه نقش خودشون رو بازی کنن میان از نقش بقیه توی زندگی تقلید میکنن چشم و هم چشمی میکنن به قول معروف رقابت میکنن اما این نکته رو نمیدونن که رقیب هرکس خودشه نه کس دیگه باید با خودت رقابت کنی و خودتو پیدا کنی نه اینکه با بقیه مبارزه کنی آخرش به کجا میرسه این تقلید ها و رقابتا چون فلانی این

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مسجد و حسینیه پنج تن آل عبا(ع) قرآن ویژیون مارکتینگ زاگرس کمپرسور ایرانیان خط افق دنیای وب پاورپوینت درسی اسکای طرح هلو دانلود معرفی مناطق گردشگری ایران