نتایج جستجو برای عبارت :

تشک رویا استان قم، قم

انتصاب استاداسدالله محمدی بعنوان دبیرانجمن موی تای استان تهران بنابه پیشنهادجناب آقای ابراهیم جعفری سرپرست انجمن موی تای استان تهران وتاییدتوسط جناب آقای علی سراج ریاست محترم هیئت ورزشهای رزمی استان تهران.
انشاالله باتوجه به تجارب وسوابق استادمحمدی شاهدعملکردهای خوبی درضمیه موی تای استان تهران خواهیم بود
بوسیله گزارش روابط اشتراکی فدراسیون چرخه سواری، مسابقات قهرمانی ملک تریال از ۴ تا ۵ مهربانی با آستان ۴۰ ورزشکار از ۱۳ استان قلمرو در شهر آبسرد استان تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی بخاطر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد استان البرز تو مجموع تیمی به رتبه فاتحه دست یافت و خراسان جنوبی و تهران به ترتیب دوم و سومین شدند. نتایج مسابقات به شرح زیر است: کلاس ۲۰ و ۲۶ جوانان ۱- علی احترامی از خراسان جنوبی ۲- مهدی م
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
اولین جلسه گروه های آموزشی استان با حضور سرگروه های آموزشی استان و منطقه در تاریخ 1396/7/3 در محل نمازخانه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان برگزار گردید. در این جلسه آقای دکتر نادعلی پور رییس اداره تکنولوژی به بیان اهداف و برنامه‌های گروه در سال تحصیلی جدید پرداختند. 
اولین جلسه هم افزایی و تمرین مشترک مربیان و پیشکسوتان انجمن گ فوتوآ استان همدانهمراه با تجلیل از پیشکسوتان ارزشمند، اساتید غلامی ، ایرانپور ، بیات و قاسمی.   دراین دیدار صمیمی مربیان وپیشکسوتان توآ از شهرستانهای همدان ، کبودراهنگ ، ملایر و بهار حضور پیدا کردند . مسئول انجمن توآ استان همدان هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد انگیزه ، اتحاد وهمدلی بین مربیان وبرنامه ریزی جهت پیشرفت وتوسعه گ فوتوآ استان اعلام کرد.
( مجتمع خانه گ فو
تعمییرات جک پالت در شهر نظر آباد کرج استان البرز تعمییر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پال
شب گذشته اتصال اینترنت خانگی در ۱۰ استان انجام شد و تقریبا یک سوم کشور به فضای اینترنت بین‌المللی برگشتند.
اتصال اینترنت که از دو شب و در سطح اینترنت ادارات، شرکت‌ها و دانشگاه آغاز شده بود، شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسید. مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.
طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا ام
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب ایستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل ایستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
سیستانی ها جوان ترین جمعیت کشور
رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: پیرترین استان با 11 درصد گیلان است و جوان‌ترین استان سیستان و بلوچستان با 4.9 درصد است.
   رئیس مرکز آمار ایران : وی با اشاره به اینکه جمعیت کشور به سمت میانسالی در حرکت است، گیلان را پیرترین استان به لحاظ افراد بالای ۶۵ سال اعلام کرد و سیستان و بلوچستان را جوانترین استان کشور دانست.
دانلودخبر رادیو پیام - 6مهر95 ساعت10

حال این استان با این همه جوان جویای کار رئیس جمهور محترم : منطقه ا
 
کریم ذوالفقاری روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افرادی که بخواهند در استان تهران به این کار روی آورند تسهیلات مناسب بانکی ارائه و دولت نیز آن‌ها را در این امر پشتیبانی می‌کند.
وی ادامه داد: سالانه بیش از ۶ هزار تن گوشت بلدرچین در کشور تولید می شود که حدود ۲۵ درصد آن به استان تهران تعلق دارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: تهران پس از استان یزد دومین استان قطب تولید بلدرچین در کشور است و تلاش داریم تولید بلدرچی
خراسان رضوی در رده استان های با وضعیت "بحرانی" آمار طلاق قرار دارد.ناهید اعظم رام پناهی روز شنبه در برنامه مشترک شورای انقلاب فرهنگی، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی در خصوص اجرایی شدن آموزش های حین ازدواج در مشهد گفت: هرچند این استان به نسبت ۱۰ استان بحرانی مانند تهران و اصفهان، در بحث ازدواج وضعیت بهتری دارد اما در مورد طلاق مشکل این استان "بحرانی" است
ادامه مطلب
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات تخصصی بازرگانی جعفری 09223392309
برخی از روستاهای شرق استان لرستان در زیر برف پنهان شدند
بارش سنگین برف با کولاک شدید دیروز، برخی از روستاهای شرق استان لرستان را در برف مدفون کرده است.
 عکس از روستای نورآباد در شرق استان لرستان
تصویر و متن❄️از کانال تلگرام به آدرس geroni_news@
شهر کبودرآهنگ در 52 کیلومتری شمال غربی استان همدان در ارتفاع 1675 متری از سطح دریا قرار دارد.جمعیت شهرستان ۱۴۳۱۷۱ نفر و وسعت آن ۳۸۱۶ کیلومتر مربع است . آب و هوای این شهرستان عموماً سرد و خشک و نسبت به آب و هوای سایر شهرستان های استان در تابستان گرم ترین و در زمستان سردترین نقطه استان است.
ادامه مطلب
اگر به این نتیجه رسیده اید که برای موفقیت در تجارت خود حتما بیاد نیمی از کسب و مار خود را بر روی بستر اینترنت بنا کنید برفی نت شما را یاری می‌کند.
تیم طراحی وب سایت برفی نت به پشتوانه سال‌های تجربه در زمینه آی تی این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه بسیار کم اقدام به طراحی وب سایت در استان گیلان نمایید. 
با توجه به این که دفتر مرکزی تیم برفی نت در استان گیلا و شهر رشت واقع شده می توانپ پاسخگوی نیاز همشهریان محترم گردد.
لازم به ذکر است که فعال
کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل است
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود./فارس
 
به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان رسول خرمیان اظهار داشت: ۱۰۰ هزار نفر معتاد در استان اصفهان وجود دارد دارد و مجرمین مواد مخدر استان اصفهان ۴۳ درصد از آمار زندانی های استان را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: مجموع کشفیات استان از سال ۶۲ ، ۴۸۰ هزار کیلو گرم بوده و در پنج ماهه اول سال جاری ۲۰ هزار کیلو گرم کشفیات داشته ایم. مجموع دستگیری های این حوزه در پنج ماهه اول سال ۹۷ بیش از ۲۵ هزا
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
در همایش تجلیل از برترین فعالان و مدیران  فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان خوزستان  احسان مرادی بعنوان یکی از مدیران برتر فرهنگی  استان خوزستان و مسول نمونه شهرستان اهواز انتخاب گردید.
در این همایش که بطور مستقیم از شبکه خوزستان پخش شد مسولین استانی و کشوری زیادی حاضر بودند که جمعی از آنان بشرح ذیل می باشند:
رییس اداره کل فرهنگ استان
معاون وزیر فرهنگ
رییس دبیرخانه کانونهای فرهنگی کشور
جانشین فرمانده سپاه استان
مدیرکل صدا و سیمای
استان گلستان از استان‌های شمالی ایران است. مرکز این استان گرگان است.گلستان
نام جدید سرزمین تاریخی است که در طول تاریخ و تا سده هفتم هجری به نام
ایالت گرگان و از آن پس تا آغاز سده دهم به نام استرآباد و در نوشته‌های
دوران اولیه اسلامی به نام (جرجان) و از اسفند ۱۳۱۶ گرگان نامیده شده‌است.
این استان تا سال ۱۳۷۶ بخشی از استان مازندران بود، اما در آن سال به
صورت استانی مستقل درآمد و شهرستان گرگان به عنوان مرکز آن برگزیده شد.
بیش‌تر شهرهای کنونی
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
طبق گزارشات واصله به علت آلودگی هوا در روز 3 دیماه مدارس شهر تهران فردا شنبه تعطیل است
ادارۀ کل آموزش و پرورش تهران اعلام کرد با تشدید آلودگی هوای تهران بار دیگر مدارس این شهر و برخی از شهرستان های این استان تعطیل شد.
بر اساس تصمیم مسئولان استان تهران، مدارس ابتدایی شهر تهران و شهرستان های این استان روز شنبه تعطیل خواهد بود.
این تعطیلی شامل شهرستان های فیروزکوه، دماوند و لواسان نمی شود.
همچنین پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان های استان
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پی زمین لرزه این استان گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی به فرمانداری اندیمشک، فرمانداری های دزفول و شوش به عنوان معین و تمامی دستگاه های امدادی و عملیاتی استان اعلام آماده باش شده است.
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
بنا به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان کاشمر ؛ این نشست که با محوریت پیشنهادات و انتقادات سازنده در جهت پیشرفت داوری استان ،در محل هیات فوتبال استان ساعت ۱۷ روز سه شنبه گذشته برگزار گردید . که به نمایندگی از رئیس کمیته داوران کاشمر برادر دانش دوست که نتوانستند در جلسه حضور بهم برسانند برادر مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی مسابقات حضور پیدا نمودند که خبر نگاز ترشیز اسپرت در گفتگو با ایشان به شرح شرح گفتگو
در قالب سی امین سفر استانی؛دبیرکل نهاد به دیدار کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی می آیددبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی با کتابداران این استان دیدار و گفتگو می‌کند.به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی از نزدیک با کتابداران این استان
✅   اسامی #نمایندگیهای_طب_اسلامی 
❇️  استان #آذربایجان_شرقی
1.جناب آقای سید رسول رضوی نیا (تبریز و گوگان) 
2.جناب آقای فرزاد لوحی وش (مراغه)
3.جناب آقای نوید ارفع (مراغه)
4.سرکار خانم فاطمه پاشایی (قره آقاج)
❇️  استان #آذربایجان_غربی
1.  جناب آقای دکتر محمد رضا قربان نژاد ( ارومیه )
2.جناب آقای محسن بلندی (شاهین دژ)
❇️  استان #اردبیل
1.  جناب آقای مهدی بنیادی (اردبیل)
❇️  استان #اصفهان
1. جناب آقای باقری
2. جناب آقای سعید آقا جان
3. سرکار خانم سمیرا کر
استان اصفهان از دیر باز مهد صنعت نساجی ایران و در برهه تاریخی از گذشته به عنوان شاخص ترین شهر این صنعت در دنیا بوده است. وجود کارخانه های بسیار ارزشمند در این استان همیشه آن را به عنوان یکی از جدی ترین رقبای شهر های بزرگ صنعتی در دنیا قرار داده است. اگر از همان زمان در کنار توجه خاص کارآفرینان به صنعت ریسندگی و بافندگی به آموزش تخصصی در زمینه پوشاک نیز پرداخته می شد، شاید امروز شاهد یک زنجیره تامین قدرتمند نساجی و پوشاک در این استان بودیم.
اد
اولین نسخه از نرم افزار موبایلی دستیار خانه معلم و رزرو اسکان فرهنگیان که شامل اطلاعات تمامی خانه معلم های سراسر کشور می باشد و برای اولین بار از طریق فروشگاه پازما در دسترس عموم قرار گرفته هست. جهت دانلود بر روی متن و یا تصویر زیر کلیک کنید.
برای رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان بر روی هر استان کلیک نمایید
خانه معلم استان البرز
خانه معلم استان ایلام
خانه معلم استان آذربایجان غربی
خانه معلم استان اردبیل
خانه معلم استان بوشهر
خانه معلم استان ت
تعمیر جک پالت در استان البرز + ضمانت + تعویض تمامی قطعات جک پالت 
با ۳۰ سال سابقه کاری در استان البرز ؛ تعمیر تمامی جک پالت ها از برند های مختلف و تناژهای مختلف 
0922-339-2309 جعفری - تعمیر کننده جک پالت در استان البرز
 
جک پالت های خود را سریع تعمیر کنید با ضمانت + کم ترین هزینه و بیشترین کارکرد ؛ آقای جعفری اولین تعمیر کننده جک پالت یا پالکتراک در استان البرز هستند با ۳۰ سال سابقه کاری 
0922-339-2309 تعمیر کننده جک پالکتراک - جعفری
تعمیر جک پالت در شهر آسا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی شرکت آژمان دیزاین مجله آنلاین اُکسی دانلود پاورپوینت سنجش Sanjesh ربات اینستاگرام بهترین روانشناس علم روانشناسی خرید سرور اچ پی گرافیک کمال