نتایج جستجو برای عبارت :

تزيين کيک شب يلداساده

دوستان عزیز 
برای مشاهده ویدئوها به لینک های زیر مراجعه نمایید
موش با فوم برای سفره هفت سین
موش با نمد برای سفره هفت سین
جا تخم مرغی برای سفره هفت سین
تزیین تخم مرغ با مداد شمعی ذوب شده
سبد برای سفره هفت سین
سبد برای سفره هفت سین با طرح زیبا
ظرف اوریگامی برای سفره هفت سین
سبد دسته دار اوریگامی برای سفره هفت سین
گل رز با کاغذ کشی برای تزیین سفره هفت سین طرح 1
گل رز با کاغذ کشی برای تزیین سفره هفت سین طرح 2
گل رز با کاغذ کشی برای تزیین سفره هف
تزیین تربچه به شکل موش به خصوص برای کودکان لذت بخش و جالب خواهد بود. می توان برای تزیین سبزی خوردن، از این موش های تربچه ای استفاده نمود.
یک تربچه انتخاب کنید، بزرگ و کوچک بودن آن مهم نیست اما توجه کنید که تربچه حتما ساقه داشته باشد که در انتها به عنوان دم موش به نظر خواهد آمد. یک برش نازک از زیر تربچه بزنید تا موش به صورت ثابت قرار بگیرد.

ادامه مطلب
انسان به صورت میانگین یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می‌گذراند و تزیین این فضای خصوصی آرامش بخش اهمیت زیادی دارد. از طریق مبلمان، دکوراسیون و تزیین دیوار می‌توانید اتاق خوابی منحصر بفرد داشته باشید. در این مطلب با ۱۲ روش مختلف تزیین دیوار اتاق خواب را یاد بگیرید و از ایده‌های جالب آن استفاده کنید.
اگر از چیدمان و فضای اتاق خواب خود راضی نیستید و دوست دارید آن را دستخوش تغییراتی جالب کنید، نگران نباشید.  در این مطلب قصد داردیم با ۱۲ ایده خا
تزیین گوجه به شکل قلب را با استفاده و دقت به تصاویر زیر یاد گرفته و برای تزیین سالاد یا غذای خود استفاده نمایید. برای درست کردن این قلب های زیبا، از گوجه فرنگی های هم اندازه و هم شکل استفاده کنید. اگر گوجه فرنگی ها، بیضی شکل و بلند باشند، شکل قلب های گوجه فرنگی زیباتر و واقعی تر به نظر می رسند.
 
کافی است که از قسمت سر گوجه فرنگی، یک سوم یا یک چهارم گوجه را با زاویه 45 درجه، برش بزنید و دو بخش بزرگ دو گوجه فرنگی را به هم چسبانده و با خلال دندان آنها
آینه یکی از وسایل اتاق خواب است که روزانه بار‌ها به آن نگاه می‌کنیم. پس می‌توان از آینه به عنوان یک وسیله تزیینی لذت برد. اگر می‌خواهید آینه خود را با وسایل ساده مثل مروارید، برچسب، نگین، دکمه، شاخه و برگ درخت و . تزیین کنید، در اینجا چند روش فوق العاده برای تزیین کردن آینه اتاق به شما آموزش داده می‌شود.
زیباست که خود را در آینه‌ای نگاه کنید که با هنر دست خود آن را تزیین کرده‌اید و یادآور خاطره یا تم خاصی برای شما است. 
ادامه مطلب
تزیین سالاد یک هنر است و شما می توانید برای تزیین کردن سالاد از انواع سبزیجات و سس مخصوص سالاد و … استفاده کنید و با به خرج دادن خلاقیت و سلیقه سالادی با تزیینات جدید و متفاوت داشته باشید.
سالاد از انواع خوراکی های ساده و سبک است که به همراه غذای اصلی و یا به عنوان پیش غذا استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید پذیرایی با شکوهی را از مهمان هایتان داشته باشید بهتر است بعد از درست کردن سالاد آن را به زیبایی و با کمک روش های خلاقانه تزیین کنید.
 
ادا
تزیین لیوان شربت و آبمیوه در فصل تابستان
برای تزیین کردن لیوان شربت ایده های مختلفی وجود دارد، یکی از این روش ها استفاده از میوه یا برش های کوچکی از هر میوه است. به طور مثال برای تزیین شربت آلبالو می توانید از میوه آلبالو با دم استفاده کنید و یا برای تزیین کردن شیر موز می توانید از برش های موز استفاده کنیدف همچنین می توانید از ترکیب چند میوه یا سبزی استفاده کنید، مثلا برای تزیین کردن موهیتو خیار و نعناع از خیارهای تزیین شده و برگ های نعناع
خانم های ایرانی به هنرمندی معروف هستند . اکثر انها هر کدام هنرهای زیادی مثل انواع گلدوزی ، خیاطی ، آرایشگری و… را بلد هستند و حتی برخی ، از این راه در امد هم کسب میکنند.
یکی از هنرهایی که خانم های ایرانی میدانند و بسیار هم مهم است هنر سفره آرایی است . شما میتوانید با ایده گرفتن از عکسهای مختلف ، آموزشهایی که در اینترنت هست و حتی کلاس های سفره ارایی یک هنرمند ماهر شوید و سفره خانواده را تزیین کنید.

ادامه مطلب
تزیین سفره شب یلدا با شمع شب یلدا استوانه ای
در اخرین شب پاییز وقت آن است که دور هم جمع شویم و با خانواده طولانی ترین شب سال را جشن بگیریم و بی شک در چنین شبی همه به فکر تزیین میز تنقلات با تم های شب یلدا خواهند افتاد که یک ایده جالب برای تزیین میز یلدا نورانی کردن آن با انواع شمع تزیینی مناسب یلدا باشد.
شمع شب یلدا استوانه ای یکی از تم های مناسب برای نورانی کردن سفره یلدا خواهد بود و با چیدمان در بین انواع تنقلات و ظروف یلدا فوق العاده شیک دید
گلچینی از جدیدترین تزیینات سالاد الویه
 

ایده هایی برای تزیین سالاد الویه
 

تصاویر تزیین سالاد الویه
 

انواع تزیینات سالاد الویه
 

تزیین الویه برای تولد
 

ایده هایی برای تزیین سالاد الویه
 

تزیین قالبی سالاد الویه
 
منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/artifice/halloween3-decorations3.html
آموزش کاردستی تزیین کریسمس + عکس: شما می توانید تزیینات کریسمس را با هزینه کم خودتان درست کنید و از آن لذت ببرید. پس با ما همراه باشید در سایت بی هوش تا چند مدل آموزش کاردستی مخصوص کریسمس را به شما عزیزان آموزش می دهیم همچنین عکس های کاردستی های دیگر را قرار می دهیم تا ایده بگیرید.
 
آموزش کاردستی تزیین کریسمس + عکس

ادامه مطلب
اگر نمیدانید برای تزیین سفره شب یلدا چه لوازمی تهیه کنید و چگونه بهترین تزیین سفره یلدا 99 را انجام دهید، این مطلب را با دقت مطالعه کنید.
 
 
همان‌طورکه می‌دانید شب یلدا یکی ازشب‌های طولانی سال است. دراین شب زیبا طبق سنت‌هایی که ازقدیم رسم بوده است، تمام خانواده‌ها دورهم جمع می‌شوند و سفره شب یلدا پهن می‌کنند. این سفره همانند سفره هفت‌سین ایام نوروز، یکی از رسم و رسومات کهن در ایران است. در این شب‌های پرخاطره می‌توانید تزیینات جذابی
تزیین کیک یلدا | ۵۵ مدل زیبا و بامزه تزیین کیک شب یلدا به شکل انار و هندوانه
من در این نوشته کوتاه قصد دارم ۵۵ عکس تزیین کیک شب یلدا هم با وسایل ساده و هم تزیینات حرفه ای تر با فوندانت را با شما به اشتراک بگذارم که از میان انبوهی از تصاویر اینستاگرامی تزیین کیک یلدا به شکل کیک هندوانه ای و کیک انار انتخاب کرده ام .
یکی از مهمان های تازه وارد شب یلدا کیک های یلدایی به شکل انار و هندوانه و تزییناتی از این قبیل است . قبلا خوردنی های یلدا شامل خو
تزیین دیوار با مقوا و کاغذ دیواری بصورت خلاقانه و زیبا
به کار گیری و تزیین دیوار با مقوا و کاغذ دیواری و . برای تزیین منزل، یکی از ایده های بسیار جالب و اقتصادی می باشد که از این طریق.می توان با صرف کمترین هزینه زیبایی و جذابیت بیشتری به بخش های مختلف منزل داد. همانطور که می دانید.دیوارها بخش زیادی از منزل را در گرفته اند.[caption id="attachment_6919" align="aligncenter" width="600"] کاغذ دیواری[/caption]از این رو زیبایی دیوار ها برابر است با زیبایی منزل. در این مطلب قصد دار
تزیین میوه یلدا| ۷۰ مدل میوه آرایی برای شب یلدا عروس
تزیین میوه یلدا چه برای سفره شب یلدا چه چیدمان آن برای عروس مثل همه ی رسم و رسوم ایرانی در چند سال اخیر دچار تغییرات زیاد یا بهتر بگویم دچار تشریفات بسیار زیادی شده است. در گذشته همین که قاچ های هندوانه ها رو در یک ظرف زیبا بچینند ، و انار ها در ظرف دیگری دان کنند تقریبا کل زحمتی بود که برای میوه شب یلدا کشیده میشد. اما خوب ما کار را برای خودمان در هر زمینه های حسابی سخت کرده ایم .
گذشته از خوب
تزیین پریز برق
امیدواریم از این مطلب سایت علم سرا لذت ببرید.در دنیای مدرن امروز، برای تزیینات و دکوراسیون منزل از مدل ها و طرح های خلاقانه زیادی بهره می گیرند و به
نوعی تمامی اجزای تشکیل دهنده ساختمان شامل، ستون ها، دیوار، راه پله،
سقف، پنجره و غیره، حتی کلید و پریز برق را با استفاده از ایده های جذاب و جالب تزیین می نمایند. از این رو در ادامه به ارائه مدل های خلاقیت روی پریز برق می پردازیم.
تزیین پریز برق با مقوا
خلاقیت روی پریز و کلید برق
خل
تزیین پریز برق
امیدواریم از این مطلب سایت علم سرا لذت ببرید.در دنیای مدرن امروز، برای تزیینات و دکوراسیون منزل از مدل ها و طرح های خلاقانه زیادی بهره می گیرند و به
نوعی تمامی اجزای تشکیل دهنده ساختمان شامل، ستون ها، دیوار، راه پله،
سقف، پنجره و غیره، حتی کلید و پریز برق را با استفاده از ایده های جذاب و جالب تزیین می نمایند. از این رو در ادامه به ارائه مدل های خلاقیت روی پریز برق می پردازیم.
تزیین پریز برق با مقوا
خلاقیت روی پریز و کلید برق
خل
تزیین پریز برق
امیدواریم از این مطلب سایت علم سرا لذت ببرید.در دنیای مدرن امروز، برای تزیینات و دکوراسیون منزل از مدل ها و طرح های خلاقانه زیادی بهره می گیرند و به
نوعی تمامی اجزای تشکیل دهنده ساختمان شامل، ستون ها، دیوار، راه پله،
سقف، پنجره و غیره، حتی کلید و پریز برق را با استفاده از ایده های جذاب و جالب تزیین می نمایند. از این رو در ادامه به ارائه مدل های خلاقیت روی پریز برق می پردازیم.
تزیین پریز برق با مقوا
خلاقیت روی پریز و کلید برق
خل
 
سلام به دوستان بی حال و بی انگیزه خودم
یعنی اصلا اهل چالش نیستید !
امیدوارم شب یلدا به همتون حسابی خوش بگذره
و یکی دو روز قبلش حسابی سر حال باشید تا بتونید از شب یلدا لذت ببرید
اگر هم حال و حوصلش رو ندارید که چیزی درست کنید یا تزیین کنید
اصلا مهم نیست
میشه با خریدن چند تا شیرینی یا ژله از ی شیرینی فروشی خوب
از این شب لذت برد
خوب چون استقبال از این چالش بسیار قوی بود
تصمیم گرفتم دستور چند تا ژله و کیک رو اینجا بذارم
 
من خودم قصد دارم فالوده و ژل
برای برگزاری تمام جشن های تولد از جمله جشن تولد کودک، جشن تولد نوزاد، جشن تولد همسر، جشن تولد پدر و جشن تولد خواهر و …. یک اصل وجود دارد و آن هم اجرای ایده های شیک و زیبا در عین حال ساده و کم هزینه است. استفاده از تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه آماده و تم تولد خاص چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم.در جشن تولد مادر نیز این اصل می تواند کاربردی باشد.
ایده های زیبای تزیین جشن تولد مادر
برای تدارک دیدن مهمانی تولد مادر خود یک سری از اقدامات را م
بسم الله الرحمن الرحیم 
غذا های مربوط به سحر
لینک ما در روبیکا:
https://rubika.ir/bestfood_m
 
 
 

تزیین سفره افطار
تزیین حلوا
تزیین شله زرد
آموزش تزیین خرما

 تزیین فرنی
تزیین ماست
تزیین شیربرنج
تزیین پلو

 تزیین الویه
تزیین حلیم بادمجان
سفره آرایی ماه رمضان
تزیین آش

تزیین سالاد
آموزش تزیین حلوا
آموزش تزیین سفره افطار
تزیین خرما

تزیین برنج
آموزش تزیین ظرف نان
تزیین سالاد ماکارونی
تزئین سالاد

 
 

دسرهای مخصوص افطار

کاکائو خرمایی
کیک خرما
حلوای موز
تزیین لبو شب یلدا | طرز تهیه لبو بازاری + ۴۰ مدل تزیین لبو برای شب یلدا
اگر شما هم قرار است در شب یلدا مهمانی داشته باشید حتما دیگر تا حالا به این نتیجه رسیده اید که تدراکات شب یلدا تمامی ندارد . تهیه و تزیین آجیل ، تهیه و تزیین میوه ، تهیه و تزیین هندوانه ، تهیه و تزیین کدو حلوایی ، تهیه و تزیین کیک و ژله شب یلدا  و تهیه و تزیین لبو شب یلدا .این نوشته قرار است در مورد تزیین لبو و با ایده های مختلف کمک کند در عین حال هم روش تهیه لبو به شیوه بازاری
شیرینی ناپلئونی از خمیری با نام خمیر هزارلا که مبدأ اصلی فرانسوی دارد درست می شود. به طور سنتی در بین لایه های این خمیر کرم کاستارد فرانسوی قرار می گیرد و سطح بالایی آن را با پودر قند می پوشانند. همچنین ممکن است به جای کرم کاستارد، از خامه زده شده یا مربا یا دیگر مواد نیز استفاده شود.
 
 
مواد لازم برای تهیه شیرینی ناپلئونی مجلسی
خمیر هزارلا : ۱ بسته
خامه قنادی: ۲۰۰ گرم
پودر قند برای تزیین به مقدار لازم
پودر پسته برای تزیین به مقدار لازم
 
۱. یک
ژله هندوانه ژله انار یک بسته(هر طعمی باشه میشه فقط قرمز باشه)ژله آلوئه ورا نصف بستهژله کیوی نصف بستهشیر یک لیوان(برای هر رنگ نصف لیوان کمتر)چیپس شکلات برای تزیین مقداریابتدا یک بسته ژله انار را با یک لیوان آب جوش کاملا مخلوط کردم و گذاشتم کاملا خنک بشه بعد نصف لیوان کمتر شیر برای مات شدن ژله بهش اضافه کردم و مخلوط کردم(حتما باید ژله کامل خنک باشه اگر گرم باشه ژله میبره)قالبم رو خیلی کم با برس چرب کردم و ژله قرمز رو داخلش ریختم و گذاشتم یخچال ت
سنگریزه‌های رودخانه، سنگ‌های کوچک باغ یا سنگریزه‌های ساحل، دارای اشکال و بافتی زیباست که کمک زیادی به تزئینات داخلی، ساخت صنایع دستی جذاب و دکوراسیون خانه می‌کند، که هم مدرن بوده و هم با محیط زیست سازگاری دوستانه‌ای دارد. 
گلدان شیشه‌ای در اشکال و اندازه‌های کوچک و بزرگ که از سنگریزه ساحل در رنگ‌های مختلف پر شده، شکل خیره کننده در دکوراسیون خانه دارد. شیشه‌های کوچک و کاسه شیشه‌ای پر شده با سنگریزه ساحل، دکوراسیونی ساده و ارزان برای
مراسم عروسی یکی از مهم ترین، حساس ترین و هیجان انگیز ترین مراحل شروع یک زندگی است که برگزاری آن به بهترین شکل ممکن خواسته و آرزوی هر زوج جوانی است که در آستانه شروع یک زندگی مشترک قرار دارند. یکی از بخش های مهم این مراسم پذیرایی از مهمانان به نحوی شایسته است که کیک عروسی بخش مهمی از آن است. یکی از دلیلی که باعث می شود کیک عروسی مهم باشد قرار گرفتن آن بر سر سفره عقد و جلوه بخشیدن بیشتر آن به سفره است و دلیل دوم پذیرایی شدن مهمانان با کیک عروسی اس
با اتکا به یک نقطه‌ی واحد و کانونی نیز می‌توان راهرو خانه را از حالت بی روح خود خارج کرده و حس و حال خاصی به آن بخشید.
  
ما در خانه خود فضاهایی داریم که  اغلب از ظرفیت و قابلیت‌های آن غافلیم. یکی از این فضاها راهروها هستند.  فضاهایی که می‌توان با هزینه‌ی بسیار کم تبدیل به یک محیط زیبا شوند. اما  چگونه می‌توان با کمترین هزینه صاحب یک دکوراسیون زیبا در راهرو خانه شد.
وقت آن رسیده است که این بخش از خانه را  جدی بگیرید و برای دیزاین و بهینه سازی
دوستان عزیز 
برای مشاهده ویدئوها به لینک های زیر مراجعه نمایید
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 1
آموزش دوخت ماسک سه بعدی
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 2
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 3
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 4
آموزش دوخت ماسک همراه با محافظ چشم
آموزش دوخت ماسک پارچه ای برای افراد عینکی
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 5
آموزش دوخت ماسک در چهار سایز S-M-L-XL
آموزش دوخت ماسک چین دار با تزیینات
آموزش دوخت ماسک با تزیین گیپور
آموزش دوخت ماسک به سبک
تزیین کدو شب یلدا | ۴۰ مدل تزیین کدو حلوایی برای شب چله 
تزیینات شب یلدا بخصوص اگر برای بردن شب چله ای عروس باشد کلی تشریفات و دنگ و فنگ دارد یکی از آنها تزیین کدو حلوایی یا کدو تنبل است . از آنجایی که شکل و فرم کدو حلوایی و هندوانه شبیه هم است خیل از ایده های تزیین هندوانه به درد تزیین کدو شب یلدا هم میخورد . ما قبلا در این مطلب حسابی و مفصل در مورد میوه آرایی و تزیین میوه شب یلدا صحبت کرده ایم میتوانید به آن مراجعه کنید که علاوه بر دیدن عکس های
چند مقاله مفید برای خانم های خوش سلیقه
در وب سایت ایرانیان بیوتی منتشر گردیده است.
جهت یادگیری و آموزش تزیین مدل های مختلف هندوانه برای شب یلدا به لینک زیر مراجعه کنید.
تزیین هندوانه شب یلدا
 
 
برای آشنایی با خواص و طرز تهیه و تاریخچه ی پیدایش چای ماسالا به لینک زیر مراجعه کنید.
 
چای ماسالا و طرز تهیه آن
 
 
منبع: وبسایت ایرانیان بیوتی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سوالات آزمون استخدامی سازمان مالیاتی کشور گز کرمانی پروفایل 20 خرید پوشک بچه مای بی بی سایز 4 محفل ادبی فیض باتاب استیل | درب استیل,جان پناه شیشه ای,نرده شیشه ای حفاظ رودیواری فروشگاه لوازم خانگی رینوشاپ Aris Engineering Group Company انجمن طبیعت گردی تاگاره اوز