نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه درس هایی از قران14998

با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و.
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
برخی عادت‌هايي برنامه‌نویسی هستند که به شما اجازه نمی‌دهند تا یک برنامه‌نویس واقعا عالی شوید، بنابراین سعی کنید این عادت‌های بد را ترک کنید تا یک برنامه‌نویس عالی شوید. هزاران عادت بد برنامه‌نویسی وجود دارد که به شما امکان یک برنامه‌نویس خوب‌ شدند را نمی‌دهد. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین این موارد را پوشش دهیم.
ادامه مطلب
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هايي هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
یه بنده خدایی لینکدین پست گذاشته که:" زبان برنامه‌نویسی یاد نگیرید، برنامه‌نویسی یاد بگیرید! برنامه‌نویسی رانندگیه و زبان برنامه‌نویسی ماشین. اونی که رانندگی بلده وقتی ماشینش عوض میشه نمیره از اول رانندگی یاد بگیره اما میدونه که هر ماشینی آپشن‌های خودش رو داره "
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
اگر عبارت برنامه‌ی صبحگاهی را در گوگل جست‌وجو کنید با ۲۰ میلیون نتیجه مواجه می‌شوید. برنامه‌ی صبحگاهی باعث افزایش عملکرد و همچنین سطح رضایت افراد می‌شود. این نوع برنامه اجازه می‌دهد تا مادرهای گرفتار به اهداف خود برسند و مدیران نیز بتوانند خود را برای یک روز پر از جلسه آماده کنند. در ضمن هر دوی آنها می‌توانند برای شام خانه باشند. اما داشتن یک برنامه‌ی صبحگاهی فقط نیمی از این معادله است. یک برنامه‌ی صبحگاهی قوی با یک برنامه‌ی شبانگاهی
۱- بلند پروازی نکنید؛ برنامه را بیش از حد توان تنظیم نکنید، واقع بین باشید!
۲- مباحث پیچیده و سخت را زمانی مطالعه کنید که کارایی و توان ذهنی بیشتری دارید.
۳- رعایت تنوع مطالعاتی در یک روز؛ حتما حتما در برنامه ی یک روز درس های متفاوتی را قرار داده و تنها یک درس خاص را مطالعه نکنید.
۴- تک برنامه ای باشید؛ از آشفته کردن ذهنتان با چند برنامه ای بودن و برنامه های درهم و نامنظم خودداری کنید.
۵- تا حد ممکن تعداد تست هايي که قراراست در یک هفته کار کنید را
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
جلسه اول
               خلقت و برنامه نویسی
               تاریخچه برنامه نویسی
جلسه دوم 
               برنامه نویسی کنسول
               مقدمه برنامه نویسی
جلسه سوم و چهارم
               آموزش دستورات برنامه نویسی
جلسه پنحم
              آموزش تبدیل های ضمنی و آشکار
جلسه ششم
              بررسی نمونه برنامه ها
برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم
برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنامه عملیاتی طرح تعالی متوسطه دوم برنا
بسیاری از کاربران تمایل دارند برنامه اندرویدی با فرمت apk را را در سیستم عامل ویندوز اجرا کنند. برای مثال اگر شما بخواهید در سیستم عامل ویندوز از یک مارکت برنامه اندروید مانند گوگل پلی برنامه بگیرید نیاز به برنامه هايي به اسم شبیه ساز اندروید استودیو (Android studio emulator) دارید. بسیاری از این برنامه های دارای تبلیغات فراوان هستند و یا نیاز به ثبت نام برای استفاده از آنها می باشد از این رو می توان برای شما نامناسب باشد.
ادامه مطلب
در این صفحه گزارش و تصاویر مربوط به کارگاه مدیریت زمان و برنامه ریزی را که در 12 جلسه در حال برگزاری است مشاهده می کنید.این کلاس با ظرفیتی 20 نفره برپا می شود که الحمدالله با گذشت نیمی از آن مورد استقبال شرکت کنندگان واقع شده و تا اینجای کار توانسته اند برنامه هايي برای مدیریت روزانه زندگی خودشان تدوین کنند و از این پس در جلسات باقی مانده بر اجرای عملیاتی این برنامه تمرکز می شود.

ادامه مطلب
 
نکات مهم : حجم تمامی فایل ها کمتر از یک مگابایت است . فرمت کتابچه ها PDF است . برای دانلود هر سوره روی نام آن کلیک کنید . می توانید برای دانلود از برنامه های دانلود منیجر هم استفاده کنید .
برای مطالعه برنامه های پی دی اف به برنامه هايي خاص که این فرمت را نمایش میدهند نیاز دارید  .  برنامه Adobe Acrobat Reader و برنامه Foxit Reader برای سیستم های ویندوزی , اندروید و iOS از بهترین برنامه های نمایش PDF در دسترس هستند که باید نصب کنید.
ادامه مطلب
سلام
میخوام آموزش هک کردن پرداخت درون برنامه‌ای برنامه‌ها و بازی‌های مارکت‌های مختلف رو بزارم.(از جمله گوگل‌پلی، کاف‍ ‍ه‌ب‍ ‍ازار و .)
این برنامه نیازمند روت می‌باشداول از همه برنامه‌ی Lucky Pather را دانلود کنید
۱-وارد برنامه Lucky Pather بشید و اجازه روت رو بهش بدید۲- سپس از منوی پایین برنامه گزینه Toggles رو انتخاب کنید۳- گزینه ی Google Billing Emulation رو فعال کنید۴-روی بازی یا برنامه مورد نظر در منوی برنامه کلیک کنید۵-گزینه Open Menu of Pathes رو انتخاب کنید۶-گ
 
 برنامه‌ریزی چیه ؟!دقت کنین که اصلاً برنامه‌ریزی موفق به معنی انجام دادن حجم زیادی از کارها نیست. معنی خلاصه و مفیدش می‌شه :انجام کارها به صورت منظم و دقیق برای رسیدن به اهداف (اهداف میتونه روزانه باشه مثل خوندن یه‌کتاب، میتونه هفتگی و ماهانه باشه و یا حتی داشتن یه روز خوب باشه و…)‌ یکی از مهم ترین برنامه ریزی هايي که باید انجام بدیم، برنامه ریزی روزانه‌س یادت نره همین برنامه ریزی های کوچیک هستن که موفقیت های بزرگ رو رقم میزنن ‌!‌
اد
این پست برای ایده هاید برنامه نویسی هست که به هر زبانی میتوان نوشت
هرکس ایده ای داره بگه تا بزارم:

سطح:مبتدی
برنامه ای که اعداد اول بین ۱ تا ۱۰۰ رو توی خروجی نمایش بده(غیر گرافیکی)
برنامه ماشین حساب(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعداد اول بین دو عددی که از کاربر گرفته شده(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعدادی که توانی از دو هستند(غیر گرافیکی)

سطح:متوسط
ادامه مطلب
برای تهیه برنامه زمانبندی چند شرط ذیل در تهیه آن دخیل هستند1-  ساختار شکست2- وارد کردن منابع3-اپدیت کردن های برنامه و تهیه گزارشات پیشرفت4-  درصد پیشرفت فیزیکی از کدام روش مورد استفاده قرار داده شوداین عوامل بر تعین قیمت تهیه یک برنامه زمانبندی تاثیر گذار هستند
Your Uninstaller Pro 7.5.2014.03
نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.
ادامه مطلب
ممکنه بعد از مهاجرت به ویندوز 10 هنوز با برنامه مشاهده عکس این ویندوز کنار نیومده باشید
و بخاید که از همون برنامه  Windows Photo Viewer قبلی ویندوز 7 استفاده کنید
نگران نباشید . برای فعال کردن این برنامه کافیه فایل رجیستری پیوست مطلب رو دانلود کنید و اون رو Merge ( یا اون رو باز ) کنید. 
توجه داشته باشید که بعد از باز کردن فایل پیوست برنامه به بخش برنامه های باز کننده عکس اضافه می شود و شما باید این برنامه رو پیش فرض باز کردن عکس کنید

ادامه مطلب
شرکت های توسعه نرم افزار در ایران معمولا و اکثرا در مقوله مدیریت منابع انسانی با مشکل مواجه هستند. به همین دلیل است که اکثر برنامه نویس ها در محیط کاری خود احساس راحتی نمی کنند و همیشه عذاب  می کشند و اکثراً فکر می کنند که در حال حیف شدن می باشند و باید در شرکت هايي مثل گوگل و یا مایکروسافت کار کنند .
دلیل اینکه برنامه نویس در محیط کار احساس راحتی نمی کند مدیریت اشتباه می باشد. مدیریت جوی را درست می نماید که برنامه نویس در آن جو نمی تواند نفس بک
واقعا درآمد برنامه نویس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نویسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نویس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نویس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نویس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
در بسیاری از شرکت‌ ها، افراد زمان و تلاش زیادی را صرف بازسازی محصول یا کسب‌وکارهايي می‌کنند که اهمیت چندانی ندارند و باید واگذار یا تعطیل شوند. اگر مدیریت  شرکت دارای برنامه‌ریزی مناسبی باشد، می‌تواند به‌راحتی این قسمت‌ها را مشخص کرده و از چنین هدررفت‌هايي جلوگیری کند.
 
ممکن است مدیریت نیازمند هزینه زیادی برای توسعه محصول باشد تا بتواند محصول را در موقعیت رقابتی مناسبی حفظ کند. ولی اگر مدیریت برای این کار برنامه‌ریزی کاملی نداشته
برنامه و بازی رایگان
همایت کنید .دنبال بازی های دیتا دارمیگردی .یا پول بی نهایت هستی در این کانال پیدا میکنیدنبال برنامه های پولی هستی ؟؟ولی هزینه دارن دیگه نگران نباش .ما رایگان در اختیار شما قرارمیدهیم.برترین برنامه وبازی های گوگل و بازار با ما همراه باشید.
╭┅═ঊঈjoinঊঈ═┅╮                   @pulyapp_bazarvogoogail              برنامه و بازی رایگان
بروی ورود به کانال کلیک کنید…
اگر می خواهید شروع به یاد گیری برنامه نویسی بکنید ،این اینفوگرافی می تواند کمک های زیادی برای انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب برای یادگیری بکنه! امیدوارم براتون مفید باشه و سردرگمی های تون رو کمتر بکنه! ان شاالله که یه برنامه نویس خوب و قانونمند بشوید.
ادامه مطلب
در اکثر برنامه ها دکمه ای برای به اشتراک گذاری مطلب یا تصویر و یا . که داخل برنامه هستند وجود داره که خیلی کاربردیه و به نظرم وجود همچین دکمه ای تو تمام برنامه ها نیازهتو این آموزش قصد داریم نحوه ی ایجاد این دکمه رو توضیح بدیم.
ادامه مطلب
روز 256ام هر سال (معادل عدد 100 در مبنای شانزده ) مطابق 13 سپتامبر به عنوان روز برنامه نویسان نام گرفته است.از جمله دلایل انتخاب عدد 256 به عنوان روز برنامه نویسان این است که 256 بزرگترین توان عدد 2 کوچکتر از 365 که تعداد روز های یک سال است،میباشد.
همچنین در سیستم دودویی کامپیوتری تعداد اعداد منحصر به فردی که میتوان توسط یک بایت تولید کرد 256 میباشد،که شامل اعداد تا 255 میباشد. عدد 255 به صورت کلی برای برنامه نویس ها عددی آشناست.
برنامه امتحانات نهايي دی ماه ۹۸
برنامه امتحان نهايي سال دوم دبیرستان پایه دوازدهم دی ماه ۹۸
برنامه امتحان نهايي سال سوم دبیرستان دی ماه ۹۸
برنامه امتحان نهايي پیش دانشگاهی دی ماه ۹۸
برنامه امتحان نهايي فنی حرفه ای دی ماه ۹۸

ادامه مطلب
برنامه ریزی برای درس خواندن در تابستان
اگر میزان ساعات مطالعه در تابستان را در برنامه تان مشخص کنید بهتر می
دانید در تابستان چقدر درس خوانده اید. و بهتر می توانید درس ها را پیش
ببرید در ضمن وقت های خالی هم در برنامه تان مشخص می شود که می توانید برای
آنها هم برنامه ریزی کنید.
 معیار چهارم: تعیین اولویت بندی دروس 
برنامه ریزی برای تابستان پایه یازدهم: اولویت بندی در
هر برنامه ای از مومات آن برنامه می باشد. اولویت بندی در دروس باعث نظم
دهی د
گاهی افرادی که تازه شروع به یادگیری برنامه نویسی می کنند دچار سردرگمی می شوند. در این پست سعی دارم نکاتی را برای این عزیزان بنویسم تا کمی از وضعیت سردرگمی خارج شوند. این نکات را براساس تجربه شخصی بیان می کنم و هدف اینست که راه برای علاقمندان به یادگیری برنامه نویسی هموارتر شود.
ادامه مطلب
معاون سیما میگوید، تولید برنامه نود برای همیشه متوقف شده است
مرتضی میرباقری در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران و برنامه‌سازان شبکه نسیم در واکنش به وضعیت علی فروغی و عادل فردوسی‌پور به شرح زیر سخن گفت:
خود شبکه سه اعلام کرد که [عادل فردوسی‌پور و علی فروغی] قهر نبودند که آشتی باشد و هر زمان که تشخیص دهند می‌گویند که بیاید.
مرتضی میرباقری در ادامه در واکنش به شنیده‌شدن صحبت‌هايي در باب احتمال بازگشت برنامه نود»، گفت:
ما اختیار تصمیم گیری در

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی امیدرضا مرتضوی مهدی یزدانی زازرانی عشق وازدواج جاب فارست کانال و گروه تلگرام ساخت انواع دکل مخابراتی ( دکل مهاری ، دکل خودایستا ، دکل منوپل ) روان کننده بتن در سیمان و عمران ساخت استخر در تهران و کرج | اجرای انواع طرح های کاشی کاری |سازنده استخر پیامبر اکرم emenguard