نتایج جستجو برای عبارت :

بازاریابی شرکتی

 خلاصه کتاب بازاريابي شرکتي بینگهام
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه کتاب بازاريابي شرکتي بینگهام ppt - آپاراتwww.aparat.com › خلاصه_کتاب_باز.- Translate this page ‫Video for خلاصه کتاب بازاريابي شرکتي بینگهام‬‎▶ 0:27 Apr 5, 2019 خلاصه کتاب بازاريابي شرکتي بینگهام ppt.برای دانلود فایل لینک را بر روی مرورگر خود کپی نمایید. http://yon.ir/2maQF. دانلود خلاصه کتاب بازاريابي شرکتي بینگهام pt
بانکداری اسلامی
چالش ها و محدودیت های تحقق بانکداری اسلامی و راهکارهای حل آن ها
الگوبرداری از تجربیات موفق کشورهای اسلامی در زمینه بانکداری اسلامی
ابزارهای مالی اسلامی (صکوک)
تعیین سنجه های کلیدی عملکرد در بانکداری اسلامی
تدوین نقشه راه بانکداری اسلامی در بخش بانکداری شرکتي
ارزیابی مطابقت کامل عقود اسلامی جدید با اصول شریعت
ارایه الگوی جامع پیاده سازی بانکداری اسلامی
ارزیابی میزان مطابقت قراردادها، مقررات و آیین نامه های بانکی و اعطا
مشاور بازاريابي1 مشاور بازاريابي2 مشاور بازاريابي3 مشاور بازاريابي 4 مشاور بازاريابي و تبلیغات مشاور برنامه بازاريابي کلینیک مشاور بازاريابي مشاوره تحقیقات بازاريابي مشاوره فروش و بازاريابي آکادمی مشاوره بازاريابي آموزش و مشاوره بازاريابي مدرسه بازاريابي ایران مدرسه فروش ایران مشاوره بازاريابي محصول مشاور بازاريابي قیمت گذاری مشاور بازاريابي خدمات پس از فروش مشاور بازاريابي ترفیع و پیشبرد فروش کلینیک مشاوره بازاريابي دپارتمان باز
علی خویه
سال تجربه ی اجرایی در زمینه های مدیریت، برندینگ، بازاريابي و فروش
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع
سخنران برتر صدها همایش ملی و بین المللی
مدرس دوره های پیشرفته و مقدماتی مدیریت MBA-DBA بازاريابي ، فروش و برندینگ
ریاست انجمن برند
مدیر آکادمی مذاکره ایران
بازاريابي و فروش در شرایط بحرانمدرس و سخنران: علی خویه تکنیک های بازارگرمی و بازارسازی در شرایط بحرانمنشور بازارایابی و فروش در شرایط بحرانتکنیک های بازاريابي کم هزینه در شرایط بحرانتبلیغات اثر بخش با هزینه کم در شرایط بحرانبرنامه ریزی و سازمان دهی پرسنل فروش و بازاريابي در شرایط بحرانتکنیک های وفادارسازی پرسنل در شرایط بحرانروش برخورد با انواع مشتریان در شرایط سختتکنیک های بازاريابي و فروش به شکل مدرن و حرفه ای در شرایط بحران علی خوی
ابزارهای بازاريابي دیجیتال در دسترس

برای فعالیت در حوزه‌ی بازاريابي آنلاین، لازم است با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید و بتوانید با کمک آن‌ها، محصولات یا خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. بازاريابي اینترنتی و آنلاین ۷ زیر شاخه اصلی زیر را شامل می شود:
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
بازاريابي موتورهای جستجو یا SEM
بازاريابي محتوایی
بازاريابي شبکه های اجتماعی
تبلیغات کلیکی یا PPC
بازاريابي وابسته یا همکاری در فروش(
اهمیت طراحی سایت شرکتي
 اگر مخاطبین شما در اولین تجربه خود متوجه خلاقیت و کارایی در طراحی سایت شرکتي شما شوند، تصویری که از برند شرکت در ذهن شان ساخته می شود از همان ابتدا ایده آل خواهد بود. این موفقیت در برندینگ آنلاین شرکت، تنها با طراحی حرفه ای سایت شرکتي امکان پذیر است.
امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، وم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت ش
بازاريابي شبکه‌ای یا بازاريابي چند سطحی (MLM) کسب‌و‌کاری جوان در جهان اما کمی قدیمی‌تر نسبت به آنچه در ایران رواج یافته است، به شمار می‌رود. این نوع بازاريابي که از نظر بسیاری تحلیلگران همان راه و روش هرمی است، هنوز در دنیا بحث‌برانگیز است. برخی آن را غیرقانونی می‌خوانند و حتی در بسیاری کشورها همچون چین فعالیت این شرکت‌ها ممنوع است.
اگر گشتی در اینترنت بزنید شمار بسیاری از مطالبی را می‌بینید که نسبت به بازاريابي شبکه‌ای هشدار می‌دهن
دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing یا بازاريابي دیجیتال یا بازاريابي الکترونیک به نوعی از بازاريابي گفته می‌شود که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند رایانه شخصی، تلفن هوشمند، کنسول بازی و … منتشر شده و از طریق آن به جذب مخاطب پرداخته می‌شود.دریافت
ادامه مطلب
مدرس بازاريابي, استاد بازاريابي, معلم بازاريابي, مشاور بازاريابي ,سخنران بازاريابي, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاريابي, آموزش بازاريابي , علی خویه,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاريابي, مدرس تحقیقات بازاريابي ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاريابي ,مدرس اصول و فنون مذاکره, علی خویه , بازاريابي صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاريابي, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاری
بازاريابي آنلاین طوفانی در جهان به پا کرده است و برای موفقیت در بازاريابي اینترنتی باید اصول و مبانی آن رادانست. در این نوشتار با بازده همراه باشید تا ۱۰ نکته مهم و حیاتی برای موفقیت در بازاريابي اینترنتی را بدانید.

ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ
 
 
آموزش بازاريابي دیجیتال
بازاريابي دیجیتال    
تعریف بازاريابي دیجیتال
اصطلاح بازاريابي دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاريابي و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و
مهارت های ارتباطی و فن بیان در هر کسب و کاری اهمیت بسزایی دارد. اما در برخی از مشاغل نیاز به این مهارت ها کمی بیشتر احساس می شود. مثلا در حرفه ای مانند بازاريابي نیاز به داشتن مهارت های ارتباطی افزایش می یابد. همچنین فن بیان در بازاريابي به خصوص بازاريابي های آنلاین و حضوری نقش زیادی دارد.
ادامه مطلب
انواع مشاوران بازاريابي و فروش در ایران
به طور کلی ما سه نوع مشاور بازاريابي فروش و برند داریم 1- مشاوران تئوریک 2- مشاوران اجرایی 3- مشاوران تئوری و اجرایی
در بین این مشاوران دسته بندی هایی دیگری نیز وجود دارد
1- مشاوران دیکته ای
2- مشاوران کتابی
3- مشاوران نقل قولی
4- مشاوران عیب گیر و انتقادی
5- مشاوران اطلاعاتی
6-مشاوران تیپ گرا و شو من
7- .
 
ادامه مطلب
مدیریت بازاريابي و فروش
بازاريابي
تبلیغات
امور قراردادها
فروش از طریق نمایندگان
باشگاه مشتریان و CRM
دیجیتال مارکتینگ
فروش فروشگاهی
خدمات فنی مهندسی فروش
اتوماسیون و حسابداری فروش
خدمات پس از فروش
افزایش توان رقابت در بازار
کمپین های فروش
علی خویه
سال تجربه ی اجرایی در زمینه های مدیریت، برندینگ، بازاريابي و فروش
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع
سخنران برتر صدها همایش ملی و بین المللی
مدرس دوره های پیشرفته و مقدماتی مدیریت MBA-DBA بازاريابي ، فروش و برندینگ
ریاست انجمن برند
مدیر آکادمی مذاکره ایران
بازاريابي شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با 70 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاريابي وجود دارد که آن را یک کسب‌وکار بی‌اهمیت و یا عده‌ای از فروشندگان حریص تعریف می‌کنند. اما اگر این نگرش‌ها و تصورات غلط قدیمی را کنار بگذاریم، بازاريابي شبکه‌ای یک روش مناسب برای شروع یک کسب‌وکار پاره‌وقت است و اولین قدم برای موفقیت در این راه، تشخیص حقیقت آن از تصورات نادرستی است که درمورد آن وجود دارد. در ادامه‌ی این مقاله چند مورد
یک آژانس بازاريابي مجموعه ای شبیه به آژانس تبلیغات است که در آن به شرکت های مختلف کمک می شود تا تبلیغات خود را منتشر کنند. البته بازاريابي فراتر از تبلیغات و پروموشن هاست. زمانی که قصد راه اندازی یک آژانس بازاريابي دارید، باید به نکات کلیدی بازاريابي شامل توسعه محصول، قیمت گذاری و راهنمایی قرار گیری این محصولات در فروشگاه‌های مختلف فکر کنید.
ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ  
 
 
 آموزش بازاريابي دیجیتال
 
 
بازاريابي دیجیتال    تعریف بازاريابي دیجیتالاصطلاح بازاريابي دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاريابي و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک د
گلدان هدیه شرکتي یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که امروزه به جای سایر راه های تبلیغاتی انجام می شود و کاملا خلاقانه و نوآورانه است.ایران گلدان یکی از شرکت های تبلیغاتی است که در زمینه تهیه گلدان هدیه شرکتي و گلدان های تبلیغاتی فعالیت می کند. این گلدان ها در سایز های متفاوت و با گلهای متنوع در اختیار شما قرار می گیرد و اگر مایل باشید می توانید پیام تبلیغاتی یا لوگو خود را در اختیار شرکت تبلیغاتی قرار دهید تا آن را بر روی گلدان چاپ کنند.
گلدان ها
اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها
 اگر مخاطبین شما در اولین تجربه خود متوجه خلاقیت و کارایی در طراحی وب سایت شرکتي شما شوند، تصویری که از برند شرکت در ذهن شان ساخته می شود از همان ابتدا ایده آل خواهد بود. این موفقیت در برندینگ آنلاین شرکت، تنها با طراحی حرفه ای سایت شرکتي امکان پذیر است.
امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، وم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن ی
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
دانلود جزوه ارشد مدیریت بازاريابي پارسه
در این پست جزوه ارشد چهارچوبی برای مدیریت بازاريابي (مجموعه مدیریت) دکتر داور ونوس از انتشارات پارسه همراه با سوالات ارشد برای هر فصل با پاسخنامه با فرمت pdf در حجم ۱۳۴ صفحه در اختیار دانشجویان گرامی رشته مدیریت قرار گرفته است.
این جزوه شامل فصول زیر می باشد :
فصل ۱ : معرفی بازاريابي
فصل ۲ : برنامه ریزی استراتژیک بازاريابي
فصل ۳ : تحقیقات و سی
طراحی سایت شرکتي با اهداف زیر انجام می‌گیرد۱. ایجاد کاتالوگ آنلاین۲. کاهش پرسنل کاری با استفاده‌از قسمت‌های متنوع الکترونیک۳. خدمات رسانی بیشتر به مشتریان۴. ارائه سرویس های ۲۴ ساعته۵. معرفی محصولات۶. معرفی خدمات۷. ایجاد برند سازی برای یک شرکت۸. ایجاد سرویس باشگاه مشتریان۹. سیستم های پشتیبانی و …
 
تعرفه های طراحی سایت شرکتي
 
 اینستاگرام
آموزش بازاريابي در اینستاگرام
آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!
جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده
دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاريابي رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاريابي کنیم ؟
بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میک
 
 اینستاگرام
آموزش بازاريابي در اینستاگرام
آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!
جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده
دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاريابي رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاريابي کنیم ؟
بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میک
 
 اینستاگرام
آموزش بازاريابي در اینستاگرام
آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!
جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده
دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاريابي رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاريابي کنیم ؟
بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میک
 
 اینستاگرام
آموزش بازاريابي در اینستاگرام
آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!
جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده
دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاريابي رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاريابي کنیم ؟
بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میک
 
 اینستاگرام
آموزش بازاريابي در اینستاگرام
آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!
جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده
دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاريابي رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاريابي کنیم ؟
بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میک
 
 اینستاگرام
آموزش بازاريابي در اینستاگرام
آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!
جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده
دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاريابي رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاريابي کنیم ؟
بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میک
آموزش بازاريابي به صورت کاربردی
این دوره برای همه‌ی افراد علاقه‌مند به بازاريابي مناسب بوده و پیش‌نیاز خاصی ندارد. هرچند که داشتن پیش‌زمینه‌ی مهندسی و تحلیلی (کارشناسی) بسیار موثر خواهد بود.
 
در این دوره به بررسی مفاهیم اصلی در حوزه‌های زیر خواهیم پرداخت:• مدیریت رابطه سودمند با مشتری• شرکت و استراتژی بازاريابي• محیط بازاريابي• مدیریت اطلاعات بازاريابي• بازار مصرفی و رفتار مصرف‌کنندگان• بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری• استرا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خط مشی گذاری عمومی نرم افزار عمده فروشی گاگیران 1 بچه آدم من هستم شما هم باشید جهیزیه( یخچال، فرش، فر توکار، اجاق گاز و... قهوه گانودرما طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل شهرگوهران وب مستر مرکزیت