نتایج جستجو برای عبارت :

با پانصد میلیون چه کاری میشه کرد

چند سال پیش با یک فردی که تو میدان گمرک تهران (رازی) خرید فروش موتور می کرد گفت و گویی داشتم که به یک ترفند جالب در کاسبی شون پی بردم، شاید خیلی ها بدونند ولی گفتم شاید بعضی ها خبر نداشته باشند. 
تعریف می کرد که اگر فردی برای فروختن موتور سیکلت خودش به مغازه ما مراجعه می کرد با یک نگاه به موتورش متوجه میشدیم که مثلا می تونیم این موتور رو به قیمت یک ميليون و پانصد هزار تومان بفروشیم، پس هر چقدر بتونیم کمتر از یک ميليون و پانصد هزار تومان موتور رو
حضرت آیت ا. دستغیب(ره) می‌فرمودند: روز اول ماه که می‏خواستم شهریه طلاب را
واریز کنم، پول‌ها را شمردم و متوجه شدم که یازده هزار و پانصد تومان آن کم است. من
در بازار افراد ثروتمند آشنا سراغ نداشتم و اگر هم سراغ می‏داشتم بنایم بر آن نبود
که از کسی تقاضا کنم. در اتاقم تنها نشسته بودم؛ عرض کردم: خدایا! خودت می‏دانی بنا
ندارم به سوی غیر تو دست دراز کنم و حال هم امید و اطمینانم به توست. لحظاتی بیش
نگذشت که درب منزل را زدند. یک نفر برای حساب وجوهات
اولین سوالی که افراد سرمایه دار می خواهند برای خودشان کار کنند. پرداختن به این موضوع که با 500 ميليون چیکار ميشه کرد؟ قطع به یقین ساعت های زیادی را برای صحبت و م کردن می طلبد.
اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیاد اهل ریسک کردن نیستید و مدت زیادی است که به دنبال راه اندازی یک کار جدید هستید و اخبار هر روزه دنیای اقتصادی را هم بررسی می کنید. 
نگران و واهمه دارید که چطور می توان بهترین کار با 500 ميليون را شروع کرد بهتر است بدانید تنها کمک کنند
مادر پیر سارا پانصد ميليون چک کشیده [نمیدانم چرا ولی حتما ربطی به سارا دارد] و حالا برای پرداخت آن دچار مشکل شده‌اند. مادر پیر را به زندان می‌اندازند. سارا عذاب وجدان میگیرد و در به در به دنبال پول می‌دود تا اینکه تصمیم می‌گیرد از سعید، دوست‌پسر آیدا، کمک بگیرد. سعید ثروتمند و خفن است و پانصد ميليون برای‌ـش چرک کف دست است! البته به همان نسبت آدم پست و رذلی هم هست. [نکته اخلاقی تا اینجا: دوست‌پسر پول‌دار انتخاب نکنید.] سعید چک پانصد ميليونی
یادمه یکبار شب ساعت نه بود
و من جمع پولی که داشتم شاید دویست هزار تومن هم نمیشد
و فردا صبح باید 14 ميليون پول میدادم
هرچی فکر میکردم و به هر کسی فکر میکردم راه نجاتی نبود
 
بدجور بهم ریخته بودم
شب رفتم توی اتاقی تنها نماز خوندم و با خدا درد دل کردم
خودت میگی هر کی ازم من بخاد ناامیدش نمیکنم
پس برسون
 
ساعت حدودا دوازده شب بود که یکی از برادرام پیام داد :بیداری؟
گفتم اره چی شده؟
 
گفت برات پنج ميليون ریختم و گفتم شاید نیاز داشته باشی
اون 5 تومن دا
مطابق ماده 556 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، هرکس بدون مجوز و به صورت علنی لباس‌های رسمی ماموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزیی که‌ موجب اشتباه شود مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به ‌موجب قانون دیگری مستم مجازات شدیدتری نباشد به حبس ازسه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک ميليون و پانصد هزار ریال تا شش ميليون ریال محکوم خواهد شد و در صورتی که از این
عامل واردات ذرتهای برزیلی آلوده؟
امیر خجسته گفت: پانصد هزار تن ذرت آلوده در سه سال گذشته توسط دو شرکت دولتی وارد کشور شد ، وی افزود: دویست میلیارد تومان اعتبار ، سه سال زمان و ۷/۰۰۰ کامیون سنگین برای از بین بردن ذرت آلوده برزیل مورد نیاز است.
امیر خجسته گفت: ذرت برزیل از همان اول که وارد کشور شد آلوده بوده است. وی ادامه داد: بهتر است بدانید که حجم ذرت آلوده بر اساس شماره های اعلام شده توسط دستگاه ها صدوچهل و پنج هزار تن بوده است ، اما پیگیری ها
اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند جدید افتاده‌اید شاید بهترین بازه قیمت برای انتخاب یک گوشی هوشمند قدرتمند یک ميليون و پانصد هزار تا دو ميليون تومان باشد. در این مطلب به معرفی بهترین گزینه‌‌های خرید این رده قیمتی خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
صبح های یکشنبه اسکوئیلر طومارهای بلندبالایی با خود می آورد، برای حیوانات می خواند و اعلام می کرد میزان تولید محصول در مزرعه تا پانصد درصد افزایش یافته است! حیوانات دلیلی نمی دیدند که حرف او را باور نکنند، خصوصا که حالا خیلی دقیق به خاطر نمی اوردند اوضاع قبل از شورش چگونه بود.حیوانات احساس می کردند به غذا نیاز دارند نه به این اعداد و ارقام و آمارها.
نه. نباید. نباید حتی از شعاع پانصد متری اش بگذری. نباید یک لحظه، فقط یک لحظه احتمال برود که تو را دیده است. اصلش تو را برای دیده نشدن آفریده اند. ببیندت که چه بشود. که اوقاتش تلخ شود؟ که راهش را کج کند؟ که احساس نا امنی کند؟ که کلا اتفاقی نیفتد؟
راستی نکند واقعا کلا اتفاقی نیفتد. هیچ وقت هیچ اتفاق خاصی نیفتد. تا انتهای نامعلومش همین طور پیش برود.
سوار تاکسی شدم. هميشه اولِ راه کرایه را حساب می کنم. جنگ اول بِه از غرولند و نیتی آخر. دلیل دیگرم هم این است اگر پول خرد لازم داشته باشد کارش راه بیفتد. راه همیشگی بود و کرایه مشخص. راننده پانصد تومان اضافی تر می خواست. ندادم. ترمز زد. پیاده شدم. دو ثانیه بعد سوار تاکسی دیگری بودم که نذر داشت امروز کرایه نگیرد. گفت کارگر است. این دومین باری بود که سوار ماشینی می شدم که به عشق ائمه مسافر جا به جا می کرد.
به قول آقای فاطمی نیا اینا از اسراااره آق
انفاق کردن چه اثراتی در زندگی فرد انفاق کننده دارد
جواب فعالیت:
انفاق راهی برای مبارزه با خصایص و ویژگی های منفی(حرص و آز)است و خداوند به افراد انفاق دهنده به بهترین وجه پاداش می دهد. باعث برکت زندگی و رونق کسب و کار می شود و باعث آرامش روحی و معنوی فرد انفاق کننده می شود.
مطلب مرتبط:
شخصی از انصار (مسلمین مدینه) به حضور امام حسین (علیه السلام) برای درخواست کمک مالی آمد و تقاضای کمک کرد. امام حسین (علیه السلام) فرمود:‌ای برادر انصاری آبرو و شخصیت
سال‌ها پیش و در زمان یاس اجتماعی که از جنگ ناشی شده بود، ناپلئون هیل قدم بزرگی برداشت. او با پانصد نفر از افراد مشهور آن دوره بهگفتگو نشست تا بتواند راز حقیقی موفقیت و ثروتمند شدن را پیدا کند. این اثر آنقدر جذاب بود که تا به‌حال چیزی حدود ۹۰ ميليون نسخه از آن به فروش رسیده است. حالا در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، کارن مکریدی با زنده کردن نگرش‌های خارق‌العاده‌ی هیل از طریق مطرح کردن مثال‌هایی از دنیای امروزی و بررسی تحقیقات علمی م
منبع: IFRC/ ترجمه: حامد صدیقی 
در کنار ساختمان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر #مای، فضا با صفی طولانی از دوچرخه پر شده است. این دوچرخه ها از طرف جمعیت صلیب سرخ چین در راستای طرحی جهانی اهدا شده است. 
 
 
هدف از این طرح جهانی، تجهیز داوطلبان صلیب سرخ و هلال احمر به یک ميليون دوچرخه برای دسترسی بهتر به ویژه در مناطقی که دیگر وسیله ها به سختی تردد می کنند می باشد. نائب رییس صلیب سرخ چین، دکتر چن ژو، می گوید:
ادامه مطلب
بطور کلی عوامل تاثیرگذار در قیمت انجام پایان نامه ارشد بصورت زیر دسته بندی می گردد:
- رشته و گرایش،
- دانشگاه محل تحصیل،
- موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،
- مقطع محقق پایان نامه،
- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،
- نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،
- استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.
مهم ترین عامل در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته و دانشگاه محل تح
 
مثل هميشه و البته با ضعفی که این بیماریِ انگار تمام نشدنی دوباره در پاهایم نشانده، مسیر پیاده روی تقریبا بیست دقیقه ای را کشان کشان شروع میکنم. از استرس اینکه در راه باز بالا بیاورم تهوعم بیشتر میشود و وارد یک سیکل معیوب "نکند بدتر شود و بدتر می شود" میشوم. سعی میکنم به چیز دیگری فکر کنم.
یک سری افکار پس زمینه ی ذهن آدمی نقش می بندد و در هر شرایطی کم یا زیاد خودی نشان می دهد. انگار که آدم آغشته شده باشد به آن. آمیخته اش شده باشد. و منِ آ
شرکت فرش سجاده ای پاریس
تولید کننده تخصصی فرش سجاده ای مساجد و فرش محرابی مسجد
محصولات تولیدی شرکت فرش سجاده ای پاریس به شرح زیر می باشد :
فرش سجاده ای محرابی مسجد 440 شانه تراکم 750 مناسب جهت سجاده نماز مدارسفرش سجاده ای محرابی مسجد 500 شانه تراکم 800 با دو کیفیت نخ - مناسب برای سجاده نماز مدارس و مساجد کم رفت و امدفرش سجاده ای محرابی مسجد 500 شانه تراکم 1000 *** پرفروشترین مورد - مناسب برای مساجد و نمازخانه ها در انواع متراژ هافرش سجاده ای محرابی مسجد 50
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
احمد شوقی در کتاب
الحریة الیة فی الاسلام
مینویسد:
روزی عمر در خطبه خود اعلام کرد هرکسی مهریه همسرش را بیش از پانصد درهم قرار دهد اضافه آنرا میگیرم و به بیت المال باز میگردانم زنی اظهار داشت که سخن تو مخالف قرآن کریم است که میگوید اگر مهریه نتان را قنطاری قرار دهید چیزی از آنرا نمی توانید باز ستانید. عمر گفت:
کل الناس افقه من عمر حتی المخدرات
آنگاه از تصمیم خود منصرف شد
اللهم عج
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز وحید علمدار،مدیر بیمارستان اوز،از بهره برداری مجدد دستگاه opg و  راه اندازی چاپگر این دستگاه در بخش رادیولوژی این مرکز خبر داد.
وحید علمدار با اعلام این خبر افزود: با سرویس مجدد دستگاه  عکسرداری دیجیتال دندان پزشکی به همت خیریه مرحوم حاج محمد(رسولا) میر , با هزینه ی بالغ بر یک میلیارد و پانصد و پنجاه ميليون ریال، امکان عکسبرداری از فک و تمامی دندان ها در بیمارستان امیدوار اوز فراهم شده است که
 اگر شمابه دنبال راهی هستید که از طریق اینترنت در آمد زایی کنید جای درستی آمده اید .
دوستان بابرنامه cryptotab میتونید بیتکوین ماین کنید به صورت قانونی و سرعت 8 برابر نسبت به سایت ها حالا سوال اینجاست این برنامه چرا باید به ما بیت کوین بده ببینید ارز های دیجیتالی قیمت خودشون را نسبت به عرضه و تقاضا مشخص میکنند حالا اگه یه هکر بیا  مثلا 1000 بیتکوین به باقیمت بیت کوین هر بیت کوین
 
به دلار آمریکا ميشه یازده و پانصد و هفتاد پنج دلار و پنجاه و پنج س
اومده از من تقاضای وام کنه، میگم خب من یکی از اعضی کمیته پرسنلی م، باید تو کمیته مطرح بشه، میگم تو که تازه وام گرفتی نميشه که بهت وام داد دوباره میگه به خدا گیر کردم، چک مدرسه بچه م واسه آخر مهره، خیلی هم دستم تنگه، میگم خب مگع چقدره میگه کل ش شده ميليون تومن، من دو تا چک 6 ميليونی برای این دو ماه دادم 6 تومن هم اولش دادم، میگم بچه ت مگه مدرسه میره میگه آره ابتدای میره، تو دلم میگم همسری داره دکترای دانشگاه آزاد میخونه اونم با کلی کارگاه و آزما
کشاورزی و منابع طبیعی
بررسی بودجه سال یکهزارو سیصد ونود و نه در بخش کشاورزی حکایت از آن دارد که وزارت جهاد کشاورزی نسبت به سال گذشته افزایش بودجه دونیم برابری را تجربه می کند و بخش کشاورزی و منابع طبیعی اعتبارات مناسبی را برای سال آینده از صندوق توسعه ملی دریافت خواهد کرد. این اعتبارات حدود پنج هزارو پانصد و سی هفت میلیارد تومان خواهد بود.
بر اساس جداول بودجه، این وزارتخانه بالغ بر سه هزار و هجده میلیارد تومان بودجه جاری و دوهزارو پانصد و ه
وقتی کاري بهم سپرده شده، به هر دلیل کند انجام ميشه و یکی بتمن وار و زورو صفت وارد ميشه که کمکم کنه جمعش کنم حالم از دو تا چیز به هم می‌خوره:
1. خودم، که چرا انقدر کندم!
2. خیّر محترم و طفلکی و دلسوز و آگاه به زمان‌بندی خروجی‌های تشکیلاتی! :دی
دست خودم نیست. کمال‌گرایی و تمامیت‌خواهی مجموعا من رو برده، انگشتام رو فرستاده برای خانواده‌م!
بسمه تعالینمازگزاران و خیرین محترم مسجد سلمانبا سلام و احترامبدینوسیله گزارش عملکرد یکسال اخیر برای ادامه ساخت مسجد سلمان را به شرح زیر به استحضار می رساند:
 
الف) اقدامات یکسال اخیر (از آبان 98 لغایت آبان 99)

1
ساخت 10 سرویس بهداشتی
85 ميليون تومان

2
نمای طبقه اول و دوم سمت خیابان
120 ميليون تومان

3
ایزوگام - موزاییک و بنایی
70 ميليون تومان

 
جمع
275 ميليون تومان

ب) اقدامات در جریان از اول آذر ماه 99 تا پایان سال جاری

1
کاشی و سنگ کاري
35 ميليون توما
آموزش کسب درآمد ميليونی دائم و مطمئن از سایت آمازون
قیمت: 20000 تومان

در بدبینانه ترین حالت ممکن میزان درآمد از سایت آمازون ماهیانه پانصد و چهل ميليون تومان است
چگونه 24 ساعته کسب درآمد کنیم ؟
این سوالی بود که 10 سال پیش هر ساعت از خودم می پرسیدم ! درآمدی بدون وقفه بسازم که بتوانم ، اجاره خانه ، هزینه های اجاره ماشینم ، بنزین و خوراکم را بدهم حتی بتوانم پس انداز کنم.
امروز میخواهم بهترین روش کسب درآمد بدون وقفه در دنیا را بهت نشان بدهم. راز  یا گ
بعد از حروف الفبا به نظرم بهتر است سراغ ضمیرها برویم:
(ضمایر فاعلی)
 
شروع:   من ميشه: I : آی                 ما ميشه: we : وی             
تو ميشه: you : یو                   شما ميشه: you : یو
او (مذکر) ميشه: he : هی          آنها ميشه: they : ذِی
او ( مونث) ميشه: she : شی                                     
 
آن ميشه: it  : ایت
 
آن  ميشه: that   :  ذی
این ميشه: this  : ذیس
 
آنها ميشه: those :  ذوز
 
اینها ميشه: these : ذیز
کسب درآمد با اپلیکیشن Pi Network و ارز دیجیتال پی (پای) چیست و چگونه کار می‌کند؟
همه ما از زمانی که علم ریاضیات را یاد گرفتیم با عدد پی ∏ (تلفظ صحیح انگلیسی آن پای است) آشنا شده‌ایم. پی ( ۳٫۱۴ )یکی از اعداد جادویی ریاضیات است که کاربردهای زیادی در محاسبات مثلثات ریاضی دارد.
ایردراپ نیز به معنای تقسیم ارز دیجیتال رایگان بین مردم به مدت محدود برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با ارز مورد نظر می‌باشد. پس از جذب مخاطبان، ارز دیجیتال در صرافی‌های بین‌الم
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 میلیارد و 100 ميليون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9میلیارد و 100 ميليون تومان/7هفته * هزارتو:5 میلیارد و 650 ميليون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 میلیارد و 400 ميليون تومان/7 هفته * بنیامین:2 میلیارد و 700ميليون تومان/7هفته * جان دار: 1 میلیارد و 800 ميليون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 ميليون تومان /2 روز * ت
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 میلیارد و 100 ميليون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9میلیارد و 100 ميليون تومان/7هفته * هزارتو:5 میلیارد و 650 ميليون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 میلیارد و 400 ميليون تومان/7 هفته * بنیامین:2 میلیارد و 700ميليون تومان/7هفته * جان دار: 1 میلیارد و 800 ميليون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 ميليون تومان /2 روز * ت
۳۰آذر ۹۹ آخرین فرصت شرکت در دومین فراخوان طرح حمایت بنیاد سینمایی فارابی از تولید فیلم اقتباسی» است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، به‌دنبال اولین فراخوان این طرح که در بهار سال جاری به اجرا درآمد و نتایج آن در ماه شهریور، رسانه‌ای شد، اعلام شد این طرح با هدف ارتقای فیلمنامه‌نویسی اقتباسی در سینمای ایران، هر شش ماه یک بار به اجرا درخواهد آمد.
بر اساس این خبر، دومین فراخوان این طرح ابتدای آبان از سوی دبیرخانه طرح حمایت بنیا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

خدمات کامپیوتری سوگند کتاب و جزوه دانشگاهی clevers خاطرات زندگی یک نویسنده جالب های اینترنت و وب سریال ها - فیلم ها - متن ها بلاگی برای فایل ها تور های استانبول آموزش موبایل و کامپیوتر serveer