نتایج جستجو برای عبارت :

با پانصد ملیون چکار میشه انجام داد

امروز دکتر بهم گفت باید زودتر ازدواج کنی تا بتونی بچه دار شی. این یکم مذخرفه. تمام راه ذهنم درگیر بود. غمی که وجودم رو گرفت انقدر بزرگ بود که واسه یه لحظه حس کردم میتونم بزنم زیر گریه. ولی وقتی رسیدم خونه و مامان جواب آزمایش رو ازم پرسید با حالت مسخره بازی برگشتم بهش گفتم دکتر بهم چی گفت. گفتم این زندگی از من دیگه ادامه پیدا نمیکنه.
خب حالا گذشته از همه ی اینا واقعا من باید چکار کنم؟ میخونی آنه؟ میخونی آنه ماری؟ من باید چکار کنم؟ مطمئنم اگه نتو
امروز دکتر بهم گفت باید زودتر ازدواج کنی تا بتونی بچه دار شی. این یکم مذخرفه. تمام راه ذهنم درگیر بود. غمی که وجودم رو گرفت انقدر بزرگ بود که واسه یه لحظه حس کردم میتونم بزنم زیر گریه. ولی وقتی رسیدم خونه و مامان جواب آزمایش رو ازم پرسید با حالت مسخره بازی برگشتم بهش گفتم دکتر بهم چی گفت. گفتم این زندگی از من دیگه ادامه پیدا نمیکنه.
خب حالا گذشته از همه ی اینا واقعا من باید چکار کنم؟ میخونی آنه؟ میخونی آنه ماری؟ من باید چکار کنم؟ مطمئنم اگه نتو
امسال میخوام واس ماه محرم یه کار خیری کنم
خوب مقصد اول آمریکا 
سوالتون اینه که بریم امریکا چکار؟!
اره دیگ بریم کاخ سفید
کاخ سفید چکار کنیم‌؟!
خوب دیگ مخ برتر وارد میشود میریم امریکا کاخ سفیدو میکنیم حسینه هر کدومتون هم یه کاری به عهده بگیرید یکی ساندیس بده یکی کیک یکی هم .
 
تا هوش برتری دیگ خدا یار و نگهدارتان
چند سال پیش با یک فردی که تو میدان گمرک تهران (رازی) خرید فروش موتور می کرد گفت و گویی داشتم که به یک ترفند جالب در کاسبی شون پی بردم، شاید خیلی ها بدونند ولی گفتم شاید بعضی ها خبر نداشته باشند. 
تعریف می کرد که اگر فردی برای فروختن موتور سیکلت خودش به مغازه ما مراجعه می کرد با یک نگاه به موتورش متوجه میشدیم که مثلا می تونیم این موتور رو به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان بفروشیم، پس هر چقدر بتونیم کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان موتور رو
حضرت آیت ا. دستغیب(ره) می‌فرمودند: روز اول ماه که می‏خواستم شهریه طلاب را
واریز کنم، پول‌ها را شمردم و متوجه شدم که یازده هزار و پانصد تومان آن کم است. من
در بازار افراد ثروتمند آشنا سراغ نداشتم و اگر هم سراغ می‏داشتم بنایم بر آن نبود
که از کسی تقاضا کنم. در اتاقم تنها نشسته بودم؛ عرض کردم: خدایا! خودت می‏دانی بنا
ندارم به سوی غیر تو دست دراز کنم و حال هم امید و اطمینانم به توست. لحظاتی بیش
نگذشت که درب منزل را زدند. یک نفر برای حساب وجوهات
بعضی وقتا فکر میکنم به اینکه ميشه چند سال دیگه بشینم کنار یکی که فکر میکنه ته خطه و آخر دنیاست و دستاشو بگیرم بهش بگم:" عزیز جان گرفتاری من از این روز های تو بیشتر بود ولی غصه نخور همه چیز درست ميشه فقط توکل کن و صبر داشته باش " یا قراره همه چیز همینجوری بمونه یا بدتر شه .این روزا پر از تلاطمه برام . ح دستش خالیه و کلی هزینه داره پیش روش .تو شغلش به مشکل برخورده و هر چی تلاش میکنه برای بهبود وضعیت تغییری حاصل نميشه .
خودم سال سختی رو گذروندم . ر
برنامه ای برای زندگی موفق 
سلام دوستان 
لطفا اگه کسی پیشنهادی داره بگه 
راستش با این اوضاع دلار و رکود و تورم و نوسان نفسگیر 
دیگه حوصله ی نفس کشیدن تو ایران نمونده 
خیلیا دارن میرن
اونا که دستشون میرسه 
ما که نمیتونیم ، لطفا بگین چکار کنیم که بتونیم خودمونو نجات بدیم 
کلا یه برنامه برای موفق زندگی کردن 
برای شاد و آروم بودن 
شما برای کمک به خودتون چکار میکنید ؟
چند کاری که من خودم انجام میدم و حالم حداقل یه پله بهتر ميشه را برای شما می‌نویسم:
خواندن چند صفحه از یه کتاب
خواندن شعر
خواندن یه داستانک که حال خوب کن باشه
پیاده روی و قدم زدن
نگاه کردن حیوانات و بازی آنها
خلوت کردن و صحبت با خود
نوشتن در مورد حالمون که چرا بد شده و چطور می‌تونم اون را بهتر کنم
صحبت با یه دوست قدیمی
پرداختن به کاری که دوست داری (من خودم کار با کامپیوتر و نقاشی)
شما چکار می‌کنید که حالتون بهتر بشه؟ برام بنویسید
برای درمان ریزش ابروها و داشتن ابروهایی پرپشت چکار کنیم؟
موها و ابروها نقش زیادی در زیبایی چهره دارند. ریزش مو و ریزش ابرو یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند. در مطلبی کاربردی، نکته های جالبی درباره هرآنچه که باید درباره درمان ریزش مو بدانید بیان کردیم. خواندن آن مطلب اطلاعات بسیار مهمی به شمایی که مشکل ریزش مو و ریزش ابرو دارید می دهد. در این مطلب به طور اختصاصی درباره درمان ریزش ابرو می پردازیم. اگر فردی ابروهای خود
می خواستم با ماشین بپیچم داخل کوچه یک ماشین دیگر در حال بیرون آمدن از کوچه بود مجبور شدم کاملآ بایستم تا اون بیرون بیاد ناگهان درب های ماشینم باز شد و چند نفر سوار شدند من مات و مبهوت آنها را نگاه می کردم بعد از لحظاتی متوجه شدم سر کوچه ایستگاه تاکسی است و تعداد زیادی مسافر برای سوار شدن به تاکسی هایی که از راه می رسند با هم رقابت می کنند و تصور کرده بودند ماشین بنده تاکسی است و این چند نفر با عجله سوار شده بودندبنده به آنها گفتم ببخشید می خوا
نصب محیط توسعه VS Code 
به آدرس زیر برید و Visual Studio Code رو دانلود کنید.
فکر می کنم حجمش حدودا 50 مگ باشه:
کلیک
 
نصب اکستنشن های لازم روی VS Code
بعد از اینکه VS Code  رو نصب کردید واردش بشید و دکمه های Ctrl+Shilt+`  رو همزمان بزنید!
دقیت کنید که منظورم از دکمه ی ` همون دکمه ی بالای tab هست !
خب. 
بعدش از اینکه سه تا دکمه روز زدید منویی شبیه عکس زیر باز ميشه:
کلیک
متن زیر رو کپی کنید و داخل اون منو منتق کنید. همین.
با این کار ابزار های خوبی روی Vs Code اضافه ميشه که روند کا
سلام دوستان !
امروز ، ترفندی رو آموزش خواهیم داد تا برنامه مون تا هروقتی که بخوایم ، باز بمونه . چون اگر کدها رو ذخیره و تست میکردید ، متوجه میشدید که بلافاصله بعد از عمل کردن به آخرین کد ، برنامه بسته ميشه . اما راه حلش چیه ؟ چکار باید بکنیم؟
توصیه میکنم ادامه مطلب رو از دست ندید !
ادامه مطلب
مادر پیر سارا پانصد میلیون چک کشیده [نمیدانم چرا ولی حتما ربطی به سارا دارد] و حالا برای پرداخت آن دچار مشکل شده‌اند. مادر پیر را به زندان می‌اندازند. سارا عذاب وجدان میگیرد و در به در به دنبال پول می‌دود تا اینکه تصمیم می‌گیرد از سعید، دوست‌پسر آیدا، کمک بگیرد. سعید ثروتمند و خفن است و پانصد میلیون برای‌ـش چرک کف دست است! البته به همان نسبت آدم پست و رذلی هم هست. [نکته اخلاقی تا اینجا: دوست‌پسر پول‌دار انتخاب نکنید.] سعید چک پانصد میلیونی
۱. خودتان را چند دقیقه معرفی کنید؟ 
۲. خودتان را در یک کلمه چطور توصیف می‌کنید؟ 
۳. این موقعیت شغلی را به نسبت دیگر موقعیت‌هایی که درخواست کرده‌اید، چگونه مقایسه می‌کنید؟ 
۴. سه مورد از نقاط قوت و ضعف خود را نام ببرید؟
۵. چرا می‌خواهید در اینجا کار کنید؟
۶. اگر الان شاغل هستید چرا می‌خواهید شغل فعلی خود را ترک کنید؟
۷. در چه چیز های مهارت دارید؟
۷. تجربه کاری کجا و چقدر دارید؟
۸. اگر می‌توانستید با هر شرکتی کار کنید، دوست داشتید کجا کار کنید
الکسا یا الکسا اینترنت یک وبسایته که بر اساس محبوبیت و ترافیک،‌ سایت های اینترنتی رو رتبه بندی میکنه. این رتبه بندی میتونه روی اعتبار اون سایت اثر خاصی بذاره. مثلا ممکنه یک نفر بخواد توی سایت شما تبلیغ بذاره. قبل از این کار حتما میره و رتبه الکسا شما رو چک میکنه. این رتبه هم رتبه جهانی الکسا سایت هست و هم رتبه کشوری الکسا برای سایت.
برای سایت های ایرانی رتبه الکسا ایران خیلی مهمه. این رتبه از عددی حدود ۷۰-۸۰ هزار شروع ميشه و با بهبود وضعیت سایت
اولین سوالی که افراد سرمایه دار می خواهند برای خودشان کار کنند. پرداختن به این موضوع که با 500 میلیون چیکار ميشه کرد؟ قطع به یقین ساعت های زیادی را برای صحبت و م کردن می طلبد.
اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیاد اهل ریسک کردن نیستید و مدت زیادی است که به دنبال راه اندازی یک کار جدید هستید و اخبار هر روزه دنیای اقتصادی را هم بررسی می کنید. 
نگران و واهمه دارید که چطور می توان بهترین کار با 500 میلیون را شروع کرد بهتر است بدانید تنها کمک کنند
روز جمعه وقتی برنامه ای نداشته باشی می تونه صرفا به استراحت بگذره . وقتی برنامه از قبل نوشته شده ای برای این روز داری ، اصلا آدم نمی فهمه چطور تموم ميشه.
من بطور معمول سر رزدن به پدر و مادر و خانواده را در برنامه روتین خودم برای این روز قرار می دهم. چیزی که برام مهمه اینه که حتما مطالبی هم بنویسم. نوشتن به من آرامش خاصی می دهد. وقتی می نویسم حس می کنم هستم. قبلا عادت داشتم در دفترچه می نوشتم ولی تصمیم گرفتم در وبلاگ بنویسم. اینکه با افراد مختلف در
صبح های یکشنبه اسکوئیلر طومارهای بلندبالایی با خود می آورد، برای حیوانات می خواند و اعلام می کرد میزان تولید محصول در مزرعه تا پانصد درصد افزایش یافته است! حیوانات دلیلی نمی دیدند که حرف او را باور نکنند، خصوصا که حالا خیلی دقیق به خاطر نمی اوردند اوضاع قبل از شورش چگونه بود.حیوانات احساس می کردند به غذا نیاز دارند نه به این اعداد و ارقام و آمارها.
"۱۰۲ متری فول"
منطقه پنج تهران بلوار اباذر
 
نوساز❗
 
۲ خواب خوش نقشه
 
سالن پرده خور با نورگیری عالی
 
کف سرامیک درجه A
 
لوکیشن بسیار عالی
 
چشم انداز فوق العاده
 
قرارداد ۱۵ ماهه بسته میشود بدون افزایش قیمت‼❗
 
متراژ بالا و خوش قیمت در منطقه اباذر
 
واحد بی نظیر مناسب زوج
 
قابل تبدیل میباشد❗
 
ودیعه: ۳۰۰ مليون
اجاره: ۲ مليون
تبدیل->
ودیعه: ۳۲۰ مليون
اجاره: ۱/۵۰۰
 
*فایل های مشابه و متناسب با بودجه شما موجود میباشد*
مشاور و کارشناس منطقه: زی
سلام. شاید مسخره به نظر برسه اما یه مهمونی خیلی بزرگ و مجلل با کارت دعوت از دوستان و آشنایان و کاسبای محل و خلاصه هر کس دیگه ای که می شناسمشون ترتیب می دم (که بیایند همه) و ازشون میخوام حلالم کنن اگه بدهی دارم می دم ، نصیحتم رو می نویسم و می خونم توجمع، سعی می کنم اشخاصی که واسم مهمن رو از ته دل به آغوش بکشم بعدشم می رم زودتر یه قبر می خرم با سنگ و ترتیب مراسم ترحیمم می دم و زود توبه می کنم
عامل واردات ذرتهای برزیلی آلوده؟
امیر خجسته گفت: پانصد هزار تن ذرت آلوده در سه سال گذشته توسط دو شرکت دولتی وارد کشور شد ، وی افزود: دویست میلیارد تومان اعتبار ، سه سال زمان و ۷/۰۰۰ کامیون سنگین برای از بین بردن ذرت آلوده برزیل مورد نیاز است.
امیر خجسته گفت: ذرت برزیل از همان اول که وارد کشور شد آلوده بوده است. وی ادامه داد: بهتر است بدانید که حجم ذرت آلوده بر اساس شماره های اعلام شده توسط دستگاه ها صدوچهل و پنج هزار تن بوده است ، اما پیگیری ها
نه. نباید. نباید حتی از شعاع پانصد متری اش بگذری. نباید یک لحظه، فقط یک لحظه احتمال برود که تو را دیده است. اصلش تو را برای دیده نشدن آفریده اند. ببیندت که چه بشود. که اوقاتش تلخ شود؟ که راهش را کج کند؟ که احساس نا امنی کند؟ که کلا اتفاقی نیفتد؟
راستی نکند واقعا کلا اتفاقی نیفتد. هیچ وقت هیچ اتفاق خاصی نیفتد. تا انتهای نامعلومش همین طور پیش برود.
انفاق کردن چه اثراتی در زندگی فرد انفاق کننده دارد
جواب فعالیت:
انفاق راهی برای مبارزه با خصایص و ویژگی های منفی(حرص و آز)است و خداوند به افراد انفاق دهنده به بهترین وجه پاداش می دهد. باعث برکت زندگی و رونق کسب و کار می شود و باعث آرامش روحی و معنوی فرد انفاق کننده می شود.
مطلب مرتبط:
شخصی از انصار (مسلمین مدینه) به حضور امام حسین (علیه السلام) برای درخواست کمک مالی آمد و تقاضای کمک کرد. امام حسین (علیه السلام) فرمود:‌ای برادر انصاری آبرو و شخصیت
با نوازش های نور خورشید چشم باز می کنم و با یه لبخند روز تعطیلم رو شروع می کنم.
صدای پرنده ها که مستانه میخونن،مستم میکنه و تا نونوایی مستانه قدم میزنم.
یه صبحونه ی دلچسب میخورم و بساط نقاشیم رو تو بالکن پهن میکنم.
با عشق نقاشی میکنم و گربه ی عزیزم،Leo، کنارم بازی میکنه، بالاخره پرتره ام تموم ميشه، با عشق نگاش میکنم و امضا میکنم: Nelii
وسایلم رو جمع میکنم و لئو رو می بوسم و با هم به آشپرخونه میریم. 
بادمجان ها رو کباب میکنم و همزمان شادمهر عزیز میخو
سوار تاکسی شدم. هميشه اولِ راه کرایه را حساب می کنم. جنگ اول بِه از غرولند و نیتی آخر. دلیل دیگرم هم این است اگر پول خرد لازم داشته باشد کارش راه بیفتد. راه همیشگی بود و کرایه مشخص. راننده پانصد تومان اضافی تر می خواست. ندادم. ترمز زد. پیاده شدم. دو ثانیه بعد سوار تاکسی دیگری بودم که نذر داشت امروز کرایه نگیرد. گفت کارگر است. این دومین باری بود که سوار ماشینی می شدم که به عشق ائمه مسافر جا به جا می کرد.
به قول آقای فاطمی نیا اینا از اسراااره آق
دلم گرفته نمی دونم چیکار کنم هرکاری میکنم که این افکار مزاحم را از ذهن بیرون کنم.تا بیام فکرم رو مشغول درس یا کاری کنم به فکر س   ک      س و نی که می شناسم و ج     ق میزنم نمی دونم چکار کنم .
 
 
 
برای این راه حل نمی دونم چیکار کنم . باید یک فکر اساسی کنم وگرنه زندگی دنیا و آخرتم از بین می رود.ای خداوند قادر و شکوه مند به این بنده حقیرت کمک کن . دارم به زندگیم گند می زنم .بنده سرتا پا تقصیرت
 
 
کسی از دوستان هست راه حلی داشته باشه لطفا منو کمک ک
‍ ⭕️ پولدارها چکار میکنند؟!
☑️ تام کارلی، محقق آمریکایی برای مدت ۵ سال، عادات روزانه ۲۳۳ پولدار و ۱۲۸ فرد با وضع خراب مالی را دنبال کرد و کتاب پرفروش Rich Habits را نوشت.
او در این کتاب ۲۰۰ رفتار مشترک میان پولدارها را شناسایی کرده و توضیح می‌دهد که عادات روزانه پولدارها و غیرپولدارها به شدت متفاوت است و با توجه به عادات روزانه یک شخص می‌توان وضعیت مالی‌اش را پیش‌بینی کرد.
♨️ او در مورد این طبقه پولدار که درباره‌شان تحقیق کرده نوشته: "جالب
ویروس کرونا حدود یک ماه است که در سراسر جهان شیوع پیدا کرده و بیش از ۳۷ کشور را درگیر کرده است، از آنجا که هنوز درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد بهترین راه پیشگیری به این بیماری رعایت نکات بهداشتی است. در ادامه چند نکته مهم بهداشتی را می‌خوانید.
۱- دست‌ها را مرتب با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه بشویید.
۲- اگر آب و صابون ندارید از ضد عفونی کننده‌های حاوی الکل استفاده کنید.
ادامه مطلب
 
مثل هميشه و البته با ضعفی که این بیماریِ انگار تمام نشدنی دوباره در پاهایم نشانده، مسیر پیاده روی تقریبا بیست دقیقه ای را کشان کشان شروع میکنم. از استرس اینکه در راه باز بالا بیاورم تهوعم بیشتر میشود و وارد یک سیکل معیوب "نکند بدتر شود و بدتر می شود" میشوم. سعی میکنم به چیز دیگری فکر کنم.
یک سری افکار پس زمینه ی ذهن آدمی نقش می بندد و در هر شرایطی کم یا زیاد خودی نشان می دهد. انگار که آدم آغشته شده باشد به آن. آمیخته اش شده باشد. و منِ آ
شرکت فرش سجاده ای پاریس
تولید کننده تخصصی فرش سجاده ای مساجد و فرش محرابی مسجد
محصولات تولیدی شرکت فرش سجاده ای پاریس به شرح زیر می باشد :
فرش سجاده ای محرابی مسجد 440 شانه تراکم 750 مناسب جهت سجاده نماز مدارسفرش سجاده ای محرابی مسجد 500 شانه تراکم 800 با دو کیفیت نخ - مناسب برای سجاده نماز مدارس و مساجد کم رفت و امدفرش سجاده ای محرابی مسجد 500 شانه تراکم 1000 *** پرفروشترین مورد - مناسب برای مساجد و نمازخانه ها در انواع متراژ هافرش سجاده ای محرابی مسجد 50

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

mamad blog مهاجرت و اقامت ترکیه خودشناسی_روانشناسی اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها ایمان دانلود درس pdf علوم تربیتی و روانشناسی تحقیقات علمی دانش آموزی و دانشگاهی بهترین های روز دنیا نمایندگی لپ تاپ دل در کرج