نتایج جستجو برای عبارت :

اولترا سورف

گلکسی S21 اولترا می‌تواند جایگزین مناسبی برای سری گلکسی نوت باشد؟
در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره پایان عمر گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ منتشر شده و در حالی که یکی از مقامات این کمپانی کره‌ای از معرفی گلکسی نوت ۲۱ در سال آینده میلادی خبر داده، شاید گلکسی نوت ۲۰ آخرین محصول از این سری باشد. با این حال مدیر بخش موبایل این کمپانی اعلام کرده محصولات بیشتری سال آینده از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند که یکی از آن‌ها احتمالا گلکسی S21 اولترا خ
سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G، فلگ شیپ کیلر (قاتل پرچمدار) سال 2020
از اصطلاح فلگ شیپ کیلر برای گوشی‌هایی استفاده می‌شود که تمامی و یا اکثر ویژگی های گوشی فلگ شیپ را داشته، اما قیمت نسبتا پایین‌تری دارند. درست مانند داستان یک پادشاه و برادرانش، سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G که در مورد قبل به عنوان فلگ شیپ 2020 معرفی شد، به عنوان بهترین گوشی سال، مانند پادشاه قصه‌هاست که برادرش، سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G، در رقابتی تنگاتنگ قصد برکنار کردن او را دارد! در
 
جدیدترین رندرهای خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ منتشر شدند
 
جدیدترین رندرهای گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا پرچمداران جدید سامسونگ را از زوایای جدید و رنگ های متنوع نمایش می دهند.
بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، گلکسی اس 20 و مدل پلاس نمایشگر 2.5D داشته و لبه های نمایشگر مدل اولترا خمیده خواهد بود. در تصویر زیر گلکسی اس 20 در رنگ آبی ابری (Cloud Blue) نمایش داده می شود:
اولین بار به این رنگ در خبر قاب های رسمی خانواده گلکسی اس 20 اشاره شد که در آ
بیتکوین رایگان از سایت سورف clixcoin
دریافت روزانه 1000 تا 1200 ساتوشی
دارای سورف اتوماتیک
حداقل برداشت 40000 ساتوشی
قابلیت زیرمجموعه گیری
کمیسیون زیرمجموعه ها تا 50 درصد
 
برای ورود و ثبت نام در این سایت روی بنر بالا کلیک کنید
 
 
 
ادامه مطلب
سونی در حال آماده شدن برای رونمایی از
جدیدترین گوشی های خود می باسد.محصولاتی که تا به امروز اطلاعات زیادی از آنها فاش نشده
و چیز زیادی در موردشان نمی دانیم.با این حال پیش بینی می شود که این شرکت هفته
آینده از دو تلفن هوشمند اکسپریا C5 اولترا
و اکسپریا
M5 رونمایی کند. حالا اطلاعاتی در وب‌سایت
روسی
Hi-tech@mail.ru منتشر شده که علاوه بر افشای تصاویری از
این دو گوشی، برخی ویژگی های احتمالی آنها را نیز فاش کرده است.

ادامه مطلب
هر مشخصه‌ای که حدس بزنید را می‌توانید در سری گلکسی اس 20 پیدا کنید. آن‌ها از پردازنده اسنپدراگون 865، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم، بلوتوث 5، وای فای 6 و … پشتیبانی می‌کنند. هر یک از این گوشی‌ها به صورت پیش‌فرض دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا است. شما با پرداخت هزینه بیشتر، می‌توانید نسخه‌های پلاس و اولترا را با حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت هم خریداری کنید؛ در این صورت، رم نسخه اولترا به 16 گیگابایت افزایش می‌یابد.
 
 
 
 
 
سامسونگ ممکن است قبل از پایان دادن به سری گلکسی نوت از آخرین مدل این سری رونمایی کند، اما این اولین باری نیست که درباره پایان یافتن خط تولید این گوشی‌ها اخباری می شنویم. 
 
قبل از اینکه سامسونگ به این مجموعه پایان دهد، ممکن است سال آینده حداقل یک گلکسی نوت به بازار عرضه کند. رسانه کره‌ای ET News گزارش داده است که سامسونگ ممکن است سال آینده یک گوشی از سری گلکسی نوت که احتمالا گلکسی نوت 21 است، به بازار عرضه کند.
 
این اولین بار نیست که می ش
مدل های تاپ تشک رویاتشک رویا از سال ۱۳۶۳ در قم شروع به فعالیت خود کرد. امروز بعد از نزدیک به ۳۵ سال رویا یکی از مطرح ترین برندهای تشک در ایران است. رویا خود را بزرگترین تولید کننده تشک در خاورمیانه می داند و شعار رویا هم رتبه رقبای جهانی” را در سایت خود منتشر کرده است.    دارنده نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران    دارنده گواهینامه ISO ۱۰۶۶۸-۲۰۱۰ تأیید ارزش برند/ از سوی اتحادیه اروپا/ ICS Group    دارنده گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴-۲۰۱۰ رضایت
سامسونگ قصد دارد ماه آینده میلادی از گوشی های گلکسی اس 20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی کند. در هفته های اخیر شاهد افشاگری های زیادی در رابطه با این گوشی های هوشمند بودیم.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 20
مشخصات کامل این گوشی هوشمند به شرح زیر است:

صفحه نمایش: 6.2 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با رزولوشن 1440 × 3200 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 – رفرش ریت 120 هرتز
وزن: 164 گرم
چیپست: اگزینوس 990
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
دوربین اصلی: 12 + 64 + 12 مگاپیکسلی و امکان فیل
اینم برنامه یا همون چیت بانی هاپ که دنبالش بودین.
 
نکته!
در ۹۰%سرورا یا بهتره بگم اونایی که آنتی چیت قوی(اسمک اولترا)دارن بن میکنه.
اگر میخوایین بن نشین ۳ تا بانی برین ول کنید دوباره ۳ تای دیگه برین و همین کارو دوباره تکرار کنید.
توجه!
دکمه پرشتون بزارین روی spac تابهتر بتونید برین.
 
               دانلود با عضویت در کانال تلگرام ما
 
رمز فایل : IRAN-CS
حجم: 200K
معرفی عطر ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل مردانه
عطری گرم محصول برند ژان پل گوتیه که در سال 2015 معرفی و عرضه شد. این عطر فرانسوی که رایحه ای شرقی فوه دارد بسیار محبوب آقایان است. عطری بسیار خوشبو، خاص که فقط مختص آقایان سخت پسند و جذاب و خوش استایل است.
الترا میل را اینگونه توصیف می کنند:
الترا میل ، حد نهایی بوی خوش مردی است عیاش و ثروتمند که می توان عاشقش بود. ادو تویلت اینتنسی با بویی تند و تیز، نشانگر رویارویی قاطع بین قدرت و لذت است. وحدت وسوس
قیمت آیفون نسل جدید آیفون ۱۱ از ۶۹۹$ شروع خواهد شد و در مدل pro max به قیمت ۱۰۹۰$ به فروش خواهد رسید
مهمترین خصوصیات از ایفون ١١ :
 در دوسایز ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی طراحی شده / پشت گوشی از گلس و سایر بخش‌ها از آلومینیوم ساخته شده و رنگ سبز میانه شب برای آن تعریف شده / ۱۵ درصد بهینه سازی انرژی دارد / تراشه A13 Bionic دارد / محاسبه ۱ تریلیون محاسبه در یک ثانیه روی گوشی جدید /  نصب بهترین یادگیری ماشین» روی گوشی هوشمند/  ۴ ساعت بیشتر از آیفون ایکس اس و ۵ ساعت
 
 
یک سایت مناسب برای بازدید خودکار (سورف)
روش کار:
مرور خودکار وبسایت ها
می تواید از طریق سیستم "بازدید خودکار" به کسب امتیاز بپردازید. در این روش مرورگر شما وب سایت دیگر اعضای سایت را به طور خودکار باز می کند و به ازای هر وبسایت در هر دقیقه، شما یک امتیاز دریافت می کنید. هر یک امتیاز شما معادل خواهد بود با یکبار بازدید از وب سایت شما توسط دیگر اعضا برای شروع:
مطمئن شوید که تولبار الکسا برروی مرورگر شما نصب شده است
وبسایت (های) خود را در صفحه مد
مقایسه تشک های طبی و فنری
خواب یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر انسانی می باشد و به عنوان یکی از مهم ترین معیار های سلامتی برای انسان مطرح می شود.
تشک استاندارد و مناسب بدون شک از اولین عواملی است که به صورت مستقیم در روند خواب افراد تاثیر میگذارد.
شناخت انواع تشک و نحوه عملکرد آن ها بدون شک به انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد کرد.در این مقاله به دو نوع از محبوب ترین تشک های موجود در بازار ایران یعنی تشک های فنری و تشک های طبی پرداخته ایم.
تشک فنری
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟
دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .
پیپ به زبان خیلی ساده :
پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .
این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانیات را ندارد. با مصرف دخانیات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب
اوه ، خانم ! این روش براق است . تقریبا برای من خیلی براق است. Antonio Cosmetics Organical Certified Highlighting Blush in Cheek Crush (42 دلار) یک دسته کوچک موسیقی جاز دو به یک است. شما یک تخته پخته شده و هایلایت را در یک تابه جاذبه دریافت می کنید ، و با دیدن اینکه چگونه در ایتالیا و همه آن ساخته شده است (سرزمینی که بهترین پودرهای پخته شده زنده می شوند) ، امیدوارم که گونه های من را عاشق کند . اما افسوس که من فقط نمی توانم با لرزش شدید و رنگدانه محدود آویزان شوید.
آنتونیم برجس
هنوز بسیاری از کاربران علاقه‌ای به خرید محصولات تولید کشور چین ندارند. با وجود این دیدگاه، نمی‌توان از قیمت مناسب آن‌ها چشم پوشی کرد. گوشی‌های هوشمند چینی هم اکنون سهم بالایی در بازار جهانی دارند، چرا که نسبت به هزینه دریافتی از خریداران، امکانات مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. این شرکت‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و نوآوری‌های زیادی در محصولات آن‌ها به چشم می‌خورد. هوآوی، اوپو و شیائومی در رده بهترین تول
از تلویزیون های پرفروش در بازار می توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که قابلیت QLED
هم در آنها وجود دارد. با این حال در حال حاضر تلویزیون های مدل NU8000 که
برخی 55 اینچی و بعضی دیگر 75 و 85 اینچی هستند، بیشتر مورد استفاده قرار
گرفته اند. از ویژگی های بسیار خوب این سری از تلویزیون های سامسونگ می توان به وضوح
تصویر و البته رنگ ها اشاره کرد. گفتنی است که  تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ و حتی اندازه
های بزرگتر از بهترین های سری NU8000 هستند که البته لبه
گلکسی S21 سامسونگ بدون شارژر
اپل با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲ تصمیم به حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها گرفت. پس از مدتی گزارش‌ها به حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 اشاره کردند و حالا تاییدیه‌ای در برزیل دوباره از چنین موضوعی خبر می‌دهد.
اگر به دنبال خرید یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ یا دیگر گوشی‌های موجود در خط تولید اپل مانند آیفون ۱۱، آیفون XR و نسل دوم آیفون SE باشید، باید برای آن‌ها به صورت جداگانه آداپتور بخرید. حالا ظاهرا سا
طراحی خمیده تلویزیون های ال ای دی، گرایشی است که بسیاری از سازندگان تلویزیون جذب آن شده اند تلویزیون های خمیده، طراحی ظریف و فریم های باریکی دارند و توجه هر کسی را به خود جلب می کنند. ظاهر شیک و مدرن این تلویزیون های خمیده باعث شده است تا بسیاری از افرادی که قصد خرید تلویزیون را دارند، با وجود قیمت بالای این محصولات به خرید آن تمایل داشته باشند. اما عده ای هم معتقدند دلیلی وجود ندارد تا برای یک طراحی متفاوت چند میلیون تومان بیشتر هزینه کنیم.
در ابتدامشخصات فنی این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم:

مشخصه فنی
گکلسی اس 10 پلاس
پی 30 پرو

ابعاد
157.6 در 74.1 در 7.8 میلی‌متر
158 در 73.4 در 8.4 میلی‌متر

وزن
175 گرم
192 گرم

جنس بدنه
جلو با شیشه محافظ Corning Gorilla Glass 6
جلو با شیشه محافظ Corning Gorilla Glass 5
فریم آلومینیومی
شیشه از نوع Aluminosilicate Glass
فریم آلومینیومی

اندازه نمایشگر
6.4 اینچ
6.47 اینچ

نسبت نمایشگر به بدنه
88.9 درصد
88.6 درصد

رزولوشن
1440 در 3040 پیکسل
1080 در 2340 پیکسل

تراکم پیکسل
522 پیکسل بر اینچ مربع
398 پیکسل بر اینچ م
سردرگم نشوید. یکی یکی پیش می رویم و خواهید دید که کار با این ۵۰ سایت روزانه ۱ ساعت زمان می برد. سایت هایی که در این پست معرفی می شوند امکان سرمایه گذاری و کار های جانبی مانند خرید سهام دارند ولی بدون سرمایه گذاری نیز شما می توانید از هر کدام بیش از ۵۰۰ تومان کسب کنید. ۲۵۰۰۰ تومان برای ۱ ساعت آنقدر ها هم بد نیست. مخصوصا اگر کاری که انجام می دهید بیشتر تفریح باشد تا کار.
 
توجه: از سرمایه گذاری، اجاره زیرمجموعه خودکار، خرید سهام و این قبیل کارها در
سلام دوستان گرامی ،
سایتی که اینجا معرفی کنم ،سایت CoinPayu ،از جمله سایت های معتبر و امن(ورود دو مرحله ای) کلیکی(سورف اد) می باشد که شما با کلیک کردن برروی لینک تبلیغات (حتی بدون مراجعه به صفحه تبلیغ) از طریق پنل کاربری، پس از گذشت چند ثانیه مقداری بیت کوین رایگان دریافت می کنید .این سایت علاوه برنمایش تبلیغات،از طریق آفرها(نصب اپلیکیشن و .) نظرسنجی ها، به کابران خود نیز بیت کوین پرداخت می کند.
طراحی سایت بسیار جذاب و ساده می باشد ، شما می توانید
 
طی چند سال گذشته دوربین گوشی‌های هوشمند گام‌های بزرگی برداشته‌اند. در حال حاضر حتی گوشی‌های میان‌رده هم از فیلم‌برداری ۴K و حالت شب بهره می‌برند و با نگاه به گوشی‌های پرچم‌دار، این پیشرفت بیشتر احساس می‌شود. اگرچه پیش‌بینی وضعیت دوربین انواع گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱ کار سختی است، اما در ادامه قصد داریم انتظارات خود را از دوربین گوشی‌های هوشمند سال جاری میلادی مطرح کنیم.
افزایش استقبال از فیلم‌برداری ۸K
 
در سال ۲۰۲۰ تعدادی از گوشی‌ه
اگرچه همه ما انتظار داشتیم که سامسونگ نسخه گلکسی اس ۱۱ را بعد از گلکسی اس ۱۰ معرفی کند، معرفی گلکسی S20 سامسونگ همه مخاطبان و مشتریان بازار را شگفت زده کرد. اگر چه این جهش شرکت‌سامسونگ کمی برای مشتریان و مخاطبان آنها گیج کننده بود، اما دلایل خوبی هم برای این ارتقاء نابهنگام وجود دارد. در واقع خرید گوشی اس ۲۰ سامسونگ شما را برای اولین بار صاحب یک گوشی با تکنولوژی ۵G می کند. از طرف دیگر امکان استفاده از تکنولوژی فوق‌العاده فیلمبرداری و دوربین ر
پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی پوست
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 117حجم فایل: 4999قیمت: 30000 تومان
بخشی از متن:آناتومی و فیزیولوژی پوستلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : .pptx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 117 اسلایداهداف جلسهآشنایی مختصر با آناتومی و فیزیولوژی پوستبررسی و شناخت بیمار مبتلا به اختلالات پوستیاپیدرمکراتینوسیت ها: سلول های زنده در حال تقسیم مداوم ـ روی آنها با سلول ها
 
کمپانی‌های گوشی موبایل در دنیا چند سالی است که طرح‌های مفهومی متفاوتی را با هدف بهبود و بهینه کردن گوشی های هوشمند خود ارائه می‌دهند. مدتی است که در دنیای ساخت این مدل‌های مفهومی حذف لبه‌ها از نمایشگر ترند شده و بسیاری از کمپانی‌ها به این سمت روی آوردند. در این میان شیائومی نیز به عنوان برندی پیش گام در ارائه این دست از طرح‌های مفهمومی شناخته می‌شود. اخیرا شیائومی طرحی را ارائه داده که لبه‌های نمایشگر کاملا حذف شده و با نام آبشاری شن
در این مقاله  می خوانیم:
خرید تلویزیون ارزان از بانه بدون سفر به بانه
معرفی بهترین تلویزیون های زیر 5 میلیون تومان
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد حس نشاط و تنوع در زندگی، تعویض لوازم خانگی قدیمی است. خرید تلویزیون می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد این حس باشد. با خرید تلویزیون جدید، افراد خانواده از نو به دور هم جمع شده و با تماشای فیلم یا مسابقات ورزشی در نمایشگر بزرگ تلویزیون، هم از تماشای فیلم و هم از حس خوب صمیمیت بیشتر در خانواد
معرفی ارزان ترین LEDهای سال 98
خرید  تلویزیون یکی از هیجان انگیزترین قسمت های خرید لوازم خانگی است. تلویزیون های LED با کیفیت ها و برندهای گوناگونی به بازار عرضه شده اند و با وجود شباهت هایی که بین آنها وجود دارد، هریک ویژگی های متفاوتی دارند. در این مقاله به معرفی بهترین تلویزیون های LED بر اساس قیمت در سال 98 میپردازیم. قیمت حدودی مدل های معرفی شده در محدوده 3 تا 11 میلیون تومان است.
تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 55NU7950، معروف و کاردرست!

این تلویزیون
سایت picoclix پیکو کلیکس یک سایت کلیکی است که در سال 20 شروع به فعالیت
کرده است به گفته کاربران مدیر این سایت یک ایرانی است و تا الان هم کسی
با سایت مشکل نداشته و سایت به صورت درست پرداختی داشته است.
خلاصه وضعیت سایت picoclix
وضعیت: مشکوک Waiting
کمترین مقدار سرمایه گذاری: $0 دلار
کمترین مقدار برداشت: $2 دلار
حساب ها: Payeer, Cryptocurrency Wallet, PerfectMoney
معرفی و بررسی سایت picoclix
شما در این سایت به صورت رایگان می
توانید کسب درآمد کنید هر کلیک $0.004 دلار و کلیک های زیرمجموع

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

روز نوشته‌های من ترفندهای کامپیوتری دامپروری ایران emenguard آکادمی عربی مهدی ترابی ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری وبلاگ برزخ تکریت ( انتهای کانال ... ) دستگاه حضور و غیاب قلم قم دامنه دوّم ZaViraGames