نتایج جستجو برای عبارت :

انشاه کودکان من سلیمانی ام

أشار إمام جمعة بغداد سماحة آیة الله المجاهد السید یاسین ال، فی مقابلة مع مجلة "مجتمعنا " إلى السمات الاخلاقیة والجهادیة للشهید الفریق الحاج قاسم سليماني ودوره فی مواجهة داعش والعصابات الارهابیة التی ارادت الدمار للمنطقة مبینا ان الشعب العراقی یشعر بالیتم بعد رحیل الشهیدین سليماني والمهندس.
ادامه مطلب
 در تعریف کودکان کار آمده است؛ کودکی که به صورت مداوم از او کار کشیده می‌شود. حمایت از کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد دغدغه‌مند به خصوص ساکنین کلان شهرهاست. چطور می‌توانیم از کودکان و خیابان در ایران حمایت کنیم، آدرس مدرسه کودکان کار و انجمن حمایت از کودکان کار را در اختیارشان قرار دهیم. در این یادداشت ما به شما خواهیم گفت که چگونه به کودکان کار کنیم.
ادامه مطلب
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
خوردن ناخن یکی از مشکلاتی است اغلب کودکان در برهه ای از زمان به آن دچار می شوند و عده ای ممکن است به مدت طولانی درگیر آن شوند. این مشکل در کودکان می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم چند علت ناخن جویدن کودکان را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
شاید تا به حال درباره الهیات کودکان چیزی نشنیده باشیم
در حالی که آموزه های دینی اسلام به وفور در مورد کودکان سخن گفته است.
این موضوع به طور منظم و مدون در الهیات جدید مسیحی شکل گرفته و آثاری را به خود اختصاص داده است.
به نظر می رسد الهیات کودکان  دیدگاه دین درباره کودکان و نیز دیدگاه کودکان درباره دین باشد. این که خداوند در آموزه های دینی چه جایگاهی برای کودکان قایل است و درباره آنان چه وظایفی را برشمرده است؟ علاوه بر این کودکان در مورد خدا و
کودکان از چیزهای زیادی می‌ترسند و گاهی اوقات کمک کردن به آن‌ها برای غلبه
بر ترس‌هایشان، برای والدین سخت می‌شود. ترس در کودکان می‌تواند بر روی
حالات روحی و اعتماد به نفس آن‌ها تأثیر منفی بگذارد. بعضی از این ترس‌ها
طبیعی هستند و با بزرگتر شدن کودک از بین می‌روند، ولی بعضی از انواع ترس
در کودکان ممکن است تا سالیان سال در آن‌ها باقی بماند.
ادامه مطلب
شاید سخت باشد در ایام شیوع کرونا کودکان خردسال را متقاعد کرد که دائم دست شان را بشویند، و این شستن را حدود شصت ثانیه ادامه دهند تا ویروس‌های احتمالی از بین بروند. اما به کمک این مُهرهای منقش به شکلک کرونا که والدین بر روی دست کودکان‌ استمپ می‌زنند، به کودکان بهانه ای به دست می دهد تا با ذوق و شوق برای شستن دستانشان با صابون اقدام کنند و مهر منقوش ویروس را پاک شود.
امروزه فقدان و عدم اعتماد به نفس کودکان به امری عادی بدل شده . وجود اعتماد به نفس کاذب و اعتماد به نفس پایین میتواند به یک تندازه به افراد و به خصوص در کودکان آسیب زننده باشد . به شکل کلی مشکلات مرتبط با اعتماد به نفس یکی و دو تا نیستند و نبود و عدم اعتماد به نفس در نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان میتواند تمام زندگی این افراد را درگیر کند و تحت فشار قرار دهد اما این عتماد به نفس چیست ؟ چه عواملی میتواند روی افزایش یا کاهش اعتماد به نفس افراد به
والدین به کودکان خود یاد می دهند باید از برخی چیزها بترسند و در مقابل خطرهای خاصی احتیاط کنند، مانند آتش یا رد شدن از خیابان. در این مثال ها اضطراب می تواند برای شما مفید باشد زیرا کمک می کند کودک از آسیب دیدن مصون بماند. با این وجود کودکان ممکن است از اشیا و موقعیت هایی ترس داشته باشند که اصلا نیازی به ترسیدن ندارد و بزرگترها آن را تهدیدکننده نمی دانند.

ادامه مطلب
دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج 
 
آدرس : کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11تلفن : 34497920 - 026
 
دکتر فدرا یوسف پور
دندانپزشکی کودک و نوجوان
دندانپزشکی کودکان در کرج
دندانپزشکی اطفال در کرج
دندان پزشکی تحت بیهوشی کودکان
دندانپزشک کودکان
دندان کودکان 7 ساله
پزشکی کودکان کرج
متخصص دندانپزشکی
دندانپزشکی کودک
ارتودنسی کودکان در کرج
  فلوراید تراپى کودکان
روکش دندان شیرى
دندانپزشک کودک کرج
م
کنجکاوی و پرسشگری کودکان
گر چه کنجکاوی را می توان از جمله ویژگی هایی دانست که در اغلب کودکان دیده می شود اما این موضوع در سال های اخیر غفلت شده است. این که کنجکاوی کودکان چه تعریفی دارد و این کنجکاوی تا کجا طبیعی است و چه نقشی در رشد و پرورش کودک می تواند داشته باشد جای این سؤالات زیادی را برای ما ایجاد می کند برای پی بردن به کاربردهای بالقوه این نوع کنجکاوی لازم است درک صحیحی از کنجکاوی کودکان داشته باشیم.
 دیدگاه خانواده و معلمان به عنوان اف
سوختگی پای کودکان در اثر اسهال عارضه‌ای است که آرام‌ و قرار را از آنها می‌گیرد و پدر و مادرها را به دلهره می‌اندازد؛ بنابراین باید جدی گرفته شود. دو بیماری رایج در میان کودکان وجود دارد که اسهال یکی از علائمشان است. در بخش ابتدایی مطلب، اطلاعات کافی درباره این بیماری ها و روش‌های درمان و پیشگیری از آنها را در اختیارتان می‌گذاریم. بخش دوم مطلب را هم به درمان سوختگی پای کودکان در اثر اسهال اختصاص داده‌ایم و در آن، از راهکارهای درمانی مناس
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
 
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
 
با به کارگیری سی شیوه ساده از هنگام بارداری تا پایان دوسالگی افزون بر رشد جسمانی مناسب، زمینه های افزایش بهره هوشی کودکان را تقویت کنید. از آنجا که پایه ریزی و شکل گیری رشد جسمانی و ذهنی کودکان از بارداری تا دو سالگی است، به کارگیری این  شیوه به طور هماهنگ به رشد همه جانبه و مناسب کودک کمک می کند.
ادامه مطلب
مراجعه به دندانپزشکی حداقل سالی یک بار لازم و ضروری است.
اما بعضی از افراد به دلیل داشتن ترس از دندانپزشکی تا زمانی که دندان های آن ها دچار درد نشود مراجعه به دندانپزشک را به تعویق می اندازند.
این ترس در کودکان زیاد دیده می شود.دلیل ترس کودکان از رفتن به دندانپزشکی کاملا واضح است، اما می توان تدابیری اندیشید تا این ترس برای همیشه به شجاعت تبدیل شود. 
اولین تجربه کودکان از رفتن به دندانپزشکی: اولین تجربه و اتفاقاتی که می افتد بسیار مهم است و ب
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده .
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده .
مقدمه
به باور روان شناسان و جامعه شناسان، بازی و اسباب بازی که عمیقاً با زندگی کودکان و نوجوانان پیوند خورده است، در روحیه و تکوین شخصیت آنان، اثر عمیقی بر جای می گذارد و باعث می شود که کودکان از طریق آشنایی با الگوها و هنجارهای جامعة خویش و درونی سازی ارزش های آن در راستای اجتماعی شدن، گام بردارند.
کاپلان دربارة نقش بازی بر رشد اجتماعی کودک می نویسد:
بسیاری از تعاملات میان فردی کودکان پیش دبستانی، در چهارچوب بازی روی می دهند و روابط کودکا
دوره تخصصی آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان در آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی مخصوص کودکان در شهر اصفهان.
در این روش آموزش زبان انگلیسی کودکان از متد های جدید و روش بازی با کودک جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده میشود ابزار های مختلفی برای در حین آموزش زبان در اختیار بچها قرار گرفته میشود که راهنمایی بهتری برای یادگیری آنها می باشد.
شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ما در فرم ثبت نام کودک خود را ثبت نام کرده و بعد از هماهنگی آموزشگاه حضورا ت
یکی از برنامه های سبک زندگی مهدوی، چگونگی ارتباط با کودکان است و این موضوع هم شامل فرزندان ما میشود و هم شامل فرزندان مومنین.
امام سجاد در مورد حقوق کودک می فرماید: حق کودک این است که در آموزش او مهربان باشی و از او درگذری و عیبش را بپوشانی و با وی مدارا کرده و یاری اش کنی» (من لا یحضره الفقیه ج۲ ص۶۲۵)
☑️ این روایت می تواند هم خطاب به #والدین باشد، هم خطاب به #معلمان و هم خطاب به #بزرگان فامیل نسبت به کودکان.
رسول مهربانی ها فرمودند: تا زنده هس
با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی
با توجه به اسقبال   حمایت شما سایت تخصصی آموزش هنر کودکان به مربیان و اولیای علاقمند به هنر کودکان از آبان 97 به صورت رسمی افتتاح  شد. این سایت با محوریت آموزش تخصصی هنرهای کودکان در بخشهای مختلف و در تمام رشته ها و گروههای سنی کودکان 2 تا 14 سال کار خودش را آغاز کرد و خوشبختنانه با استقبال خوبی هم روبرو شد .لذا دوستانی که وارد این وبلاگ میشوند بدانند که در این وبلاگ دیگر مطالب تخصصی درج نمیشود و شما میتوانید
سه پایه کودکسه پایه وینزوری کودکان حدود ۸۵ سانتیمتر ارتفاع دارد
که این سه پایه مخصوص کلاس نقاشی کودکان ویا معلولینی که توانایی ایستادن ندارند،ویا مهد کودکانی که آموزش نقاشی برای کودکان دارند ،طراحی شده است .
در ضمن اگرکسی دوست داشته باشد میتواند به عنوان سه پایه رومیزی استفاده کند
اختلال اوتیسم در کودکان
اوتیسم یک بیماری عصبی رفتاری پیچیده است که شامل اختلال در تعامل اجتماعی و زبان رشد و مهارتهای ارتباطی همراه با رفتارهای تکراری است. به دلیل طیف وسیعی از علائم، این وضعیت در حال حاضر به نام اختلال طیف اوتیسم (ASD) نامیده می شود.این طیف وسیعی از علائم، مهارت ها و سطوح اختلال را پوشش می دهد. اوتیسم در معرض شدت از یک معلولیت است که تا حدودی زندگی معمولی را به یک ناتوانی ویرانگر محدود می کند که ممکن است نیاز به مراقبت های نها
سرپرست معاونت ی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کودکان کار و خیابانی افزایش بی‌سابقه‌ای یافته است و آنها در بسیاری از معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی مشاهده می‌شوند، افزود: حضور کودکان کار و خیابانی در جامعه ضمن اینکه وجهه نامطلوبی به شهر داده، باعث ناراحتی مردم و بر هم زدن امنیت روانی شهروندان شده است.
ادامه مطلب
روانشناسی در تربیت صحیح کودکان
بسیاری افراد در زندگی خود خیلی حق انتخاب نداشتند و چون زندگی همیشه به آنها تحمیل شده است و حالا هم فکر می کنند وقتی آزاد هستند و انتخاب می کنند باز هم تحمیلی است. روانشناسی کودک کمک می کند که مهم ترین عامل در تربیت فرزندان ایفای تقش صحیح پدر و مادر است تا کودک بتواند تغییرات روانی صحیح از بدو تولد تا زمان بزرگسالی داشته باشد ونقض سالمی در خانواده وجامعه ایفا نماید.
روانشناسی در تربیت صحیح کودکان
ادامه مطلب
مشارکت دادن کودکان در این امر منجر به فهم بهتر آنان از موضوع، مقابله با ترس آنان از چیزهای ناشناخته، و تقویت احساس کنترل و تسلط بیشتر بر شرایط در کودکان و نوجوانان .از بچه ها بپرسید در مورد این بیماری عفونی چه چیزهایی شنیده اند.اطلاعات دقیق متناسب با سنشان به آنها بدهید و هرگونه اطلاعات  غلط و برداشت های  اشتباه در آنان را اصلاح کنید.کودکان را تشویق کنید تا نگرانی های خود را با شما در میان بگذارند ،  آنها باید بدانند که والدین و معلمان شان د
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چالدران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می کند:
مسابقه نقاشی کودکان
رده سنی 5 تا 15 سال
علاقه مندان می توانند تصاویر آثار خود را از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره تلفن های09141643561(کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای)،09147255910(کتابخانه عمومی علامه جعفری(و09145142588ہکتابخانه عمومی دکتر شریعتی آواجیق)ارسال نمایند.
 
 کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی میلانی فر همراه خلاصه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنائی اثر بهروز میلانی فر .www.fadakbook.ir › product › روان. Translate this page Rating: 3 - ‎11 reviews کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنائی اثر بهروزمیلانی فر. . ناشر: قومس ؛ نویسنده / مترجم: بهروزمیلانی فر. پشتیبانی آنلاین و
رگ آرام مغزی کودکان با موبایل
بافت مغزی کودکان به خاطر داشتن رطوبت بیشتر یک رسانای عالی برای اشعه تلفن همراه بوده و به نسبت مغز افراد بزرگسال در مواجهه با این اشعه بسیار گرمتر میشود. 
نزدیک به ۳ هزار کودک در سال در ایالات متحده با تومور مغزی مواجه هستند.
در مطالعه‌ای مشخص شده است که اگر کودکان  استفاده از تلفن همراه را از کودکی آغاز کرده باشند در اواسط سن نوجوانی کاندید تومور مغزی خواهند شد.
این شرایط زمانی به اوج خطر نزدیک میشود که تلفن همر
خلاقیت نعمتی است که همه کودکان با آن متولد می‌شوند. بیش از ۹۰درصد کارهای کودکان خلاقانه است و همین کارهای کوچک همراه با خلاقیت و پشتکار است که باعث می‌شود کودکان به سرعت تمام مهارت‌هایی را که برای زندگی آینده‌شان لازم است، فراگیرند.
حفظ تعادل، یادگیری مهارت‌های حرکتی، راه رفتن و حرف زدن از جمله مهارت‌هایی است که کودک در چند سال اول زندگی خود به آنها مسلط می‌شود.
ادامه مطلب.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فایل مقاله پروژه تحقیق و سوالات استخدامی و . . . فروشگاه محصولات زناشویی مسترکاندوم رزین اپوکسی کود آهن مبلمان خانگی و اداری برده ی یاغی معرفی الگوریتم‌های گوگل مهاجرت از سیستم سانترال به VOIP مدرسه خرید سرور اچ پی