نتایج جستجو برای عبارت :

انشاء در باره قاسم سلیمانی

آهنگران آماده شو؛ تاريخ تکرار مي شودتو نوحه را آماده کن؛ تاريخ تکرار مي شود
آنروز جهان آراء نبود؛ در جشن فتح لاله هاامروز هم قاسم نيست؛ تاريخ تکرار مي شود
با آن صداي خوش نوا؛ صادق صدا سر مي دهد:قاسم نبودي، ببينيقدس آزاد گشتهخون يارانتپرثمر گشتهآه و واويلاوعده ما، صحن مطهر قدس شريف، با نابودي رژيم غاصب صهيونيست
شعر نو از : علي نوروزي علم
گلچيني از اشعار سوک در فراق سردار قاسم سليماني
کرسي تلاوت رضوي در جوار عترت به مناسبت سالگرد شهادت شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني به همت مرکز قرآن کريم آستان قدس رضوي برگزار شد. به گزارش خبرگزاري تسنيم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سيد مسعود ميريان با اشاره به ويژه برنامه‌هاي قرآني آستان قدس رضوي در سالروز شهادت حاج قاسم سليماتي اظهار داشت: ويژه‌ برنامه کرسي تلاوت رضوي به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سليماني با حضور قاريان ممتاز
ادامه مطلب
بنر هاي سردار شهيد حاج قاسم سليماني
در ابعداد مختلف
مناسب صفحه دکستاپ، موبايل و پروفايل
۱- سايز مناسب دکستاپ:
​​​​​​​۲- سايز مناسب پروفايل
۳- سايز مناسب موبايل
براي دانلود تصاوير با سايز اصلي روي تصاوير کليک کنيد.
طراح: شيک بنر | کانال تلگرام: @Shik_Banner
قاسم سليماني (۱۳۳۵-۱۳۹۸ش) فرمانده سپاه قدس. او در دوران جنگ ايران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عمليات‌هاي والفجر هشت، کربلاي چهار و کربلاي پنج بود.
قاسم سليماني در سال ۱۳۷۹ش از سوي آيت‌الله ‌اي رهبر جمهوري اسلامي ايران، به فرماندهي سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوريه، سليماني به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در اين مناطق و سازماندهي نيروهاي مردمي، به مبارزه با اين گروه پرداخت. او در ۱۳ دي ۱۳۹۸ توسط نير
سردار سپهبد قاسم سليماني» در سال ۱۳۳۵ در روستاي کوهستاني قنات‌ملک» شهرستان رابر در استان کرمان به دنيا آمد. او در ۱۲ سالگي روستاي زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنايي در کرمان شد و چندي بعد نيز به عنوان پيمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در همان ايام فعاليت‌هاي انقلابي خود را آغاز کرد.
سپهبد سليماني با پيروزي انقلاب اسلامي به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و با شروع جنگ تحميلي و بر عهده گرفتن فرماندهي دو گردان از نيرو
أشار إمام جمعة بغداد سماحة آية الله المجاهد السيد ياسين الموسوي، في مقابلة مع مجلة "مجتمعنا " إلى السمات الاخلاقية والجهادية للشهيد الفريق الحاج قاسم سليماني ودوره في مواجهة داعش والعصابات الارهابية التي ارادت الدمار للمنطقة مبينا ان الشعب العراقي يشعر باليتم بعد رحيل الشهيدين سليماني والمهندس.
ادامه مطلب
تصويري از حاج قاسم سليماني با يکي از شهداي قنيطره را مشاهده کنيد.

خبرنگار دفاعي امنيتي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان: تصويري از حاج قاسم سليماني با "جهاد مغنيه" يکي از شهداي قنيطره را مشاهده کنيد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
قاسم سليماني از فرماندهان مبارزه عليه داعش در عراق و سوريه است.داعش گروهي سلفي بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در اين منطقه،‌ پديد آمد. ايران براي حفظ امنيت و کنترل منطقه، مبارزه با اين گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاري ايسنا، در سال ۲۰۱۱م نيروهاي تحت فرمان سليماني از جمله لشکر فاطميون و تيپ زينبيون جهت مبارزه با داعش و نيروهاي شورشي راهي سوريه شدند.
همچنين در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پايتخت عراق نيز تا مرز
امريکہ کے ذريعے جنرل قاسم سليماني کے قتل کے بعد، اسرائيل نے ابتدا ميں اس اقدام کي تعريف کي اور امريکہ کي حمايت کا اعلان کيا۔ ليکن ايران ميں محسن رضائي کے ٹويٹ، ديگر فوجي افراد کے تبصروں اور صہيوني رياست کو دھمکي دئيے جانے کے بعد، صہيوني وزرا نے پريس کانفرنس ميں کہا کہ وزير اعظم نيتن ياہو نے کينسٹ کي مٹينگ ميں کہا ہے:قاسم سليماني کا قتل اسرائيلي کاروائي نہيں بلکہ امريکي کاروائي تھي اور اس کا ہمارے ملک سے کوئي تعلق نہيں۔ ليکن کيا حقيقت ميں اسر
فرماندهي سپاه قدسسردار شهيد حاج قاسم سليماني در سال ۱۳۷۹ش از سوي آيت‌الله ‌اي به فرماندهي سپاه قدس منصوب شد. بر اساس گزارش نقل شده از مرکز ويژه اطلاعات اسرائيل، سپاه قدس در سال ۱۹۹۰م جهت افزايش فعاليت برون‌مرزي ايران شکل گرفت و سليماني پس از احمد وحيدي دومين فرمانده سپاه قدس ايران شد.طبق اين گزارش، قاسم سليماني نقش کليدي در تقويت نفوذ ايران در خاورميانه به ويژه در ناآرامي‌هاي منطقه‌اي معروف به بيداري اسلامي (بهار عربي) ايفا کرده
سخنان رهبر انقلاب در مورد سردار سرافراز حاج قاسم سليماني:تدبير و عمل دو ويژگي برجسته حاج قاسم سليماني بود ايشان هم تدبير داشتند هم دل و جرأت عمل کردن را .اين دو ويژگي با هم ارزشمند است گاهي افرادي در جامعه مي بينيم که تدبير دارند ولي به هنگام عمل ضعيف هستند و افرادي هم هستند که دل و جرأت عمل کردن را دارند ولي تدبير ندارند و با شکست مواجه مي شوند .
هفته نامه اجتماعي فرهنگي محور
متن سرود حاج قاسم سليماني
ميراث تو احساس امنيتميراث تو ايثار و بيداريرفتي ولي تا آخر تاريخبر قله ي عزت پديداري
ديدي افق هاي رهايي راوا کرده اي راهي سوي فردااي ذوالفقار حيدر دوراناي جان فداي حضرت زهرا
تک خوان :لبخند تو فاني نخواهد شدمستضعفين را بوده اي ياورهم بوده اي در وقت خود عمارهم بوده اي چون مالک اشتر
(با خشم و عزم طوفانيمي بنديم با تو پيمانيحاج قاسم سليماني) 2 بار
با هرنگاه و فکر و فرهنگيدر سنگر تو عاشقان بسياردل ها همه همواره در راهتخو
طراحي ؛ ساخت و نصب تابلو مجموعه فرهنگي رفاهي شهيد سپهبد قاسم سليماني آغاز شد.
مجموعه فرهنگي رفاهي شهيد سپهبد قاسم سليماني شرکت ملي حفاري ايران | نفت آنلاينبه گزارش خبرنگار نفت آنلاين ؛با دستور مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران کار طراحي ؛  ساخت و نصب تابلو مجموعه فرهنگي رفاهي شهيد سپهبد قاسم سليماني آغاز شد.شايان ذکر است ،بعد از شهادت سردار دل‌ها اولين و بزرگترين مجموعه فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران که از چند مجموعه فرهنگي ،رفاهي و ورزشي شکل
اقدام ارزشمند مديرعامل شرکت‌ ملي‌ حفاري ايران
مجموعه فرهنگي ملي حفاري بنام سپهبد شهيد قاسم سليماني مزين شد
اولين و بزرگترين مجموعه فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران که از چند مجموعه فرهنگي ،رفاهي و ورزشي شکل گرفته بنام شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني مزين شد.
مجموعه فرهنگي سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني | شرکت ملي حفاري ايران | نفت آنلاينبه گزارش خبرنگار نفت آنلاين ؛اولين و بزرگترين مجموعه فرهنگي شرکت ملي حفاري ايران که از چند مجموعه فرهنگي ،رفاه
سانه هاي عراقي به نقل از مقام هاي رسمي اين کشور اعلام کردند که سردار سليماني و ابومهندس زماني که با دو خودرو از فروگاه بين المللي بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهيد (ترور)شدند.
گفته مي شود سردار سليماني از لبنان وارد فرودگاه بين المللي بغداد شده است.
منابع رسانه اي عراق مي گويندبالگردهاي آمريکايي هر دو خودرو را هدف قرار دادند.
‏نعيم قاسم» جانشين حسن نصرالله» رهبر گروه حزب الله لبنان نيز در اين عمليات تروريستي به شهادت رسيد.
ادا
با امروز سه روز از شهادت حاج قاسم سليماني مي‌گذرد و همه منتظرند که واکنشي نشان داده شود.شواهد امر هم نشان مي‌دهد که جناح مذاکره تمايلي به پاسخ جدي ندارد. هم از آمريکا مي‌ترسد و هم هميشه تنش‌زدايي کرده تا به خيال خودش اوضاع را بدتر نکند.اضافه کنيد به پيشنهاداتي مثل پيشنهاد لغو تحريم در ازاي کوتاه آمدن که ظاهرا از طرف قطر مطرح شده است.
ادامه مطلب
اميرالمؤمنين عليه السلام:
اِنَّ اللّهَ کَتَبَ الْقَتْلَ عَلي قَوْمٍ وَ الْمَوْتَ عَلي آخَرينَ وَ کُلٌّ آتِيَةٌ مَنِيَّتُهُ کَما کَتَبَ اللّهُ لَهُ، فَطُوبي لِلْمُجاهِدينَ في سَبيلِ اللّهِ وَ الْمَقْتُولينَ في طاعَتِهِ.
خداوند براي گروهي کشته شدن و براي گروهي ديگر مرگ را مقرّر نموده و هر کدام به اجل معين خود آنگونه که او مقدّر کرده است، مي‌رسند؛ پس خوشا به حال مجاهدان راه خدا و کشته شدگان راه اطاعت او.
نهج السعاده، ج ۲، ص ۱۰۷
 
بامداد رو
اي کاش اين کتاب منتشر نمي‌شد
 
تبليغات فراواني در مورد کتاب از چيزي نمي‌ترسيدم» خاطرات خودنوشت سردار حاج قاسم سليماني از انتشارات مکتب قاسم مزين به يادداشت رهبر معظم انقلاب شد. هم در فضاي مجازي و هم تلويزيون براي اين کتاب سنگ تمام گذاشته شد. همايش بزرگي هم برگزار شد و شخصيتهاي برجسته اي حضور يافتند.رهبري، نخوانده بر کتاب يادداشت نوشتند. اين موضوع البته بيش از هر چيز يادآور عشق رهبري به حاج قاسم و تأکيد ايشان بر خواندن کتب شهدايي به طور ع
تشييع تاريخي شهيد حاج قاسم سليماني
پس از شهادت سردار عزيز،  شهيد حاج قاسم سليماني، در کشور ناراحتي و حس نفرت از امريکا موج مي زند، هنوز پيکر شهيد سليماني به ايران نرسيده بود که راهپيمايي ها براي اعلام نفرت از آمريکا به راه افتاد و مردم مطالبه ي انتقام از امريکا را داشتند ، مطالبه اي کاملا به حق.✅مردم در داغدار حاج قاسمي بودند که شيفته ي رهبري ، شيفته ي اسلام و شيفته ي دفاع از اسلام بود و هست.✅با اين حساب مردم نشان دادند وقتي کسي مثل حاج قاسم
بغداد - ايرنا -منابع رسمي رسانه اي در عراق سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس به همراه ابو مهدي مهندس» جانشين فرمانده الحشد الشعبي طي يک عمليات تروريستي در بغداد به شهادت رسيدند.
رسانه هاي عراقي به نقل از مقام هاي رسمي اين کشور اعلام کردند که سردار سليماني و ابو مهندس زماني که با دو خودرو از فروگاه بين المللي بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهيد (ترور)شدند.
منابع رسانه اي عراق مي گويند بالگردهاي آمريکايي
حاج قاسم و دفاع مقدس
وقتي صداميان حمله کردند، حاج قاسم مربي پادگان آموزشي قدس کرمان بود. دو ماه بعد توانست خودش را به جنگ برساند. شد فرمانده دسته در مالکيه سوسنگرد. در قالب يک مأموريت 15 روزه به جبهه آمده بود اما تا آخرش ماند!
قبلاً يک بار در جريان آموزش نيروها مجروح شده بود، اين بار در عمليات کرخه کور و بعد هم. اما اراده‌اش روزافزون بود همچون نبوغ نظامي و توان مديريتي‌اش.
سال بعد ديگر حاج قاسم يک جوان 25 ساله معمولي نبود. محسن رضايي که توانايي
پايان تيرماه ۱۳۹۴ دولت آباد شهرري در حسينيه کاظميني ها مراسم شهادت ابو منتظر المحمداوي از فرماندهان حشد شعبي (سپاه بدر) برگزار ميشد که ناگهان حاج قاسم با يک خودروي شخصي آمد ودر ورودي حسينيه کنار خانواده ودوستان وهمرزمان شهيد ايستاد.
چند دقيقه اي گذشت وحضار به دوستانشان فورا پيام دادند که حاجي آمد دولت آباد.
حسينيه وچهارراه بلوار قدس دولت آباد مملو از جمعيت شد. همه ميخواستند با حاج قاسم سلام کنند.
حاج قاسم سليماني جات خالي.
(منبع: مشرق، ک
تحليل واکنش کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به وقايع پس از شهادت حاج قاسم سليماني موضوع سخنراني بنده در رويداد آموزان در بهمن ماه سال 1398 بود. در اين سخنراني که با محوريت شبکه هاي اجتماعي اينستاگرام و توئيتر صورت گرفت به بررسي و نقد اتفاقات مجازي پرداختيم که در دو هفته بعد از شهادت سردار سليماني به وقوع پيوست. 
يکي از قسمت هاي اين سخنراني که براي مخاطبان جذابيت بيشتري داشت انتشار ويدئويي بود که در آن به تحليل عملکرد گراف رفتاري کاربران توييتر در
تحليل واکنش کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به وقايع پس از شهادت حاج قاسم سليماني موضوع سخنراني بنده در رويداد آموزان در بهمن ماه سال 1398 بود. در اين سخنراني که با محوريت شبکه هاي اجتماعي اينستاگرام و توئيتر صورت گرفت به بررسي و نقد اتفاقات مجازي پرداختيم که در دو هفته بعد از شهادت سردار سليماني به وقوع پيوست. 
يکي از قسمت هاي اين سخنراني که براي مخاطبان جذابيت بيشتري داشت انتشار ويدئويي بود که در آن به تحليل عملکرد گراف رفتاري کاربران توييتر در
براي مشاهده تصوير در ابعاد اصلي، روي تصوير بالا کليک کنيد. 
پوستر سپهبد شهيد حاج قاسم سليـماني با کيفيت بالا و رايگان
         در سايز 70×50 و رزولوشن 300 Dpi و مد رنگي RGB                                دانلود با ذکر صلواتدانلود با کيفيت بسيـار بالا و رايگان در https://eitaa.com/zainia
به منظور گراميداشت ياد شهيد والامقام، سرباز ولايت سرداد سپهبد قاسم سليماني، برنامه اي با عنوان دل نوشته در کتابخانه اجرا شد و از اعضاي جوان خواستيم آنچه به عنوان حرف آخر مي خواهند براي سردار شهيدشان بنويسند. طرح اين برنامه براي استفاده همکاران محترم گذاشته شده است. 
 
از اينجا دانلود کنيد.حجم: 291 کيلوبايت 
قاسم سليماني فرزند حسن در ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ش در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ايل عشاير سليماني به دنيا آمد. وي در ۱۸ سالگي به استخدام اداره آب کرمان درآمد. او در حوادث انقلاب اسلامي ايران با روحاني مشهدي به نام رضا کامياب آشنا شد و او را وارد جريانات انقلاب کرد. به نقل از سهراب سليماني، برادرش يکي از گردانندگان اصلي راهپيمايي‌ها و اعتصابات کرمان در زمان انقلاب بود.
سليماني در ۱۳ دي ۱۳۹۸ش در حمله نيروهاي امريکايي به خودروي حامل وي در بغ
مراسم شهادت سرافراز سپهبد حاج قاسم سليماني  ٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖ
سخنران:حاج اقا ابراهيم شهسوارمداحانحاج محمدجواد قاسمپورکربلايي حجت دانش پژوه
زمان :شنبه ۱۴دي ماه۹۸ ساعت ۲۰
مکان: مسجدالغدير جنب فرمانداري برازجانٖـٖٖـٖ
اين متن اولين مطلب آزمايشي من است که به زودي آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پيشه را، عمر دو بايست در اين روزگار، تا به يکي تجربه اندوختن، با دگري تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربيات مفيد خود را در اختيار ديگران قرار دهيم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصميم هاي درست تر، استفاده بهتري از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنين گاهي هدف از نوشتن ترويج نظرات و ديدگاه هاي شخصي نويسنده يا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخي هم انتشار نظرات خود را فر
قاسم سليماني پس از انقلاب اسلامي ايران، در سال ۱۳۵۹ش عضو سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي شد و هم‌زمان با شروع جنگ ايران و عراق، چند گردان را در کرمان آموزش داده و به جبهه‌ها فرستاد.
وي در دوره‌اي فرماندهي سپاه آذربايجان غربي را بر عهده داشت. سليماني در سال ۱۳۶۰ش با حکم محسن رضايي فرمانده وقت سپاه پاسدارن، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد.
وي در جنگ عراق عليه ايران، از فرماندهان عمليات‌هاي والفجر ۸، کربلاي ۴ و کربلاي ۵ بود. عمليات کربل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

علم در همه جا انتقال پول ایران امریکا شریف اداریز کالا،وبلاگ ماشین های اداری و پرینتر سینما وتلوزیون دانلود جزوه pdf موسیقی سنتی ایرانی گل فروشی آنلاین هیرساگل زیبایی ساختمان بیماری های چشم علی خانزاده