نتایج جستجو برای عبارت :

انجمن بادیگاردی ایران

 
                  اطلاعیه انجمن هنرهای رزمی باديگاردي ايران
به اطلاع بازدیدکنندگان محترم از وبلاگ انجمن هنرهای رزمی باديگاردي ايران می رساند این انجمن در حال ساخت وبسایت تخصصی جهت انعکاس اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیت انجمن می باشد. لذا این وبلاگ به صورت موقت راه اندازی گردیده است. انشاء ا به محض اتمام طراحی سایت جدید مراتب به اطلاع علاقمندان به حوزه حفاظت و باديگاردي خواهد رسید.
از توجه ،علاقه  و صبوری شما عزیزان  صمیمانه تشکر می کنیم.
کسانی که علاقه مند به عضویت در شورایب مرکزی انجمن نانو میباشند لطفا در نظرات به صورت خصوصی اعلام آمادگی فرمایند .
افراد نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و شماره تماس خود را بفرستند.
مهلت عضو گیری تا هفته اول بهمن ماه میباشد.
لازم به ذکر است افرادی که عضو میشوند مورد بررسی دبیر انجمن و کارشناس مربوطه قرار میگیرند و در صورت تایید صلاحیت یکی از نامزد های انتخابات انجمن میشوند.
انتخابات انجمن های علمی هفته اول اسفند ماه میباشد.
بسمه تعالی
چارت شورای دانش آموزی
سال تحصلی99-98
انجمن فرهنگی هنری
1-فائزه کشاورز (رئیس انجمن)
2-زهرا برزکار
3-زینب صفری
4-سمانه جمالی
5-زهرا اسدی3
انجمن انتظار ومهدویت
1-زهرا ان(رئیس انجمن)
2-زهرا زمانی
3-نرگس عظیمی
4-نرگس سلیمانی
5-غلامی
6-اسما اکبری
انجمن بهداشت
1-نیلوفر زمانی(رئیس انجمن)
2-مهشید جمالی
3-فاطمه باقری
4-فاطمه جمالی
5-فائزه پاخیره
6-زهرا زمانی
انجمن علمی آموزشی
1-مهدیه ابراهیمی(رئیس انجمن)
2-فرنوش ایمانی
3-زهرا صالحی
4-فاطمه ابراهیمی
5-
قدردانی از صمیم قلبو همانطور که داشتم برای خودم و دکتر باب صحبت میکردم، ازسر حق شناسی اعلام کردم که مگر انجمن برای همسرانمان، آنی ولوئیس نیست، همه ما بیصبرانه منتظریم انجمن کارش را شروع کند.زندگی به شیوه انجمن آیا قادرم آنطور که شایسته است مراتب قدردانی خودم را ازهمسرم، والدینم ودوستانم ابراز کنم که بدون حمایت های آنان شایدهرگز نمی توانستم نجات یابم و انجمن را پیدا کنم؟ بر روی این موضوع کار می کنم و سعی می کنم تا نقشه ای را که قدرت برترم نش
(این معرفی برگرفته از مقاله های آقای صادقیان در ویژه نامه نخستین جشنواره داستالن طنز است)
نخستین جلسه ی انجمن داستانی شهرزاد داراب در روز جمعه سیزدهم بهمن ماه 1389 در کتابخانه ی عمومی داراب تشکیل شد؛ پیش از این در روزهای پنجم,دوازدهم و بیست و پنجم دیماه همین سال اساسنامه ی انجمن به تصویب هیئت موسس رسیده بود.
بنا بر اساس نامه هدفهای  انجمن این‌گونه بیان شده است:
ادامه مطلب
۶ تا از بهترین افزونه های انجمن ساز در وردپرس
آیا میدانستید میتوانید در وردپرس انجمن راه اندازی کنید؟ بله ، با افزونه های انجمن سازی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید تالار گفتگو در وردپرس راه اندازی کنید.
همانطور که شما به عنوان یک وبمستر و مدیر سایت می دانید داشتن انجمن مزایای بسیار زیادی دارد برای مثال در یک سایت برای گفت و گو و تبادل نظر بین کاربران بسیار دارای اهمیت است. انجمن ها میتوانند به اطلاع رسانی ها کمک کنند و مشارکت‌های
برابریاعضای انجمن همه کسانی هستند که از اعتیاد به الکل رنج می برند. با اینکه ما هر کسی را که بخواهد بهبود یابد رد نمی کنیم .همچنین عضویت در انجمن هرگز نباید به پول یا گروهی خاص وابسته باشد. هر دو یا سه الکلی که برای هشیار شدن دور هم جمع می شوند یکی از گروه های انجمن هستند، و مقرر شده است که به عنوان یک گروه، هیچ وابستگی دیگری نداشته باشند.(الکلی های گمنام)پیش از پیوستن به انجمن احساس می کردم که نمی توانم قاطی آدمهای دور و برم شوم . معمولاً "آنها"
سایت رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی شیراز مدتی هست که شروع به کار کرده و شما می تونید تو این سایت تمام مطالب مورد نیاز تون در مورد انجمن اسلامی دانش آموزان شیراز را پیدا کنید
eaes.ir
یا می توانید توی گوگل انجمن اسلامی شیراز را جستجو کنید
بزن بریم
 
سلام دوستان بیان و دوستان رزبلاگ و انجمن فرهنگی
با احترام دوستان عزیزی که در انجمن عضو شدید و یا علاقمندان به عضویت جدید ، عضو شوید و فعالیتتون رو توی انجمن بیشتر کنید .
انجمنی که ثبت نام کردید باید هر چند مدت یکبار بیاید و نظر بدین و یا مطلب جدیدی ایجاد کنید .
چون از حوصله بچه های بیان خارجه من اطلاعیه یا حرفی داشته باشم از طریق سایت رز بلاگ صفحه اصلی سایت که لینکش توی پیوند ها موجوده پس لطفا اعضا به این صفحه هم بیان و سر بزنند .
اما نکته آخر و م
آزادی های انجمنباور داریم که میدانیم چه آزادی هایی داریم؛ اینکه هیچ کدام از نسلهای بعدی اعضای انجمن احساس نیاز نمی کنند که آنها را محدود کنند. (زبان دل)من آزادی را طلب کردم . اول، آزادی برای نوشیدن الکل؛ بعد،آزادی ازشر الکل . برنامه انجمن برای بهبودی بر پایه انتخاب آزاد است .هیچ حکم، قانون یا دستوری در کار نیست . برنامه معنوی انجمن، همانطور که در برنامه دوازده گام آمده است و به وسیله آن به آزادی های بیشتری هم دست یافتم، صرفا پیشنهادی است . من م
 
سومین برنامه از یکشنبه های آبی انجمن علمی علوم و مهندسی آب 
 
❇️ نشست و گفتگوی صمیمی با جناب آقای دکتر جواد رمضانی مقدم
 
زمان: ۲۱ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۱:۳۰
مکان: بصورت ارتباط زنده (Live) از صفحه اینستاگرام انجمن مهندسی آب
✅ شرکت برای عموم دانشجویان آزاد است.
همه مرا دوست دارنددر تقویم انجمن سال دوم بود تازه واردی به یکی از این گروهها پیوست. . بزودی معلوم شد که وضعیتش خیلی وخیم است، و از همه مهمتر که می خواست بهبود پیدا کند. . {او گفت:} "از آنجا که من قربانی اعتیادی دیگرم که حتی از اعتیاد به الکل هم شرم آورتر است، شاید شما مرا درمیان خودتان نپذیرید."(دوازده گام و دوازده سنت)وقتی به انجمن آمدم، همسر، مادر و زنی بودم که شوهر، فرزندان و خانواده اش را رها کرده بو د . من به الکل و قرص معتاد بودم . من هیچی ن
کمیته روابط بین الملل انجمن علمی مطالعات صلح ايران برگزار میکند:
صلح خاورمیانه در بستر تحولات نوین منطقه ای و بین المللی
 
 
 
سخنرانان:دکتر مجتبی مقصودی:رئیس انجمن علمی مطالعات صلح ايران عنوان: دستگاه دیپلماسی ايران و ابتکارات صلح در خاورمیانه

دکتر محمد منصورنژاد:عضو هیئت مدیره انجمن علمی مطالعات صلح ايران عنوان: صلح و ناصلح در خاورمیانه و جهان پساترامپ

دکتر باقر شاملو:عضو هیئت مدیره انجمن علمی مطالعات صلح ايران عنوان: عدالت به مثابه
فعال باشیدبشر باید بیندیشد و عمل کند . خداوند او را نیافریده که مانند ماشین رفتار کند.(از دیدگاه بیل)پیش از اینکه وارد انجمن شوم، اغلب فکر نمیکردم و نسبت به مردم و شرایط واکنش نشان میدادم. وقتی عکس العمل نشان نمی دادم مثل ماشین رفتار می کردم. بعد از اینکه به انجمن پیوستم، درجستجوی راهنمایی های روزانه قدرت برترم بودم، چون یاد گرفتم که گوش کنم تا آن راهنمایی را بشنوم . سپس سعی کردم تصمیم بگیرم و به آن عمل کنم، نه اینکه به آنها عکس العمل نشان دهم .
 
سیدصادق مدیر انجمن سینمای جوانان ايران ضمن پاسخ به برخی از ابهامات مطرح شده درباره عملکرد این انجمن، بر قدرت گرفتن بیش از پیش سینمای کوتاه در آینده نزدیک تأکید کرد.
خبرگزاری مهر-گروه هنر-زهرا منصوری: ماجرا از چند هفته پیش شروع شد، یعنی درست زمانی که سازندگان چهار فیلم کوتاه اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه» با عنوان بسته پنجگاه» به خبرگزاری مهر آمدند و بی‌پروا به انتقاد از انجمن سینمای جوانان ايران به‌عنوان متولی اصلی سا
در راستای بهینه‌سازی فرایند تدوین، تجمیع و ارزیابی صورتجلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی بصورت متمرکز، نکات ذیل جهت برگزاری جلسات انجمن‌ها یادآوری می گردد . 
1. تکمیل کلیه مفاد و  بخش‌های فرم صورتجلسات جدید انجمن‌ها (فرم صورتجلسات جدید در سمت راست صفحه و در قسمت منوی وبلاگ قابل دسترسی و دانلود می باشد)
2. نگارش نظر رئیس شهرستان در فرم صورتجلسات انجمن‌ها
3. ارسال صورتجلسات حداکثر یک هفته پس از برگزاری جلسه4. رعایت تعداد اعضای حقیقی درتکیل
سلام دوست عزیز،
یکی از امکاناتی که در سایت ویکی روان در نظر گرفتیم اینه که میتونید در انجمن گفتگوی روانشناسی با دیگر اعضا به بحث و گفتگو بنشینید و اطلاعات جدیدی به دست بیاورید.
این بخش باعث میشه بتونید به خوبی در کنار اینکه مطالب و در سایت اصلی مطالعه میکنید اینجا خودتون موضوع ایجاد کنید و درباره اون موضوعات صحبت کنید و ببینید بقیه چه نظری دارد.
پیشنهاد میکنم حتما از این بخش دیدن کنید تا از امکانات جالبش شگفت زده شین.
یکی از امکانات جالب این
درگیری ها را کنار گذاشتیمو ما درگیری بر سر هر چیز یا با هر کسی را کنار گذاشتیم ، حتی بر سر الکل. (الکلی های گمنام)وقتی انجمن مرا یافت ، فکر می کردم در انجمن هستم تا آماده درگیری شوم و اینکه انجمن می خواهد قدرت لازم برای شکست الکل را به من بدهد . اگر در این نبرد پیروز شوم چه کسی میداند در چه نبردهای دیگری هم می توانم برنده شوم . اما باید قوی باشم . تجربیات زندگی این را به من ثابت کرده بود. امروز ، مجبور نیستم بجنگم یا ارادهام را تحمیل کنم . اگر آن دوا
نشست مشترک اعضای انجمن ادبی شهرزاد داراب با هیئت مدیره فصلنامه تخصصی شعر و ادبیات داستانی "داستان شیراز" برگزار شد.
این نشست در حاشیه ی جلسه ی نقد و بررسی مجموعه داستان "از حیرت تا گرسنگی" اثر "مجید خادم و رضا بهاری زاده" به همت انجمن ادبی شهرزاد و با حضور نویسندگان، شاعران، منتقدین و مدیران و فعالان برجسته ی فرهنگی شهرستان داراب روز جمعه 20 بهمن ماه در کتابخانه مرکزی داراب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان داراب برگزار شد.
ادامه مطلب
بیشتر مسیحیان ايران از جمله 
خود من
 
انتخابات مجلس 98 را تحریم می کنیم و شرکت نمی کنیم
 
به دلیل
 
بی توجهی های نظام اسلامی ايران به مسیحیان ايرانی
تعداد بیش از حد کلیساهای بسته شده در ايران
کمبود کلیساها و کشیش ها در ايران
نبود انجمن مسیحیان ايران و غیرفعال بودن این انجمن
 
این بی حرمتی ها، بی احترامی ها و دیکتاتوری های نظام اسلامی ايران نسبت یه سایر ادیان غیر اسلام به خصوص مسیحیت باید تمام شود
تا آن روز
علی الحساب نظام اسلامی ايران تحریم
نرخ تعرفه های صدور احکام فنی و دوره های تخصصی رزم آوران در سال 1397 از سوی انجمن مرکزی رزم آوران جمهوری اسلامی ايران اعلام گردید.
نرخ تعرفه های مربوط به صدور احکام فنی رزم آوران در سال 1397 برابر اعلام انجمن رزم آوران به شرح زیر می باشد :
دریافت
طی
تشکیل جلسه ای بین کاندیدا های برگزیده در رای گیری در روز دوشنبه 97/12/20 دبیر و
نایب دبیر با رای گیری بین اعضای انجمن انتخاب گردید.

⁦❇️⁩

دبیر انجمن : خانم زهرا پودینه دانشجوی رشته مهندسی هوافضا ورودی ۹۶

نایب دبیر انجمن : خانم فاطمه امیرخان زاده دانشجوی رشته مهندسی شیمی ورودی ۹۶
⁦❇️⁩
بقیه اعضای شورای مرکزی انجمن :
۳) حسین سلیمانی نجف آبادی دانشجوی رشته مهندسی مواد و متالورژی ورودی ۹۷۴) سمیرا ایلاتی دانشجوی رشته شیمی کاربردی ورودی ۹۶۵) رض
استاداسدالله محمدی ازمربیان مطرح ورزشهای رزمی کشور (موی تای) با ابلاغ سرپرست انجمن ملی موی تای ، به سمت رئیس انجمن موی تای استان تهران منصوب گردید.استاداسدالله محمدی سالها بعنوان دبیرانجمن موی تای استان تهران حضورداشتند.ازسوابق مربیگری این استادبزرگ می توان به پرورش چندین قهرمان ملی وجهانی امثال آقایان سجادکاظم زاده،ایرج عزیزپور،امیرحسین شبان؛مهران محمدنیا،مجتبی سهراب پور،شیوامنوچهری،همچنین مربی تیم ملی موی تای ايران ومدرس دوره ها
  به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین، اعضای منتخب قرارگاه استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین موفق به فتح قله ۴۸۱۱ متری سبلان شدند. فتح قله سبلان با اجتماع 300 دانش‌آموز منتخب کشور و دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و مسئولان اتحادیه استان‌ها، مربیان و کادر اتحادیه استان‌ها صورت گرفت.
ادامه مطلب
 
سلام به همه ی پارسی زبانان بازی وارفریم . اینجا داخل این بلاگ ما همراه با انجمن پلی استیشن 4 هستیم ، یعنی 1 ماه از PC عقب هستیم . به هر حال ممکنه اون انجمن رو هم پوشش بدیم . دوستانتون رو معرفی کنید و بزودی داخل یک شبکه اجتماعی دور هم جمع میشیم و در مورد بازی گپ میزنیم و اطلاعات کسب میکنیم .
 
آموزش دریافت بک لینک رایگان از انجمن ها + لیست انجمن ها
فیلم آموزش دریافت بک لینک از انجمن های گفتگو
بک لینک رایگان از زمان استارت پروژه مبحث شیرین وب مسترها بوده و ما قصد داریم تمامی روش هایی که میشه بک لینک برای سایت دریافت کرد رو بررسی کنیم
یکی از موارد مورد توجه وب مسترها برای بک لینک رایگان انجمن های گفتگو بوده که دلیل مشخصی داره , انجمن های گفتگو به ما اجازه میدن که مطالب خودمون رو ارسال کنیم البته بعضی از انجمن ها سخت گیرانه عمل میکنند
در این جلسه نخست در باره برگزاری مراسم هشتمین سالگرد انجمن شهرزاد گزارشی توسط آقای اکبریان ارائه شد و سپس حاضران در این مورد به بحث و تبادل نظر پرداختند و در ادامه داستان آقای مقدس مجددا خوانده شد و مورد بررسی قرار گرفت.


ادامه مطلب
یادگیری هیچگاه به پایان نمی رسدوقتی خدا را درک کردید، خود را به او تسلیم کنید. در مقابل خداوند و دوستانتان در انجمن، اشتباهاتتان را بپذیر د. تمام مشکلات گذشته را دور بریزید. آنچه یافته اید را آزادانه بدهید و به ما بپیوندید. ما در جلسات انجمن با شما خواهیم بود، و مطمئنًا وقتی آهسته درجاده سرنوشتی شاد قدم برمیدارید، بعضی از ما را ملاقات خواهید کرد. خداوند به شما رحمت عطا کند و حافظتان باشد.(الکلی های گمنام)هر بار که این کلمات را می خوانم، بغض را
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته استرنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
ه گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج به ریاست محمدابراهیم زارعی، فرماندار، و با حضور محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، حشمت الله صیدی، شهردار سنندج، سید غریب سجادی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج و برخی از اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد.محمدابراهیم زارعی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج در این جلسه با تقدیر از تلاش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

کسب درآمد با اپلیکیشن Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای ) Shahincharm معارف و تاریخ دانلود خلاصه درس pdf صحبتِ جانانه خرید سیرسیاه, معرفی آن سراش یه آقا ادبی تک آشپز