نتایج جستجو برای عبارت :

اموزس تصویری موتور سیکلت هوندا750 سی بی فور کا کلاسیک

باک موتور سيکلت – مخزن سوخت موتور سيکلت – Fuel tank
واژهٔ باک» برای مخزن در فارسي از زبان روسي (бак) وام گرفته شده‌است.
مخزن سوخت یا باک بنزین یک مخزن ایمن برای نگهداری سوخت قابل اشتعال است.
اگرچه می‌توان این نام را برای انواع مخازن سيال به کار برد اما این اصطلاح به‌طور اختصاصی به عنوان بخشی از سامانه موتور است که وظیفه ذخیره کردن سوخت مایع یا سوخت گازی برای تأمین نیاز موتور را دارد.
مخازن سوخت از نظر اندازه و پیچیدگی متفاوت هستند مانند
امروزه اکثر افراد جامعه از طرق تلگرام به پردازش نیازهای مورد نظر خود می پردازند
و برای خیلی ها تلگرام یعنی اینترنت
از همین رو گروه لوازم یدکی موتور سيکلت تک چرخ اقدام به تشکیل گروه تلگرامی خود کرده است
و همه طرفداران موتورسيکلت ، تولید کنندگان موتور سيکلت ، قطعه سازان موتور سيکلت ، پخش کنندگان لوازم یدکی موتور سيکلت را دعوت به عضویت در کانل و سوپر گروه تلگرامی خود می کند
به زودی در این سوپر گزوه تلگرام موتور سيکلت و کانال تلگرامی موتور س
امروزه اکثر افراد جامعه از طرق تلگرام به پردازش نیازهای مورد نظر خود می پردازند
و برای خیلی ها تلگرام یعنی اینترنت
از همین رو گروه لوازم یدکی موتور سيکلت تک چرخ اقدام به تشکیل گروه تلگرامی خود کرده است
و همه طرفداران موتورسيکلت ، تولید کنندگان موتور سيکلت ، قطعه سازان موتور سيکلت ، پخش کنندگان لوازم یدکی موتور سيکلت را دعوت به عضویت در کانل و سوپر گروه تلگرامی خود می کند
به زودی در این سوپر گزوه تلگرام موتور سيکلت و کانال تلگرامی موتور س
❇به نام خدا وباسلام ☎️سامانه اینترنتی امداد موتور سيکلت سيار درمحل حسن احمدآبادی شعبه دیگری ندارد⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ پنچری سيارتیوپلس ماشین موتور سيکلت سيار مجهز به‌پمپ‌باد سيار جوشکاری قطعات فی موتور سيکلت تعویض‌زاپاس ماشین تنظیم باددرمحل باتری باطری سيار درمحل تهیه لوازم یدکی موتور سيکلت هندا وغیره مجهز به اکیب راکب ران همراه وسایل یدکی موتور باطری باتری ماشین موتورسيکلت تعویض لاستیک تیوبلسي بصورت حرفه ای در
تک چرخ بورس انواع باک موتور سيکلت – ارسال از تهران به تمام نقاط ایران
باک آپاچی
باک آپریلیا
باک آمیکو
باک آیما
باک احسان
باک اس وای ام
باک است
باک اصفهان سيکلت
باک ام وی آگوستا
باک انرژی موتور
باک اونجر
باک ایران دوچرخ
 باک باجاج
 باک پولسار
باک پالس
باک باکسر
باک برمودا
باک بنلی
باک به پر
باک بي ام دبلیو
باک باژنگ
باک پاسارگاد سيکلت فارس
باک پالس
باک پرواز
باک پیاجیو
باک پیشتاز موتور توس
باک پیشرو
باک تریومف
باک تس تی
باک تک تاز موتور
با
فیلم هوس هندوستان کرد بلخره :D به سرم زد با موتور سيکلت یه مسافرت به یکی از کشورهای همسایه برم (البته بعد عید که هوا گرم می شود)هم برای روحیم خوبه و هم برای کشف مناظر جدید افرادی که موتورسوار باشند میدونند مسافرت با موتور سيکلت یک لذت دیگه ای داره البته با خطرات بيشتر ولی با رعایت مسائل ایمنی میشه این خطرات رو به حداقل رسوند
ادامه مطلب
یک از مسائلی که جوانان پیگیر هستند گواهینامه موتور سيکلت میباشد.آیا برای گواهینامه موتور سيکلت بسيار جستجو کرده اید؟آیا شرایط دریافت گواهینامه موتور سيکلت را می دانید؟ آیا سن دریافت گواهینامه مونورسيکلت سال است؟
شرایط دریافت گواهینامه موتور سيکلت
سن سال تمام
گواهی سلامت جسمی وروحی وروانی:
طی دوره آموزش نظری وعملی
قبولی درآزمون آئین نامه وعملی شهرباموتورسيکلت 200سي سي
شرایط رانندگی با موتورهای سنگین و یا با حج 200 سي سي
دارندگان گواهی
کیلومتر موتور سيکلت چیست؟مدتی پس از اینکه عبور و مرور با استفاده از وسایل نقلیه در خیابان ها صورت گرفت، قوانینی تحت عنوان قوانین راهنمایی و رانندگی وضع گردید که در آن، مقرراتی بمنظور جلوگیری از حوادث ناشی از رانندگی آورده شده بود. یکی از قوانینی که وضع شد، محدودیت سرعت در مکانهای مختلف بود.
اما ابتدا باید امکانی روی وسایل نقلیه پیاده میشد که نشانگر سرعت وسيله می بود تا راننده بتواند بفهمد سرعتش چقدر است. سرعت با واحد کیلومتر بر ساعت (km/h) سن
مشخصات باطری موتور سيکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
مدل: CREPOWERولتاژ باطری: 7Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 6.5 * 13.5وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:20کشور سازنده:ایران نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سيکلت های: CGL و بنلی 150 و تریل و هندا 150 و هندا 200 و HLXدر صورت تحویل داغی ( باطری معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطری موتور سيکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
بارکد 8 رقمی کارت موتور سيکلت همان کدی است که در پشت کارت موتور سيکلت درج شده است. این کد برای شناسایی موتور سيکلت یا گرفتن خلافی آن مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که بارکد 8 رقمی کارت موتور سيکلت را با شماره VIN موتور مشابه ندانید. این دو از هم جدا هستند و هر کدام به صورت مجزا در پشت کارت خودرو و موتور سيکلت درج شده اند.

ادامه مطلب
فروش انواع موتور سيکلت های خوب بازار با قیمت استثنایی ،با زیر قیمت بازار ،فروش اوانع موتور های برقی ،فروش انواع برند های موتور هوندا ،یاماها،و شما به راحتی میتوانید با فروشنده تماس بگیرید و محصول خود را خریداری کنید اسگو به شما کمک خواهد کرد به همه ی نیاز های خود در کسری از زمان برسيد.و همچنین میتوانید آگهی رایگان خود را با عضویت به نام خودتان ثبت کنید.
مشخصات باطری موتور سيکلت 4/5 آمپر  KH YB4.5-BS تایلندی
مدل: KHولتاژ باطری: 4.5Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 7 * 9وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:چین (PRC)نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سيکلت های: cdi و CG غیر استارتی در صورت داشتن استارت از باطری 7 آمپر معمولی میبایست استفاده کنید .در صورت تحویل داغی ( باطری معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطری موتور سيکلت 4/5 آمپر  KH YB4.5-BS تایلندی
 
 
فروش موتور سيکلت در شپینو
موتور سيکلت یکی از وسيله های نقلیه پرکاربرد است. در سراسر دنیا این وسيله طرفداران زیادی دارد که برای مشاغل مختلف استفاده می شود . می توانید ثبت آگهی فروش موتور سيکلت در سایت نیازمندیهای شپینو درج کنید تا در سریعترین زمان ممکن آن را به فروش برسانید
موتور سيکلت برخلاف ماشین کابين ندارد و معمولاً دارای دو چرخ است. موتور سيکلت دارای چندین مدل مختلف است. نسبت به ماشین اجزای کمتری دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از م
آیا باربری رشت و باربری لاهیجان و باربری چالوس در انتقال موتور سيکلت ها نقشی دارند ؟
در این مقاله در مورد انواع موتور سيکلت ها و کاربرد و مزیت آنها در خیابان ها صحبت می کنیم . چرا موتور سيکلت ها امروزه در شهرهای پر ترافیک و پر رفت و آمد دارای کاربرد بسيار بالا در بين عموم مردم هستند و دلایل مهم استفاده از این وسيله نقلیه موتوری چیست ؟
یکی از کاربردهای مهم موتور سيکلت در شهرها سرعت حرکت این وسيله نقلیه می باشد . موتور سيکلت ها به دلیل اندازه و ا
 
مشخصات باطری موتور سيکلت باطری 3 آمپر هندا CREPOWER YB3L-BS
مدل: CREPOWERولتاژ باطری: 3Aظرفیت: 12vابعاد: 11 * 5.5 * 10وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:ایرننحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سيکلت های: CDI و CG غیر استارتی برای استفاده از لامپها و بوق های قوی نیاز به باطری 4.5 آمپر خواهید داشت و در صورتیکه موتور شما استارتی باشد 7 آمپر معمولی .در صورت تحویل داغی ( باطری معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطری
تک چرخ بورس انواع کلاه ایمنی موتور سيکلت – ارسال از تهران به تمام نقاط ایران
کلاه ایمنی آپاچی
کلاه ایمنی آپریلیا
کلاه ایمنی آمیکو
کلاه ایمنی آیما
کلاه ایمنی احسان
کلاه ایمنی اس وای ام
کلاه ایمنی است
کلاه ایمنی اصفهان سيکلت
کلاه ایمنی ام وی آگوستا
کلاه ایمنی انرژی موتور
کلاه ایمنی اونجر
کلاه ایمنی ایران دوچرخ
کلاه ایمنی باجاج
 کلاه ایمنی پولسار
کلاه ایمنی پالس
کلاه ایمنی باکسر
کلاه ایمنی برمودا
کلاه ایمنی بنلی
کلاه ایمنی به پر
کلاه ای
باتری فرسوده موتور سيکلت
باتری فرسوده موتور سيکلت
انواع باطری فرسوده
باطری یو پی اس فرسوده
باطری مستعمل
باطری ژله ای فرسوده
باطری کتابي
باطری مستهلک
باتری اتمی
باتری اسيدی
باتری سيلد
باتری انرژی خورشیدی
باطری موتور سيکلت فرسوده
باتری موتور سيکلت ازنوع کوچک
1.باتری های12 ولت اسيدی
2. UPS
که از2 آمپر تا 12 آمپر بسته به نوع موتور سيکلت مورد استفاده قرار می گیرد.
نحوه محاسبه قیمت ضایعات باتری موتور سيکلت :
مانند باتری های  UPS برحسب آمپر ساعت و کیل
 
 
حمل بار با موتور سيکلت به نوعی یکی از روش های رایج حمل بار در ایران به شمار میرود. اگر سری به بازار بزرگ تهران بزنید با مشاهده خیابان های مملو از موتور سيکلت هایی که بار های نسبتا زیادی را حمل میکنند به وجد می آیید!اما این حمل بار اگر به صورت بهینه انجام نشود خیلی وقتها آسيب های جدی هم برای موتور سيکلت و هم برای موتور سوار بدنبال دارد.
 
در اینجا ما قصد داریم در مورد حمل بار با موتور سيکلت بيشتر صحبت کنیم تا شاید توانسته باشیم با آگاه نمودن
سرقت موتور سيکلت و خودرو یکی از ناگوار تری اتفاقاتیست که ممکن است برای هر راننده ای رخ دهد. این پیشامد میتواند گاها وحشتناک به نظر برسد زمانیکه وسيله نقلیه شما ار ارزش بالایی برخوردار باشد.
مخصوصا در شهر بزرگی همانند تهران که سارقین حرفه ای در زمینه سرقت موتور سيکلت و خودرو وجود دارد باید بسيار زیرکانه عمل کنید که دچار این حادثه نشوید.
سرقت موتور سيکلت بسيار راحت تر از سرقت خودرو صورت میگیرد. زیرا موتور سيکلت از ایمنی کمتری نسبت به خودرو بر
با سلام خدمت شما دوستان عزیز براتون یک برنامه بسيار عالی اماده کردم که توش تمامی سيم کشی های موتور سيکلت رو به صورت تصويري اموزش دادم تو این برنامه یک نقشه کلی از سيم کشی موتور سيکلت وجود داره و سيم کشی تمامی قطعات موتور سيکلت رو یکی به یکی به طور کامل ودقیق اموزش داده شده
ازجمله:
دنده شمار
کیلومتر
سيستم شارژر 
 سيستم جرقه​
استارت                                                دریافت فایل
راهنماها
چراغ جلو و عقب
بوق
سوئیچ
استپ ترمز ها 
به طور کامل
ترخیص انواع خودرو و موتور سيکلت از طریق پلیس+۱۰
قسطی کردن جریمه ها به مدت یکسال
 مالکان موتورسيکلت هایی که وسيله نقلیه آنها در پارکینگ ها توقیف شده است می توانند از روز شنبه 17 آبان ماه به مدت 2 ماه با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسيله نقلیه خود اقدام کنند.
این مقام انتظامی با بيان این که مالکان موتورسيکلت ها می توانند در صورت داشتن خلافی بيش از یک میلیون تومان، با مراجعه به اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نس
شهر تهران پایتخت ایران و آلوده ترین شهر کشور میباشد که آلودگی هوای آن بدلایل زیادی بوجود می آید.
این آلودگی بيشتر بدلیل تردد وسایل نقلیه موتوری و بنزین سوز میباشد که مضرات زیادی را برای شهروندان به دنبال دارد.
دو سالیست که ورود موتور سواران به تونل های شهر تهران ممنوع اعلام شده و موتور سيکلت هایی که وارد تونل میشدند، (تنها در ابتدای اجرای این طرح) توقیف و به پارکینگ منتقل میشدند.
ولی تا بحال از خودتان پرسيده اید که چرا این قانون بوجود آمد؟ ای
باک موتور سيکلت چیست؟
باک موتور سيکلت مخزنی فی با ظرفیتی محدود جهت نگهداری و ذخیره سوخت موتور سيکلت میباشد که وظیفه اش تامین سوخت انجین موتور است. باک موتور سيکلت بسته به نوع موتور سيکلت با ظرفیت های ۱۰ لیتری تا ۳۰ لیتری متفاوت میباشد. جنس باک موتور سيکلت معمولا از ورق های فولادی میباشد.
قسمتهای تشکیل دهنده باک موتور سيکلت
رویه باک (پوسته باک)
پالونی (زیر باک)
موجگیر (ثابت کننده حرکت سوخت هنگام لغزش)
مارک (لوگوی شرکت)
گوشواره (قلاب نگهد
نحوه تعویض باک موتور هوندا
بعضی وقتها نیاز است که باک موتور سيکلت خود را بدلایل زیر تعویض نمائید:
سوراخ شدن یا نشتی از قسمت های مختلف
ضربه دیدن یا به اصطلاح قر شدن باکر
پوسيدگی درون باک
هرز شدن پیچ شیر بنزین
خراب شدن قسمت درپوش
شکستگی گوشواره و قسمت های نگهدارنده
رنگ پریدگی و یا آفتاب سوختگی
تغییر رنگ موتور سيکلت
تعویض باک موتور هوندا به راحتی قابل انجام است. کافیست مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا یک ظرف برای تخلیه بنزین تهیه کنید و شیلنگ شی
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبينم چقدر به موتور های سوخت جامد شبيهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
 
 
سالهاست که آمار بالای تصادف موتورسواران در ایران گوش به گوش میچرخد و خبر این رخداد ناگوار قلب همگان را بدرد می آورد.
موتور سواران با بي احتیاطی خود، گاها یک خانواده را داغدار و خود را مستقیم راهی دیار باقی میکنند. البته گفتنی است که در رخداد این حوادث تلخ ااما موتور سواران مقصر و گناهکار نیستند. رانندگان خودرو ها نیز در بيشتر مواقع با بي احتیاطی، موتور سواران را به کام مرگ میکشانند…؛
خطر موتور سواری
این یک تراژدی تلخ از وضعیت کنونی م
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سيستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سيم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسي مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
گرفتن خلافی موتور یا پرداخت خلافی موتور موضوع مهمی است که همه موتورسواران باید به آن توجه داشته باشند. بي توجهی به این موضوع باعث می شود که هم مبلغ خلافی بالا رود و هم زمینه برای توقیف موتور فراهم شود. بنابراین بر هر موتور سواری لازم و واجب است که همواره به خلافی موتور خود توجه داشته باشد. در این مطلب تلاش می کنیم که سير تا پیاز خلافی موتور را برای شما شرح دهیم؛ از روش های احتمالی گرفتن خلافی موتور یا تنها روش مطمئن و موثق استعلام خلافی موتور
 
لاستیک موتورسيکلت یکی از لوازم مصرفی موتور سيکلت میباشد که در باید آن را پس از کم شدن عاج به میزان زیاد، تعویض کنید. همانطور که قبلا در راهنمای خرید لاستیک موتور سيکلت گفته شد، شما ابتدا باید یک لاستیک مناسب برای موتور سيکلت خود تهیه کنید.برای تعویضلاستیک موتورسيکلت میتوانید به تعمیر کار مراجعه نمایید. اگر خودتان قصد تعویض لاستیک موتورسيکلت تان را دارید به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید. البته تعدادی ابزار برای این کار نیاز دا
علت سوختگی موتور تردمیل1- عدم روغن کاری و از بين رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

روبلینک | معرفی گروهها و کانال های روبیکا آهنگ های قدیمی خاطره انگیز مدرسه آموزش از راه دور سنا تین کلاینت معرفی دندانپزشک کادوس پلاس کتاب زمینه ی روانشناسی هیلگارد خرید دستگاه حضور و غیاب چه ضرورتی دارد؟ بیوگرافی افشین امانی کتابخانه عمومی شهید سید مجتبی علمدار ساری