نتایج جستجو برای عبارت :

اشتغال بانوان

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر از بانوان خود اشتغال بهزیستی تجلیل شد .به گزارش اسدی رییس بهزیستی شهرستان اوز : بانوان موفق  تحت پوشش بهزیستی که با دریافت  تسهیلات خود اشتغالی به مبلغ ٥٠٠ میلیون ریال از سمت بهزیستی تسهیلات دریافت کرده و در حرفه آرایشگری و خیاطی مشغول بکار هستند و توانستند بعنوان بانوی موفق نه تنها منبع درآمد خود بلکه اشتغال زایی برای دیگران هم فراهم آورند.اسدی افزود ؛ این تسهیلات به دیگر ن سرپرس
امروز بانوان عزیز و محترم کشور عزیزمان به ورزشگاه آزادی راه یافتند و از دیدن بازی لذت بردند. واقعا چه مشکلی پیش آمد؟ چرا باید نصف جمعیت کشور را از بسیاری از حقوق خود نفی کنیم؟
به نظرم مردان کشور ما نیز آنقدر کمال دارند که در حضور بانوان حفظ شان نمایند. در هر صورت نمی توان با هر دلیلی از استفاده دیگران از فضاهای عمومی جلوگیری کرد.
همه باید به همدیگر احترام بگذاریم. 
مکمل گیاهی جوپارصورتی که با نام جوپار بانوان نیز معروف است دارای خواص ویژه ایست که باعث تنظیم هورمونی بانوان میشود و همچنین با تقویت سیستم ایمنی جسم باعث تقویت قوای جنسی بانوان میشود و این اتفاق کاملا طبیعی صورت میگیرد .
ادامه مطلب
خبرآنلاین نوشت: روز گذشته دهم مهر ماه برای اولین کود بانوان از طریق سامانه بلیط فروشی توانستند بلیط های ورزش ایران مقابل کامبوج را خریداری کنند تا بتوانند وارد زورخانه شوند. فدراسیون اسب سواری برای ملاقات مقابل کامبوج چهار جایگاه استادیو آزادی را مهیا کرده و در اختیار بانوان فراغت داده است تا بتوانند ورزش تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. این چهار جایگاه در بازدید برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در اصالت بانوان قرار محزون بود، دارای مسیر
اولین همایش کتاب سال بانوان با موضوع کتب علوم انسانی و اسلامی، پنجشنبه هفته جاری و به همت جامعة اهراء(س) به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می شود. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مدنی، مدیر جامعة اهراء(س)، عصر امروز در نشست خبری اولین همایش کتاب سال بانوان، با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و با بیان این که شخصیت با عظمت دختر پیامبر اسلام(س) می تواند .
ادامه مطلب
وکیل خانم – مشاور حقوقی خانم – وکالت بانوان توسط خانم وکیل
وکیل خانم –  مشاور حقوقی خانم –  وکالت بانوان توسط خانم وکیل
وکالت و مشاوره حقوقی برای خانم ها توسط  وکیل خانم ( وکیل زن )
وکیل پایه یک دادگستری خانم و مشاور حقوقی خانم در تهران
مشاوره و قبول وکالت در پرونده های حقوقی ، کیفری و خانواده
تلفن مشاوره حقوقی وکیل خانم : 9099070524 (تماس از طریق تلفن ثابت)
تلفن همراه وکیل خانم : جهت تعیین وقت برای مراجعه حضوری  09125303264
 
عزیزان، بانوان ایرانی، مادران ایرانی❤️
 
جا داره در کنار تشکر از کادر پزشکی و پرستاران عزیز،
 تشکر ویژه ای از بانوان جان برکف داخل خانه بکنیم 
که درحالیکه عیدنوروز رو دوست دارن استراحت کنن و خوش بگذرونن، 
دربست درخدمت آ شپزخانه و سرویس دهی و خدمات، از قبیل شستشوی لباسها و نظافت و ضدعفونی کردن همه جا از میوه و خرید بگیر تا ضدعفونی لوازم منزل و کف و روی تموم سطوح هستن 
و علاوه بر این باید دیوانگیها و خل بازیهای کل أعضاء خانه را تحمل و مدیریت
گام های اجرایی
 اطلاع رسانی به عموم محل از طریق بنر-تراکت و تریبون مسجد و تشکل ها
 جذب خیر جهت هزینه های مراسمات
برگزاری مراسمات
 جذب کمک های مردمی وحامی یابی
شبکه سازی و ایجاد گره خیرین پزشکان-اساتید-دبیران-دانش آموزان دانشجویان-اصناف-اجرایی-خدمات-اشتغال و بانوان فعال و خانه دارو
تهیه گزارش و مستندات جهت ارائه آمار و عملکرد
نمونه مراسم عید غدیر و اهدا بادکنک و گل به کودکان و رمدم و ترویج شادی در بین عموم مردم شهر فردیس
در هفته ١٠ لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور جمعه اول دی ماه یک دیدار در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد و تیم منتخب فارس با ٣ گل میهمان خود استقلال خوزستان را شکست داد.
نکته قابل توجه در این دیدار، پخش مستقیم رادیویی مسابقه بود که برای اولین بار در کشور به همت صداوسیمای مرکز فارس صورت گرفت.
سیده محبوبه رضوی به عنوان اولین کارشناس فوتبال در بخش بانوان، فرنوش جعفری به عنوان اولین گزارشگر و فرانک قائدشرفی به عنوان مجری پوشش این دیدا
نکاتی در باب منع ورود بانوان به ورزشگاه
 
سلام1- قبل انقلاب تمایلی از سوی بانوان برای حضور در ورزشگاه ها به آن صورت نبود!2- مقایسه یک جمع چند ده هزار نفری و در آزادی صدهزار نفری با یک جمع چند نفری که لحن صحبت خود را به سرعت متناسب با حضور بانوان می کند بسیار ساده انگارانه است.اساسا در کنترل شده ترین کشورها هم این جمع های چند ده هزار نفری در بسیاری مواقع از کنترل خارج می شوند، شاید دلیل عدم ساخت ورزشگاه هایی با گنجایش شبیه ورزشگاه آزادی در این کش
 
رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیکا گفت: نخستین مرکز آموزش کارآفرینی و اشتغال با هدف اشتغال فرزندان مددجویان این شهرستان راه‌اندازی شد.
سید علی صالحی امروز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرکز با ظرفیت ۳۰نفر در فاز نخست برای آموزش قالی بافی راه اندازی شده  اما در آینده در نظر داریم رشته های دیگری همچون خیاطی را نیز  اضافه کنیم.
وی افزود: در این مرکز بعد از پایان آموزش و صدور گواهی به مددجویان ، تسهیلات خرید تجهیزات با ک
چند سال قبل، طرح ورود بانوان به ورزشگاهها مطرح شد و قرار بود پیگیری شود منتها صداهای مخالف زیادی از اطراف ( از مراجع عظام ،دانشگاه ، حوزه ، برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و . شنیده شده بود و به همین علت، مسئله ورود بانوان به ورزشگاها، تعلیق شد !
آنها که مخالف حضور بانوان در ورزشگاه بودند مسئله ی شرعی , قانونی و تربیتی را عنوان می کردند.
امروز  اما ،بانوان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند !! و قبح حضور مختلط مردان و ن را در ورزشگاه شکستند!
 مت
شما ورزش کنید، تخفیفش با ما
آنی هایپری های عزیز، امروز میخواهیم برای اون دسته از خانم هایی که عاشق ورزش هستند باشگاه آدینا رو معرفی کنیم و خبر خوبتر اینکه اگه عضو سایت آنی هایپر باشید برای کلیه خدماتش بهتون 20% تخفیف میده.
از اونجایی که مشکل خیلی از خانم ها نبودن باشگاه ورزشیی هست که بتونه در هر تایمی امکان ارائه خدمات داشته باشه باشگاه آدینا اومده تا این مشکل رو برطرف کنه. باشگاه ورزشی بانوان آدینا یک مجموعه کامل از خدمات ورزشی هست که با ک
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
ادامه مطلب
همزمان با سالروز قیام شهدای گوهرشاد؛ تجمع حافظان حریم خانواده در میدان شهدای مشهد برگزار شد. بانوان زائر و مجاور حافظان حریم خانواده با تجمع در میدان شهدای مشهد با شهدای قیام خونین گوهرشاد تجدید پیمان کردند. در این مراسم بانوان مشهدی و زائران بارگاه رضوی در عرصه میدان شهدا تجمع و حمایت خود را از عفاف و حجاب در جامعه و خانواده اعلام کردند سپس به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و.
ادامه مطلب
مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد.
به گزارش ایسنا ، مراسم جام و مدال های تیم اول تا سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز (چهارشنبه) طی مراسمی در سالن بسکتبال آزادی به نمایندگان تیم ها تقدیم شد. در این مراسم بازیکنان بسکتبال و میهمانان ویژه ورزش حضور داشتند.
مهین فرهادی زاد معاون وزیر امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با جامعه بسکتبال اظهار داشت: از کلیه کارکنان بسکتبال و ورزش در کشور تشکر می کنم که شر
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
نتایج زحمات هنرجویان عزیزمانکسب ۱۷ مدال رنگارنگ که ۳ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز شددر 12 مین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیوکوشین کان کاراته بانوان ایران خوشحالم که کیوکوشین کان همدان بار دیگر در مسابقات حضور داشت و افتخاری دیگر برای خود کسب کردبه امید تک تک شاگردان   در مسابقات جهانی و سربلندی کیوکوشین کان همدان اوس !
طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بانوان هم قادر به حضور در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران خواهند بود.
ثبت نام برای چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران آغاز شده است و طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برای اولین بار بانوان هم فرصت حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت. سال گذشته بانوان تنها امکان شرکت در مسابقات بازی‌های موبایل را داشتند که امسال، این رویه تغییر کرده و بانوان هم دقیقا مثل آقایان، قادر به شرکت
برنامه غذای ورزشکاران حرفه ای هندبال
متاسفانه در مورد رژیم مناسب برای قهرمانان بدنسازی ابهامات زیادی وجود دارد در . جهت دستیابی به یک برنامه غذائی مناسب و مغذی برای ورزشکاران بدنسازی باید حتما پنج .
 
تغذیه
تغذیه. • ژنتیک. اوج اجرا. ما از آنچه می خوریم ساخته می شویم. غذا مستقیما در رابطه با . همه دانشمندان تغذیه ورزشی بر این عقیده اند رژیم غذایی ورزشکاران برای تامین .
پاورپوینت رژیم غذایی بانوان ورزشکار
رژیم غذایی ن ورزشکار
مطابق ماده ۱۱۱۷ قانون مدنی، شوهر می تواند زن خود را از حرفه یا صنعتی که منافی مصالح خانوادگی یا حیثیات خود یا زن باشد منع کند. فلذا در پاسخ باید بیان داشت اشتغال به تحصیل زوجه، اشتغال به حرفه و صنعت محسوب نشده و از شمول ماده ۱۱۱۷ قانون مدنی خارج است. بنابراین شوهر نمی‌تواند مانع تحصیل زنی که وظایف همسری خود را در کنار تحصیل انجام می‌دهد، بشود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استنان فارس در روز مبارک زن که به حق به نام "هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر" نامگذاری شده است و فرصت مغتنمی برای تکریم و تبیین جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در جامعه اسلامی است و تقارن دارد با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب، از بانوان فرهنگ و ارشاد تجلیل کرد.
جهت اطلاع ایثارگران از زمان_بازنشستگی_جانبازان_حالت_اشتغال
سوال: برای بازنشستگی جانبازان حالت اشتعال باید از زمان مجروحیت ۳۰ سال بگذرد یا از زمان تصویب قانون؛ یعنی سال۷۳؟لطفا شفاف توضیح دهید. همسر من از سال ٦٢ یعنی ٣٦ سال پیش جانباز شد. کی حقوق ومزایا و پاداش بازنشستگی شامل حال این جانبازان حالت اشتغال میشود مثل کارمندان دیگر؟ جواب دبیر کمیسیون ماده ١٦ رسیدگی به شکایات ایثارگران: برای مشمولان تبصره ۶ قانون حالت اشتغال( مستخدمین شهید، .
کارگاه آموزشی داوری دفاع شخصی بانوان با حضور 35 نفر از بانوان شاغل در صنعت آب و برق برگزار گردید.و جناب آقای مهندس قنبری در پایان کارگاه به تعدادی از همکاران محترم که موفق به قبولی در کارگاه داوری  شده بودند.گواهینامه شرکت در کارگاه داوری تقدیم نمودند.و در پایان دوره اعلام نمودند پس از پایان کارگاههای آموزشی داوری و قوانین و مقرارات با توجه به پتانسیل بالا و اهمیت ورزش  .یک دوره مسابقات دفاع شخصی برای همکاران زیر نظر هیئت ورزش صنعت آب و برق
پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایانمشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .
اگر دوست دارید در خانه بنشینید و کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و از طریق این کار بتوانید کسب درآمد نمایید ، این مطالب از نمناک را مطالعه بفرمایید تا بدانید که بانوان موفق و ن با در
این گروه لاغری برای دوستانی هست که دوست دارند تا لاغر بشند و به وزن مورد علاقه خودشون برسند، شما میونید به گروه بیاین و از تجربیات دوستان دیگر در زمینه لاغری در این گروه استفاده کنید.
گروه لاغری از همه بانوان که دوست دارند تا از راهکارهای دیگر بانوان که در زمینه لاغری موفق بودند ایجاد شده و از همه شما درخواست میکینم که دوستان دیگر خود را هم به گروه دعوت کنید.
گروه دارای قوانین هست که خوشحال میشیم که به قوانین گروه احترام بزارید و در گروه لاغر
ادای احترام بانوان اوز به شهدا،شهدای گمنام و شهدای زن شهرستان به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)و روز زن و مادر سپاس از همه عزیزانی که همراهی کردند.(ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)و هفته زن و مقام مادر )
 
صاحبان‌ حرف‌ و مشاغل‌ آزاد در این‌ آئین‌نامه‌ بیمه صاحبان حرف ومشاغل آزادبه‌ افرادی‌ اطلاق‌ می‌شود که‌ برای‌ انجام‌ حرفه‌ و شغل‌ مورد نظر با داشتن‌ کارگر (کارفرما) یا خود به‌ تنهایی‌ (خویش‌فرما) به‌ استناد مجوز اشتغال‌ صادره‌ از سوی‌ مراجع‌ ذیصلاح‌ یا به‌ تشخیص‌ هیأت‌ مدیره‌ سازمان‌ تأمین‌ اجتماعی‌ (که‌ منبعد سازمان‌ تأمین‌ اجتماعی‌ در این‌ آئین‌نامه‌ سازمان‌ نامیده‌ می‌شود) به‌ کار اشتغال‌ داشته‌ و مشمول‌ مق
ورزش و تناسب اندام ورزش درمانی
اثرات مفید ورزش برای بانوان
هیچ محدودیت سنی برای شرکت در ورزش های استقامتی وجود ندارد،
حتی ن 80 ساله هم توانایی شرکت منظم در دوهای ماراتن را دارند.
در این گزارش به فواید ورزش برای بانوان می پردازیم.فواید ورزش برای بانوان
هیچ محدودیت سنی برای شرکت در ورزش های استقامتی وجود ندارد،
حتی ن 80 ساله هم توانایی شرکت منظم در دوهای ماراتن را دارند،
اگر چه مدت زمان طی شده بیشتر خواهد بود. دقیقاً معلوم نیست که آیا
ساعتی پیش دو تجمع غیر قانونی در خیابان
شالیکوبی گرگان که یکی برای استقبال از بهنوش بختیاری و دیگری توسط بانوان
محجبه در مبارزه با بدحجابی و ضد ارزشها بود رخ داد اما با دخالت پلیس
گرگان این غائله پایان یافت .
بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود نرم افزار و فیلم فرهنگ و هنـــر ایران آهن جهان ایران کولر گازی سامسونگ مهمتزین اخبار ایران و جهان فوتبال برتر جراحی ریبایی زنان پاتوق پیک سخن‌ها مشاوراملاک