نتایج جستجو برای عبارت :

استیکر نام درسها

تا الان یازده درس گرامر انگلیسی در این کانال قرار دادیم. برای اینکه هر یازده درس رو پیدا کنید کافیه هشتگ #گرامر_انگلیسی رو در کانال جستجو کنید تا همه درسها رو یکجا بیابید.
خوندن این 11 درس کمتر از یک ساعت وقت می‌گیره. اگر تا الان درس به درس با ما پیش اومدید، فردا یک مرور به همه درسها داشته باشید.اگر تا الان وقت نکردید و یا اصلا عضو کانال نیستید، فردا یک ساعت رو در نظر گرفته و درس‌های یک تا یازدهم رو بخونید.
با ما همراه باشید. به جز گرامر ما به دیگ
*** قابل استفاده در تمامی نسخه های واتس اپ ***
دنبال استيکر واسه واتس اپ میگردی؟ خب ما مجموعه از استيکرهای واتس اپ رو برای شما داریم.
برنامه بیش از 1000+ استيکر واتس اپ داره که شما عاشق اونا خواهید شد.
مجموعه ای از انواع استيکرها در دسته بندی های متنوع مثل عاشقانه، خنده دار، استيکر اسم، استيکر شکلک و .
الان استيکرهای ناز رو با دوستاتون به اشتراک بذارید و از استيکرها برای گپ با اونا استفاده کنید، جالب و سرگرم کننده هم هست.
 
راهنمای استفاده
* بسته ا
سلام به بچه های خوب مدرسه ادب
 
امیدواریم سلامت و سرحال باشید.
برای اینکه در این تعطیلات ارتباطمان حفظ شود، با کمک معلمان درسها، فیلمهای آموزشی مختلفی را برای شما تدارک دیدیم.
آدرس هر فیلم در کانال مدرسه به اطلاع شما رسانده می شود. با مراجعه به هر آدرس، هم فیلم آموزشی و هم محتوای تکمیلی مرتبط با آن را می توانید مشاهده و دانلود نمایید.
 
مراقب خودتان باشید و امیدواریم تلاش ما برایتان مفید باشد.
 
خرید استيکر اتاق کودک قطار حیوانات
تزئین اتاق کودک، یکی از دغدغه های والدین هست و معمولا سوالاتی از قبیل استيکر اتاق نوزاد را از کجا بخریم؟”، مراکز فروش استيکر اتاق کودک کجاست؟” مطرح می‌شود.
شما می توانید برای خرید استيکر اتاق کودک نمونه های متنوعی را در سایت جیک جیک بررسی کنید.ما در جیک جیک این افتخار را داریم تا انواع استيکر اتاق کودک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب برای راحتی شما عزیزان قرار داده و شما به صورت خرید اینترنتی استیک
بالاخره بعد از مدت ها در نسخه 5.8 تلگرام امکان استفاده از استيکر های متحرک اضافه شده است.
البته هنوز امکان اضافه کردن استيکر متحرک مانند استيکر های معمولی وجود ندارد و برای این کار باید استيکر ها را مثل یه فایل برای طرف مقابل ارسال یا فوروارد کنید.
استيکرهای متحرک در ادامه مطلب
ادامه مطلب
استيکر اتاق کودک آنا و السا
آسان ترین راه تغییر اتاق کودک چیست؟ بهترین جواب این سوال استفاده از استيکر و نسل جدیدتر آن یعنی استيکر چوبی اتاق کودک است.
این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و زیبایی خوبی در اتاق کودک شما ایجاد می کند،استيکر چوبی جیک جیک مدل آنا و السا دارای تنوع کاراکتری خوبی بوده و در کنار دوستش جلوه خاصی به اتاق کودک شما می دهد.کاراکتر زیبا و دوست داشتنی آنا و السا، مطمئنا برای کودک شما خیلی جذاب و غیرمنتظره است که آنا و السا را
امروز استيکر های جذاب و متحرک تبریک روز پدر رو براتون آماده کردم که امیدوارم ازین استيکر ها لذت ببرید. این استيکر ها مناسبی بوده و در آینده استيکر مناسبت های دیگر هم به پک اضافه خواهد شد.
 
برای نصب استيکر اینجا کلیک کنید
 
همچنین میتوانید با عضویت در کانال تلگرام استيکرکده استيکرهای جدید مارا بصورت رایگان دریافت کنید
ورود به کانال تلگرام استيکرکده
 
ادامه مطلب
برای سفارش چاپ استيکر مورد نیاز خود کافیست به سایت چاپی کوثر مراجعه نموده یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. 
همچنین می توانید مقاله  " نکاتی که باید  در چاپ استيکر تبلیغاتی رعایت شود" را برای آشنایی بیشتر در انتخاب استيکر مطالعه کنید. 
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
بعد از ثبت نام در سایت، وارد آن شوید.
در گزینه های بالای صفحه گزینه ((درسها)) را انتخاب نماییید.
2- در قسمت جستجو در درس های سامانه عنوان درسهایی که در وبلاگ مطرح شده است را بنویسید و جستجو کنید.
3- درس را انتخاب نمایید.
4- گزینه ثبت نام درس را انتخاب نمایید.
5- لازم است جلسه اول درس را بگذرانید و در آزمون آن شرکت نمایید تا جلسات بعدی نیز برای شما باز شوند.
6- به ترتیب همه جلسات را گذرانده و در آزمونهای آن شرکت نمایی
استفاده از استيکر در شاد
امروزه در کنار تایپ متن ها از شکلک ها نیز استفاده می‌شود. از زمانی که گوشی های هوشمند و برنامه ها و پیام رسان ها وارد دنیای دیجیتال شده اند اصطلاحات و کلمه ها جدیدی نیز وارد گویش مردم شده است. اموتی، اسمایلی، استيکر و ایموجی از جمله کلمه ها و مواردی هستند که به سرعت در بین کاربران این برنامه ها رایج شدند.برای استفاده از استيکر ها در پلتفرم شاد می توانید راهنمای زیر را مشاهده نمایید.
 

‍⚖آموزش استفاده از استيکرها
با کمی دقت و تفکر در نظرات پست های بیانی متوجه یک سری رموز خاص میشیمم ( همه اینها از محدودیته ها)
XD : اولا که اومم بیام می گفتم خدایا اینا چرا وسط متن هاشون یک دفعه اکس دی می میزارن؟ یکی دوتا هم نیستن که این چیه؟ یک روز گوشی رو برعکس کردم و دیدم . واوووو این یعنی خنده روده بر 
:/ : کمی قابل فهم تر بود. این به معنای همان پوکر خودمونه
* : شروع کننده بعضی از استيکر هایی است که هنوز کشف نشدند و نیازمند توضیح اند.
*-* : ذوقققق و یا همون واووووو
-_- : پوکر تر
:دی
✓ سکانس اول: یک روز با همه ی شور و شوق معلمی که اساسأ با نوسانات خُلقی ات کم و زیاد می شود، می نشینی  برای تدریسهای فردا ایده پیدا میکنی، طرح درس می نویسی، ابزارهای هرچند ساده برای آموزش ریاضی و‌علوم و بقیه درسها می سازی و‌.
✓ سکانس دوم: فردا در کلاس.هر آن چیزی که انتظارش را نداری بر سرت می آید.بدتر از همه این هست که دانش آموزانت کوچکترین وَقْعی برای ایده ها و طرح درس و ابزارهای من درآوردی و بدردبخور و گاهی غیر کاربردی ات نمی نهند و اینجا تا
همکاران ارجمند ضمن آرزوی توفیق الهی در خدمت به جامعه دانش آموزی که در این ایام منفصل از مدرسه است نرم افزارهای ویندوزی پراسپکت و ویژن  به تعداد شش نرم افزار تقدیم میگردد. امید است استفاده از آنها مفید باشد. لازم بذکر است این نرم افزارها بصورت خصوصی و برای فروش در طی 2 سال تهیه شده بود که با توجه به شرایط فعلی با کمال افتخار بصورت رایگان و بدون محدودیت کپی و نصب عرضه میشود.امید است از دعای خیر ما را فراموش نکنید. علی الحساب نرم افزار های پراسپک
داشتن یک برنامه ی ویرایش عکس روی گوشی های هوشمند ما میتواند اکثر اوقات مفید واقع شود و چه خوب میشود اگر برنامه ی مورد نظر برتری هایی نسبت به رقبای خود داشته باشد .در حال حاضر برنامه ی فوتوگرید (Photogrid) میتواند یکی از گزینه ی جایگزین پیکس آرت باشد . در ادامه به آموزش اضافه کردن استيکر و شکلک به عکس با استفاده از برنامه فوتوگرید خواهیم پرداخت .
ادامه مطلب
اهانت به پیامبر و بهترین واکنش در مقابل آن
نویسنده: دکتر ژیلا مرادپور
 
اهانت به پیامبر و بهترین واکنش در مقابل آن چیست؟ آیا  سیلی زدن به توهین کننده یا فحش و ناسزا گفتن و کشتن او و… هیچکدام از
این گونه واکنش ها مطابق رویه سیره پیامبر که اسوه حسنه است نمی باشد.
خود پیامبر (ص) موضع گیریهایش ایجابی بوده نه سلبی!. جاذبه داشته نه دافعه!. سیلی زدن و … فقط تاییدی بر باور غلط هتاکان در مورد خشن دانستن اسلام است و چه بسا نوعی تبلیغ باورش هم باشد.
 
پیامب
معلم شاد و با روحیه : 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آما
بهترین و کامل ترین 
مجموعه آموزش ساخت استيکر تلگرام 
 
بعد از یادگیری اصول ساخت استيکر می تونید از این طریق کسب درآمد کنید . در این اپلیکیشن صفر تا 100 ساخت استيکر رو با زبانی ساده و روان همراه با عکس بهتون آموزش دادم .
تصاویر برنامه :

این مجموعه شامل موارد زیر می باشد : ○ ساخت استيکر سریع ○ ساخت پکیج استيکر ○ تبدیل عکس به PNG○ تبدیل استيکر به عکستمامی آموزش ها همراه با تصویر می باشدو با زبانی ساده و روان توضیح داده شده .بعد از دانلود این اپلی
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش تصویری ساخت استيکر تلگرام با فتوشاپ
با مشاوران گروه الورایانه کمک از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید
9099072958
پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل
در این مطلب میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه استيکر های شخصی خود را بسازید.برای ساخت استيکر روش های مختلفی وجود دارد. ولی حرفه ای ترین این روش ها ساخت استيکر با فتوشاپ است که لازم است یک مقدار فتوشاپ بلد باشید.و اگر هم با نرم افزار فتوشاپ اشن
حتماً شما هم تصاویری که روی شیشه برخی فروشگاه‌ها چسبیده شده است را دیده‌اید و یا به استيکر خودرو دیجی کالا وقتی به درب منزل شما برای تحویل کالا آمده است، دقت کرده‌اید. نامی که در حرفه چاپ و تبلیغات به این تصاویر داده می‌شود، استيکر است. استيکر یا وینیل یا لیبل، یک لایه نازک ولی مقاوم از جنس pvc‌ است که با اهداف تبلیغاتی یا تزیینی بر روی اکثر سطوح مانند دیوار، پلاستیک، ف، شیشه، چوب،MDF، گچ و . قابل چسباندن است. استيکر کاربردهای زیادی در حوز
نحوه ساخت و طراحی استيکر متحرک تلگرام در نسخه 5.9.0

برای ساخت استيکر متحرک تلگرام شما می‌توانید از تمامی برنامه‌هایی که قابلیت ساخت و طراحی وکتور را دارند استفاده نمایید ولی نکته مهم این است که درنهایت برای متحرک‌سازی آن می‌بایست خروجی را وارد برنامه افتر افکت Adobe After Effect نمایید، پس در انتخاب برنامه خود برای طراحی دقت لازم را داشته باشید.
ادامه مطلب
ساخت پک pack استيکر تلگرام و اد کردن استيکرهای بعدی
امروز می خواهم یه مطلب درباره تلگرام به کاربران محترم تقدیم کنم. شاید سوال خیلی ها این است که چگونه پکیج استيکر بسازیم و استيکرهای بعدی را چگونه ادد و اضافه کنیم.
برای ساخت پک استيکر به بوت @Stickers نیاز داریم و یا از این لینک Stickers
می توانید دسترسی پیدا کنید. بعد از ورود به صفحه ی این بوت تلگرام شروع
به ساخت پکیج استيکر می کنیم ، به مجرد ورود با پیامی شبیه تصویر زیر روبرو
خواهید شد.
@Stickers
طبق روال
 

احتمالاً زمانی که در بازار قدم می‌زنید و به اجناس داخل مغازه‌ها چشم می‌دوزید، حتماً نگاه‌تان به عکس‌هایی که روی شیشه بعضی از مغازه‌ها چسبانده شده است، گره خورده است و یا زمانی که ماشین تحویل کالای یک شرکت معتبر به درب منزل‌تان می‌آید را دیده‌اید که بر روی شیشه‌ی آن یک استيکر درج شده است. استيکر همان لیبل است که از لایه‌ای نازک تشکیل شده که جنس آن از پی وی سی بوده که هدف از استفاده از آن تبلیغات و شناساندن یک برند است. احتمالاً شما هم
االف)معلمین ب)دانش آموزان ج) محیط مدرسه د)برنامه ریزی ه)انجمن اولیاءومربیان:انجمن اولیاءومربیان به مثابه پلی است که بین خانه و مدرسه ایجاد شده و نقش ارزنده آن مسلم و مشخص است .این نکته حائز اهمیت است که برای داشتن مدرسه ای سالم ،مطلوب و شاد باید به تمامی عوامل و اجزای تشکیل دهنده آن پرداخت .
معلم شاد و با روحیه : 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم
 
 
الف)معلمین ب)دانش آموزان ج) محیط مدرسه د)برنامه ریزی ه)انجمن اولیاءومربیان:انجمن اولیاءومربیان به مثابه پلی است که بین خانه و مدرسه ایجاد شده و نقش ارزنده آن مسلم و مشخص است .این نکته حائز اهمیت است که برای داشتن مدرسه ای سالم ،مطلوب و شاد باید به تمامی عوامل و اجزای تشکیل دهنده آن پرداخت .
 
معلم شاد و با روحیه : 
 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح
توضیح
 
 
مژده مژده!!حتما آپدیت کنیداین نسخه با تمامی نسخه های قبلی متفاوت استمشکل انتخاب تصویر رفع شدمشکل افت کیفیت هم حل شددیگه موقع انتخاب عکس هنگ نمیکنه با این نرم افزار شما میتونید استيکر ها و شکلک های جالبی رو تصاویر خودتون بزارید و به نوعی اون ها رو حذابتر کنیدبیش ز 300استيکر در این برنامه برای شما وجود داره به صورت کاملا حرفه ای میتونید استيکر ها رو بزارید و اونها رو کوچیک و بزرگ کنید و بچرخونید سخن رو کوتاه میکنم تصاویر برنامه رو بب
دل خوشی بچه های پزشکی برای عبور از مقطع علوم پایه، فاصله گرفتن از درسهای خشک و بی روح علوم پایه اس و نزدیک شدن به hidden curriculum. یعنی با دادن امتحان علوم پایه و ورود به فیزیوپات، تازه نزدیک میشی به اون رویایی که از پزشکی تو ذهن همه اس. 
اما، داستان برای ما جور دیگه ای نوشته شده. اساسا زندگی ما روی باد شکم آقایون میگرده. نمیدونیم کی و از کجا تز شیوه ی نوین آموزش پزشکی رو داده. لاکردار یه برنامه ی از پیش تعیین شده هم نداده. میری از آموزش میپرسی ترم بعد
خب سلام :)
حالتون خوبه ؟
 
اینطور که مشخصه چند روز دیگه ( متاسفانه یا خوشبختانه ) مدارس شروع میشه و وارد مدرسه میشین . به عنوان کسی که نظام جدید بوده میتونم توصیه های خوبی داشته باشم .
1- اول اینکه اگه امروز یعنی پنجشنبه رو هم حساب کنیم چهار روز رو داریم ، اگه میتونین دو روزش رو استراحت کنین که سر حال و قبراق برین مدرسه ، اینکه میگم استراحت ، یعنی روزی 3 ساعت بخونین :)
2- حالا غیر از استراحتی که میخواین انجام بدین ، حتما مرور و جمع بندی در این چند روز
آموزش استفاده از استيکر چت اینستاگرام
چطور از استيکر چت اینستاگرام استفاده کنیم
این هفته در بروز رسانی جدید اینستاگرام در قسمت استوری شاهد اضافه شدن یک استيکر جدید به نام استيکر chat در استوری بودیم. این روزها اینستاگرام ابزار زیادی را در قسمت استوری خود اضافه میکند همین یک ماه قبل بود که با اضافه شدن استيکر مسابقه در استوری خیلی از کاربران ترغیب به استفاده از این برچسب شدند.
حال با اضافه شدن استيکر چت در اینستاگرام نه تنها یک قابلیت پر کا
 بسم الله الرحمن الرحیم

 انتخاب سوره و درس 1: شروع مغرب. اگر به همان
نسبت که نماز مغرب و نافله اش طول میکشد، طولش بدهی، میتوانی به سلامت از آن بگذری.
خواندن نماز غفیله در این بازه، برای رفع غفلتهایی که کار را طول میدهد و ول میشود،
بسیار موثر است. اگر از این مرحله نگذری، به مرحله عشا وارد میشوی بدون اینکه مغرب
را خوانده باشی و ممکن است هر دو قضا شوند. از عوارض ماندن در این مرحله، کسالت
است.
 درس 2 (اوامر و نواهی): شروع عشاء، تاریکی و
ظلمات. شروع دو
انسان‌شناسی از دیدگاه عملی، نوشته ایمانوئل کانت (04-1724) فیلسوف بزرگ عصر روشنگری است که حدوداً 25 سال مطالب آن را تدریس کرده و پس از بازنشستگی به ناشر سپرده است. این درسها برخلاف درسهای معمول دانشگاهی نه تنها خشک و بی‌روح نبوده‌اند بلکه چندان جذابیت و طراوت داشته‌اند که با اینکه جزء درسهای رسمی دانشگاه نبوده‌اند و مستمعان برای شرکت در آنها باید هزینه‌ای را پرداخت می‌کرده‌اند، همواره از کلاسهای پرمخاطب کانت بوده‌اند.
این کتاب شامل دو ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

درس پژوهی مهر تو عکسی بر ما نیفکند / آئینه‌رویا! آه از دلت، آه... وبلاگ عینک آفتابی ساناز کیک خانگی حسابداری آنلاین MHKashian شرایط اقامت خانوادگی در لهستان داروهای طبیعی و مکمل دانلود مجموعه جدیدتربن ها و بهترین ها