نتایج جستجو برای عبارت :

استیکر عالی برای دانش آموزان

✅انواع دانش آموزان از نظریادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش آموز وجود دارد:1-کلامی2-تصویری3-دست ورز
✅کلامی:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،از راه شنیداری است.یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس،آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع تکلیف در این گروه،از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.بچه های کلامی،از کلام به مرحله مجرد می رسند.
✅دسته دوم:دانش آموزان تصویری:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،ازراه دیدار است.یادگیری از کل به جزء است.
ا
هداف پرسش رییس جمهور (پرسش مهر) چیست ؟
 
از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:
 
به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سالآشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماهآشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهویافزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهورافزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خودپرورش روحیه پرسش گری دانش آموزانایجاد نشاط و شادابیایجاد توانایی نقد و تحلیل در د
جزئیات ثبت نام دانشآموزان اتباع در سال تحصیلی جدیدرئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور:در تمامی فعاليت‌های آموزشی و پرورشی در درون مدرسه اعم از برگزاری اردوها و مسابقات و فعاليت‌های فرهنگی و آموزشی و اجرای دوره‌های آموزش خانواده، دانشآموزان اتباع خارجی با دانشآموزان ایرانی دارای
ادامه مطلب
مجموعه نمونه سوالات بهیاری سری جدید ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم
این مجموعه مختص آندسته از دانش آموزان میباشد که قصد شرکت در آزمون ورودی دبیرستان بهیاری را در پایه دهم دارند که یقینا این فایل فوق العاده کارآمد و موثر در موفقیت دانش آموزان عزیز خواهد شد انشاالله.
بسیار عالي در نوع خود مناسب کل آزمون های مشابه و مرتبط با تضمین فوق العاده
آزمون ورودی هنرستان بهیاری,سوالات هنرستان بهیاری پاسخنامه,آزمون ورودی هنرستان پرستاری,آز
برنامه امتحانات نوبت اول آموزشگاه به دانش آموزان ارائه شد. امتحانات طبق دستورالعمل اداره ذیربط از 7 لغایت 25 دی ماه برگزار می گردد. امید است با تلاش دانش آموزان عزیز و حمایت خانواده های گرامی در پایان براي یک یک دانش آموزان توام با موفقیت باشد برنامه امتحانات نوبت اول
به علت شرایط کرونایی امسال امتحانات نهایی در مدتی طولانی تر از همیشه برگزار و بالتبع نتایج هم دیرتر اعلام شد.
اما در هر صورت نتایج اعلام و تعدادی از دانش آموزان در همان آزمون خرداد ماه موفق به دریافت مدرک دیپلم شدند و عده ای هم به هر دلیل نتوانستند موفق شوند، که الان در حال شرکت در آزمون شهریور ماه هستند.
ضمن تبریک به دانش آموزانی که در خرداد ماه قبول شدند و آرزوی توفیق براي دانش آموزان شهریوری، در ادامه پست دانش آموزان برتر پایه دوازدهم در ا
وظیفه دانشآموزان، تنها فراگیری معلومات کتاب‌ها و محتوای علمی درس‌ها نیست، بلکه توجه به رشد شخصیت، شکوفا ساختن استعدادهای نهفته، تقویت روحیه خودباوری از وظایف آنان است.
 
دانشآموزان ایران اسلامی می‌توانند هم زمان با تحصیل، بذر باور را در زمین بارور دل‌ها بیافشانند و نهال ایمان را در بوستان جان خود بنشانند تا پس از فراغت از تحصیل شاهد شکفتن شکوفه صداقت بر شاخسار وجودشان باشند.
اگرچه دانشآموزان قسمت کوچکی از عظمت و اقتدار کشور ایرا
اهم فعاليتهای کمیته کتابخانه
1- تجهیز و پالایش کتابهای موجود در کتابخانه
2- عضو گیری از دانش آموزان
4- رسیدگی به امور مربوط به کتابخانه های کلاسی
5- تشویق دانش آموزان کتابخوان
6- خواندن کتاب براي دانش آموزان کلاس اولی
7- برپایی فروشگاه کتاب وفروش کتا ب به دانش آموزان با تخیفف 50%
8- برگزاری نمایشگاه کتاب
9- برگزاری جشن کتاب
10-معرفی کتابهای کاربردی
11-تعامل با کتابخانه مرکزی شهر وتعامل با کانون
12-برگزاری نشست کتابخوان با همکاری کتابخانه مرکزی
به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شورای دانش آموزی و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شورای دانش آموزی به همراه تصاویری از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
مجموعه نمونه سوالات بهیاری سری جدید ویژه دانش آموزان ورودی دبیرستان پایه دهم
این مجموعه مختص آندسته از دانش آموزان میباشد که قصد شرکت در آزمون ورودی دبیرستان بهیاری را در پایه دهم دارند که یقینا این فایل فوق العاده کارآمد و موثر در موفقیت دانش آموزان عزیز خواهد شد انشاالله.
بسیار عالي در نوع خود مناسب کل آزمون های مشابه و مرتبط با تضمین فوق العاده
آزمون ورودی هنرستان بهیاری,سوالات هنرستان بهیاری پاسخنامه,آزمون ورودی هنرستان پرستاری,آز
    خب ، پس از طی همه ی این مراحل ، هنوز یک مرحله براي رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم براي رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محیط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و. است ، اصلا یکی
 سوال من از دانش آموزان این است: دانش آموزان عزیز در سراسر کشور، خطاب من به 14و نیم میلیون جمعیتی است که امروز آغاز سال تحصیلی خود را جشن می گیرند. عزیزان من فرزندان من براي مقابله با ویروس کرونا چگونه باید با خانواده خودتان و هم کلاسی های خودتان کمک و یاری کنید. نحوه یاری و کمک شما به هم کلاسی ها و هم مدرسه ای و دوستان و اعضای خانواده تان به عنوان، سوال مهر امسال ماست که امیدوارم بهترین پاسخ ها را از طرف دانش آموزان عزیز دریافت کنیم. سالی پر از
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبراي دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعاليت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی براي منی
برنامه ریزی در رابطه با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و اجرای برنامه توسط اعضاء شورای دانش آموزی و پختن نذری شله زرد توسط اولیاء یکی از دانش آموان و پخش بین بچه ها. و دعوت از یکی از اولیاء دانش آموزان از آتش نشانی فرخ شهر جهت آموزش اطفاء حریق به همکاران و دانش آموزان و برنامه ریزی در رابطه با روز 13 آبان و اجرای برنامه ویزه و تهیه هدایایی به رسم یادبود توسط مدیر آموزشگاه براي کلیه دا نش آموزان.
کمیته بهداشت مدرسه با به کار گیری دانش آموزان علاقمند اقدام به فعاليتهای چشمگیری در خصوص امور بهداشتی وتعاون صورت داده است از جمله جمع آوری کمکهای مالی به دانش آموزان نیازمند و پخت غذای سالم در آموزشگاه و فروش وجمع آوری مبالغ حاصله به نفع مردم سیل زده ویا برگزاری طرح پاکسازی مدرسه در روزهای آخر سال و جمع آوری نذورات وتدارک افطاری براي دانش آموزان پایه سوم تاششم و اموزش اموربهداشتی به دانش آموزان با همکاری مسئول کمیته بهداشت سرکار خانم اک
در راستای توسعه و ترویج قرآن،عترت و نماز این سه منشور نورانی در بین دانش آموزان برنامه هایی پیش بینی شده که یکی از موارد ارزشمند آن برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز می باشد.این مسابقات بستر مناسبی است براي رشد و تعالي شخصیت دینی و مذهبی دانش آموزان در راستای معارف حیات بخش و انسان ساز قرآن، عترت و نماز که در هرچهار دوره تحصیلی در مدارس سراسر کشور برگزار می گردد.
در سال تحصیلی جاری هم این مسابقات در مرحله آموزشگاه برگزار شد و برگزیدگان به
 در پی تغییرات بنیادین در آموزش زبان انگلیسی و کتب درسی و اهمیت هرچه افزون‌تر مهارت‌های گفتاری و شنیداری در رویکرد جدید، گروه آموزشی زبان متوسطه دوم در فارس، براي ایجاد انگیزه بیشتر در دبیران و دانشآموزان و تاکید مجدد بر این مهارت‌ها، مسابقه شنیداری در سطح استان برگزار می کند.
بر همین اساس در دو سال گذشته مسابقه شنیداری زبان انگلیسی ویژه دانشآموزان در قالب آزمون لیسنینگ در بین دانشآموزان پایه یازدهم استان فارس برگزار شده است.
 
طبق جلسه شورای مدرسه قرار شد در هر ماه جهت تقدیر از دانش آموزان برتر عرصه پرورشی و بخصوص حضور فعالانه در مراسمات نماز و صبحگاه مدرسه ، هر ماه از سه دانش آموز فعال این حوزه تقدیر شود. دانش آموزان برگزیده ماه مهر آقایان محمد همتی،محمد مراد رییسی و علی محمدی و برگزیدگاه ماه آبان آقایان محمد کرمی، امیرحسام میرزاییان و حسن عسگر بودند. 
هدفهای بزرگی در پس مطرح شدن این پرسش از جانب رئیس جمهور نهفته است  
کسب اطلاع از مطالعه روزانه دانش آموزان.
کنترل تعامل بین معلم و شاگرد.
ایجاد علاقه و تحریک حس کنجکاوی بچه‌ها.
تشخیص مشکلات زندگی دانش آموزان.
به حداکثر رساندن فعاليت کلاسی بین شاگردان.
ارزیابی میزان اطلاعات پاسخ دهندگان از آموزه‌های درسی.
تقویت تفکر دانش آموزان.
تشویق بچه‌ها به مشارکت در بحث‌های کلاسی و ارزشمند بودن شرکت آنان.
جلب توجه دانش آموزان و افزایش تمرکز آن‌ها با
               
مدرسه باید مکانی امن براي تحصیل کودکان باشد. دانش آموزان، پدر و مادر و کارکنان مدارس نقش مهمی در ارتقاء امنیت در آن ایفاء می کنند. در این راستا می توان دانش آموزان بزرگتر را طوری آموزش داد که هر یک حامی کودکان کم سن و سال تر باشند.
ادامه مطلب
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط براي شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و براي دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
 روش های شادتر کردن مدرسه : 
‏- نمایش فیلم و تئاتر نمایش‌های عروسکی - موسیقی زنده مورد علاقه دانشآموزان
‏- بردن دانشآموزان به موزه، تئاتر، سینما، پارک و اردوگاه با کمک اولیای مدرسه و خانه‏
‏- تشکیل نمایشگاه کتاب‏
‏- افزایش مدت زنگ‌های تفریح
‏- برگزاری مسافرت‌ها و اردو‌های تفریحی - سیاحتی
- تشکیل گروه‌های درسی با حضور فعال دانشآموزان
‏- کنترل عوامل بازدارنده نشاط و تقویت عوامل تسهیل‌دهنده‏
‏- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آموزشگاه، دعوت از خانم جعفری از کتابخانه ملاصدرا از اولیاء دانش آموزان جهت سخنرانی و تشویق دانش آموزان به مطالعه ،معرفی رابطین کتابخانه در سطح شهر و معرفی کتاب توسط رابطین در برنامه های آغازین با معرفی کتاب و قرائت قسمتی از کتاب ،تشویق دانش آموزان به اهداء کتاب و نذر کتاب،اجرای جشن ویژه در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی و تشویق فعالين در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه های آغازین ،اجرای طرح کتاب و کتابخ
همیشه براي والدین سؤال برانگیز بوده است که چرا برخی از دانش آموزان در یادگیری دروس موفق هستند و بهترین نمره ها را کسب می کنند.
خوب و موفق بودن دانش آموز نه تصادفی است و نه ربطی بین معلم و دانش آموز دارد. رمز موفقیت این دانش آموزان، پشتکارداشتن در امر یادگیری و رعایت کردن رفتارها و عادات سودبخشی است که به آنها کمک می کند تا در تحصیل هرچه بیشتر موفق شوند.
ادامه مطلب
وضعیت ما تو کلاس مدرسهمعلم:حضرت محمد(ص) میفرمایند:دانش آموزان:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهممعلم:آفرین!حضرت محمد(ص) میفرمایند:☺دانش آموزان:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهممعلم:میفرمایند کهدانش آموزان:کی؟؟!!معلم:حضرت محمددانش آموزان:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم      شاید حواستون نبود اما هم خندیدید و هم سه تا صلوات به نیت سلامتی آقا امام زمان فرستادین☺اگه خواستین اینو براي هرکس خواستین بفرستین تاهم بخنده و هم دریا
در تاریخ 1398/08/01 شورای دانش آموزی دبستان طالقانی توسط 208 نفر دانش آموز با سیستم سنتی انتخابات ساعت 9 صبح مشخص گردید و کار خود را آغاز نمود در این برنامه بعد از ثبت نام دانش آموزان جهت کاندید شورا ، مدت پنج روز تبلیغات بود که دانش آموزان با هیجان خاص ،به وسیله ی بنر ، پوستر و نوشتارهای کودکانه در مشارکت اجتماعی شرکت نمودند سپس در مراسم آغزین به معرفی خود پرداختند .تعدادی از روی نوشته؛ تعدادی با گفتار کودکانه ، و بعضی با تصویر و نوشته جهت انتخاب ش
خشونت یکی از آسیب‌هایی است که دانشآموزان با آن روبرو هستند که برخی از علل این خشونت‌ها ناشی از مشکلات خانوادگی است و والدین در شکل‌گیری خشونت در دانشآموزان نقش دارند البته به اعتقاد کارشناسان ناکامی در دوران کودکی هم می‌تواند علت بروز خشونت در دوران دانش‌آموزی باشد.
به گزارش ایسنا، اما زمانی‌که از آسیب خشونت صحبت می‌شود ناخوداگاه به سوی آن می‌رویم که این معضل مختص جوانان و بزرگترهاست اما متأسفانه پس از بررسی‌ها شاهد آن هستیم که
به گفته وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان در آینده ای نزدیک با تبلت به مدرسه خواهند رفت؛ایشان افزودن که به احتمال زیاد شرکت ایسر این تبلت ها را درست خواهد کرد؛ایشان افزودن که این تبلت ها در 10 مدرسه استان تهران در حال اجراست؛همچنین وزیر ارتباطات گفته اند که دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در حال ساخت سیم کارت هایی هستند که براي دانش آموزان قابل استفاده باشد؛گفته شده است که قابلیت های دیگر این تبلت ها در آینده گفته خواهد شد
حاجی میرزایی در توییتی از نحوه دسترسی دانش آموزان اتباع به شبکه شاد خبر داد .
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در توییتی نسبت به دسترسی دانش آموزان اتباع به شبکه شاد توضیحاتی داد. 
او نوشت: گفته شد دانش آموز ⁧افغانستانی به دلیل اینکه کدملی نداشته از دسترسی به شاد محروم شده است در حالیکه ⁧دانش آموزان اتباع ⁩دارای یک کد جایگزین ⁧کدملی ⁩هستند و توسط وزارت کشور به اتباع خارجی تعلق می‌گیرد و براي احراز هویت در ⁧شاد ⁩می‌توانند از آن ک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

آساتیم - بهترین های دنیای گیم، سینما و سرگرمی آفِرَت بهترین سایتهای کلیکی گیم تو پارس game2pars نمددونی falt اقیانوس طلایی خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه thema دانلود موزیک لایت و بی کلام