نتایج جستجو برای عبارت :

از آنجا كه عدم ازلي تحت اختيار نيست، موجب عدم اختيار در بقاء استمرار مي‌شود.

   حسین(ع) دیگر هیچ نداشت که فدا کند جز جان که میانِ او و ادایِ امانت          ازلی فاصله بود.
    و اینجا سدرةالمنتهی است.نه.که او سدرةالمنتهی را آنگاه پشت سر نهاده         بود که از مکه پای در طریق کربلا نهاد. و جبرائیل تنها تا سدرةالمنتهی              همسفر معراج انسان است.
     سدرةالمنتهی مرزدار قلمرو فرشتگان عقل است.عقلِ بی اختیار.
     اما آلِ کساء، ساحتِ امانتداری و اختیار است و جبرائیل را آنجا بار نمیدهند        که هیچ ، بال میسوزانن
 
رجوع زوج از هبه و استرداد عین هدایا وقتی جایز است که عین موهوب موجود باشد و امکان رجوع از هبه در شرایطی که زوجه به طور کلی منکر وجود آن بوده و برای اثبات آن سوگند ادا نماید و زوج نیز دلیلی بر بقاء آن ارائه نکند، وجود ندارد.
ادامه مطلب
 
-چیستی زیبایی
آیا یک گل در نفس خود زیبایی دارد؟ آیا تبسم چمن‌های پیچیده درهم زیبا است؟ آیا زیبایی معادل نیکی است؟ آن‌ گاهی که انسان شاخه‌ای گل را نظاره می‌کند، زیبا می‌نماید امّا برای زنبوران عسل منبع غذایی است. چمن‌زار در هنگام طلوع آفتاب چشم‌نواز است امّا گونه حیوانی دیگر را چاره‌ای جزء تغذیه نیست لذا اشیاء و حضورهای زیبا در نفس خویش زیبا نیستند بلکه زیبایی وابسته به نگاه ناظر است. زیبایی معادل نیکی است از آن جهت که خواستگاه اجتم
اعاده شرکت بعد از انحلال
یکی از مباحث اصلی دیگر در خصوص انحلال امکان اعاده شرکت به بقاء آن می باشد که عده ای از شرکت های دولتی و خصوصی درخواست مبنی بر اعاده به وضعیت سابق قبل انحلال را از ادارات ثبت شرکت ها دارند.
برخی از شرکت های تجارتی از جمله شرکت های سهامی با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده بر طبق ماده 199 و 200 لایحه اصلاحی قانون تجارت نسبت به انحلال شرکت و ثبت آن اقدام می نمایند. پس از ثبت انحلال شرکت بنا به دلایل مختلفی از جمله ایجاد شرایط جدی
هو البصیر
همیشه مادرم میگفت تو صبرت کمه ، آره راست میگفت صبرم کم بود  دوست داشتم نتیجه کارهام یه دفعه ببینم و همین امر باعث شد که خیلی از نتایجی را که باید ببینم را نبینم.
وقتی می خواستم دیوار خونه رو رنگ کنم دوست داشتم سریع تر به هدفم برسم و زود دیوار رو تمیز و یک دست ببینم و برای همین تینر کمتری با رنگ مخلوط می کردم تا با یک بار رنگ کردن دیوار رنگ بشه اما .
زوری که نیست مگه میشه!!!
برای هر کاری باید زمانی مشخص طی بشه تا استعدادی که خدا خواسته در
آنگاه، به صد شوق، چو مرغان سبکبال،پر گیرم ازین بام و به سوی تو بیایم.
 خورشید از آن دور ، از آن قله پر برف،
 آغوش کند باز،
 همه مهر ، همه ناز  
سیمرغ طلایی پرو بالی ست که ــ چون من ــ از لانه برون آمده ، دارد سر پرواز .
پرواز به آنجا که نشاط است و امیدست،
 پرواز به آنجا که سرود است و سرورست.
آنجا که من از روزن هر اختر شبگرد، چشمم به تماشا و تمنای تو باز است! 
بگذار که – سرمست و غزل خوان – من و خورشید
بال بگشوده به سوی تو بیاییم.
 
فریدون مشیری
بسمه تعالی    
وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ
از پدیده های اسفناکی که به یاد دارم کمتر ضایعه ای مانند رحلت آیت الله آقای مومن قمی اثر گذار بوده است. ایشان در جمع اموری که شایسته یک روحانی است موفق و دارا بودند. این ضایعه را به حوزه علمیه و مجلس خبرگان و خاندان محترمشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال دوام و بقاء آنان را مسئلت دارم. محمود زاهدی
هدف مقاله: همه رهبران و مدیران ااما به  فنون هدایت سازمان در زمان نیاز به استمرار نوآوری آشنا نیستند؛ زیرا همیشه رهبری را در اعمال قدرت و کنترل می بینند.   
رهبر زیرک چه کسی است؟
رهبر زیرک کسی است که سازمان وکسب و کار را راحت تر از آن چه تصور می کنید در مسیر نوآوری قرار می دهد.مشکل این جاست که همیشه چرخ کسب و کار بر یک روال نمی چرخد؛ چه بسا ورود یک تکنولوژی، محصول و خدمت جدید شما را وادار می کند تا روی به نوآوری بیاورید.
آیا می خواهید در عرصه ن
صنعت بازیافت قراضه آهن  یک تجارت سریع در حال رشد است که حداکثر 90 میلیارد دلار فعالیت اقتصادی در سرتاسر آمریکا را شامل می شود ، هزاران نفر را به کار می گیرد و میلیون ها نفر در درآمد مالیاتی مشارکت می کند.
ساخت فات بازیافت شده در دسترس تولید کنندگان ما به ما کمک می کند تا از نظر اقتصادی و اثبات چیزی که صنعت مدتی است شناخته شده است اثبات کند: بازیافت ف قراضه موجب صرفه جویی در پول می شود.
صنعت بازیافت فات قراضه همواره تمرکز جدی بر محیط زیست د
پسر یا دختری که خیابان (و همچنین ساختمان‌ها و زمین‌های مَتروکه)، خانه و محلّ زندگی او شده است و تحت حمایت و نظارت کافی بزرگسالان مسؤول قرار ندارد».سازمان بهزیستی کشور، کودکان خیابانی را این‌گونه تعریف می‌کند:" کودکان خیابانی به افراد زیر ۱۸ سال ( اعم از دختر و پسر) اطلاق می‌گردد که در شهرهای بزرگ برای ادامه بقاء خود مجبور به کار یا زندگی در خیابان هستند"
 
باید به دهان تو رجوع کردلبخندت را بوسیدپنجره ی روحت راآنجا که خواب از سر خیالم پراندآنجا که بوسه غرق بود در ابدیت
 
بگو چندبار می توان عاشق یک لبخند شد؟می توان غنچه ای را چیدباز در حسرت دیدنش جان داد؟
 
لبخندت را می بوسمآنجا که هنوز عشق در اتفاق می افتدحالا آغشته ام کن به روحتیا با من دهانم را شریک شو.
 
"مهسا رهنما"
 
پ.ن1:
اخم هایت را که باز کنی
تازه شاعرانگی ام گل می کند.
 
"امیر ارسلان کاویانی"
 
پ.ن2:
سال بد رفت و من زنده شدمتو لبخندی زدی و من
زنبوری موری را دید که به هزار حیله دانه به خانه میکشید و در آن رنج بسیار می دید و حرصی تمام میزد. 
او را گفت:
ای مور این چه رنج است که بر خود نهاده ای و این چه بار است که اختیار کرده ای؟! بیا تا مطعم و مشرب (آب و غذا) من ببین، که هر طعام که لذیذتر است، تا من از آن نخورم، به پادشاهان نرسد، آنجا که خواهم نشینم و آنجا که خواهم خورم. این بگفت و به سوی دکان قصابی پر زد و بر روی پاره ای گوشت نشست.
قصاب کارد در دست داشت و فی الحال بزد و زنبور را به دو پاره کر
مژده به ظهور امام مهدی(عج) از همان سالهای آغازین ظهور اسلام آغاز شد و پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و اله) در هر فرصت و مناسبتی که پیش می آمد مردم را به ظهور عدالت گستر موعود در آخرامان بشارت می دادند تا آنجا که امروز ما با صدها روایت که از طریق شیعه و اهل سنت از آن حضرت نقل شده مواجهه ایم .(1)
این سیر پس از رحلت پیامبر (صلی الله علیه و اله) در میان اهل بیت طاهرین او (علیهم السلام) استمرار یافت و هر یک از ایشان نیز در عصر خود تلاش کردند که باور م
او ظالم بود 
دیگر شُده بود عادت ما
دیگر جایِ شکایتی انگار نبود
در بین مردم فقط به اندازه ی حرف و حدیثی جای داشت و نقل غیبتها 
 
کم کم، کم کم
زندگی که جریان داشت
بُرد با خودش به دنبال جریانِ .نبودن 
 
. و دیگر واقعا نبود
هیچ حسی هم انگار نبود و انگار مینمود به نبودن نیز
انگار
 
عِـــشق 
 
شده است طعمه ی حرف
حرفِ دوست داشتن 
و انگاری از هوس
 
 
.ادامه دارد
او ظالم بود
و عشق سکوت کرد به حُرمتش 
برای بقایی انفرادی 
اما
فقط بقاء
 
   او بهان
ذکریا قزوینی می نویسد: گردش شهر باغستانی بسیار زیبا که به وسیله بهاء الدین حیدر از نسل اتابک شیرگیر سلجوقی در قرن ششم بنا شده است چون این حصار پناهگاه سرکشان بود به وسیله حاکم ویران شد و مدت ها متروکه ماند در آنجا چشمه ایست که هر که تیر در بدنش مانده باشد و از آب آن چشمه بیاشامد تیر جدا شده بیرون آید.مردم ابهر خوشرو و زیبا هستند و به فضل و ادب مشهورند و وحدت کلمه و اتحاد آنان موجب شده که هیچ حاکم ستمگری نتوانسته است خلافی مرتکب شود.
مختار چت,مختار گپ,چت مختار,گپ مختار,چت روم مختاری ها,اختار چت,اختیار گپ,چت اختیار,گپ اختیار,چت روم اخیاری هامختار چت,مختار گپ,چت مختار,گپ مختار,چت روم مختاری ها,اختار چت,اختیار گپ,چت اختیار,گپ اختیار,چت روم اخیاری هامختار چت,مختار گپ,چت مختار,گپ مختار,چت روم مختاری ها,اختار چت,اختیار گپ,چت اختیار,گپ اختیار,چت روم اخیاری هامختار چت,مختار گپ,چت مختار,گپ مختار,چت روم مختاری ها,اختار چت,اختیار گپ,چت اختیار,گپ اختیار,چت روم اخیاری ها
خانم های عزیز، هیچ دلیل منطقی‌ای برای اینکه شما به استادیوم نروید در نظر من وجود ندارد. اما باید بدانید استادیوم هیچ چیز خاصی ندارد! جز هر ثانیه چهل و هفت مدل فحش شنیدن، دود سیگار و امثالهم. اصلن خود فوتبال چه چیز خاصی دارد که تماشای آن داشته باشد؟ دارم در رابطه با لیگ ایران صحبت می‌کنم. ! 
که البته این حرف ها را گوش شما بدهکار نیست! آدمی عادت دارد بدود به سمتی که آن را ممنوعه می‌خوانند! و وقتی به آنجا می‌‌رسد متوجه می‌شود عن خاصی آنجا نی
بوستان حاشیه ای بهارستان در سمت غربی منطقه میانرود و در کنار فاز سه و در حاشیه رودخانه چنار راهدار واقع است . این پارک که در استمرار ت ایجاد کمر بند سبز جنوب شیراز می باشد جزء پروژه بزرگ ایجاد پارک حاشیه ای رودخانه چنار راهدار به طول ۱۴ کیلومتر می باشد . 
ادامه مطلب
تلاش کردم خونسرد باشم.
تلاش کردم سخت نگیرم.
تلاش کردم این حجم از احساسات متفاوتی رو که بهم حمله کردن هضم کنم.
نتونستم.
اینکه چرا اینجا مینویسم دوباره، فقط یک دلیل داره: این مطلب ارزشش در حد همین وبلاگ هست و تمام.
سه سال پیش به اختیار خودش رفت.
سه سال به اختیار خودم دوستش داشتم.
چهار ماه پیش به اختیار خودش برگشت.
چهار ماه پیش به اختیار خودم بخشیدمش.
ماه پیش به اختیار خود دوباره رفت.
ماه پیش دوباره به اختیار خودم بخشیدمش.
هفته پیش با یکی از دوستای ن
خیلی از کسب و کارها برای بازاریابی محصول و تبلیغات به منظور فروش و جذب مشتری بودجه زیادی را در نظر می‌گیرند, اما در نهایت بخاطر ضعف و اشتباه بازاریابی بعد از ازدست دادن بودجه و زمان به نتیجه مطلوبی نمی رسند.
 ۳ اشتباه بازاریابی کسب و کار
۱_ توقع نداشته باشید بعد از اولین تماس و برخورد طرف مقابل به دنبال خرید محصول یا سفارش خدمات باشد.
در ابتدا باید به دنبال شناساندن محصول و خدمات و جلب اعتماد طرف مقابل باشید.
۲_ عدم استفاده از اطلاعات تماس
نوسانات نرخ ارز در ماه ها و هفته های اخیر، بازار مسکن را نیز تحت الشعاع قرار داده است.
البته عقبه این تاثیرپذیری نه در چارچوب معادلات و هنجارهای اقتصادی، بلکه ریشه در فعالیت و تحرکات برخی دلال‌ها و واسطه‌ها دارد و در صورت استمرار این روند، به طور قطع شاهد بروز مشکلات اقتصادی عمیق تری در کشور خواهیم بود.
با نیم نگاهی به تنش های قیمتی در بازار مسکن به این واقعیت پی می‌بریم که
ادامه مطلب
• دستاورد دوم دعا، تقویت و استقرار ایمان در دل است. خصوصیت دعا این است که ایمان را در دل پایدار و مستقر می‌کند. ایمانِ قابل زوال در مواجهه‌ی با حوادث عالم و سختی‌ها، خوشی‌ها، تنعم‌ها و حالات گوناگون انسان، در خطر از بین رفتن است. می‌شناسید کسانی را که ایمان داشتند؛ اما در مواجهه‌ی با مال دنیا، با قدرت دنیا، با لذات جسمی و شهوات قلبی، ایمان از دست آن‌ها رفت. این، ایمان متزل و غیرمستقر است. خصوصیت دعا این است که ایمان را در دل انسان مستقر
١- واسطه : 
هر واسطه ای بین تولید کننده تهاجمات و افراد مورد هدف این حملات که همان نسل فعال جامعه هدف به شمار میرود به عنوان یک عامل تسهیل کننده در روند انتقال تهاجمات در بین افکار عمومی و اثر بخش کردن آن ، وجود دارد که بدون این طیف تولید کننده حملات در کار خویش قادر به استمرار بخشیدن به عملیات های خود نخواهد بود.
شناسایی سرشاخه های اصلی و کلیدی این عوامل ، کمک شایانی به پیشرفت عملیاتی مقابله با تهاجمات روانی در سطح گسترده خواهد کرد.
٢- عامل :
و
امام باقر علیه‌السلام، حدیث فوق‌العاده‌ای دارد درباره استمرار در کارها. او
می‌فرماید:
هرگاه به کاری عادت کنم دوست دارم بر آن مداومت کنم. اگر از عبادت شبانه چیزی
از من فوت شود روز قضایش را به جا می‌آورم. و اگر روز چیزی را از دست دهم شب قضای
آن را به جا می‌آورم. محبوب‌ترین کارها نزد خدا کاری است که با مداومت همراه
باشد.»
این‌ نکته که باید کارهایی را هر روز انجام بدهید، البته نکته عجیبی نیست.
مسأله اصلی پایبند ماندن به این اصل و قاعده است. بر
اول ِ ابتدایِ آغاز استدرِ جنت برای او باز استدر مسیرش ملک به پرواز استهمه ی کارهاش اعجاز استوقت پیکار شیر میدان استاو که همبازی یتیمان است نقطه ی تحت باء بسم اللهشرف لااله الا اللهآسمان پیش قامتش کوتاهدر خیبر برای او پر کاهدشمن از پیش و پس اگر داردذوالفقار علی دو سر دارد دست و بازوی او نمک داردبه همه نیت کمک داردعشق ما ریشه در فدک داردبه ولایت هرآنکه شک داردبرود کعبه را طواف کندو نگاهی بر آن شکاف کند هر زمان فاطمه کنار علیستهر کجا هست،بخت
حاج آقاى ما از مرحوم آقاى بروجردى نقل مى‏کرد که ایشان می ‏فرمود:
وقتى ما در نجف مشغول تحصیل بودیم، از ایران به آقایان نجف خبر رسید که مظفرالدین شاه مکرّر به خارج سفر مى‏کند و از خارجیها قرض می‏گیرد و در مقابل به آنها امتیاز مىیدهد. اگر این کار استمرار پیدا کند، تمام کشور در جریان این امتیازات از دست خواهد رفت و خوب است جماعتى بر کار شاه نظارت کنند تا این‏گونه مسائل سبب سقوط مملکت نشود.
همه علماى نجف حتى مرحوم آسید محمد کاظم یزدى با پیشنهاد
اللهم انی اسئلک التوبة قبل الموت و الراحة عند الموت و المغفرة بعد الموت و العفو عند الحساب
یعنی حسرت عالم بقاء
و لگدشدن زیر ضربه‌های عالم فناء
حسرت!
حسرت مکاسب مزرعه‌ای بدون محصول
و خسران برداشت داشته‌های نداشته!
ادامه مطلب
روش های شفافیت پوست در منزل
بعلاوه ، یک نکته اضافی برای مراقبت از پوست برای زمانی که وقت کافی برای صرفه جویی در اختیار دارید ، می باشد.کشت روزمره پوست شمابه عنوان یک علاقه مندان به مراقبت از پوست ، چیزی بهتر از نخوردن بعد از یک روز طولانی و لای کردن پوست من نیست. و از آنجا که سلولهای پوستی ما در عصر احیا می شوند ، این زمان اصلی برای تمرکز بر روی ترمیم آن است.
من شخصاً بعد از سالها جوش های نوجوانی پوست مستعد آکنه دارم. برای مقابله با این موضوع ، ر
 استخدام چند ردیف شغلی در صنایع غذایی بقاء
صنایع غذایی بقاء به عنوان یکی از معتبرترین  شرکتهای تولیدی و پخش مواد غذایی در ایران، جهت تکمیل و افزایش کادر فروش خود در  تبریز، اردبیل، تهران ، مشهد  از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:


عنوان شغلی
شرایط احراز
محل فعالیت

منشی/اپراتور فروش
وق دیپلم و بالاتر
-دارای سابقه مرتبط و مسلط به آفیس
– دارای ضامن معتبر
-یک نفر
-خانم
مشهد ،تبریز

حسابداری فروش
وق دیپلم و بالاتر حسابداری
-دارای س
به مناسبت محرم ، بعد چندین سال دارم بخش هایی از کتاب حماسه حسینی شهید مطهری رو می خونمسخنرانی هایی که پیش از انقلاب ایراد شده اند و به بیان تحریفات واقعه عاشورا و پیراستن این زایدات از حقیقت تاریخی آن می پردازندحرف هایی که اگر حتی امروز با گذشت نزدیک به نیم قرن از زبان کسی شنیده شوند بسیار بدیع ، ساختارشکنانه و برخلاف جریان فکری حاکم بر هیات ها و سخنرانی ها و مداحی ها ستالبته در روزگاری این سخنان ایراد گردیده که نهایتا بُرد مجالس سنتی عزادا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

اربعین کلاغ نیوز طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل Azarano دستگاه کپی استوک و ستگاه چاپ روی تیشرت شبکه فایل فارسی سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه عکس هیتر گلخانه و مرغداری فروش بیمه عمر در اصفهان