نتایج جستجو برای عبارت :

ارتباط با خانواده همسایگان معلمان چگونه است

رئیس جمهور سال تحصیلی جدید را سال نظم و انضباط دقیق‌تر برای دانش آموزان توصیف کرد و سوال مهر امسال را به پرسشی در رابطه با نحوه مقابله با ویروس کرونا اختصاص داد و گفت: دانش آموزان عزیز سراسر کشور و فرزندان من، برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و همکلاسی‌های خود کمک و یاری کنیم؟
 
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی 1400-1399 با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، معلمان و خانواده‌های آ
خبر خوش برای دانشجو معلم ها
پرداخت عیدی به دانشجو معلم ها
◾️دکتر حاجی بابایی : دولت با پرداخت عیدی به دانشجو معلمان موافقت کرده و امسال پرداخت خواهد شد.
◽️دکتر حاجی بابایی در جمع دانشجو معلمان لرستان در پردیس علامه طباطبایی خرم آباد با اعلام این خبر ، افزودند که بحث کسری ۴۵ درصد هم در دستور کار است اما مرحله به مرحله باید پیش رفت.
چگونه از خود در برابر ویروس مراقبت کنیم-استفاده از ماسک و توصیه به استفاده از آن- در بیرون منزل همه اشیا رو آلوده و همه افراد رو ناقل در نظر بگیرید.- حتی الامکان بیرون رفتن از منزل رو کنسل کنید.-اگر مجبورید سر کار برید همیشه ماسک و دستکش داشته باشید و به کسی اجازه ندید در محیط کار شما بدون ماسک وارد بشه.-  بخصوص به دیدن پدر و مادرها نرید. شاید ریسک این بیماری برای شما کم باشه چون جوانید، ولی اگر شما ناقل باشید برای افراد مسن خیلی خطرناکه. ترتیبی
 مشاوره خانواده
چرا مشاوره خانواده؟… زیرا منشا بسیاری از مشکلات ما  خانواده است.»  
 مشاوره خانواده با درد و مشکلی سر و کار دارد که منشا آن خانواده است و هدف از آن، درمان زخم‌هایی است که منشا آن خانواده می‌باشد.
 
                                        
 
اهمیت مشاوره خانواده
در زندگی موارد بسیار پیچیده ای وجود دارند که تمامی اعضای خانواده را درگیر یا بر آنها اثر می گذارد. مشاوره خانواده یا خانواده درمانی چارچوب مفهومی برای درک این پیچیدگ
1-سبک زندگی چیست؟
2-سبک زندگی چه چیز را مشخص می کند؟
3-سبک زندگی هرفرد چگونه مشخص می شود؟
4-سبک زندگی ایرانی - اسلامی چه چیز را مشخص می کند؟
5-سبک زندگی هر فرد متأثر از چیست؟


پاسخ سوالات

1-سبک زندگی شیوه ای است که یک فرد ، خانواده،گروه ،طایفه یا یک ملت بر اساس باورها،عقاید،احساسات،تجربیات،افکار،علایق و محیط جغرافیایی برای خود انتخاب می کند.
2-سبک زندگی مشخص می کند که یک فرد در برابر خداوند،خود،دیگران و طبیعت چه وظایفی دارد.
3-توسط خانواده،اعتقا
دولت ، خانواده‌ها، معلمان و خود دانش آموزان چه کار باید بکنند تا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شادوپرنشاط شود؟
 
 
اولین گام برای ایجاد یک محیط شاد برای دانش آموزان در مدارس تفکیک وظایف هرکدام از کسانی است که به نحوی در این محیط نقش دارند حال چه به صورت مستقیم ،چه به صورت غیر مستقیم باشد.بدون شک مهم ترین نقش را معلمان و مدیران مدارس ایفا میکنند که به طور مستقیم با دانش آموزان برخورد دارند در اکثر مدارس شیوه آموزش به سمتی رفته که معلمان به آموز
رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه ۹۵ درصد افراد در آزمون اصلح پذیرفته می‌شوند، گفت: طبق نتایج یک تحقیق ۶۰ درصد، کارآیی معلمان تربیت معلم بیشتر است.
امسال 25 هزار ردیف پیوسته از طریق کنکور و 20 هزار ردیف ناپیوسته از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها خواهیم داشت و بسیاری از افرادی که معلمی را انتخاب کردند به این شغل علاقه‌مند هستند، 
اگر فردی  دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کند استخدام او رسمی و قطعی است و 4 سال دوران تحصیل نیز جزو سنوات خدمت
راهکار ارزشیابی و دانلود کاملترین پیشنهاد ارزشیابی فرهنگیان کلیه پست های سازمانی 
راهکار ارزشیابی چه اهمیتی دارد ؟
پیشنهاد آموزشی برای ارزشیابی معلمان عنوان پکیجی است که در سایت ما وجود دارد.دانلود کاملترین پیشنهاد ارزشیابی فرهنگیان
و در سال های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم سوالات به معلمان مدارس مختلف ابلاغ گردید.دانلود پیشنهاد ارزشیابی فرهنگیان
تا قبل از ابلاغ این فعالیت به معلمان مقطع مختلف ، نگارش و تنظیم سوالات و راهکار ارزشیاب
راهکار ارزشیابی و دانلود کاملترین پیشنهاد ارزشیابی فرهنگیان کلیه پست های سازمانی 
راهکار ارزشیابی چه اهمیتی دارد ؟
پیشنهاد آموزشی برای ارزشیابی معلمان عنوان پکیجی است که در سایت ما وجود دارد.دانلود کاملترین پیشنهاد ارزشیابی فرهنگیان
و در سال های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم سوالات به معلمان مدارس مختلف ابلاغ گردید.دانلود پیشنهاد ارزشیابی فرهنگیان
تا قبل از ابلاغ این فعالیت به معلمان مقطع مختلف ، نگارش و تنظیم سوالات و راهکار ارزشیاب
 
 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
 
رئیس جمهور با
    علاوه بر معلمان و مدیران ، دولت نیز در شاد کردن مدارس ، نقش به سزایی دارد. مسئولیت هایی که در پست قبلی بر عهده ی مدیران گذاشته شد ، قطعا نیازمند کمک های مالی و سرمایه گذاری دولت برای اجرایی هر چه بهتر و درست اموری که باعث نشاط و شادابی در مدرسه خواهند شد هستند ؛ به همین منظور دولت باید مقداری بودجه برای این امر کنار بگذارد.
    البته شاید راه دیگری نیز وجود داشته باشد که به عقیده ی من راه کار خوبی ست ؛ این راه کار ، سرمایه گذاری در دانشگاه ها
معلمان تازه کار زیادی وجود دارند که در سال های اول تدریس خود نیازمند مشاوره درسی و راهنمایی های معلمان با تجربه هستند تا بتوانند برنامه ریزی سال تحصیلی و روش های آموزشی نوین را به خوبی پیش ببرند. معلمانی که سال ها است در زمینه آموزش فعال بوده اند می توانند روش های تدریس، نوع تعامل با دانش آموزان، ترفند های آموزشی، برنامه ریزی درسی و نحوه کنترل عصبانیت در مواقع حساس را به معلمین تازه کار آموزش دهند تا این افراد با خیال راحتر و با اعتماد به نف
کنجکاوی و پرسشگری کودکان
گر چه کنجکاوی را می توان از جمله ویژگی هایی دانست که در اغلب کودکان دیده می شود اما این موضوع در سال های اخیر غفلت شده است. این که کنجکاوی کودکان چه تعریفی دارد و این کنجکاوی تا کجا طبیعی است و چه نقشی در رشد و پرورش کودک می تواند داشته باشد جای این سؤالات زیادی را برای ما ایجاد می کند برای پی بردن به کاربردهای بالقوه این نوع کنجکاوی لازم است درک صحیحی از کنجکاوی کودکان داشته باشیم.
 دیدگاه خانواده و معلمان به عنوان اف
1-ارتباط چیست؟

2-ارتباط چند نوع است؟مثال بزنید.

3-جامعه انسانی چگونه شکل می گیرد؟

4-نتیجه ارتباط با یکدیگر را بنویسید.

5-جملاتی در مورد اهمیت ارتباط با یکدیگر بنویسید.

6-عناصر ارتباطی را بنویسید.

7-آداب ارتباط یا پل های ارتباطی را تعریف کنید.

8-آداب معاشرت یعنی چه؟

9-در ارتباط برقرار کردن با کوچک ترها چه آدابی را باید رعایت کنیم؟

10-در ارتباط برقرار کردن با دوستان و همسالان چه آدابی را باید رعایت کنیم؟

11-در ارتباط برقرار کردن با اعضای خانواده
فصل پنجم۱-۵-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۳۲-۵-بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۴۳-۵- نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸۴-۵- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………۱۲۹۵-۵- پیشنهادت پژوهش……………………………………………………
نقشه راه معلمان و مهارت آموزان ماده ۲۸
کاملترین فایل در مورد نمونه نقشه راه معلمان
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن آزمون نقشه راه معلمان می باشد نقشه راه معلمان و مهارت آموزان ماده ۲۸ می باشد.
 
محتویات بسته دانلود نمونه نقشه راه معلمان
 
مهارت آموزان ماده ۲۸ در واقع آینده سازان عرصه علم و دانش و پیکر بندی اصلی آموزش و پرورش آینده کشور محسو
سیدمنصور مرتضوی رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان مهمان و کارشناس برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی شبکه استانی کرمان بودند.
ایشان در این برنامه که تحت عنوان ارتباط موثر در خانواده بود عنوان کردند : ارتباط موثر و  توان برقراری ارتباط با دیگران  دانش و مهارتی آموختنی است و طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی WHO کسی که این دانش را نداشته باشد تنها خواهند ماند حتی اگر دو برادر در خانه یا دو همکار در یک اتاق اداره یا زوجین در خانو
پیشنهاد به معلمان
1_استفاده از روش های فعال تدریس 
2_عدم استفاده از تنبیه بدنی 
3_استفاده از وسایل کمک اموزشی 
4_استفاده از روش های تنبیه و تشویق 
5_جلوگیری از هرگونه برخورد لفظی و بی احترامی به دانش اموزان
مشاوران و مربیان پرورشی 
1_برگزاری نمایشگاه اثار دانش اموزان 
2_کمک جهت رفع مشکلات  دانش اموزان 
3_ایجاد تفکر مثبت نگری در دانش اموزان 
4_ارائه مفاهیم و ظرایف دینی به شیوه های جذاب 
5_برگزاری جشن ها به مناسب های مختلف 
۲-۲-۷- نظریه روابط انسانی . ۱۷
 
۲-۲-۸- تأثیر روابط انسانی بر مدیریت آموزشی ۱۸
 
۲-۲-۹- نظریه رفتاری ۱۹
 
۲-۲-۱۰ – دیدگاه سیستمی . ۲۰
 
۲-۲-۱۱- مدیریت آموزشی . ۲۱
 
۲-۲-۱۲- ویژگیهای مراکز آموزشی ۲۳
 
۲-۳- تصمیم گیری . ۲۵
 
۲-۳-۱- مراحل تصمیم گیری ۲۸
 
۲-۳-۲-انواع تصمیمات . ۳۰
 
۲-۳-۳- الگوهای تصمیم گیری ۳۵
 
۲-۳-۳-۱- الگوی تصمیم گیری رضایت بخش . ۳۶
 
۲-۳-۳-۲- الگوی باز تصمیم گیری ۳۷
 
۲-۳-۳-۳- الگوی لیندبلوم . ۳۹
 
۲-۳-۳-۴-الگوی مرحله ای . ۳۹
 
۲-۳-۳-۵- الگوی کارنگی . ۴۰
 
هرساله رئیس جمهور محترم در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید شعاری را به عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری انتخاب می کند که امسال نیز دکتر سوال سوال پرسش مهر 21 را این گونه مطرح کرد: فرزندانم؛ برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟
این مسابقه در رشته های مختلف تشکیل شد . که من از دبیرستان فرزانگان بابل در رشته وبلاگ نویسی در این مسابقه شرکت کردم . امیدوارم با کم
آیا محیط مدرسه
دلپذیر، دلخواه و شاد است؟
 
به
نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه
اول مهرماه 98  و پس از نواختن زنگ مدرسه
دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش
پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما
هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط
شاداب‌تر، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن‌تر و دوست داش
علی و سارا یک سال است که با هم آشنا شده اند و در این مدت، به این نتیجه رسیده اند که گزینه های مناسبی برای ازدواج با هم هستند.
اگرچه تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد اما خودشان معتقدند می توانند آن ها رابه خوبی مدیریت کنند.
سارا می گوید مشکل اصلی اش با علی این است که زود از کوره در می رود و در کنترل خشم مشکل دارد.
اما مساله ی اصلی که آن ها را به جلسه ی مشاوره کشانده، مخالفت خانواده ها با ازدواج شان است.
پس از گذشت مدت زمانی یک ساله، برای هر دوی آن ها وا
رئیس جمهور در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی 99-98 ، تاکید کرد دولت تمام تلاش خود را برای ارتقای آموزش و پرورش کشور بکار گرفته به گونه ای که از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون بودجه آموزش و پرورش سه برابر شده و از 15 هزار میلیارد به 46 هزار میلیارد تومان رسیده و حقوق معلمان نیز در این دوره زمانی به طور متوسط چهار برابر افزایش یافته است.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن
چیزی که تقریبا همه کودکان علاقه و اشتیاق فراوانی به آن دارند شنیدن قصه کودکانه است. دنیای کودکان دنیای قصه‌ها و ماجراهای پرهیجان است. کودکان در دنیای قصه بازی می‌کنند با قصه کودکانه‌ای که والدینشان برایشان می‌خوانند می‌خوابند بیدار می‌شوند وزندگی می‌کنند.
حتی کودکان شلوغ و پر جنب‌وجوش هم با آرامش به قصه‌ها گوش می‌دهند از قصه‌ها می‌آموزند و از آن پند و اندرز می‌گیرند و حتی در عالم خواب هم قصه‌ها را دنبال می‌کنند. اگر پدر و مادرها
اصول استاندارد بر فعالیت های یک مدرسه شاد
- مدیریت مشارکتی
- مشارکت دانش آموزان و معلمان در فعالیت های آموزشی و تربیتی
- مشارکت خانواده ها در فعالیت های آموزشی
- توجه به اصل نگرش ، اصل دانش و اصل توانایی
- پیگیری ، نظارت و اصلاح مداوم برنامه ها
- بهره گیری از فرصت های ویژه و همچنین ایجاد محیط شاداب با برقراری تمهیدات مناسبی چون بهره گیری از رنگ ها و ایجاد زمینه های مطلوب
نقش رنگ ها در طراحی داخلی
 
 
رنگ یک زبان بینایی بین المللی است که همه آن را درک می کنند بنابراین وقتی می خواهید چیزی را از طریق طراحی داخلی  انتقال دهید ویا ارتباط برقرار کنید ، بهترین راه ارتباط از طریق رنگ است . برای انجام این کار ، باید درک کنید که رنگها چگونه رفتار می کنند ، چگونه شخصیت خود را تغییر می دهند و چگونه بر روحیه ما تأثیر می گذارند.
 
ادامه مطلب
فرم پیشنهاد ارزشیابی تکمیل شده ی معاون پرورشی در سال تحصیلی 97 – 96
 
فرم پیشنهاد ارزشیابی تکمیل شده ی معاون اجرایی در سال تحصیلی 97
 
فرم ارزشیابی تکمیل شده ی معاون آموزشی در سال تحصیلی 97
 
فرم ارزشیابی تکمیل شده ی خدمتگذار مدرسه در سال تحصیلی 97
 
فرم ارزشیابی تکمیل شده ی معلم شش پایه در سال تحصیلی 97
 
فرم ارزشیابی تکمیل شده ی مربی تربیت بدنی در سال تحصیلی 97
 
فرم ارزشیابی تکمیل شده ی مربی بهداشت در سال تحصیلی 97
 
فرم ارزشیابی تکمیل شده ی مش
پیش دبستان پلی است که کودک را با مدرسه ارتباط می دهد. دوره ی پیش دبستانی نحوه ی ارتباط با مربیان را به کودک آموخته و به او یاد می دهد چگونه با بزرگ تر ها ارتباط برقرار نماید. دوره ی پیش دبستان با دوره ی مهد کودک تفاوت های بسیاری دارد؛ چون در دوره ی مهدکودک، کودک صرفا بازی می کند، تغذیه می شود و نهایتا شعر یا قصه یاد می گیرد و بعد هم استراحت کرده و سپس آماده یرفتن به منزل می شود. به عبارت بهتر، کودک آموخته است که باید مدت زمانی را در مهد کودک گذران
خانواده به عنوان خواستگاه هر فرد برای حضور و فعالیت در اجتماع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین همه ما نسبت به خانواده ای که در آن حضور داریم یکسری وظایف و تعهدات داریم و می بایست برای حفظ خانواده به آنها متعهد باشیم. این تعهد بخصوص در زمانی که به عنوان راس خانواده یعنی همسر، مادر و یا پدر نقش داریم اهمیت بالاتری بخود می گیرد زیرا مدیریت و راهبرد خانواده به عهده ماست. اگر برای تشکیل خانواده و مدیریت آن نیاز به کمک دارید خدمات مشاوره
در نخستین نشست گروه تربیت معلم، دکتر محمود تلخابی و دکتر علی نوری، دربارۀ سازوکارهای شناختی معلمان و مسئلۀ آماده‌سازی آن‌ها سخنرانی می‌کنند.
این نشست، ۲۹خرداد۱۳۹۸، ساعت ۱۵:۳۰ در دانشکدۀ روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
از همه استادان، معلمان، دانشجویان، دانشجو معلمان، پژوهشگران، و سایر علاقه مندان قلمرو تربیت معلم دعوت می‌گردد با حضور خود در این سلسله نشست‌ها، ضمن مشارکت در مباحث و تبادل آراء، گفتمان تربیت مع

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

حسابداری، فروش، هوش مالی، انگیزشی روزنوشته های علیرضا داداشی فعالیت های قرآن ، عترت و نماز بارون مدرن دیزاین میم-حا-کاف bts love شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی بحرالعلوم فارسان دانلود مقاله تحقیق نهمی سلام فریا