نتایج جستجو برای عبارت :

اخرین قانون تسهیل بدهی بدهکاران بانکی

مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون تسهيل تسویه بدهي بدهکاران شبکه بانکي کشور را با دستورالعمل بانک مرکزی و انجام اصلاحاتی به تصویب رساند .
در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی برگزار شد، طرح دو فوریتی تسهيل تسویه بدهي بدهکاران شبکه بانکي کشور، مورد بررسی قرار گرفت. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع؛ در جلسه 20آذرماه 1398 طرح دو فوریتی تسهيل تسویه بدهي بدهکاران شبکه بانکي کشور، مورد بررسی قرار گرفت و مصوبه م
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: بر اساس مصوبه اخیر نمایندگان مجلس ، حبس و حتی بازداشت موقت محکومین مالی موضوع مهریه طبق نص صریح قانون ممنوع شد. بر اساس تبصره الحاقی به ماده هفت قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، حبس یا بازداشت بدهکاران مالی من‌جمله متعهدان موضوع پرداخت مهریه ممنوع گردید ، مگر در صورتی که زوجه ملائت ( توانایی ) مالی محکوم‌علیه و امتناع وی از پرداخت محکوم‌به را اثبات نماید.
ادامه مطلب
شایسته است ابتدا اصول ۲۲ و ۳۷ و ۴۶ قانون اساسی و ماده ۶۹۸ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی را یادآوری کنم. در فرض ادعا اگر مصادیقی وجود دارد باید به مراجع مربوطه اعلام شود در غیراین صورت تعمیم آن به کلیه مؤسسات حقوقی ازمصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی تلقی شده و دقت در ماده ۶۹۸ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی متذکر می‌شود. (هرچند که تخلف در هر صنفی محتمل و قابل پیگرد است) برابر اصل ۲۲ قانون اساسی حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص ا
پاورپوینت قوانین فوتبال
قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:
یک مسابقه بوسیله دو تیم، که هر تیم نباید بیشتر از 11 نفر باشد و یکى از آنها دروازه بان است، انجام می شود. اگر تعداد بازیکنان هر یک از تیم ها کمتر از 7 نفر باشد، مسابقه آغاز نمی شود .
 
» فهرست مطالب:

 قانون 1 (زمین بازی)
 قانون 2 (توپ)
 قانون 3 (تعداد بازیکنان)
 قانون 4 (وسایل بازیکنان)
 قانون 5 (داور)
 قانون 6 (کمک داور)
 قانون 7 (مدت بازی)
 قانون 8 (شروع بازی)
 قانون 9 (توپ در داخل و خارج از بازی)
 ق
فصل اول- تعاریف و اصول کلی در قانون کار
ماده ۱ قانون کار
– کلیه کارفرمایان ، کارگران ، کارگاه ها ، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند .
ماده ۲ قانون کار
– کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند .
ادامه مطلب
با توجه به دوسالگی صندوق مهرفامیلی و همراهی و همدلی و همبستگی اعضاء محترم در پرداخت بموقع اقساط وام ها و حق عضویت ماهیانه و روند رو به رشد پشتوانه مالی صندوق فامیلی، دو راه حل و پیشنهاد برای اعطای وام ها و ادامه روند صندوق خدمت شما ارائه میشود، این مطالب در جلسه صندوق بحث خواهد شد.
اولاً طبق نظر سنجی و اعلام قبلی برای مرحله سوم وام، یک برابر و نیم موجودی فرد وام پرداخت میشود، پرداخت یک و نیم برابری وام منوط به کامل بودن موجودی فرد در طول دوره
 فصل اول- تعاریف و اصول کلی
 ماده 1- کلیه کارفرمایان ، کارگران ، کارگاه ها ، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند .
ماده 2- کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند .
ادامه مطلب
پاراگرافی از کتاب "چرا ملت‌ها شکست می‌خورند" که برام جالب بود:
وقایع مرتبط با "قانون سیاه" نشان می‌دهد که انقلاب شکوهمند 1688 موجب حاکمیت قانون شده بود و این دیدگاه در انگلستان و بریتانیا غلبه داشت. فرادستان بسیار بیشتر از آنچه خود تصور می‌کردند محدود شده بودند. باید توجه داشت که حاکمیت قانون امری متفاوت از "حکومت از طریق قانون" است. حتی اگر ویگ‌ها می‌توانستند قانونی بی‌رحمانه و سرکوب‌گرانه برای رفع موانعی که مردم عامی ایجاد می‌کردند از
 دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf - مدرسه کلوبwww.madresehclub.com › Topics › د. Translate this page Dec 22, 2019 - دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf جهت دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید. دانلود رایگان کتاب شرح جامع قانون مدنی دکتر بیات :: pdf
  بخشودگی سود و جرائم تسهيلات بانک مسکن در سال 98
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بر اساس دستورالعمل اجرایی ماده 2 آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 1395 بانک مسکن امکان بخشودگی سود و جرایم برخی از انواع تسهيلات بانکي که پیش از پایان سال 1395 سررسید شده اند پیدا کرده است.
ادامه مطلب
پاورپوینت قوانین فوتسال
قیمت: 7000 تومانبخشی از متن:
7 خطای منجر به اخطار :

مرتکب رفتار غیر ورزشی.
با گفتار و کردار به تصمیم داور اعتراض نماید.
مکرراً قوانین بازی را نقص نماید.
شروع مجدد بازی را به تأخیر اندازد.
هنگام شروع مجدد بازی ، ضربه آزاد و ضربه کرنر فاصله لازم رعایت نکند.
بدون اجازه داور وارد زمین شود.
بدون اجازه داور زمین را ترک کند.

 
» فهرست مطالب:

قانون 1 (زمین بازی)
قانون 2 (توپ فوتسال)
قانون 3 (تعداد بازیکنان فوتسال)
قانون 4 (وسایل
گر بخواهید شخصی را که به شما بدهي مالی دارد ممنوع الخروج نمائید بایدبه طرق ذیل عمل نمود:
1- طبق ماده 23 قانون اجرای محکومیت های مالی مصوب 94:
مرجع اجرا کننده رأی باید به تقاضای محکوم له(طلبکار)قرار ممنوع الخروج بودن محکوم علیه(بدهکار) را صادر نماید.این قرار تا زمان اجرای رأی یا ثبوت اعسار محکوم علیه یا جلب رضایت محکوم له یا سپردن تامین مناسب یا تحقق کفالت مطابق قانون مدنی به قوت خود باقی است.
تبصره:در خصوص سفر واجب که وجوب آن از قبل شده ثابت شده ب
یازده قانون فراموش شده موفقیت. عنوان سمیناری است از دکتر باب پراکتور که می توانید آن را در گروه تحقیقاتی یکشو خریداری و از آن بهره ببرید. دکتر باب پراکتور در این سمینار از 11 قانون صحبت می کند که با وجود ضرورت بسیار بالایی که برای موفقیت دارند، اما همواره فراموش شده و از یاد رفته اند. او در این سمینار کمک می کند تا با بالاترین امادگی ذهنی بتوانیم آنچه در زندگی خواهان آن هستیم را به دست آوریم. 
قانون اول در این سمینار قانون تفکر و اندیشیدن است. ر
در بجث عقود و قراردادها با دو نوع از عقود مواجه می شویم.
بعضی از عقود در قانون تعریف شده و نام مشخصی نیز به آنها داده است.مانند عقد بیع , عقد رهن , عقد اجاره , عقد کفالت , . که به این عقود عقود معین گویند.
اما بعضی از عقود شامل هیچ یک از عقود معین نمی شود. مثلا طرفین معامله طبق ماده ده قانون مدنی که در ذیل آن را بیان خواهم کرد بک قرار داد می نویسند و این قرارداد جز هیچ کدام از قراردادها و عقود معین نمی باشد که به آن غقود نامعین گویند.
 
ماده 10 قانون م
نفوذ فقه در قوانین ایران، خیلی بیشتر از چیزیه که بشه تصورش رو کرد! این رو به راحتی از قانون مجازات اسلامی میشه فهمید. جایی که قانون گذار تا تونسته، تک تک جرایم و مجازات های فقهی رو نام برده و تدوین کرده. اما باز هم برای این که خیالش راحت بشه، در یک ماده کلی، به اسم ماده 638 قانون مجازات اسلامی تعزیرات، هر چیزی رو که ممکن بوده از قلم بندازه، به صورت کلی جرم انگاری کرده تا خیال همه از بابت اجرای احکام اسلامی راحت بشه!
ادامه مطلب
اگر چند سال بعد از عقد قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری ، شرکت بیمه ورشکست شد، تکلیف پول‌هایی که واریز کردیم چه می‌شود؟ تضمین بازگشت سرمایه در هر شرایطی، از مهم‌ترین دغدغه تمام کسانی است که قصد خرید بیمه عمر دارند. شاید بتوان گفت یکی از  اصلی‌ترین عواملی  که باعث می‌شود از خرید بیمه عمر منصرف شویم، نگرانی بابت انحلال  و ورشکستگی شرکت بیمه و عدم اطمینان از بازگشت سرمایه در بلندمدت است.در این مقاله توضیح می دهیم که طبق قانون چه راهکارهایی
بدینوسیله مفاد اعلام سازمان تأمین اجتماعی اداره کل استان یزد با موضوع بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب سازمان تأمین اجتماعی» به استحضار می‌رسد.

کارفرمایان کارگاههای مشمول با تأیید ستاد تسهيل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی ان، در صورتی که جرائم متعلقه آنها مربوط به قبل از تاریخ 1396/12/29 باشد و حداکثر تا تاریخ 1398/06/13 نسبت به پرداخت و یا تقسیط اصل بدهي قطعی شده با سازمان تأمین اجتماعی توافق نمایند، از بخشودگی جرائم متعلقه به موضو
قانون مدیریت خدمات کشوری
قانون مدیریت خدمات کشوری مشتمل بر 128 ماده و 106 تبصره در جلسه مورخ هشتم مهر ماه 1386 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم 85 قانون اساسی تصویب گردید و پس از از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، در تاریخ /7/1386 به تائید شورای نگهبان رسید و در تارخ 25/7/86 جهت اجرا طی نامه‌ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید.
برای ادامه مطالب برروی عنوان کلیک کنید
11 قانون عجیب و غریب در آمریکا :
خیلی از افراد، آمریکا را یک کشور پر از آزادی برای زندگی میدانیم. از آزاد بودن خرید اسلحه گرفته تا ازادی سایت ها و بقیه آزادی ها و خلاصه مکانی برای خوش گذرانی است. اما خب چیزی که شاید ندانید این است که این کشور در واقع قانون های عجیب و غریبی دارد که بعضی وقتها افراد را متعجب و به خنده میندازد.آیا میدانستید زنی در آمریکا برای اینکه مرغ سوخاری را با چنگال خورد، دستگیر شد؟ برای پی بردن به بقیه این قانون های عجیب غریب
دانلود فیلم قانون مورفی با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی قانون مورفی با کیفیت عالی
پخش چهارشنبه از یوز دی ال…
دانلود فیلم قانون مورفی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : قانون مورفی
 گروه فیلم: کمدی , اکشن
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : محمد شایسته
کارگردان : رامبد جوان
بازیگران : امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد
دانلود فیلم قانون مورفی با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی قانون مورفی با کیفیت عالی
پخش چهارشنبه از یوز دی ال…
دانلود فیلم قانون مورفی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : قانون مورفی
 گروه فیلم: کمدی , اکشن
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : محمد شایسته
کارگردان : رامبد جوان
بازیگران : امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد
بزودی دستگاه ارسال پیام کوتاه به صورت اختصاصی برای برنامه نرم افزار حسابداری آسمان آماده خواهد شد. توسط این دستگاه شما به راحتی می توانید به لیست افراد و مشتریان داخل نرم افزار حسابداری آسمان پیام بفرستید.
به عنوان مثال: 
پیام کوتاه درخواست تسویه حساب به بدهکاران
پیام کوتاه اعلام رسیدن کالاهای مورد درخواست
پیام کوتاه اعلام کالای جدید رسیده
پیام کوتاه اعلام تغییر قیمت و نرخ جدید
پیام کوتاه اعلام تغییر ساعت کاری فروشگاه

 
نظریه ادارة حقوقی مبنی بر امکان استرداد وجوه پرداختی مازاد بر نرخ سود تعیینی شورای پول و اعتبار از بانکهای تسهيلات دهندهشماره نظریه : 7/98/487شماره پرونده : ح 784-67-89تاریخ نظریه : 1398/08/11
استعلام :آیا دعاوی اشخاص حقیقی و حقوقی به طرفیت با نکها و موسسات اعتباری تحت عناوین بطلان قراردارد مطالبه وجه بابت استیفاء ناروا ، بطلان شروط مازاد بر نرخ مصوب شورای پول و اعتبار مندرج در قرار داد و اام بانک و موسسات موصوف به رعایت نرخ مصوب شورای پول و اعتبار اع
 
 فصل چهارم قانون اساسی بر مبنای اقتصاد و امور مالی است. 
  در اصل چهل سوم قانون اساسی تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت و برآوردن نیازهای انسان در جریان رشد میباشد. که در ادامه مطلب به چگونگی و ضوابط آن میپردازیم.
 
ادامه مطلب
از جمله قوانینی که لایحه آن توسط قوه قضاییه تنظیم و به مجلس ارسال شد و پس از تصویب به عنوان قانون، لازم الاجرا شد ؛ قانون نظارت بر رفتار قضات می باشد که از جمله قوانین کاربردی و مورد نیاز بود. جهت مشاهده این قانون کلیک کنید 
قانون نظارت بر رفتار قضات
هادی بهادری، نماینده ارومیه با ارسال نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، وم تسریع در اجرای اصل 15 قانون اساسی و آموزش زبان مادری در مدارس را خواستار شد.
در متن این نامه آمده است:
پیرو تذکر شفاهی اینجانب در خصوص آموزش زبان مادری در مدارس به استناد اصل ۱۵ قانون اساسی به وزارت آموزش و پرورش، نامه ای به شماره ۸۲۰/ ۲۸۹۶۳ / ۲۱۰ مورخ ۹۸ / ۲ / ۲۸ توسط معاون پارلمانی وزارت که شامل نظر شورای عالی آموزش و پرورش وزارتخانه متبوع شما بود واصل گردید.
به استحضار م
تصرف در معنای حقوقی، به معنای تسلط فرد بر مال و انجام هر کاری که دوست داره، با اموال خودش هست. اما وقتی صفت عدوانی (غیر قانونی، مانه) کنار کلمه تصرف قرار میگیره، معنای اون رو هم کمی تغییر میده و ماده 690 قانون مجازات اسلامی تعزیرات، سعی داره درمورد این موضوع توضیح بده.
ادامه مطلب
هیئت‌وزیران در جلسه مورخ 1/7/1388 بنا به پیشنهاد مشترک بانک مرکزی جمهوری اسلامیایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده (5) قانون تسهيل اعطایتسهيلات بانکي و کاهش هزینه‌های طرح و تسریع در اجرای طرحهای تولیدی و افزایشمنابع مالی و کارایی بانکها ـ مصوب 1386 ـ آیین‌نامه وصول مطالبات سررسید گذشته،معوق و مشکوک الوصول مؤسسات اعتباری (ریالی و ارزی) را به شرح زیر تصویب نمود:
 
ادامه مطلب
دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf
کتاب شرح جامع قانون مدنی نوشته دکتر فرهاد بیات و شیرین بیات مناسب برای داوطلبین رشته حقوق
این کتاب شامل سه بخش (سه جلد) تقسیم شده است که بخش اول : در اموال ، بخش دوم : در اشخاص ، بخش سوم : در ادله اثبات دعوی
دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی تألیف فرهاد بیات(ویراست چهارم) با فرمت pdf در حجم ۵۳۴ صفحه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب شرح جامع قانون مد
❓سؤال: آیا مسافرت در ایام کرونایی حرام است؟
✅ جواب: 
▫️این مسأله تابع قوانین است. اگر قانون منع مسافرت به جای خاصی کرده است، رعایت قانون اامی و واجب است. 
▫️اگر کسی تخلف از قانون کند و مسافرت نماید، در صورتی که سفر او اضطراری و ضروری نباشد، معصیت کرده و نماز را باید تمام بخواند.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فایل های آموزشی در مورد ems شرکت تجارت پارسه نوین آینده طراحی سایت پانیک وب پزشک عمومی در تهران مریم محققی اصل شرحه شرحه P30 Gamer نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون و سامسونگ مقالات حقوقی نخ سرکیسه دوزی و گونی دوزی کیان(02155800005) visapassport