نتایج جستجو برای عبارت :

آنلاین تقویم همسران ۹۹

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، در راستای ارتقا سطح نشاط و شادابی شنبه 13 مهر اردوی یکروزه زیارتی و سیاحتی  ویژه همسران شاهد و ایثارگر سبزواری به مقصد کاشمر برگزار شد.
 این اردوی تفریحی که با حضور 86 نفر از همسران شاهد و ایثارگر سبزواری برگزار شد و در آن شرکت کنندگان ضمن زیارت امامزاده سید طاهر که در پنج کیلومتری شهرستان بردسکن است از زیارت امامزادگان سید مرتضی، سید حمزه و آستان مقدس شهید حسن مدرس نیز بهره مند شدند.
در این اردو کلاسهای مشاور
دانلود کتاب صوتی پنج زبان عشق برای همسران، راز ماندگاری عشق تالیف گری چپمن MP3
نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها زمان کل : 5ساعت و 21 دقیقه درباره کتاب پنج زبان عشق برای همسران، راز ماندگاری عشق laquo;پنج زبان عشق برای همسران، راز ماندگاری عشق raquo; نوشته گری چپمن (-۱۹۳۸) کتابی در زمینه روابط بین همسران است .
دریافت فایل
دانلود فیلم کلوپ همسران با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود فیلم با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : اجتماعی – کمدی – خانوادگی
 کارگردان : مهدی صباغ زاده
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۷
تاریخ اکران: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
تاریخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
 
 
 
کیفیت روابط شویی به باورهای ارتباطی و خلاقیت هیجانی  همسران بستگی دارد.
کیفیت روابط شویی میان همسران مهمترین شاخص خانواده هایی است که  دارای عملکرد مطلوب هستند.
کیفیت روابط شویی دارای ابعاد گوناگون نظیر:
سازگاری ،رضایتمندی،شادمانی، انسجام وتعهد است .
 بالا بودن کیفیت روابط شویی که به
ادامه مطلب
 
مجموعه: دانستنیهای قبل از ازدواج


 
اگر همسر شما از لحاظ عاطفی به خانواده‌اش وابسته است و باعث شده که شما احساس کنید نیازهای روحی و عاطفی شما تامین نمی‌شود حق دارید که از این وضعیت ناراحت باشید.یکی از مشکلات شایع همسران وابستگی یکی از زوجین به خانواده‌اش است.بسیاری از افراد زمانی که به دلایل مختلف مثل قبولی دانشگاه در یک شهر دیگر، انجام خدمت سربازی، مسافرت و. از خانواده جدا می‌شوند وابستگی عمیق عاطفیشان به خانواده نمود پیدا می‌کن
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از علمای اهل سقیفه از اهل سنت عمروابابکر سوال میکنم اگر همسر شما آنچه در زیر لحاف ودرخلوت باشما انجام داده باشد را برای مردم نقل کند شما ناراحت نمیشوید؟وباز اورا زنی با حیا و راز دار میدانید؟چگونه است که در صحیح سنن ابن ماجه حدیث از عایشه نقل میکنید که گفت مالیدن ختنه گاه باعث جنابت شده و غسل را واجب میکند و بعد با بی حیایی کامل میگوید من با پیامبر ختنه گاهمان  را به هم مالیدیم و بعد
مطالعه و دانلود مقالع در فرمتهای مختلف برای استفاده در انواع موبایل ، تبلت و کامپیوتر

 
پدیدآور: آشنانی، علی محمد
موضوع: محمد (ص)، پیامبر اسلام/چندهمسری/تاریخ اسلام
عناوین اصلی مقاله شامل:
چرا پیامبر همسران متعددی برگزیده است؟؛ حضرت خدیجه؛ عایشه دختر ابی بکر بن ابی قحافه؛ حفصه دختر عمر بن خطاب؛ زینب بنت خزیمه؛ ام سلمه هند دختر ابی امیه؛ زینب دختر جحش؛ صفیه دختر حی بن اخطب سر کرده یهودیان بنی نضیر؛ جویریه دختر حارث بن ابی ضرار سر کرده یهودی
کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند ( چه نوجوانان و چه همسران ) انگیزه ها را به دقت بررسی می کنند ٬ از اولین عوارض فیلم مستهجن در زندگی ، انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط شویی کمک می کنند می شود .
در این زمینه ، جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می رود که دائم خود یی می کند .
عوارض فی
واکنش ن به انزال زودرس شوهر
 
  
 
واکنش ن به انزال زودرس شوهرعجیب نیست اگر همسران مردانی که دچار انزال زودرس می شوند، رضایت کمتری از روابط شویی شان گزارش کنند. معمولا با طولانی شدن زمان این مشکل ،روابط همسران بیشتر  تحت تاثیر قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که  نی که همسرانشان  دچار انزال زودرس است از مشکلات جنسی و شویی بیشتری رنج می برند، عدم بر انگیختگی و خشکی واژن  و نرسیدن به ارگاسم از مشکلات شایع این خانمهاست.
ادامه
همسران ناسازگار چه ویژگیهایی دارند؟
مطالعه ی ده سال گذشته ی کلینیک مشاوره میر بر روی همسران نشان می دهد که هرگاه همسران در دوره های که اختلاف نظر شدید می شود، بیشتر سکوت اختیار می کنند، سه فاکتور به شدت افزایش می یابد، میزان نیتی،پرخاشگری فیزیکی و ریسک طلاق.
به خصوص همسرانی در معرض مشکلات فوق هستند که شخصی که سکوت اختیار می کند در آزمون ها شخصیتی و مصاحبه ی بالینی واجد درونگرایی و توداری بیشتری باشد.
توجه به ویژگیهای شخصیتی در ز
حامدسنی بودوعلاقه وافری به محسن حججی داشت هرگاه ازاوسوال میکردنظرت درباره ازدواج مجددچیست ازمحسن حججی این پاسخ رادریافت مینمودازدواج مجددبه قصدفرزندآوری وفرزندنیکوتربیت کردن مشکلی ندارد.حامدهمیشه میخواست همسران متعددداشته باشدوازآنهافرزندداشته باشدبااین حال درخط مقدم بلای جان داعش شده بودوبعدازدوروزدارمرگ داعش راملاقات کرد.محسن حججی بسیاراندوهگین بودنسل کمتربه معنی نیروی کمتردربرابرجبهه باطل بود.
شرایط استفاده از حق پرستاری چیست؟ :میزان حق پرستاری بر اساس آئین نامه ابلاغی به دوصورت بررسی می شود : ۱- پرستاری بر اساس ضایعات مرتبط با جانبازی ۲- پرستاری غیر مرتبط (به یک سری بیماری هایی که دارای عوارض و ناتوانی بسیار شدید می باشند تعلق می گیرد)
-حق پرستاری مربوط به خانواده شهدا چگونه انجام می پذیرد؟ :درخواست حق پرستاری در میز خدمت استان ثبت و پس ارائه مدارک درمانی مرتبط با بیماری و طی فرآیند در سامانه سجایا در کمیسیون پزشکی طرح می گردد و نت
حجاب یعنی به جای شخص، شخصیت را دیدن.حجاب یعنی به همه‌ی نا محرمان و ظاهر بینان نه” گفتن.حجاب آوای ملکوتی جمال طلبی معنوی زن است.حجاب تلالو شبنم بر چهره‌ی زیبای گل است.حجاب تضمینی برای تداوم خط زیبای شرافت است.حجاب تداوم بخش آیه‌های مهربانی متقابل همسران است.حجاب بوته‌ی خوشبوی گل عفاف است.حجاب سپری است قوی در برابر شمشیر‌های تهاجم فرهنگی.حجاب سند اطاعت از فرمانده هستی است.حجاب زنجیری گران بر دست‌های دیو گناه است.حجاب گام‌های بلند انسا
امین میر(مشاور و موسس کلینیک)
سلامت خانواده در گرو چیست؟
اینکه می گویند همسران در مقابل فرزندان با هم بحث نکنند، بلکه بحث را به فضایی دیگر هدایت کنند ، درست است.
اما گاهی این شیوه مدیریت از دست در می رود، ضمن اینکه گاهی ما در مورد برخی مسائل به گونه ای واکنش نشان می دهیم که فکرش را نمی کنیم فرزندمان چه درکی ممکن است از آن داشته باشد.
اگر مرزهای بین زن و شوهر ضعیف باشد یا همسران تهای مدیریت و پیش بینی مشکلات را نداشته باشند، چه خطری نظا
پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله:
خیارُ اُمَّتِی المُتَأَهِّلونَ، و شِرارُ اُمَّتِی العُزّابُ.
بهترین‌هاى امّت من، همسرداران‌اند، و بدترین‌هاى امّتم، بى‌همسران‌اند .»
 
* جامع الأخبار: صفحه‌ی ۲۷۳، حدیث ۷۴۸
* آدرس کانال جرعه‌نوش در تلگرام و ایتا: @joreenoush
بسم الله النور
در اینترنت شروع کردم به سرچ کردن عنوانی به نام "زندگی طلبگی" ، "همسر طلبه"
تا اینکه وبلاگ هایی اومد بالا
منم شروع کردم به خوندن
" کسی که بخواد همسر طلبه بشه باید آمادگی برای این نوع زندگی رو داشته باشه"
 و من چه همه در اون زمان وبلاگ های همسران طلبه دیدم
چه همه خانم که همسر طلبه بودند و از زندگی طلبگی خودشون می نوشتند
و دو سه تا وبلاگ عجیب به دلم نشستند که هر روز ، روزی چند بار وبلاگشون رو چک میکردم که هر موقع مطلب جدید نوشتند سر
باد صبا تقويم اذان گو یا همان تقويم نفحات سابق که در 5 سال اخیر جزو پرطرفدار ترین تقويم های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد. با ویجت اختصاصی و جذاب برای نمازگزاران ، تقويم بدون محدودیت زمانی بوده و قابلیت دریافت اطلاعیه های مرتبط با مناسبت های روز را دارا می باشد.

ادامه مطلب
توی خونه‌ای که همسر/ مادر خونه منبع آرامش که نبود هیچ، خونه‌ی امن و امان رو کرد جهنمی که محل تنش و فرسایشه، اعضای اون خونه اگر تبهکار و جانی و و قاتل شدند، بهشون خرده نگیرید.
 
پ.ن: بله می‌دونم و متوجهم که هر کی اختیار داره و خیلی از علما و بزرگان، زن‌های تلخی داشتند اما در نظر بگیرید که این ماجرا قشنگ صفر و صدیه، از اون طرف بزرگانی داریم که اگر همسران پایه و همراه و باعرضه‌ای نداشتند، هیچی نمی‌شدند. جون سالم به در نمیشه برد از تبعات ای
معمولاً یکی از مهمترین مشکلات افراد در دوران نامزدی مشکل عدم حل درست اختلافات است که پس از مدتی به صورت عادت در آمده و ادامه می یابند و چون کوهی بر روی هم انباشته می شوند. این کوه سراسر مشکل و ناراحتی به زودی زیبایی و شیرینی دوران نامزدی و حتی زندگی مشترک را در زیر سنگینی خود له کرده و همسران را به جان یکدیگر می اندازد چون غالباً شیوه ای که زن و مردها برای رفع تعارض های خود انتخاب می کنند (از نظر عاطفی یا حتی فیزیکی) باعث تحکیم یا تخریب یکدیگر
هر ازدواج موفقی مستم وجود داشتن یکسری عوامل مهم و اساسی هست. یکی از این عوامل و ملاک ها، سطح تحصیلات طرفین ازدواج، یعنی دختر و پسر و خانواده هایشان است. ولی آیا واقعا هر چه سطح تحصیلات یک نفر بالاتر باشد، صد در صد می‌تواند ازدواج موفقی را داشته باشد؟ 
تناسب های اساسی
در ازدواج بهتر است دختر و پسر به همراه خانواده هایشان در چند مورد با یکدیگر تناسب داشته باشند. این تناسب ها عبارتند از: ۱- سلامت روان و جسم ۲- تحصیلات ۳- شغل و درآمد ۴- فرهنگ ۵- م
ثبت نام دوره جدید همزیستی  آغاز شد
اطلاعات بیشتر  در سایت ایوند
-شناخت زن و مرد از یکدیگر
-بهبود کیفیت ارتباط بین همسران
-مدیریت بحث و مشاجره در گفتگوهای همسران
-مناسب برای پیش از ازدواج و پس از آن
-مدیریت بحث و مشاجره در ارتباط با مسائل خانواده های طرفین
برای علاقه مندان به کسب درآمدهای مجازی، سایت ایوند فرصت درآمدزایی را برای این دسته از افراد ایجاد کرده است. روی عکس کلیک کنید.
نشانی ما: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان
قسمت اول :
 
قسمت دوم :

1. ضرورت آموزش قواعد مشترک زندگی مشترک
 
 
2.آمار طلاق در کشور 
 
3.واقعیت طلاق
 
 
4. طلاق عاطفی 
5. محبوب ترین نهاد اجتماعی خانواده است
 
 
6. ازدواج تشکیل دهنده نهاد اجتماعی است
 
 
7. ارزش خانواده
 
 
8. موفقیت در زندگی مشترک
 
 
9. اذیت و آزار نسبت به زن
 
 
10. بهترین شما ، بهترینه برای خانواده است
 
 
11. قواعد زندگی مشترک
 
 
12. قواعدی که آموزش نمی خواهند
 
 
13. عمل به دانسته ها در زندگی مشترک
 
 
14. توصیه امام صادق (ع) به عنوان بصری
 
 
 
راز موفقیت در رابطه شویی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط شویی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و قابل مشاهده می باشد.
 
 
 
ادامه مطلب
 
اکران پاییزی سینمای ایران با ۴ فیلم سینمایی از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، از امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۴ فیلم سینمایی روی پرده سینما می رود، در اولین نوبت اکران پاییز فیلم های شاه کش»، مردی بدون سایه»، کلوپ همسران» و کروکودیل» نمایش خود را آغاز می‌کنند.
ادامه مطلب
کاملترین مجموعه مبدل تقويم و تاریخ هجری شمسی سازگار با جدیدترین محصولات و فناوری ها مانند Microsoft Office 2007 و Microsoft Windows Vista. این نرم افزار قابلیت تبدیل تاریخ بانک اطلاعاتی Microsoft Access به هجری شمسی را دارد بطوری که شما می توانید به راحتی با استفاده از امکانات استاندارد بانک اطلاعات Microsoft Access تاریخ را در تمامی سیستم عامل ها در بانک اطلاعاتی به هجری شمسی وارد کنید. Edsoft Jalali Multi Pack قابلیت تبدیل تقويم و تاریخ ده ها برنامه تحت ویندوز و تقويم و تاریخ ویندوز (
تصمیم گیری در موقع خیانت همسر
از طرفی چون مردان عموما از نظر مالی در جایگاه امنی قرار دارند. اگرچه آنها اغلب از هزینه طلاق و چگونگی فقیر شدن آنها نگران هستند، واقعیت این است که آنها غالباً در موقعیت اقتصادی مطلوب تری نسبت به همسران خود دارند. آنها استقلال مالی کافی برای ترک دارند. علاوه بر این، مردان هنگامی که شریک زندگی شان بی وفایی میکند ، توهین شخصی عمیقی به عزت نفس خود تجربه می کنند. آنها به عنوان عاشق احساس بی کفایتی می کنند و تصور آنها ب
امین میر(مشاور و موسس کلینکی)
فرافکنی در روابط همسران
فرافکنی یعنی نسبت دادن ناآگاهانه اعمال، عیب‌ها و امیال ناپسند خود به دیگران که در واقع ساز و کاری پدافندی به‌شمار می‌آید.
 که در برابر اضطرابها و نگرانیها خود را نشان می دهد
فرافکنی یعنی انگشت اتهام به سوی دیگران گرفتن. همچنین یعنی تمایل به نسبت دادن آنچه در درون می‌گذرد به دیگران یا به محیط. فرافکنی فرد را در مقابل یک نوع اضطراب حفظ می‌کند: اضطرابی که در اثر اعتراف به کاستیها و ن
برنامه سالانه و تقويم اجرایی بر اساس طرح تدبیر سال 99-98
 
 
لینک دانلود (کلیک نمایید) : http://yon.ir/lpIUr
 
 
طرح تدبیر,دانلود طرح تدبیر,طرح تدبیر 99-98,دانلود طرح تدبیر 99-98,جدیدترین طرح تدبیر 99-98,طرح تدبیر مدارس ابتدایی,جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی,دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی,طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98,جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98,تقويم اجرایی بر اساس طرح تدبیر,جدیدترین تقويم اجرایی بر اساس طرح تدبیر,تقويم اجرایی بر اساس طرح تد
دانلود آهنگ شنیدم بی نقصی پروانه وار میرقصی
 متن آهنگ تقويم شمسی پدرام پالیز.  شنیدم بی نقصی! پروانه وار میرقصی…♯♫♪. به دور آتش دل و از پیمانه  دانلود آهنگ شنیدم بی نقصی پروانه وار میرقصی از پدرام پالیز اهنگ جدید و زیبای تقويم شمسی پدرام پالیز با کیفیت بالا 320 از سی روز موزیک متن
دانلود آهنگ شنیدم بی نقصی پروانه وار میرقصی به دور آتش دل با کیفیت اصلی لینک مستقیم
دانلود آهنگ پدرام پالیز تقويم شمسی | شنیدم بی نقصی پروانه وار . متن آهنگ تقويم
برنامه سالانه و تقويم اجرایی بر اساس طرح تدبیر سال 99-98
 
 
لینک دانلود (کلیک نمایید) : http://yon.ir/lpIUr
 
 
طرح تدبیر,دانلود طرح تدبیر,طرح تدبیر 99-98,دانلود طرح تدبیر 99-98,جدیدترین طرح تدبیر 99-98,طرح تدبیر مدارس ابتدایی,جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی,دانلود رایگان طرح تدبیر مدارس ابتدایی,طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98,جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی 99-98,تقويم اجرایی بر اساس طرح تدبیر,جدیدترین تقويم اجرایی بر اساس طرح تدبیر,تقويم اجرایی بر اساس طرح تد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

شرکت فنی و مهندسی ماندگار سازان هور آگهی و نیازمندی اینترنتی صنعت برق و مخابرات رفلکس های اسیدی ذهن یک بشر اسکریپت ویژه شهرستان خوی داوود مهذبیه أربعینات به مگ مدرسه وب نویسی لشکر خراسانی