نتایج جستجو برای عبارت :

آشنایی با مهندسی برق

 
با توجه به برگزاری جلسات آموزشی مهندسي جلسات ( با رویکرد جلسات انجمن کتابخانه های عمومی) و آشنايي مقدماتی با اسناد، نسخ خطی و نفایس چاپی فایل pdf جلسات جهت بهره برداری به پیوست ارائه می گردد.
 
 
دریافت فایل مهندسي جلسات 
 
دریافت فایل آشنايي با نسخ خطی
آشنايي با رشته مهندسي کامپیوتر
یکی از رشته‌های پرطرف‌دار در دوره کارشناسی رشته مهندسي کامپیوتر» است. در ایران، این رشته شامل سه یا چهار زیررشته مهم است که عبارتند از نرم‌افزار»، معماری سیستم‌های کامپیوتری»، رایانش امن» و فناوری اطلاعات». اما در تعریف ارائه شده از سوی انجمن بین‌المللی ACM منظور از رشته مهندسي کامپیوتر» چیزی است که در ایران با گرایش معماری سیستم‌های کامپیوتری» (همان رشته مهندسي سخت‌افزار» سابق) شناخته می‌شود.
پاورپوینت آشنايي با زمین شناسی و جایگاه آن در مهندسي عمران
دید کلی :در این پروژه پاورپوینت آشنايي با زمین شناسی و جایگاه آن در مهندسي عمران در 42 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است‬‎

توضیحات کامل :در این پروژه پاورپوینت آشنايي با زمین شناسی و جایگاه آن در مهندسي عمران در 42 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است.
1-  تعریف علم زمین شناسی Geology
2-  سابقه علم زمین شناسی
3-
در این مطلب به معرفی رشته مهندسي کامپیوتر پرداخته‌ایم و سعی کرده‌ایم تناسب آن با روحیات افراد، دروسی که برای موفقیت در این رشته مهندسي باید در آن‌ها پایه‌ای قوی‌تر داشت، گرایش‌های آن، بازار کار و سایر موارد مرتبط را مورد بررسی قرار دهیم.
ادامه مطلب
قبولی در آزمون نظام مهندسي رویای بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مهندسي می باشد و هر ساله داوطلبان زیادی برای محقق کردن این رویا، ثبت نام آزمون نظام مهندسي را انجام می دهند و به رقابت با یکدیگر در این آزمون علمی می پردازند. همراهان عزیز در این مقاله به تمام جزئیات ثبت نام آزمون نظام مهندسي خواهیم پرداخت برای دریافت پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.
 
ادامه مطلب
 دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب زبان تخصصی سیامک نجاریان خرید کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان پی دی اف زبان تخصصی مهندسي پزشکی لغات زبان تخصصی مهندسي پزشکی حل المسائل زبان تخصصی مهندسي پزشکی اموزش زبان تخصص
پروژه مهندسي نرم افزار برای دانشجویان هم رشته ای خودم (مهندسي نرم افزار) ، شما با استفاده از این پروژه میتوانید نمودار DFD رو کامل یادبگیرید و در پروژه خود بکار ببرید.البته این پروژه یه پروژه کامل هست( ترسیم نمودار های مهندسي نرم افزار) که یک سیستم بانکی رو مهندسي کرده.امیدوارم براتون مفید باشه.همچنین در این فایل جزوه کلاسی دکتر سعید پارسا را براتون قرار دادم.
ادامه مطلب
فیلم آموزش مقدماتی سنجش از دور (شماره)1:
آشنايي با مفاهیم سنجش از دور
کاربرد سنجش از دور
آشنايي با نرم افزار ENVI4.8
آشنايي با رود و خروج تحلیل های اولیه با نرم افزار
آشنايي با انواع برش در نرم افزار
آشنايي با مراحل پیش پردازش تصاویر با نرم افزار
آشنايي با روش های پردازش تصاویر ماهواره ای با نرم افزار
و.
 
تماس :F_Tansaz110@yahoo.com
 
 دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریانxترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان pdfxدانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریانxدانلود ترجمه کتاب زبان تخص
 
کتاب مهندسي مایکروویو دیوید پوزار یکی از مراجع درس مایکروویو رشته ی مهندسي برق-مخابرات است. مطالعه ی این کتاب همچنین می تواند برای دانشجویان سایر گرایش های مهندسي برق که نیاز به مطالعه ی سیستم های الکتریکی یا الکترونیکی در فرکانس های کاری بالا دارند مفید فایده باشد.
ادامه مطلب
 دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریانxترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان pdfxدانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریانxدانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی مهندسي پزشکی سیامک نجاریان pdfxدانلود کت
بازرس کار دانلود pdf نمونه سوالات استخدامی بازرس کار وزارت کار با جواب استخدام آزمون استخدامی فراگیر 
850  نمونه سوال تستی آزمون استخدامی با جواب + خلاصه منابع تخصصی آزمون
رشته شغلی :بازرس کار در وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی
رشته های دانشگاهی : مهندسي برق - مهندسي شیمی - مهندسي صنایع - مهندسي عمران - مهندسي مکانیزاسیون کشاورزی - مهندسي مواد - مهندسي نساجی - صنایع غذایی - مهندسي معدن- مهندسي مکانیک
 
این محصول دارای 2 بخش زیر است
1- نمونه سوالات 
آشنايي مقدماتی با تحلیل آمارفضایی (فیلم شماره1):
محتوا:
آشنايي با اصول آمار فضایی
آشنايي با قابلیت های آمار فضایی در ArcGIS
آشنايي با روش های آماری فضایی در محیط نرم افزار
آشنايي با روش های تهیه خروجی تحلیل آمار فضایی در محیط نرم افزار
آشنايي با تحلیل الگوهای آمار فضایی در محیط نرم آفزار ArcGIS
و .
تماس :  F_Tansaz110@yahoo.com
ریاضی مهندسي جز دروس عمومی کارشناسی ارشد است که ضریب 3 را دارا می­ باشد. درس ریاضی مهندسي جز دروس آزمون دکتری است که جز دروس تخصصی محسوب می شود و دارای ضریب 4 است.
دوره آموزش ریاضی مهندسي درسی است که به صورت کاملا مفهومی و کاربردی و نیز از پایه تدریس شده است. این دوره برای دانشجویانی که هیچ اطلاعاتی از مباحث آموزش ریاضی مهندسي ندارند بسیار مفید است.
 
برای دوره آموزش ریاضی مهندسي، پیش نیاز لازم نیست و تمامی مفاهیم از پایه و مبتدی تا پیشرفته
در طول سال آخر مهندسي مکانیک ، شما باید یک پروژه را به عنوان بخشی از برنامه درسی به دانشکده ارسال کنید. انتخاب یک موضوع مناسب برای پروژه بسیار دشوار و دست و پا گیر است. پروژه مکانیکی سال آخر باید نوآورانه تر و متفاوت از سایر دانشجویان باشد. در این مقاله ، شما را با ایده های ابتکاری پروژه مهندسي مکانیک برای دانشجویان سال آخر دانشگاه آشنا خواهیم کرد.
مهندسي مکانیک یک شاخه اصلی است. شما می توانید یک پروژه را از شاخه های مختلف مهندسي مکانیک مانند
 
دانشجویان و کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت ریاضیات عالی مهندسي در 130 اسلاید آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.
درس ریاضیات برای تمام رشته های مهندسي، به صورت چند درس اصلی و تخصصی ارائه می شود. با توجه به حجم درس ریاضیات مهندسي، بخش های مقدماتی این مبحث که شامل تحلیل فوریه، حل معادلات مشتقات و توابع مختلط می باشد در دوره ی کارشناسی ارائه می شود و بحث عمیق تر این موضوعات در دروس
 دانلود کتاب اصول مهندسي اینترنت احسان ملکیان
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب جزوه اصول مهندسي اینترنت pdf - فوجی بوکfooji.ir › دانلود-کتاب-جزوه-اصول-مهن. Translate this page دانلود کتاب جزوه اصول مهندسي اینترنت pdf, دانلود کتاب اصول مهندسي اینترنت احسان ملکیان, جزوه دانشگاهی, دانلود کتابهای رشته کامپیوتر, جزوات مهندسي کامپیوتر. پاورپوینت درس اصول مهندسي اینترنت | دانلود رایگان کتابdlb
 دانلود کتاب مهندسي تاسیسات الکتریکی دکتر حسین کلهر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مهندسي روشنایی کلهر pdf | _m7chat.varzeshperss.ir › مهندسي-روش. Translate this page . DigSilent دانلود کتاب مهندسي روشنایی دکتر کلهر PDF کتاب مهندسي تاسیسات الکتریکی – حسین کلهر مهندس سیاه تیری آپدیت مجدد: 02/ 10/ 13962 دیدگاه کتاب . دانلود کتاب مهندسي تاسیسات الکتریکی دکتر حسین کلهر 1 .befile.ir › .- Translate this page دانلود
مهندسي مکانیک یکی از قدیمی ترین رشته های مهندسي است. مهندسي مکانیک در دنیای پیشرفته مدرن و فناوری امروز یک قانون بسیار حیاتی را ایفا کرده است. مهندسي مکانیک همچنین شاخه های خود را در مهندسي برق گسترش داده است. مهندسي برق و مهندسي مکانیک در کنار هم رشته جالب دیگری را به نام مهندسي مکاترونیک معرفی کردند. بسیاری از دانشجویان سال آخر مهندسي مکانیک ایده های پروژه ها را در اینترنت جستجو می کنند. بنابراین تصمیم گرفتم این لیست پروژه ها را برای دانش
متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسي قبل از انجام هر نوع عملی بایستی دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسي را مطالعه نمایند و از شرایط و مدارک مورد نیاز نام نویسی آگاه گردند. سپس در صورت دارا بودن شرایط و همچنین متجانس بودن رشته تحصیلی با یکی از رشته های مجاز به ثبت نام، با ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسي، فرم ثبت نام را در سامانه کامل کنند.
 
ادامه مطلب
محتوای فیلم آموزش مقدماتی شماره 1:
آشنايي با ArcGIS
اصول کلی ساختن پایگاه داده ها
اصول کلی وارد کردن داده ها به محیط نرم افزار
روش های درون یابی و بررسی مشخصات آن
روش های طبقه بندی لایه ها
تحلیل آماری داده ها
ترسیم و نگارش گرافیکی داده ها
مراحل تهیه و خروجی گرفتن نقشه های جغرافیایی
و.
محتوای فیلم آموزش مقدماتی شماره 2:
آشنايي با اصول زمین آمار در محیط ArcGIS
آشنايي با اصول اکتشافی داده ها
آشنايي با روش های زمین آماری
آشنايي با شیوه های اعتباریابی ر
 
 
دانلود خلاصه و حل المسائل ریاضیات مهندسي - شفیعی، ساروی - مهندسي کامپیوتر پیام نور pdf به همراه 20 دوره تست با جواب
راهنمای کتاب ریاضیات مهندسي
تالیف دکترمسعود شفیعی، مسعود ساروی
منبع رشته مهندسي کامپیوتر دانشگاه پیام نور
شامل:
جزوه راهنما و حل المسائل درس
+ 20 دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه
 
 
پاورپوینت فرآیند مهندسي مجدد کسب و کار
مقدمه:
مایکل همر (MICHAEL HAMMER) در سال ۱۹۴۸ در آمریکا متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته علوم رایانه از دانشگاهMIT  در مقطع دکتری می باشد و در حال حاضر مدرس عالی در دانشکده اسلوان دانشگاه MIT است.
او بنیانگذار و مدیر چندین شرکت معتبر در زمینه فناوری پیشرفته و مشاور شرکتهای بزرگ دنیاست.
فرایند مهندسي مجدد(REENGINEERING) که در دهه ۱۹۹۰ عرضه گردید با نام او پیوند خورده است. او را پدر، مظهر و مفسر مهندسي مجدد دانستــه اند.
ادا
آزمون نظام مهندسي معمولا برای دارندگان مدارک مجاز به ثبت نام آزمون نظام مهندسي، هر ساله در دو نوبت برگزار می شود و داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون بایستی دفترچه راهنما و دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان را دانلود نمایند و پس از مطالعه کامل، در صورت دارا بودن شرایط و مدارک ثبت نام، با ورود به سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسي، فرآیند نام نویسی را پشت سر بگذارند.
 
ادامه مطلب
زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسي نیمسال اول 99
زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسي نیمسال اول 99، در تیر ماه بوده است و داوطلبان می توانستند با مراجعه به درگاه ثبت نام وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان، نام نویسی خود را انجام دهند.
 
ادامه مطلب
ثبت نام آزمون نظام مهندسي دو بار در سال توسط وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان انجام می شود و دارندگان مدارک مورد تایید، با کسب آگاهی از نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسي می توانند برای رویارویی با این آزمون قدم بردارند. مقاله حاضر به دلیل ارائه اطلاعات مورد نیاز برای نام نویسی آزمون نظام مهندسي به تحریر درآمده است و از شما عزیزان دعوت می کنیم، ما را همراهی نمایید.
 
برای مشاهده ادامه مقاله کلیک نمایید
این جزوه به صورت دستنویس است.
این جزوه درس مبانی مهندسي پلیمر پروفسور مسعود فرونچی دانشگاه صنعتی شریف می باشد که به طور کامل به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است.
درس مبانی مهندسي پلیمر از جمله دروس رشته مهندسي پلیمر و مهندسي شیمی در مقطع کارشناسی می باشد. این جزوه در 57 صفحه  فرمت پی دی اف با کیفیت عالی اسکن شده و امیدواریم در جهت کمک به شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد.
دانلود فایل
 کتاب آشنايي با علوم و معارف دفاع مقدس پیام نور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب آشنايي با دفاع مقدس پیام نور pdf | جنگلبانjangalban.net › downloads › tag › ک. Translate this page دانلود جزوه خلاصه دفاع مقدس پیام نور تبیین مفاهیم جنگ و دفاع ۱-۱ اصطالح جنگ در لغت به معنی جدال ، قتال ، هرگونه کوشش و کشش ، زد و خورد، و هر درگیری خصمانه با . خرید و فروش کتاب و لوازم تحریر در امیرکلا - شیپورwww.sheypoor.com
بازرس کار دانلود pdf نمونه سوالات استخدامی بازرس کار وزارت کار با جواب استخدام آزمون استخدامی فراگیر 
850  نمونه سوال تستی آزمون استخدامی با جواب + خلاصه منابع تخصصی آزمون
رشته شغلی :بازرس کار در وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی
رشته های دانشگاهی : مهندسي برق - مهندسي شیمی - مهندسي صنایع - مهندسي عمران - مهندسي مکانیزاسیون کشاورزی - مهندسي مواد - مهندسي نساجی - صنایع غذایی - مهندسي معدن- مهندسي مکانیک
 
این محصول دارای 2 بخش زیر است
1- نمونه سوالات 
با تلاش سایت گروه مهندسي بهداشت حرفه ای کلیه جزوات مربوط به رشته مهندسي بهداشت حرفه ای به صورت پکیج جمع آوری شده، تا در اختیار دانشجویان و اساتید محترم در امر آموزش قرار گیرد.
فیزیک عمومی
شیمی عمومی
اصول اپیدمیولوژی
آمار زیستی
مکانیک جامدات
مکانیک سیالات
مبانی نمونه برداری از آلاینده های هوا
بهداشت پرتوها و حفاظت
روشنایی در محیط کار
صدا و ارتعاش در محیط کار
تنش های حرارتی در محیط کار
اقتصاد مهندسي
طراحی تهویه صنعتی
ارزیابی و مدیریت ریسک
س

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی ابزار هارپاگ هممه چیز ----------------------- Every thing طراحی سایت سئو هنر حضور soheil آموزش جامع بلاکچین،ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال آموزش گام به گام حسابداری ،مالی و مالیاتی تدریس SAP2000- مدرس سپ تولید کننده انواع اسپری - بیتارزآریا تیم بازی پابجی موبایل!