نتایج جستجو برای عبارت :

آشنایی با صنعت

صنعت مبلمان کشورمان با پیشینه چهار هزار ساله از قابلیت بالایی برای تولید و اشتغاایی برخوردار است و با کمی حمایت می‌تواند به یکی از صنایع درآمدزا هم در حوزه ارزی و هم ریالی تبدیل شود، اما این روزها این صنعت قدیمی از مشکلات متعدد رنج می‌برد.
ادامه مطلب
صنعت ساختمان و ویروس کروناست
بی شک میتوان گفت که صنعت ساختمان یکی از سه صنعت برتر کشور است
تغییرات این صنعت بر اقتصاد کشور اثر گذار است
در حال حاضر این صنعت با مشکلات عدیده ای مواجه است
به نظر میرسد که در سال ۹۹ ویروس کرونا علاوه برا سایر صنایع کشور موفق شده است
که صنعت ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و زمین گیر کند
 
در کل با این که اعلام شد از ۱۶ فروردین ۹۹ تمامی خدمات صنایع تولید مصالح ساختمانی می توانند
با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی های ل
تسمه چاپ و بسته بندی درانواع تسمه کش ها
تسمه چاپ و بسته بندی در صنعت های مختلف کاربرد های زیادی دارد. این تسمه دارای قابلیت های قابل ملاحضه ای است. تسمه شبیه به کمربند سفت است ، که برای محافظت از کالا می باشد.
 
انواع تسمه چاپ و بسته بندی
تسمه چاپ و بسته بندی به چند گروه تقسیم می شوند که عبارت است از:
تسمه بسته بندی پلاستیکی پلی پروپلین
تسمه بسته بندی پلی اتیلن ترفتالات
تسمه بسته بندی فی
تسمه بسته بندی پلاستیکی پلی پروپلین
 
هر چه تسمه مقاو
کاربرد تسمه شیاردار صنعتی
 
کاربرد تسمه شیاردار صنعتی  بسیار اهمیت دارد.
این تسمه در بسیاری از صنعت ها کاربرد دارد.
تسمه شیاری معمولا از ترکیبی از ماده انعطاف پذیری فوق العاده ای ساخته می شود. این تسمه از شیارهای موازی شکل می باشد.
تسمه شیاردار صنعتی دارای راندمان  و کارایی بسیار خوبی است.
 
 
کاربرد تسمه شیاردار صنعتی در صنعت ورزشی
از تسمه شیاری در صنعت ورزشی نیز استفاده می شود. از تسمه شیار دار صنعتی در وسایل های ورزشی استفاده می شود. از
نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
واژه صنعت گردشگری، اصطلاحی است که از زبان­های خارجی ترجمه شده و به غلط در زبان فارسی بکار می‌رود. اینکه این واژه و استفاده از آن در زبان فارسی چرا نادرست است باید به مفهوم واژه صنعت یا Industry در زبان­‌های اروپایی توجه کرد. ترجمه درست واژه Industry در زبان فارسی کلمه صناعت است همان طور که واژه های فلاحت، سیاحت و زراعت به عنوان هم‌وزن‌های لغوی در زبان عربی ساخته شده‌اند. معادل‌های فارسی این اصطلاحات کشاورزی، بازرگانی، گردشگری و کشت و کار یا کشت
روز گذشته، رئیس بانک مرکزی صنعت خودروسازی را به ناکارآمدی و ضعف مدیریت طی ۴۰ سال متهم کرد. امروز هم خودروسازان، بحران ناشی از تعطیلی کارخانه‌ها و خروج ارز برای واردات خودرو را یادآوری شدند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب
استان اصفهان از دیر باز مهد صنعت نساجی ایران و در برهه تاریخی از گذشته به عنوان شاخص ترین شهر این صنعت در دنیا بوده است. وجود کارخانه های بسیار ارزشمند در این استان همیشه آن را به عنوان یکی از جدی ترین رقبای شهر های بزرگ صنعتی در دنیا قرار داده است. اگر از همان زمان در کنار توجه خاص کارآفرینان به صنعت ریسندگی و بافندگی به آموزش تخصصی در زمینه پوشاک نیز پرداخته می شد، شاید امروز شاهد یک زنجیره تامین قدرتمند نساجی و پوشاک در این استان بودیم.
اد
اهمیت صنعت بسته بندی
با تمام پیشرفت و گستردگی نسبی صنعت بسته بندی در ایران، همچنان بسیاری از شرکت ها و صنعت گران هنوز آشنايي کافی با آن ندارند. به عبارت دیگر صنعت بسته بندی به طور کامل جایگاه خود را در ایران به دست نیاورده است.
یکی از دلایل ضعف و تا حدودی ناشناخته ماندن این صنعت، عدم پی بردن به اهمیت آن است. بسیاری از صنعت گران هنوز به این نتیجه نرسیدند که پک صحیح و زیبا، در واقع عامل فروش بیشتر و ارزش افزوده در محصول می شود.
بسته بندی در کلیه م
 

 
 دخالت‌های نا به جای وزارت صنعت کنجاله سویا را گران کرداحمد مقدسی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران: دخالت‌های نا به جای وزارت صنعت باعث شد که قیمت کنجاله سویا در مقطعی از نرخ 2450 تومان مصوب به 5000 هزار تومان افزایش یابد، در این شرایط بود که از دامداران خواسته شد که متخلفان و گرانفروشان را معرفی کنند، اما این امر تنها باعث می‌شد در روز آینده دیگر کالایی برای خرید نداشته باشیم؛ گاوداران با توجه به این که با موجود زنده سر و کار دارند نمی
 
 
 
چرم
 ماده ای طبیعی، بادوام و منعطف است که از دباغی پوست خام جانوران، به‌ویژه گاو به‌دست می‌آید. فرایند دباغی، پوست فسادپذیر را به یک مادهٔ طبیعی پایدار، دایمی و انعطاف‌پذیر برای کاربردهای گوناگون تبدیل می‌کند. چرم در تلفیق با چوب، پایهٔ فناوری باستانیان را شکل می‌داده‌است.
صنعت چرم و صنعت خز با هم متفاوت‌اند. این تفاوت از اهمیت مواد خام مورد استفاده در هر کدام پیداست. مواد خام مورد استفاده در صنعت چرم، محصولات فرعی صنعت گوش
طراحی لباس به معنی آغاز جریان صنعت لباس است. طراحان موفق خلق کنندگان ابتدایی هستند که طرح های اولیه را می زنند، نقاشی می کنند و نمایش هایی درست می کنند که به عنوان نشانه های آغاز ایده ای است که به اجرا درخواهد آمد. این افراد حرفه‌ای الهامی خلاقانه را از طریق جذب دانش مد، که در همه ابعاد این صنعت گسترده است می سازند. 
معرفی شغل های صنعت مد
شما در صنعت مد چه کاره اید؟
ادامه مطلب
کارتن پلاست به دلیل دارا بودن ویژگی هایی همچون : سبک بودن ، ضد آبی ، عایق دما ، چاپ پذیری ، شکل گیری راحت ، عمر و دوام زیاد در صنایعی مانند صنعت کشاورزی ، صنعت ساختمان ، دارو ، بسته بندی ، خودرو سازی ، شیلات ، تبلیغات و . مورد استفاده قرار گیرد .
 
کاربرد کارتن پلاست در صنعت کشاورزی :
کارتن پلاست در صنعت کشاورزی در کارهایی مانند : محافظ نهال ، بستر کشت گیاه ، جعبه بسته بندی میوه و سبزیجات و . مورد استفاده قرار میگیرد .
 
کاربرد کارتن پلاست در صنعت
بیـــــــمه گران -به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در نشست مشترک صنعت بیمه و پلیس راهور ناجا سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: نوع خدمت صنعت بیمه و پلیس به دلیل وجود مولفه‌هایی نظیر امنیت، اطمینان و آرامش، در یکدیگر تنیده است و این پیوستگی‌ها فصل مشترک پلیس و بیمه به شمار می‌رود.
ادامه مطلب
 شرکت آسانسوری 
شرکت آسانبر کُرد صنعت
✔️سرویس و نگهداری آسانسور
✔️نصب و راه اندازی آسانسور
✔️تهیه و فروش قطعات آسانسور
✔️طراحی و اجرا
✔️بازدید و مشاوره
شرکت آسانبر کُرد صنعت
آماده ارائه خدمات به تمام نقاط تهران
02144652654
 09120276237
صنعت چرم و کیف و کفش تبریز یکی از قسمت هایی بود که در نوروز 1397 مورد توجه گردشگران شهر تبریز قرار گرفت و نشان داد که در صورت حمایت، محصولات ایرانی ساخت داخل بیش از بیش می توانند جایگاه خود در سبد خرید مصرف کنندگان داخلی را به دست آورند.
در ادامه تصاویری از بازدید گردشگران و مسئولان دولتی از صنعت چرم تبریز در طی نمایشگاه های نوروزی در سطح تبریز آورده می شود.
ادامه مطلب
مزایای دستگاه برش لیزری در ورق خودرو
برش لیزری پیشرفته ، همراه با کاربرد و کمک به پردازش ورق ف ، کلید پیشرفت کلی صنعت خودرو داخلی خواهد شد.
توسعه و توسعه ، ساخت قطعات خودرو و قالب سازی و ساخت بدنه های خودرو محور برنامه های برش لیزر است.
مزایای دستگاه برش لیزر ف در صنعت ورق ف خودرو:اولاً ، برش لیزری از اثر برش و دقت خوبی برخوردار است و کار با آن بسیار ساده است.
ثانیا ، این مزایای بیشتری نسبت به برش ماشین دارد ، مانند سرعت برش سریع ، شکاف با
پیش از 50 نماینده مجلس کتباً درخواست بازنگری مجدد (مراعی) طرح ساماندهی صنعت خودرو را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند.
حال باید دید این طرح که پیش از این ایرادات اساسی آن، مخالفت‌های زیادی را ازطرف کارشناسان و اساتید دانشگاه به‌همراه داشته، اصلاح می‌شود؟
تحقیق آماده نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران - 78 برگ وورد
تحقیق آماده نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران - 79 برگ وورد  تحقیق آماده نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران - 79 برگ وورد  تحقیق آماده نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران - 79 برگ وورد  تحقیق آماده نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران - 79 برگ وورد  تحقیق آماده نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران - 79 برگ وورد  مقدمه : هر که نامخت از گذشت روزگار                          &nb .دریافت فایل
ما در این وب لاگ قصد دارم چندین کار را انجام دهیم .
 
معرفی کسب کار های صنعتی 
برخی از اخبار های مهم صنعتی 
مقالات بدون کپی برداری در رابطه با صنعت گران 
معرفی کارخانه جات صنعتی 
تبلیغات رایگان کسب و کار های صنعتی 
ووووووو 
به هیچ عنوان مطلب کپی برداری نمی باشد و اگر هم مطلب ما بدون ذکر منبع جای دیده شد پیگرد قانونی دارد .
مدیریت وبلاگ وب سایت اینتک وب : طراحی سایت در اصفهان
 
گزینه هایی در صنعت جواهرات نشانگر لیزر فیبر
ما با بسیاری از مشتریان صنعت طلا و جواهر ملاقات کرده ایم که نشانگر لیزر فیبر را درخواست می کنند.
برای دستگاه مارک لیزر الیاف ، کاربرد گسترده ای در صنعت جواهرات دارد.
این می تواند طلا و نقره را علامت گذاری کند و برش دهد ، بنابراین بسیاری از مشتریان این یکی را دوست دارند.
اما در اینجا چند نکته وجود دارد که می خواهیم در اینجا برای انتخاب دستگاه به مشتریان بگوییم.
امیدوارم بتواند کمکی به شما کند.
1. منبع
ظاهر سی دی یا دی وی دی که برای فروش نرم افزار، محصولات آموزشی و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد تا حدود زیادی در ترغیب  مشتری به خرید آن مؤثر است. سی دی یا چاپ روی دی وی دی یکی از بخش های اصلی می‌باشد که با آن موضوع سی دی یا دی وی دی به شخص مصرف کننده میرسد! کیفیت چاپ مهمترین بخش بعد از طراحی طرح برای چاپ میباشد که کار را جذاب و زیبا کند.
ادامه مطلب
مشاور تخصصی پرورش شترمرغ
صنعتی شترمرغ صنعتی است که در گذشته کسان کمی به این صنعت ورود پیدا می‌کردند اما امروزه به دلیل اینکه مزایای زیادی پیدا کرده افراد زیادی به این صنعت ورود پیدا کردند و باعث شده که این صنعت رونق زیادی بگیره از محصولات این صنعت می توان به گوشت شترمرغ که گوشتی بدون کلسترول و بسیار مناسب و پر شترمرغ که دارای خاصیتی شگفت انگیز است و آن این است که گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند و به همین دلیل در صنایع رنگ کاری اتومبیل در ما
مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانشگاه و صنعت
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docxتعداد صفحات: 141حجم فایل: 774قیمت: 30000 تومان
بخشی از متن:لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد صفحه : 141 صفحه قسمتی از متن word (docx) :  ‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق دانشگاه وصنعت‏فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق1-2‏ قسمت اول : پیشینه تحقیق در جهان 131-1-2‏ تاریخچه ارتباط دانشگاه با صنعت و تجاری سازی نتایج تحقیق
 
صنایع لاستیک سازی پارسین صنعت با ارائه خدمات مشاوره ایی و همچنین تولید قطعات لاستیکی و پلیمری در ابعاد مختلف از جمله ورق های لاستیکی، دیافراگم، قطعات لاستیکی، نوارهای پلاستیکی و اسفنجی و …در ابعاد وسیع و کوچک این رسته صنعتی را انتخاب کرده است. به عنوان سرآغاز این حرکت با تولید انبوه، مورد توجه دست اندرکاران این حوزه قرار گرفت است.  پارسین صنعت برای کیفیت محصولات خود از استانداردهای جهانی همچون ASDM پیروی می کند. تمام خواست این مجموعه بر
بست کمربندی پلاستیکی محصولی است که در صنعت کاربرد های فراوانی دارد. از جمله استفاده این محصول در صنعت خودرو سازی و لوازم خانگی جهت دسته کردن سیم ها همچنین در صنعت بسته بندی ، برق ، آب ، و . کاربرد بسیاری دارد.
بست پلاستیکی از مواد درجه 1 نایلون 66 ساخته می شود و در بازه ی دمای بین -40 تا +90 درجه ی سانتی گراد میتوان این محصول را استفاده نمود.
بازرگانی سورنا    09126762574    -      09195999785
چربی گیر فاضلاب از دیگر محصولات شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که برای تولید این محصول، واحد تخصصی راه اندازی کرده است.
از آنجاییکه آشپزخانه ها ، رستوران ها و حتی جدیداً فودکورت ها می بایست به جهت جلوگیری از گرفتن چاه فاضلاب خود و همچنین جلوگیری از آلودگی محیط زیست اقدام نمایند ، می بایست از دستگاه چربیگیر فاضلاب استفاده نمایند.
شرکت مهندسی فرآب صنعت پس از سال ها تجربه موفق در حال حاضر چربی گیر با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می کند که از 3 ج
 امنیت سایبری سامانه‌های کنترل و اتوماسیون صنعتی و اسکادای صنعت برق به دلیل اهمیت زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم این حوزه امروزه به یک مسئله مهم در تمامی کشورها تبدیل‌شده است. صنعت برق به‌عنوان مادر زیرساخت‌ها، دارای حوزه‌های مختلف تولید، انتقال، فوق توزیع، توزیع، بازار، مصرف و بهر‌ه‌برداری است و مقوله امنیت سایبری در هریک از حوزه‌های آن اهمیت ویژه‌ای دارد. با نگاهی به گذشته نزدیک متوجه می‌شویم که سامانه‌های کنترل و اتوماسیون صن
مدیرکل صنایع فی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر
اینکه شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی از ایران نمی‌روند، گفت: هم‌اکنون قطعات و
مواد اولیه یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی این شرکت‌ها بارگیری شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس هاشمی با
اعلام این خبر اظهار کرد: خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی (در ایران)
هم‌اکنون فعال است و این دو شرکت برای خروج از ایران برنامه‌ای ندارند.
ادامه مطلب
 خلاصه درس استاتیک دکتر حسینی هاشمی دانشگاه علم و صنعت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گشتاور – دیتا گیگ ، دانلود تحقیقdatagig.ir › tag › گشتاور Translate this page خلاصه درس استاتیک نام فایل : خلاصه درس استاتیک فرمت فایل، pdf تعداد صفحه : 10 . جزوه استاتیک-استاد حسینی هاشمی (دانشگاه علم و صنعت) نام فایل : جزوه . جزوه درسی - جزوهwww.jozve.org › جزوه-درسی › page Translate this page جزوه استاتیک استاد شاه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجه انجمن کونگ فوتوآ استان همدان هایپرصنعت بهترین درب ضد سرقت مهندسین مشاور پی آیند اکنون Whatever it takes. اولین هاستینگ جاوا در ایران exo حقوق اسلام و رهنمود های اسلام در باب حقوق بشر TOP 20