نتایج جستجو برای عبارت :

اذ کان حظی منک حظی منهم

دانلود مداحی یرون مقامی یعنی که ارباب منو میبینه حاج مهدی رسولی صوتی
زیارت یعنی - شب ششم محرم 98 - حاج مهدی رسولی
مداح: حاج مهدی رسولی
شب ششم محرم 98
هیئت ثارالله زنجان، رهروان شهدا و امام
متن نوحه
یرون مقامی یعنی که ارباب منو میبینه
و یسمع کلامی یعنی کنار دلا میشینه
میدونم که ارباب من سلام داده نشنیدم
سلام که میدم در واقع جوابش رو دارم میدم
زیارت یعنی میریم دیدن شاه توی کربلا
زیارت یعنی که ارباب نگاه کرده بازم به ما
زیارت یعنی همین دل بیتاب
زیا
بسم الله الرحمن الرحیم
#الحب_هو_الله_و_الله_هو_الحب
#الرسالة_2
کیف یؤآخذنا الله سبحانه وتعالیٰ بنحو حتیٰ لا نستحی منه؟ 
هو الحاضر فی کل مکان وبکل شیءعلیم بصیر 
یقول سبحانه وتعالی إنّنیأغفر لعبدی التائب بحیث لا یستحی حتیٰ منی.
✅ عندما یتذکر التائب فی الجنة معاصیه التی ارتکبها فی الدنیا یندم ویخجل من نفسه ؛ وهذا الخجل  والندم هو العذاب  فی الآخرة ولیس هنالک عذاب  آخر.
إنّ الله الملک القدوس لم یعذبعبده بذنبوبه ومعاصیه فقط، بل هو ستار العیوب
بسم الله الرحمن الرحیم»
اربعینیه  الامام الحسین (ع) طریق الی السماء.البعض یلقی طریقه الی السماء بادی الطریق وآلاخر فی وسط الطریق وهنا لک من یلقاء فی النهایه.لکن مجموعه منهم بصل الی النهایه لکن لا یصبحون من اهل السماء کالذی ادرک الحسین (ع) فی لیله عاشوراء و لم یناصروه.السماء محصور للذین فرغوا واخلصوا قلوبهم للمهدی (عج).
اللهم عجل لولیک الفرج
عاقبت کم و زیاد کردن تعداد ائمه معصومین علیهم السلام (فرق ضاله زیدیه، اسماعیلیه، همبوشیه و .)
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است:
عن عبد العزیز القراطیسی قال : قال أبو عبد الله علیه السلام : الأئمة بعد نبینا صلى الله علیه وآله اثنا عشر نجباء مفهمون ، من نقص منهم  واحدا " [ أ ] وزاد فیهم واحدا " خرج من دین الله ولم یكن من ولایتنا على شئ.
امام صادق علیه السلام فرمودند: ائمه بعد از حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله، دوازده نفر می‌باشند و هر کسی که
سلام
مدتی بود که سر 2 راهی بودم که من اصولیم؟ ازطرفی باور دینیم این ه که تحزب  و محو یه جناح شدن خارج عقله! اصلاحی ام؟ که توشون هم آدم پاک دست وجود داره, هم جاسوسو ضد دین؟
اصولیا میگن ., خُب منهم همینو میگم, پس یعنی منم با اون جرسومه هایی که کلاشی میکنن زیر اون پرچم , یکیم؟
اصلاحیا میگن . خُب چون حرف, حرف ابلیسه, پس اونا از دارو دسته ابلیسن! پس اون پاکدستا و . اونجا چیکار میکنن؟
مَخلَص کلام, گاهی ننگم میومد بگم اصولیم و گاهیم که طرف(مثلا یه اصلاح
از سال‌های حدود 1000 و تقریباً بعد از مرحوم
محقق اردبیلی - که فقه را مجدّداً به هم ریخت و با به کار بردن عبارت وکأنّ دلیله
الإجماع» در کتاب مجمع الفائدة» در صدد فتح بابی برای مناقشه برآمد(1) - از یک طرف
و دقیقاً به خاطر وجود علمای اخباری - مثل ملا محمدامین استرآبادی(2) در الفوائد المدنیة»
- شروع به مناقشه در اجماعی کردند که 200 - 300 سال جا افتاده بود و این بحث مطرح گردید
که اجماع حجّیّت ندارد و باید به روایات برگردیم. البتّه مرحوم استرآبادی دو مورد
یه حسی به من میگه در آینده انشاءالله حسرت گذشته ام رو نمی خورم که چرا اینو نکردم اونو نکردم، البته به شرط تلاش؛ اگر الان تلاش کنم بعدا شرمنده خودم نمیشم، اگر هم تا الان در گذشته کاری انجام دادم نباید دیگه اون رو انجام بدم و در آینده به فکر جبران باشم، اینطوری شاید بعدا پشیمون نشم.زندگی داره کم کم منو به سمتی میبره که دیگه کم کم همۀ همۀ کارهام رو خودم باید انجام بدم، و به پدر و مادر متکی نباشم اون ها زحمتشون رو کشیدن و دارن میکشن اما احساس میکن
پاورپوینت تربیت قرآنی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 41حجم فایل: 0قیمت: 15000 تومان
بخشی از متن:لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 41 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) :  بسم الله الرحمن الرحیم تربیت قرآنی اهمّیّت ونقش تربیت در زندگی : 1.یکی از اهداف بعثت پیامبران : - هوالذی بعث فی الامیین رسولا منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب وال
                             باسمه تعالی
پیامبر گرامی اسلام صلی اللّه علیه و آله در اواخر عمر شریفشان آخرین خطبه ی خویش را  در ۱۱۰بند ایراد فرموده اند که حاوی ضروری ترین و مهمترین معارف اسلامی است.
الحمد لله نحمده و نستعینه و نومن به و نتوکل علیه، و نشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له، و ان محمدا عبده و رسوله، و نعوذ بالله من شرور انفسنا ومن سیئات اعمالنا، من یهدی الله فلا مضل له و من یضلل فلا هادی له. 
1- یا أیها الناس انه کائن فی هذه الامة ثلاث
من الساعات المؤلمة على خادم الحسین(ع) من أصحاب المواكب هی ساعة نفاد ما یستضیف به زوّار الحسین(ع). تراه نشطا مغتبطا مستبشرا ما دام قادرا على تقدیم شیء لوّار السائرین على أقدامهم إلى أبی الأحرار(ع)، ولكن ما إن ینتهی زاده وتصفرّ یدُه، یخامره شعور هو أشبه شیء بالخجل والانكسار! إن هذا الشعور نفسَه، ولكن بشكل أشدّ، یعتری الشابّ المجاهد فی سبیل الله أیضا إن أصیب بجرح فی جسمه ووجد نفسه عاجزا عن القتال بعد الیوم، فإنها ساعة قاتلة علیه. والله یعلم
اگر زندگی درخت باشد من باید میمون سردرگمی باشم که روی یک شاخه اش بند نمیشود.همه اش برمیگردد به اینکه هنوز نتوانسته ام بفهمم کی هستم.و اصلا چرا باید کسی باشم؟چیز عجیبی نیست؛خیلی های دیگر هم نمیدانند.در واقع هیچکس نمیداند.مردم همینکه صبحشان را به سلامت به شب برسانند هنر کرده اند.با اینحال ،سوال هایی از این دست که جوابی ندارند میتوانند برای ساعتها موجبات آزار را فراهم کنند.یکی شان سوالی بود که باعث میشد دیگر نخواهم بنویسم.سوالی که میپرسید:چرا
یامن له الدنیاوالأخره
پس از بی مهری ممتد مردم عصر
حضور، به دوره غیبت نزدیک شدیم؛ یک دوره 69 ساله غیبت صغرا، زمینه ساز غیبت
کبرا شد. سپس دوران طولانی غیبت شروع شد. از ایات و روایات زیادی بر می
اید که قبل از ظهور امام زمان، یک دوره با حاکمیت ولیّ فقیه، طراحی شده
است؛ اینک اشاره ای کوتاه به برخی از آیات و روایات:
انقلاب اسلامی ایران در قرآن
1. یا أیّها الذین آمَنوا مَن یَرتدَّ منکم عن دیینه فسَوف یاتی الله بقوْمٍ
یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَ
عبارت "لانفرق بین احد منهم‌; ما در میان آنها فرق نمی‌گذاریم‌" در آیة شریف مورد اشاره در پرسش‌، برابری درجه و مقام پیامبران ارتباطی ندارد; بلکه در این آیه‌، خداوند به پیامبر و مسلمانان دستور می‌دهد که افزون بر ایمان به آنچه بر پیغمبر اسلام نازل شده است‌، نسبت به همةآیات و تعلیمات فرو فرستاده شده بر انبیأ پیشین نیز ابراز عقیده کرده و بگویند: "ما از نظر حقانیت و ارتباط به پروردگار، هیچ گونه تفاوتی در میان آنها قایل نیستیم‌، بلکه همه را به ر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
*و جَعَلْنا مِنْهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنا لَمَّا  صَبَرُوا وَ کانُوا بِآیاتِنا یُوقِنُونَ (24) سجده *
زمینه‌های نیل مقام امامت به انسان کاملـ الف . شهود و یقین» زمینهٴ علمیـ ب . صبر» زمینهٴ عملیامّا چگونه اینها به مقام امامت می‌رسند؟ چطور می‌شود که اینها ائمه می‌شوند؟ در همین آیهٴ 24 سورهٴ سجده فرمود: و جعلنا منهم أئمةً یهدون بأمرنا لمّا صَبَروا .؛ چون صابر بودند، به امامت رسیدند، این یکی، . وکانوا ب
بسم الله الرحمن الرحیماعوذ بالله والصلاة علی رسول الله وآله الذین انعم الله بهم علینا وجعلهم طریقا ومنهاجا فهم سبل الهدی وضل من فارق هذه السبل فبهم نال من نال ونجی من نجی وبهم صلوات الله علیهم دار رحی العلم والتقی ولا علم الا منهم والیهم ولذلک قال باقرهم (ص):{فلیذهب الحسن یعنی البصری یمینا وشمالا فوالله ما یوجد العلم الا ههنا} وقال (ع) لسلمة بن کهیل والحکم بن عتیبه:{شرقا وغربا فلا تجدان علما صحیحا الا شیئا خرج من عندنااهل البیت(ع)} وقال ونعم
إنّ معظم الذین قاموا بترجمة الکتب العربیّة بما فیها
الأدبیّة والدینیّة وغیرها إلی الفارسیّة لیسوا هم الذین درسوا الأدب العربیّ بل
الذین درسوا الأدب الفارسیّ فی الجامعة وتعلّموا العربیّة فی الحوزات العلمیّة أو
فی مدارس مفتوحة أو فی بلدان عربیّة. فما دور أولئک الذین درسوا الأدب العربیّ فی
الجامعات وأفنوا عمرهم فی قراءة الکتب العربیّة القدیمة وربّما الحدیثة؟ إنّهم تعلّموا
العربیّة لیقوموا بنقل التراث العلمیّ والأدبیّ الفارسیّ إلی ال
محسن علیه السلامچند نکته مهم در باب محسن بن" فاطمه و علی " که مورد غفلت قرار گرفته است 
1_ محسن تنها فرزند علی و فاطمه (علیهمالسلام)است که نطفه اش در مکه و در جوار کعبه بسته شد.  
اثبات :
"در جریان حجه الوداع حضرت امیر المومنین سلام الله علیه در یمن بود و حضرت فاطمه زهرا(س) همراه پیامبر اکرم(ص) جهت ادای مناسک حج به مکه مشرف شده بودند و حضرت امیر المومنین(ع) از یمن به مکه تشریف آوردند تا حج را به جای آوردند و در آن جا به پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه(س) مل
یکی از قدیمی ترین مسائل در عالم ، مساله شرور است.
این بحث را بطور کلی می توان به دو بخش تقسیم کرد: 1.بخش نظری 2.بخش عملییک گرایش که به دهریین نسبت می دهند یا به زبان امروز متریالیسم است : لازمه این عالم همین است تا بوده این عالم همین بوده و هست. (تا بوده چنان بوده تا هست چنین هست)از دوران های باستان کسانی قائل به ثنویت شدند . گفتند این عالم دو تا مبداء دارد یکی مبدا خیر است و دیگری مبدا شر است.آن یکی ذاتش اقتضا خیر می کند مبدا همه خیرات عالم است و دیگ
وصیت نامه شهدا رجب علی غلامی جوان 19 ساله ای که در سال 62 در جنگ ایران و عراق کشته شده بود نشر شد.
 
به نقل از خبرگزاری فارس، وی در ولسوالی بجستان ست داشته است و به دلیل خصوصیت های اخلاقی شایسته مورد ستایش اطرافیان خود قرار داشته است.
 
متن این وصیت نامه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً.
 
بعضی از مومنان بزرگانی هستند که به عهدی که با خدا بسته
یمکننا
أن ننظر إلى هذه القضیّة من زوایا مختلفة وندرسَها من منطلقات عدیدة. ونحن فی هذه
العُجالة نتناول الموضوع من منطلق ربّما ی یّاً بحتاً فی النظرة الأولى وقد
لا یروقه البعض. ولکن إذا أردنا أن نصل إلى حلّ أمثلَ لهذه المشکلة وغیرها من
المشاکل فعلینا أن ن صادقین مع أنفسنا ومع مجتمعنا ولا نغمض أعیننا على الواقع مهما
کان مَریراً ومُزریاً. فإنّ الطبیب الذی لم یعرف المرض لا یمکنه تقدیم وصفة طبّیّة
فعّالة وتبوء کل محاولاته وجهوده الع
  
 
 
 
 
 
قال سماحة آیة الله المجاهد السید یاسین ال خطیب جمعة بغداد: ان بعض الدول تسعى لفصل الشعب     العراقی عن المنطقة كثاقفة تقوم بنشرها فی اوساط ابناء المجتمع العربی لكی یفصل العراقیین عما یجری فی سوریا والیمن وایران
افاد مراسل وکالة رسا للانباء، ان خطیب جمعة بغداد آیة الله السید یاسین ال قال: ان هذه الایام حبلى بالقضایا الیة التی تحتاج الى یقظة وفهم لمجریاتها احدها ماتسمى الورشة الاقتصادیة الیة لبیع فلسطین فی
دعای هشتم: و کان من دعائهG فی الاستعاذة من المکاره و سیئ الاخلاق و مذام الافعال
۱- استعاذه یعنی درخواست پناه و اعوذ بالله یعنی خدایا تو در سنگر امن خود پناهم ده. حضرت سجادG در این دعا از حدود چهل رفتار و خصلت ناشایست به خدا پناه می‌برد و در آخر با درخواست صلوات بر محمد و آل محمد مجددا از خداوند، در امان ماندن خود و همه‌ی مؤمنین و مؤمنات را از این رفتارهای ناپسند می‌خواهد.
۲- پناه جستن، خود را از تیررس دشمن پنهان نمودن و ممانعت از ضربه‌پذیری و د
یک:
دیوار من .کوتاهتر از دوستیت بود .
راحت تو پریدی به آن سوی رفاقت!
دو:
گله کردم که چرا چشم تو از من" " است .
پاسخم می دهی:. ای یار خدایت را شکر!
سه:
روباه چشم تو .خرگوش عقل مرا فریب می دهد .
انگار کلاغ است و.دردهان خود .قلب پنیر دارد .!!!
چهار:
یوسف را گرگ ها هم نتوانستند .بخورند!
ریباترهااز گلوی تیزدندان های گرسنه .پائین نمی روند!
پنج:
توی رستوران ذهنم .کباب کوبیده ای .
میان چرب زبانی .
می خواهم فریب اینکه گوشت هشتادو من هزار تومانی هست
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم جمیعا و رحمةالله و برکاته
عرض ادب و احترام دارم خدمت همه عزیزان
لازم دونستم  نکات فرحبخشی رو خدمت شما عزیزان عرض کنم،
ان شاالله با این بشارت ها سرشار از انرژی شویم:
در دورانی که بازار بشارت دادن ها گرمه، لازم می دونم بشارت هایی رو خدمت همه عزیزان بدم که در اتفاق افتادن آنها هیچ شکی نداریم،
و به جای اینکه نوک پیکان تبیین مهدویت باشند، سنگ اندازی می کنند.
اما این بشارت ها پاسخی است به همه آن ها که حتی شک دارند ک
؟! قاضی عبدالجبار معتزلی و شیخ مفید شیعه[مناظره عالمانه و مؤدبانه] ؟!
جادلهم بالتی هی أحسن

أنه بینما القاضی ذات یوم فی بغداد ومجلسه مملوء من علماء الفریقین إذ حضر الشیخ المفید قدس‌سره وجلس فی صف النعال،
آن زمانی که قاضی عبدالجبار معتزلی در بغداد حضور داشت و جلسه ای داشت که در آن علماء فراوانی شرکت کرده بودند از تمامی فرقه ها، که در آن جلسه شیخ مفید (قدس سره) حاضر شد و در کنار کفش ها آخر مجلس نشست،
ثم قال للقاضی : إن لی سؤالا فان أجزت بحضور ه
‘محسن فخری زاده’ یجتاح منصات مواقع التواصل عبر العالم لماذا؟
 السبت ٢٨ نوفمبر ٢٠٢٠ - ٠٢:١٩ بتوقیت غرینتش
145Shares




اجتاح اسم العالم النووی الایرانی الشهید محسن فخری زاده منصات مواقع التواصل الاجتماعی بمختلف اللغات، ووصل الى الترند العالمی بعد تأکید وزارة الدفاع الإیرانیة خبر استشهاده فی هجوم إرهابی بالقرب من طهران، وکثرت الادانات لهذه الجریمة البشعة التی اعتبرها الناشطون تستهدف علماء الامة الاسلامیة، مستذکرین علماء مصر والعراق وتون
آیة الله السید علی الشهرستانی من محققی الشیعة الامامیة ومفکریهم؛ له درایة بالفقه والعقائد والسیرة وعلوم القرآن والحدیث واللغة، ولد فی مدینة کربلاء المقدسة /العراق قبل غروب الشمس یوم 28 رمضان سنة 1377 هـ ق من ابوین کریمین فی عائلة  دینیة عریقة فی العلم والنسب.
أبوه آیة الله السیّد عبدالرضا بن الفقیه زین العابدین بن الفقیه محمّد حسین بن الفقیه محمّد علی بن الفقیه محمّد حسین المرعشی الشهیر بالشهرستانی ،
وأمه السیدة فاطمة بنت آیة الله السید م
السید علی الشهرستانی من محققی الشیعة الامامیة ومفکریهم؛ له درایة بالفقه والعقائد والسیرة وعلوم القرآن والحدیث واللغة، ولد فی مدینة کربلاء المقدسة /العراق قبل غروب الشمس یوم 28 رمضان سنة 1377 هـ ق من ابوین کریمین فی عائلة  دینیة عریقة فی العلم والنسب.
أبوه السیّد عبدالرضا بن زین العابدین بن محمّد حسین بن محمّد علی بن محمّد حسین المرعشی الشهیر بالشهرستانی ، وأمه السیدة فاطمة بنت السید محمّد طاهر بن محمد بن محسن بن عبدالله البوشهری البحرانی
زیادة متابعین انستقرام
 
زیادة متابعین انستقرام
 
إذا کنت تقرأ هذا ، فمن المؤکد أنک لاحظت قوة وسائل التواصل الاجتماعی ، وخاصة Instagram ، وبالطبع کنت تبحث عن وجود قوی على Instagram وربما سؤالک الرئیسی هو کیفیة زیادة خلاصات Instagram الخاصة بک؟ زیادة متابعین انستقرام
ربما ت قد قرأت بالفعل العدید من المقالات حول زیادة خلاصة Instagram وأنت على درایة بالطرق المختلفة یادة زملک.
هذا لیس مناسبًا لک إذا: إذا کنت تتطلع إلى زیادة موجزات Instagram الخاصة بک بشکل خا
وَبِالْوَالِدَیْنِ إِحْسَاناً    (سوره  اسرا        آیت 22)
اسلام کی نگاہ میں والدین کی اطاعت
 
لفظ اطاعت کا لغوی معنی
لفظ اطاعت "طوع" سے ہے اور طوع ؛ کرہ کی ضد  ہے کہ جس کا معنی حکم ماننا اور  اختیار کے ساتھ کسی کے سامنے   سرتسلیم خم کرنا  ہے۔ [1]  کلمہ والدین، اسم فاعل  اور تثنیہ کا صیغہ ہے کہ جس سے مراد ماں باپ ہیں۔ [2]
دینی اصطلاح  میں والدین کی اطاعت
دینی تعلیمات کے  مطابق،  والدین کی اطاعت سےمراد،  اللہ تعالی کے اوامر کے ترک کرنے  اور اللہ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
دیجی شاپ لوله داربست فروش ملک در استانبول سالن زیبایی انجام پایان نامه معماری leiasabzavari بشارت کلام عیسی مسیح موسسه حسابداری تدبیرحساب همکاران انجمن علمی معلمان شیمی اردل گریتینگ | آژینه صنعت اراک